Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 4 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Agora stawia na cyfryzację prasy, telewizję i poprawę rentowności

Cyfrowa transformacja działalności prasowej, wejście na rynek telewizyjny, wzrost rentowności kluczowych biznesów oraz optymalizacji kosztów usług wspólnych to priorytety Agory na najbliższe lata. Realizacja postawionych przez grupę zadań pochłonie ok. 230 mln zł. więcej

 
Pomorskie już nie chce Rosjan, zawieszona akcja promocyjna zachęcająca do odwiedzenia Trójmiasta

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna w Gdańsku zawiesiła w poniedziałek wieczorem akcję promocyjną zachęcającą do przyjazdu do Trójmiasta w najbliższy weekend, 8-9 marca na Dzień Kobiet Rosjan z Obwodu Kaliningradzkiego. więcej

 
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty"

W lutym 2014 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największym wzrostem oglądalności pochwalić się mogły „Wydarzenia”, z kolei na przeciwnym biegunie znalazły się „Fakty”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Audytorium17 poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Operator / Montażysta wideo

INSIGNIA poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Director i Strategic Planner

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Media Forum poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Account Specialist

Operator sieci kin poszukuje osoby na stanowisko
Traffic assistant

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Platforma nc+ z nową ofertą, droższy pakiet podstawowy. "Zmiana kosmetyczna, poniżej inflacji"

Wczoraj platforma nc+ zmieniła ofertę przeznaczoną dla nowych abonentów, którzy do pakietu podstawowego mogą dodać sześć różnych opcji m.in. opcję Extra+, która zastąpiła pakiet Universe+. więcej

 
Wanda Rapaczyńska: nie zniknie drukowana "Gazeta Wyborcza"

Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, poinformowała, że spółka w ciągu najbliższych lat nie planuje zaprzestania sprzedaży drukowanej wersji “Gazety Wyborczej”. Spółka jednak planuje rozwój jej cyfrowej wersji. więcej

 
Słaby start ,,Project Runway" i ,,Słodkiego życia". ,,Ranczo" hitem weekendu

Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jarosław Kuźniar ujawnia nazwiska obrażających go internautów

Dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar zamieścił na Facebooku otrzymany przez siebie wulgarny e-mail wraz z nazwiskiem i adresem jego autora. Kuźniar zapowiada, że będzie publikował kolejne podobne wiadomości, ponieważ „sądy mają takie sprawy gdzieś”. więcej

Ruszają wiosenne ramówki największych stacji. Co zobaczymy? (raport)

W wiosennych ramówkach największych polskich stacji telewizyjnych pojawią się cztery nowe polskie seriale. Widzowie mogą liczyć też na nowe i reaktywowane programy rozrywkowe. Szczegóły wiosny w telewizji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Czarny PR zagrożeniem dla marek i osób publicznych
Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty"

W lutym 2014 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największym wzrostem oglądalności pochwalić się mogły „Wydarzenia”, z kolei na przeciwnym biegunie znalazły się „Fakty”. więcej

 
Platforma nc+ z nową ofertą, droższy pakiet podstawowy. "Zmiana kosmetyczna, poniżej inflacji"

Wczoraj platforma nc+ zmieniła ofertę przeznaczoną dla nowych abonentów, którzy do pakietu podstawowego mogą dodać sześć różnych opcji m.in. opcję Extra+, która zastąpiła pakiet Universe+. więcej

 
Słaby start ,,Project Runway" i ,,Słodkiego życia". ,,Ranczo" hitem weekendu

Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu. więcej

 
Związek zawodowy Wizja pisze list do Donalda Tuska. ,,Demontaż TVP"

Zarząd związku zawodowego Wizja, zrzeszającego pracowników TVP, napisał list otwarty do premiera Donalda Tuska, w którym zwraca uwagę na postępujący „demontaż” Telewizji Polskiej. Ma to związek z planowanym outsourcingiem części pracowników publicznego nadawcy. więcej

 
Tomasz Wróblewski prowadzi "Zapach pieniądza" w Superstacji

Kanał Superstacja od wczoraj nadaje nowy program o tematyce ekonomiczno-społecznej “Zapach pieniądza”. Jego autorem i współgospodarzem został Tomasz Wróblewski. więcej

 
TVP1 zdystansowała konkurencję, rekord Puls 2. Programy sportowe hitami lutego

W lutym 2014 roku na pozycji lidera najpopularniejszych stacji w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Największą widownią pochwalić się mógł olimpijski konkurs skoków narciarskich. więcej

