|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 25 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Sakiewicz: ponieśliśmy ogromne straty, ale nakłady ,,Gazety Polskiej" i ,,GPC" już odbudowane
Nakłady „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” wracają do poziomu sprzed konfliktu z Ruchem, dzięki rozszerzeniu współpracy z innymi dystrybutorami - poinformował Tomasz Sakiewicz. Ruch deklaruje, że chce wrócić do rozmów o dalszej współpracy przy kolportażu obu pism.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" hitem Polsatu. Konkurencja nie ma szans
Nowy show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” po trzech odcinkach ma średnio 2,85 mln widzów. W czasie emisji programu stacja jest zdecydowanym liderem rynku. - Cieszę się, że widzowie docenili zabawę, która ma szlachetny cel - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sybilski, producent show.
więcej
|
|
ATM Rozrywka szykuje pasmo z erotyką
Naziemny kanał ATM Rozrywka szykuje nocne pasmo z programami dla mężczyzn, m.in. produkcjami erotycznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wraz z jego wprowadzeniem na antenie znajdzie się też autorski show stacji „Dobranoc ATM”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Prawicowo-konserwatywne tygodniki opinii notują coraz niższą sprzedaż, gdyż nasycony rynek z trudem mieści kilka podobnie sprofilowanych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Wojciech Maziarski, Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica, Marcin Bartosiewicz i Dariusz Sachajko.
więcej
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" mocno w dół w styczniu
W styczniu br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”. Na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Duże spadki zanotowały tytuły konserwatywne - „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”.
więcej
|
,,Gazeta Polska" z nakładem zmniejszonym o połowę. Sakiewicz: to bezprecedensowy atak Ruchu
|
ZKDP zarzuca wydawcy ,,Rzeczpospolitej" nierzetelność. Ale nie może go ukarać
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" hitem Polsatu. Konkurencja nie ma szans
Nowy show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” po trzech odcinkach ma średnio 2,85 mln widzów. W czasie emisji programu stacja jest zdecydowanym liderem rynku. - Cieszę się, że widzowie docenili zabawę, która ma szlachetny cel - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sybilski, producent show.
więcej
|
|
ATM Rozrywka szykuje pasmo z erotyką
Naziemny kanał ATM Rozrywka szykuje nocne pasmo z programami dla mężczyzn, m.in. produkcjami erotycznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wraz z jego wprowadzeniem na antenie znajdzie się też autorski show stacji „Dobranoc ATM”.
więcej
|
|
Mecz Legia Warszawa - Lech Poznań w technologii 4K
Transmisja sobotniego meczu T-Mobile Ekstraklasy Legia Warszawa - Lech Poznań zostanie zrealizowana w technologii najwyższej jakości obrazu 4K. To będzie jej pierwsze użycie w historii polskiej produkcji telewizyjnej.
więcej
|
|
,,BarON24" ma mniej widzów niż ,,Rodzinka.pl". TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy serial „Baron 24” gromadzi średnio 1,34 mln widzów. TVP2 w czasie jego emisji notuje słabsze wyniki niż rok temu, gdy nadawała „Rodzinkę.pl”. Stacja przegrywa też ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
|
,,Efekt domina" ogląda tylko 830 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Nowy program „Efekt domina” po czterech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 831 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,To jest temat" nowym programem TVP Info. ,,Twoje Info" krótsze i przesunięte na wieczór
|
|
4,4 mln widzów oglądało skoki narciarskie w TVP1. Hitem zawody w Oberstdorfie
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" ma 3,7 mln widzów. Polsat liderem rynku
|
|
Polsat wyprzedził TVN, TVP2 z jednocyfrowym wynikiem. TVP ABC traci widzów
|
|
Newsy TVN w warszawskich tramwajach
|
|
E! Entertainment wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie Polsat Media
|
|
Jesus Perezagua odchodzi z FOX International Channels
|
|
,,Zamieszkać w dziczy" w National Geographic Channel
|
|
Radio |
|
|
Radio ZET liderem, Polskie Radio Rzeszów do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Ceny zwalają z nóg" i niepełnosprawny na trawniku wbrew etyce w reklamie Max-Fliz
Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboard sieci sklepów Max-Fliz z hasłem „W grudniu nasze ceny zwalają z nóg” i zdjęciem niepełnosprawnego mężczyzny leżącego na trawniku naruszył normy etyczne.
więcej
|
|
,,Wprost" i ,,Flesz" dużo więcej z reklam, w dół ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" (TOP 10)
W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były nieznacznie niższe niż rok wcześniej. W czołówce duże wzrosty zanotowały „Wprost” i „Flesz!”, natomiast spore spadki - „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Niefortunne ogłoszenie rekrutacyjne Dove oburzyło feministki
W zeszłym tygodniu na portalu Tablica.pl opublikowano ogłoszenie rekrutacyjne Dove, którego treść stała w sprzeczności z jej niedawnymi kampaniami reklamowymi.
więcej
|
|
McDonald's znów serwuje za darmo poranną kawę
W restauracjach McDonald's na terenie całego kraju ruszyła promocja, w ramach której serwowana jest za darmo poranna kawa.
więcej
|
|
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut Group.
więcej
|
|
Karolina Malinowska ambasadorką kosmetyków Revalid
|
|
Plus Mix promuje smartfon z internetem za 0 zł (wideo)
|
|
Maciej Tylkowski sales managerem w Interactions
|
|
E! Entertainment wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie Polsat Media
|
|
OS3 dla Lux Medu w social media
|
|
,,Zachowaj swoje włosy" - w kampanii Dermeny
|
|
Semahead wypromuje serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" w wyszukiwarkach
|
|
Mint Media dla Warmii i Mazur
|
|
Prasa |
|
|
Sakiewicz: ponieśliśmy ogromne straty, ale nakłady ,,Gazety Polskiej" i ,,GPC" już odbudowane
Nakłady „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” wracają do poziomu sprzed konfliktu z Ruchem, dzięki rozszerzeniu współpracy z innymi dystrybutorami - poinformował Tomasz Sakiewicz. Ruch deklaruje, że chce wrócić do rozmów o dalszej współpracy przy kolportażu obu pism.
więcej
|
|
,,Wprost" wymienia felietonistów. Rolicki i Sekielski za Saramonowicza
Andrzej Saramonowicz zakończył współpracę jako felietonista tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Redakcja tytułu planuje rozwijać dział Opinii, a felietony pisać będzie m.in. Tomasz Sekielski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" i ,,Flesz" dużo więcej z reklam, w dół ,,Tele Tydzień" i ,,Newsweek" (TOP 10)
W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były nieznacznie niższe niż rok wcześniej. W czołówce duże wzrosty zanotowały „Wprost” i „Flesz!”, natomiast spore spadki - „Tele Tydzień” i „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Pisma młodzieżowe na minusie w 2013 roku. ,,Bravo" z najwyższą sprzedażą
W 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk felietonistką ,,Przeglądu Sportowego"
W najbliższy piątek na łamach „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się pierwszy felieton Justyny Kowalczyk. Mistrzyni olimpijska nawiązała stałą współpracę z dziennikiem.
więcej
|
|
Kim Kardashian na okładce ,,Vogue'a". Anna Wintour: Kanye nie błagał mnie o to
|
|
Semahead wypromuje serwisy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" w wyszukiwarkach
|
|
Internet |
|
|
Twórca ,,ASZdziennika" przechodzi z Hotmoney.pl i ,,Do Rzeczy" do NaTemat.pl
Rafał Madajczak, autor bloga satyrycznego „ASZdziennik”, zakończył pracę jako dziennikarz serwisu Hotmoney.pl (Grupa Wirtualna Polska) i współpracę z tygodnikiem „Do Rzeczy”. Od kwietnia będzie dziennikarzem i wydawcą NaTemat.pl.
więcej
|
|
Mozilla: Brendan Eich nowym CEO
Zmiany w kadrze zarządzającej Mozilli. Nowym CEO fundacji został Brendan Eich, razem z którym kierować projektem będzie Mitchell Baker.
więcej
|
|
Michał Brański: planujemy kolejne przejęcia, ale teraz czyścimy nasz portfel
Grupa Wirtualna Polska planuje kolejne przejęcia. Mają one nastąpić jeszcze w tym oraz w przyszłym roku. - Przyglądamy się kolejnym obiektom do akwizycji i rozglądamy się za akwizycjami w każdym ważnym segmencie - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy WP.
więcej
|
|
Nowahistoria.interia.pl reklamowana jako ,,najpopularniejszy serwis historyczny"
Interia.pl rozpoczęła kampanię reklamową serwisu Nowahistoria.interia.pl poświęconego współczesnym dziejom Polski. Akcja obejmuje reklamy w prasie, radiu i internecie oraz konkurs dla użytkowników strony.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|