|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polsat News Plus szykuje się do startu. Wraca "To był dzień na świecie"
Polsat News Plus, nowy kanał informacyjny Telewizji Polsat, może ruszyć 17 marca br. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W ramówce stacji, która poświęcona będzie w dużej mierze zagranicy, znajdzie się znany z Polsat News program “To był dzień na świecie”.
więcej
|
|
Wydawcy prasy chcą skupić się na walce z piractwem. "Cyfryzacja nadzieją dla prasy"
Choć dziś dostęp do płatnych treści cyfrowych deklaruje 10 proc. Polaków, w ciągu tego roku liczba ta podwoi się, a prasa umocni swoją pozycję, jako drugiego po telewizji najbardziej opiniotwórczego medium, wynika z badania przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
|
,,Uważam Rze", ,,Wprost" i ,,Gazeta Polska" najwięcej straciły w 2013 r.
W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największe wzrosty odnotowały „Tygodnik Powszechny” i „Newsweek” - na przeciwnym biegunie „Uważam Rze”, „Wprost” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Piwne wyzwania na Facebooku to już nie ,,łańcuszek", tylko zaproszenie do przekraczania granic
W ostatnich tygodniach na Facebooku dużą popularność zdobyły filmiki zachęcające do szybkiego wypicia jak największej ilości alkoholu (tzw. neknominations). Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów to zachęta do rywalizacji i potwierdzenia przynależności do danej grupy. Komentują Leszek Mellibruda, Konrad Maj oraz Szymon Beźnic.
więcej
|
Piotr Żyła mimo nieolimpijskiej formy nadal jest dobrym ambasadorem marek
Piotr Żyła - mimo nieudanego występu na olimpiadzie w Soczi - nadal ma ogromny potencjał marketingowy, wynikający z jego atrakcyjnej dla reklamodawców osobowości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Kuchno, Alicja Kwiatkowska, Piotr Jakóbik, Piotr Pietrzak, Grzegorz Badzio i Adam Sidorkiewicz.
więcej
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2013 roku
|
Grupa WP zaczyna od przeglądu serwisów i zwolnień. ,,Chcemy premii za bycie liderem"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat News Plus szykuje się do startu. Wraca "To był dzień na świecie"
Polsat News Plus, nowy kanał informacyjny Telewizji Polsat, może ruszyć 17 marca br. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W ramówce stacji, która poświęcona będzie w dużej mierze zagranicy, znajdzie się znany z Polsat News program “To był dzień na świecie”.
więcej
|
|
,,Pierwsza miłość" wygrywa z konkurencją. 122 mln zł z reklam od września 2013 r.
W sezonie 2013/2014 serial „Pierwsza miłość” gromadzi nieco mniej widzów rok wcześniej, ale cały czas zdecydowanie wygrywa z propozycjami konkurentów Polsatu. Wpływy z reklam od września ub.r. wyniosły dotąd 122 mln zł.
więcej
|
|
Tańsze reklamy w Polsacie, ,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" w dół o 30 proc.
W marcowym cenniku reklamowym Polsatu stawki są zdecydowanie niższe niż przed rokiem. Najdroższe pozostały spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”, ale ich ceny najbardziej zmalały.
więcej
|
|
KRRiT wyłoniła kandydatów do rad nadzorczych TVP i Polskiego Radia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła drugi etap konkursów na członków rad nadzorczych Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia.
więcej
|
|
Losowanie eliminacji Euro 2016 w piłce nożnej w Polsacie
Polsat i Polsat Sport w niedzielę 23 lutego br. pokażą losowanie eliminacji do piłkarskich Mistrzostw Europy, które w 2016 roku zostaną rozegrane na boiskach Francji. Widzowie Polsatu Sport zobaczą też specjalne wydanie programu “Cafe Futbol".
więcej
|
|
,,Wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię" w pierwszej polskiej reklamie Cartoon Network (wideo)
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Biedronka pokazuje w reklamach, jak powstaje polska żywność (wideo)
W nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Biedronki dostępne w tych sklepach polskie artykuły żywnościowe polecają ich producenci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Duda Polska, OTO Film i MEC.
więcej
|
|
Mimo skandalu z Szulim Doda dalej w reklamach Media Expert
Sieć elektromarketów Media Expert nie ma zamiaru zerwać ani skrócić umowy reklamowej z Dorotą „Dodą” Rabczewską z powodu zamieszania wokół rzekomego pobicia przez piosenkarkę prezenterki telewizyjnej Agnieszki Szulim.
więcej
|
|
Tańsze reklamy w Polsacie, ,,Mega Hit" i ,,Tylko muzyka" w dół o 30 proc.