 
Udany tydzień TVN24, Polsat wyprzedził TVP2. ,,M jak miłość" hitem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła stacja TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Agnieszka Szczepanik managerem ds. internetu w Telewizji Puls

Agnieszka Szczepanik dołączyła do Telewizji Puls i objęła stanowisko menedżera ds. internetu w dziale marketingu i rozwoju. więcej

 
Multimedia Polska: 699,2 mln zł przychodów w 2013 roku i 826 tys. abonentów

Operator kablowy Multimedia Polska wypracował w 2013 r. 699,2 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 2 proc. w porównaniu do 2012 r. Skorygowany zysk EBITDA grupy wzrósł w ubiegłym roku o 1,2 proc. i wyniósł 355,5 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym. więcej

 
Konflikt Rosji i Ukrainy najwięcej widzów ogląda w TVP Info i ,,Wiadomościach"

W miniony weekend, kiedy kanały i programy telewizyjne opisywały przygotowania Rosji do przejęcia Krymu, największą oglądalność wśród stacji zanotowały TVP Info i TVN24, a wśród programów informacyjnych - „Wiadomości”. więcej

 
Matthew McConaughey nie zagra w drugim sezonie serialu "Detektyw"

Matthew McConaughey zapowiedział, że nie pojawi się w drugim sezonie serialu stacji HBO, "Detektyw". więcej

 
 
Radio  
 
Radio Rekord FM nowym liderem w Radomiu, Eska ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu. więcej

 
Rusza 17. edycja konkursu dla muzyków folkowych ,,Nowa tradycja" w Polskim Radiu

Polskie Radio organizuje XVII Konkurs Muzyki Folkowej „Nowa Tradycja”, który odbędzie się w maju w ramach Festiwalu Folkowego Polskiego Radia. Zgłoszenia są przyjmowane do 24 marca br. więcej

 
Reklama  
 
Pomorskie już nie chce Rosjan, zawieszona akcja promocyjna zachęcająca do odwiedzenia Trójmiasta

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna w Gdańsku zawiesiła w poniedziałek wieczorem akcję promocyjną zachęcającą do przyjazdu do Trójmiasta w najbliższy weekend, 8-9 marca na Dzień Kobiet Rosjan z Obwodu Kaliningradzkiego. więcej

 
Spór o logo FC Barcelona na napojach 4Move. FoodCare: wprowadzono nas w błąd

Nie milkną echa kontrowersji wokół wykorzystania logotypu FC Barcelona na opakowaniach napoju 4Move produkowanego przez FoodCare. Spółka reprezentująca kataloński klub w Polsce przekazała sprawę hiszpańskim prawnikom, natomiast przedstawiciele FoodCare nie wykluczają, że zostali wprowadzeni w błąd przez firmę, która użyczyła jej logotypu klubu. więcej

 
,,Say it to fight it" - rusza kampania MSW przeciw rasizmowi (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Say it to fight it. (Rasizm. Walczę, nie milczę)” przygotowana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych wspólnie z agencją DSK. więcej

 
Reebok z nowym logo (wideo)

Firma Reebok z okazji wprowadzenia kolekcji na sezon wiosna/lato 2014 zaprezentowała również nowy logotyp. więcej

 
mBank kinowo reklamuje mOkazje (wideo)

mBank rozpoczął kampanię reklamową swoich usług bankowości mobilnej i internetowej, prezentującą m.in. program rabatowy mOkazje. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Mindshare Polska, Flota Filmowa i Streetcom. więcej

 
Samsung dla zawodników paraolimpijskich (wideo)

Samsung, będący jednym z głównych sponsorów igrzysk olimpijskich w Soczi, w najnowszym spocie ukazuje trudy przygotowań do rywalizacji zawodników niepełnosprawnych fizycznie. Za kreację spotu odpowiada agencja 72andsunny. więcej

 
,,Trzy znaki smaku" promują żywność regionalną (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Trzy znaki smaku” mająca na celu  promocję regionalnych produktów żywnościowych, a także informująca o systemie ich ochrony. Akcję dla Agencji Rynku Rolnego przygotowały firmy Gutenberg networks Warszawa, Sopexa Polska i OMD. więcej

 
Muppety reklamują herbatę Lipton (wideo)

W najnowszym spocie marki Lipton bohaterowie popularnego programu „The Muppet Show” propagują bycie „bardziej herbacianymi”. Reklamę przygotowała londyńska agencja adam&eveDDB. więcej

