|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
O powodzeniu paywalla ,,Gazety Wyborczej" zdecyduje jakość treści (opinie)
Wprowadzenie płatnego dostępu w serwisach „Gazety Wyborczej” to odważny, ale nieunikniony krok, który może przynieść sukces, jeśli użytkownicy będą otrzymywać treści wysokiej jakości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jacek Czynajtis, Lucyna Koba, Łukasz Zdrodowski i Rafał Oracz.
więcej
|
Facebook kończy 10 lat - jak zmienił internautów i e-marketing?
Facebook obchodzi dzisiaj 10-lecie swojego uruchomienia. W jaki sposób portal wpłynął na życie 1,2 mld swoich użytkowników, a jak zmienił komunikację marketingową? Dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci z agencji interaktywnych i medioznawcy.
więcej
|
Wojewódzki kontra Lis i ,,Newsweek" pokazuje upadek dobrych obyczajów
|
Super Bowl 2014: zobacz wszystkie reklamy (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" w Polsacie
Telewizja Polsat zdecydowała, że „Taniec z gwiazdami” na jej antenie będzie nadawany pod podwójnym tytułem. Pełna nazwa programu będzie brzmieć „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”.
więcej
|
|
Dzięki ,,Warsaw Shore" MTV znokautowało konkurencję. Będzie druga edycja?
Reality-show „Warsaw Shore” oglądało w MTV Polska średnio 178 tys. osób. W czasie emisji programu kanał pod względem oglądalności znokautował konkurencję. - Zastanawiamy się nad drugą edycją - mówi nam Jerzy Dzięgielewski, szef MTV.
więcej
|
|
,,Matki za kratami" i polskie dokumenty wiosną w TVN Style
Wiosną kanał TVN Style pokaże serial dokumentalny „Matki za kratami”, opowiadający o matkach, które popełniły zbrodnie i przebywają w więzieniach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja chce też emitować dokumenty polskich twórców.
więcej
|
|
TVN24 nowym liderem stacji newsowych, Polsat News przed TVP Info w grupie komercyjnej
W styczniu 2014 roku na pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych awansowała TVN24. Wyprzedziła kanał TVP Info, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał Polsat News.
więcej
|
|
Juliusz Braun: TVP liczy na 1,3 mld zł rocznie z opłaty audiowizualnej
TVP liczy na 1,3 mld zł rocznie z opłaty audiowizualnej. To zapewniłoby spółce stabilne finansowanie, a na antenach pojawiłoby się m.in. więcej audycji kulturalnych - wynika z informacji przedstawionej wczoraj sejmowej komisji przez prezesa Juliusza Brauna.
więcej
|
|
Już 550 tys. klientów Vectry korzysta z telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Vectra na koniec 2013 roku miała niemal 880 tys. abonentów. Najdynamiczniej w ubiegłym roku rosła liczba klientów telewizji cyfrowej, która wyniosła już 550 tys. oraz internetu, z którego korzysta 450 tys. abonentów.
więcej
|
|
TVN rozpoczyna współpracę z TVP. "Umacniamy pozycję lidera"
Spółka TVN Media podpisała z Telewizją Polską umowę w ramach której w ofercie serwisu agencyjnego x-news od 5 lutego br. znalazły się materiały newsowe TVP, a także fragmenty jej seriali i programów.
więcej
|
|
National Geographic i TTV wyprodukują cykl ,,Tabu Polska"
National Geographic Channel Europe i należąca do Grupy TVN telewizja TTV rozpoczęły koprodukcję polskiej edycji serii dokumentalnej „Tabu”. Cykl pojawi się na antenie obu stacji jesienią br.
więcej
|
|
HBO zanotowało największy wzrost abonentów od 17 lat
Koncern Time Warner, do którego należy HBO, opublikował wyniki finansowe za 2013 rok.
więcej
|
|
TV Puls pokaże serial ,,Arrow" (wideo)
25 lutego 2014 roku naziemny kanał TV Puls rozpocznie emisję serialu „Arrow”.
więcej
|
|
AXN pokaże drugi sezon serialu ,,Hannibal" (wideo)
2 kwietnia 2014 roku kanał AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Hannibal”.
więcej
|
|
,,Garfield Show" w TV4
24 lutego 2014 roku naziemna Czwórka rozpocznie emisję kultowej animacji „Garfield Show”.
więcej
|
|
,,Okazja" i ,,Warto kochać" w ATM Rozrywka
10 lutego 2014 roku naziemny kanał ATM Rozrywka rozpocznie emisję dwóch seriali: „Okazja” i „Warto kochać”.
więcej
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "House of Cards"
Jeszcze nie doczekaliśmy się premiery drugiego sezonu "House of Cards", a już wiadomo, że powstanie trzecia odsłona cyklu z Kevinem Spacey w roli głównej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
T-Mobile nie do końca wykorzystało potencjał Zbigniewa Wodeckiego (opinie)
Zbigniew Wodecki nucący „Pszczółkę Maję” w reklamach T-Mobile to dość asekuracyjna kreacja, przy czym muzyk jako osoba łącząca pokolenia trafia i do młodych, i do starszych odbiorców. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Małkiewicz z Kropki Bordo, Piotr Zajlich z San Markos i Jakub Janicki z Opus B.