W marcowym cenniku reklamowym Polsatu stawki są zdecydowanie niższe niż przed rokiem. Najdroższe pozostały spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” i show „Tylko muzyka”, ale ich ceny najbardziej zmalały.
więcej
|
|
Kamil Majewski na czele kreacji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions, odchodzą Chrobot i Lipińska
Kamil Majewski - jako dyrektor kreatywny - będzie od marca kierował połączonymi działami kreacji agencji Saatchi & Saatchi Warszawa i Interactive Solutions. Z firmy odchodzą poprzedni dyrektorzy kreatywni: Piotr Chrobot i Blanka Lipińska.
więcej
|
|
ING Bank Śląski promuje z blogerami systematyczne oszczędzanie przez 21 dni
Rozpoczęła się internetowa odsłona kampanii ING Banku Śląskiego „Najważniejsze, że oszczędzamy” w której występują blogerzy Monika Mikowska, Grzegorz Marczak, Wojciech Boczoń i Andrzej Tucholski. Działania przygotowały i realizują agencje GoldenSubmarine i Simpleframe.
więcej
|
|
Bocian Błażej kończy kampanię ,,Trójka nie nadaje bzdur"
Jako zwieńczenie telewizyjno-internetowej kampanii reklamującej radiową Trójkę zaplanowano publikację reklamy, której bohaterem jest bocian Błażej. Całą akcję wspólnie z rozgłośnią przygotowała agencja Walk Creative.
więcej
|
|
,,Gorzka? Wręcz przeciwnie" w kampanii Żołądkowej Gorzkiej
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy smak wódki Żołądkowa Gorzka (Stock Polska). Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.
więcej
|
|
,,Wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię" w pierwszej polskiej reklamie Cartoon Network (wideo)
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawcy prasy chcą skupić się na walce z piractwem. "Cyfryzacja nadzieją dla prasy"
Choć dziś dostęp do płatnych treści cyfrowych deklaruje 10 proc. Polaków, w ciągu tego roku liczba ta podwoi się, a prasa umocni swoją pozycję, jako drugiego po telewizji najbardziej opiniotwórczego medium, wynika z badania przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
|
,,Uważam Rze", ,,Wprost" i ,,Gazeta Polska" najwięcej straciły w 2013 r.
W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największe wzrosty odnotowały „Tygodnik Powszechny” i „Newsweek” - na przeciwnym biegunie „Uważam Rze”, „Wprost” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najchętniej czytanym miesięcznikiem. ,,Wysokie Obcasy Extra" na czele dwumiesięczników
W II półroczu 2013 roku liderem czytelnictwa wśród miesięczników był „Twój Styl”, a pozostałe lokaty na podium przypadły „Claudii” i „Czterem Kątom”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra”.
więcej
|
|
"Tele Tydzień" zmieni się od poniedziałku
Redakcja “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) pracuje nad zmianami w magazynie. Pierwszy odświeżony numer tygodnika ukaże się w poniedziałek 24 lutego br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sąd: "Gazeta Finansowa" ma sprostować informacje o Michale M. Lisieckim i PMPG
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał naczelnemu „Gazety Finansowej” Piotrowi Bachurskiemu sprostowanie informacji na temat Platformy Mediowej Point Group oraz jej prezesa Michała M. Lisieckiego, które znalazły się w tygodniku.
więcej
|
|
,,Super Fokus" nowym cyklicznym dodatkiem ,,Super Expressu"
Do czwartkowego wydania „Super Expressu” (Murator) z 20 lutego br. został dołączony popularnonaukowy dodatek „Super Fokus”, który docelowo promować będzie nowy kanał dokumentalny Fokus TV. Wkładka jest bezpłatna i będzie się ukazywała cyklicznie w każdy czwartek.
więcej
|
|
Monika Polewska rzecznikiem prasowym Muratora
Monika Polewska została rzecznikiem prasowym wydawnictwa Murator. Dotąd odpowiadała za PR dla tej spółki jako współpracownik zewnętrzny.
więcej
|
|
,,Mam Ogród" w tydzień sprzedał ponad 150 tys. egz.
Nowy miesięcznik ogrodniczy „Mam Ogród” (Phoenix Press) w pierwszym tygodniu obecności na rynku sprzedał się w liczbie 150 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy.
więcej
|
|
"Gazeta Polska" i "W Sieci" mocno w dół. Zyskują "Polityka" i "Newsweek"
“Gość Niedzielny”, “Polityka” i “Newsweek” to najchętniej kupowane tygodniki opinii w grudniu ub.r. Wszystkie tytuły z czołówki zestawienia zanotowały wzrosty sprzedaży, natomiast najwięcej straciły “Gazeta Polska” i “W Sieci”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|