 
Robert Lewandowski ambasadorem UNICEF

Piłkarz Robert Lewandowski będzie pełnił funkcję ambasadora dobrej woli UNICEF Polska. Do jego zadań należeć będzie wsparcie organizacji w działaniach mających na celu poprawę warunków życia dzieci na całym świecie. więcej

 
LOT reklamuje się na okładkach biletów kolejowych

Pod hasłem „Miej pociąg do latania” ruszyła kampania reklamowa połączeń krajowych oferowanych przez LOT. Akcję przewoźnik realizuje wspólnie z biurem podróży Fly Away Travel. więcej

 
Barilla reklamowana jako ,,makaron nr 1 we Włoszech" (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa makaronu Barilla. Akcja obejmuje telewizję, internet, prasę oraz eventy. więcej

 
Outlet Park Szczecin reklamuje ,,rabaty na 100 proc."

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej centrum handlowego Outlet Park Szczecin. Za jej kreację odpowiada agencja Evenema. więcej

 
,,Mniej za paliwo" znów w promocji Toyota Banku (wideo)

Toyota Bank zaczął kolejną promocję, w ramach której jego klienci mogą zaoszczędzić na paliwie. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy K2, ZenithOptimedia Group i Sales&More. więcej

 
,,A co by było, gdyby..." - Gothaer reklamuje ubezpieczenia domu i samochodu (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca oferowane przez Gothaer ubezpieczenia domów i mieszkań oraz samochodów. Akcję - obejmującą telewizję, internet i punkty sprzedaży - przygotowały firmy Nairobia, Papaya Films i Value Media. więcej

 
Piotr Pater: z Conversion do Value Media

Piotr Pater dołączył do zespołu domu mediowego Value Media, obejmując stanowisko  digital analyst master. W zakres jego kompetencji wchodzi analityka webowa. więcej

 
Zadane.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net

Serwis edukacyjny Zadane.pl zaczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Poprzednio był obsługiwany przez Goldbach Audience. więcej

 
Prasa  
 
Agora stawia na cyfryzację prasy, telewizję i poprawę rentowności

Cyfrowa transformacja działalności prasowej, wejście na rynek telewizyjny, wzrost rentowności kluczowych biznesów oraz optymalizacji kosztów usług wspólnych to priorytety Agory na najbliższe lata. Realizacja postawionych przez grupę zadań pochłonie ok. 230 mln zł. więcej

 
Wanda Rapaczyńska: nie zniknie drukowana "Gazeta Wyborcza"

Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, poinformowała, że spółka w ciągu najbliższych lat nie planuje zaprzestania sprzedaży drukowanej wersji “Gazety Wyborczej”. Spółka jednak planuje rozwój jej cyfrowej wersji. więcej

 
Marlena Jezierska: z Agory na dyrektora zarządzającego "Przeglądu Sportowego"

Marlena Jezierska, dotąd związana z Agorą, została dyrektorem zarządzającym marką “Przegląd Sportowy” w Ringier Axel Springer Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Biegluka, który pozostaje dyrektorem zarządzającym “Faktu”. więcej

 
Agora chce postawić na telewizję, na początek Stopklatka TV

Agora liczy, że kanał Stopklatka TV, którego będzie współwłaścicielem, do 2016 roku osiągnie 2 proc. udziału w rynku oglądalności. Spółka chce w przyszłości inwestować w kolejne projekty telewizyjne - samodzielnie lub z partnerami. więcej

 
Bill Gates znów na czele stu najbogatszych ludzi świata, Zuckerberg najmłodszy

Założyciel Microsoftu Bill Gates zajął pierwsze miejsce w najnowszym rankingu najbogatszych ludzi na świecie przygotowanym przez redakcję magazynu „Forbes”. Na kolejnych pozycjach uplasowali się Carlos Slim, Amancio Ortega, Warren Buffet i Larry Ellison. więcej

 
Paweł Sołtys wicenaczelnym "Bloomberg Businessweeka"

Paweł Sołtys został nowym zastępca redaktora naczelnego tygodnika “Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Business Communications). Zastąpił Krzysztofa Kowalczyka, który od stycznia br. pełni funkcję szefa działu ekonomicznego dziennika „Rzeczpospolita”. więcej

 
Krzysztof Małecki p.o. naczelnym ,,Kropki TV"