więcej
|
|
Szymon Majewski znika z reklam PKO BP
Szymon Majewski po prawie trzech latach kończy współpracę reklamową z PKO Bankiem Polskim. W nowych kampaniach banku nie pojawi się inna znana osoba.
więcej
|
|
Coraz mniej nośników outdoorowych w Polsce. Liderami AMS, Ströer i Warszawa
Na koniec ub.r. w Polsce było 84,9 tys. nośników reklamy zewnętrznej, o 5,7 tys. mniej niż rok wcześniej. Aż 45 tys. należy do firmy AMS, 14,3 tys. do Grupy Ströer, natomiast 21,6 tys. znajduje się w Warszawie.
więcej
|
|
Dobra noc i dzień pełen frajdy w nowej reklamie IKEA (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii IKEA „Daj spokój - dom to frajda”. Działania przygotowały i koordynują firmy JWT, Tango, Lunapark, MEC, K2 i Kalicińscy.com.
więcej
|
|
Gospodyni i kura reklamują, że jaja Farmio są ,,wolne od GMO" (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa jaj Farmio podkreślająca, że są one wytwarzane bez sztucznych dodatków. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Propeller Film i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Globalna kampania Tena przygotowana przez polski oddział TBWA (wideo)
Pod hasłem „Brings you closer” rusza międzynarodowa akcja reklamująca pieluchomajtki dla dorosłych Tena (produkowane przez szwedzką firmę SCA Hygiene Products). Kreację kampanii przygotował polski oddział agencji TBWA.
więcej
|
|
Awanse w Havas Media Group, Sergiusz Geller tv planning and buying directorem
Sergiusz Geller objął stanowisko TV planning and buying directora w Havas Media Group. Natomiast w dziale digital firmy awansowali Aleksandra Majewska, Tomasz Płatek, Hubert Jeżak i Anna Płachta.
więcej
|
|
,,Żegnajcie stacje benzynowe" w kampanii nowych modeli Forda (wideo)
Ford wprowadził na polski rynek dwa nowe modele aut - Ford Transit Connect i Tourneo Connect, czemu towarzyszą szeroko zakrojone działania reklamowe. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają Oglivy & Mather, Wunderman i Mindshare.
więcej
|
|
Biuro podróży i architektka w kampanii Orange Biz (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowe taryfy Orange Biz w Orange dla Firm. Akcję przygotowały i realizują agencja Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Tomasz Stopka odpowiada za SEO w Grupie Adweb
Tomasz Stopka objął stanowisko SEO directora w agencji marketingu zintegrowanego Adseo należącej do Grupy Adweb.
więcej
|
|
,,Twoja misja Soczi" w konkursie Samsunga
Samsung, oficjalny sponsor rozpoczynających się w najbliższy piątek igrzysk olimpijskich w Soczi, uruchomił konkursową aplikację, „Twoja misja Soczi”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Duże spadki sprzedaży dzienników w 2013. ,,Papier nadal jest najbardziej dochodowy"
W 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciły „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”. Czytelników prasie odbiera internet, ale cały czas to wydania drukowane są najbardziej dochodowe.
więcej
|
|
Karolina Jaroszewicz odchodzi z ,,Newsweeka"
Karolina Jaroszewicz, szefowa wydań specjalnych tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i redaktor prowadząca miesięcznika „Newsweek Historia”, z końcem lutego br. odchodzi z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polscy dziennikarze są już w Soczi, największą ekipę ma TVP
Największe polskie media wysłały do Soczi swoje ekipy dziennikarskie. Będą one relacjonować zimowe igrzyska olimpijskie, które rozpoczną się w piątek 7 lutego br. i potrwają ponad dwa tygodnie.
więcej
|
|
Bernadetta Byrska: z Burdy na business project managera "Newsweeka"
Do wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska dołączyła Bernadetta Byrska, która objęła stanowisko business project managera marki "Newsweek". Ostatnio pracowała w Burda International.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno w dół w grudniu
W grudniu ub.r. większość dzienników ogólnopolskich zanotowała spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”. Na plusie ostatni miesiąc 2013 roku zakończył tylko „Parkiet”, a liderem sprzedaży pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
Jakub Dyląg na czele Quad/Graphics Europe. Tim Ohnmacht wraca do USA
Jakub Dyląg od 1 marca br. zostanie nowym dyrektorem zarządzającym spółki poligraficznej Quad/Graphics Europe. Zastąpi na tym stanowisku Tima Ohnmachta, który będzie dyrektorem zarządzającym dywizją czasopism i katalogów Quad/Graphics w USA.
więcej
|
|
Lutowe ,,Dziecko" z dodatkami
W czwartek 6 lutego br. do sprzedaży trafi lutowe wydanie magazynu „Dziecko” (Agora) z poradnikiem o urządzaniu przyjęć urodzinowych dla dzieci i książeczką o Śwince Peppie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|