|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 23 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" 20 proc. mniej z reklam, w górę ,,Super Express" (TOP 10)
W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. O jedną piątą mniej zarobiły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a „Dziennik Gazeta Prawna” aż o 40 proc. mniej, za to duży wzrost zanotował „Super Express”.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda średnio 2,52 mln osób, o 230 tys. więcej niż nadawany rok temu siódmy sezon programu. Reality-show Magdy Gessler daje TVN drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49.
więcej
|
|
Plus krytykuje reklamę Neostrady. ,,Rozum śpi, serce dostaje palpitacji, a Orange wprowadza w błąd"
Polkomtel wytyka nowej reklamie Neostrady, odwołującej się do poprzedniego spotu Plusa i promowanego w nim internetu mobilnego LTE, że zawiera zmanipulowane, nieuczciwie zestawione dane. - Gdy rozum śpi, a serce dostaje palpitacji Orange usiłuje wprowadzić w błąd klientów - ocenia operator Plusa.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor.
więcej |
|
Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)
Rezygnacja przez Tesco z brand heroes Henia i Krysi nie jest błędem, ale przed nową agencją stoi trudne zadanie powtórzenia sukcesu poprzedniego formatu reklamowego. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Krzysztof Tkaczyk i Piotr Zajlich.
więcej |
|
Serwisy stacji radiowych: Eska.pl i PolskieRadio.pl liderami, w górę RMF24.pl (TOP15)
Wśród serwisów internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Eska.pl i PolskieRadio.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały RMF24.pl i Tuba.pl, a najdłużej użytkowników przyciąga RMFon.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Prawicowo-konserwatywne tygodniki opinii notują coraz niższą sprzedaż, gdyż nasycony rynek z trudem mieści kilka podobnie sprofilowanych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Wojciech Maziarski, Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica, Marcin Bartosiewicz i Dariusz Sachajko.
więcej
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" mocno w dół w styczniu
W styczniu br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”. Na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Duże spadki zanotowały tytuły konserwatywne - „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”.
więcej
|
,,Gazeta Polska" z nakładem zmniejszonym o połowę. Sakiewicz: to bezprecedensowy atak Ruchu
|
ZKDP zarzuca wydawcy ,,Rzeczpospolitej" nierzetelność. Ale nie może go ukarać
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Kuchenne rewolucje" zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda średnio 2,52 mln osób, o 230 tys. więcej niż nadawany rok temu siódmy sezon programu. Reality-show Magdy Gessler daje TVN drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49.
więcej
|
|
,,Po przecinku" w TVP Info kontynuacją ,,Panoramy", prowadzącymi Hanna Lis i Joanna Racewicz
|
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 nie daje szans konkurencji
|
|
,,To nie koniec świata" ogląda 1,6 mln widzów. Polsat przegrywa tylko z TVN
|
|
Tańsze reklamy w Polsacie, najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Mega Hit"
|
|
Ruszają castingi do trzeciej edycji kulinarnego show ,,MasterChef"
|
|
Cyfrowy Polsat i Plus: testowanie internetu LTE przez tydzień za 9 zł
|
|
UPC unowocześniło serwis do zarządzania kontem Moje UPC
|
|
Grupa TVN wykupiła i umorzyła obligacje senior notes o wartości 35 mln euro
|
|
Kanonizacja papieża Jana Pawła II w TVP
|
|
Elitserien na żywo w Eurosporcie
|
|
Reklama |
|
|
Plus krytykuje reklamę Neostrady. ,,Rozum śpi, serce dostaje palpitacji, a Orange wprowadza w błąd"
Polkomtel wytyka nowej reklamie Neostrady, odwołującej się do poprzedniego spotu Plusa i promowanego w nim internetu mobilnego LTE, że zawiera zmanipulowane, nieuczciwie zestawione dane. - Gdy rozum śpi, a serce dostaje palpitacji Orange usiłuje wprowadzić w błąd klientów - ocenia operator Plusa.
więcej
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)
|
|
Bring You Own Device szansą dla Microsoftu?
|
|
Tańsze reklamy w Polsacie, najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Mega Hit"
|
|
Palikot o knurach z PiS, PSL z tradycją i nowoczesnością (spoty wyborcze)
|
|
Starcom przejmuje od MediaComu obsługę McCormick
|
|
Nerwowi ludzie w kampanii konta Getin Up z kartą MasterCard Display w Getin Banku (wideo)
|
|
Warzywa na parze Bonduelle przebojowo reklamowane w telewizji (wideo)
|
|
Nowak, Jaeger i Roszko-Mietlińska w Marketing House
|
|
Neymar będzie reklamował Castrol
|
|
Ostatni spot ,,Poland. Come and complain" z kelnerką z PZU (wideo)
|
|
Tomasz Kurek: z Peak21 do Neon Shake
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Rzeczpospolita" 20 proc. mniej z reklam, w górę ,,Super Express" (TOP 10)
W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej. O jedną piątą mniej zarobiły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a „Dziennik Gazeta Prawna” aż o 40 proc. mniej, za to duży wzrost zanotował „Super Express”.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak największym polskim przedsiębiorcą według ,,Sukcesu"
|
|
,,Tele Tydzień" liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, ,,To & Owo" zyskało najwięcej
|
|
Językoznawcy poprawiają dziennikarzy. "Na wyłączność", a nie "ekskluzywny"
|
|
Emerytury generalskie do wybrania w loterii ,,Koniczynka" w ,,Super Expressie"
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|