Krzysztof Małecki, dotąd sekretarz redakcji tygodnika „Kropkia TV” (P&P), został p.o. redaktorem naczelnym pisma. więcej

 
1,5 mln egz. sprzedaży tygodników yellow co tydzień. ,,Życie na Gorąco" na czele

W listopadzie 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”. więcej

 
,,Kobieta i Życie" dołącza dodatek ,,Smacznego" i drożeje

We wtorek 4 marca br. w sprzedaży pojawiło się kwietniowe wydanie magazynu „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Do wydania dołączono nowy magazyn kulinarny „Smacznego”, a tytuł zdrożał o 20 groszy. więcej

 
Artur Kosiński: z ,,Kropki TV" na naczelnego trzech pism telewizyjnych Bauera

Artur Kosiński zastąpił Pawła Nosowskiego na stanowisku redaktora naczelnego magazynów „TV14”, „Tele Świat” oraz „To&Owo” (Wydawnictwo Bauer). Poprzednio kierował redakcją „Kropki TV” (P&P). więcej

 
Krzysztof Druszcz za Agnieszkę Tokarczyk w Grupie Polskapresse

Krzysztof Druszcz objął funkcję dyrektora marketingu w łódzkim oddziale Grupy Polskapresse. Zajmująca poprzednio to stanowisko Agnieszka Tokarczyk odchodzi z firmy. więcej

 
Tylko 500 tys. zł zysku netto Agory w 2013 roku

W 2013 roku Agora miała 0,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 9 mln zł straty rok wcześniej. W samym IV kwartale 2013 r. zysk netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wyniósł 10,4 mln zł. więcej

 
Internet  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, senior art director w agencji OS3. więcej

 
Facebook ID najpopularniejszym loginem społecznościowym

Według 59% konsumentów największym zagrożeniem dla naszej prywatności w internecie jest Facebook. Jednocześnie ponad 51% wykorzystuje społecznościowy portal do logowania się na inne witryny i aplikacje zewnętrzne - wynika z badania McCann Truth Central. więcej

 
Selfie z Oscarów bije rekord na Twitterze

Zrobione „z ręki” zdjęcie udostępnione na twitterowym profilu Ellen DeGeneres, prowadzącej tegoroczną  ceremonię wręczenia Oscarów, błyskawicznie stało się najchętniej retwittowanym wpisem w historii portalu. więcej

 
Public Relations  
 
Pizzaportal.pl klientem agencji Kolko
 
9,90 PR dla Grupy Autoremo Anndora
 
Technologie  
 
Nokia Lumia 630 z Windows Phone 8.1 i 4,5-calowym wyświetlaczem
 
Apple prezentuje samochodowy interfejs CarPlay
 
Windows Phone 8.1 z zupełnie nowym pulpitem
 
HTC M8 - następca smartfona HTC One ujawniony (wideo)
 
Orange Polska kupił od Polkomtela blok pasma 1800 MHz
 
PocketBook Aqua - nowy czytnik odporny na kurz i wodę
 
Pierwsze zdjęcia nowego Chromebooka Samsunga
 
Orange wprowadza FunBox
 
Gospodarka  
 
Coraz lepszy stan polskiej gospodarki, indeks PMI ciągle w górę
 
Złoto zyskuje na wartości, ale kolejne miesiące nie będą już tak dobre
 
Adam Struzik: Mazowieckie musi płacić olbrzymie daniny na rzecz innych regionów
 
Jak odebrać dywidendę
 
Kupujemy coraz więcej aut premium i luksusowych
 
W Polsce marnuje są warzywa i owoce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Grupa Metronomy zagra na Open'er Festival 2014 (wideo)
 
"Grawitacja", "Zniewolony", Cate Blanchett i Matthew McConaughey z Oscarami
 
"Magic" promuje "Ghost Stories" - nową płytę Coldplay. Premiera 19 maja
 
Matthew McConaughey nie zagra w drugim sezonie serialu "Detektyw"
 
4 kwietnia premiera filmu "Droga do zapomnienia" (wideo)
 
Blog  
 
Wojna krymska i przełom w mediach - Jerzy Szygiel
 
Wyuzdana gra Sadowskiej... - Ewa Derlatka
 
Pijany, jak polski polityk. - Ewaryst Fedorowicz
 
Internet społecznościowy, a potrzeba przynależności (droga na skróty, czy droga donikąd?) - Zbigniew Brzeziński
 
Odpowiedni czas - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, senior art director w agencji OS3. więcej

 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl