|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 30 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Seniorzy oglądają najchętniej TVP1. Stacja dystansuje konkurencję
Najpopularniejszym kanałem telewizyjnym wśród osób po pięćdziesiątce jest niezmiennie TVP1, która pod względem oglądalności dystansuje inne stacje. Seniorzy poza głównymi antenami chętnie oglądają kanały newsowe czy serialowe. Ranking top 15 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agnieszka Popielewicz poprowadzi ,,Kulisy Tańca z gwiazdami"
Telewizja Polsat wzorem TVN po „Tańcu z gwiazdami” będzie emitować kulisy tanecznego show. Poprowadzi je Agnieszka Popielewicz - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Polonia zniknie? "Jej istnienie jest zapisane w ustawie o radiofonii i telewizji"
- MSZ twierdzi, że będzie finansować telewizję zadaniowo i dlatego chce powołać nową stację, realizującą własny kontent - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Borys-Damięcka, przewodnicząca rady programowej TVP Polonia. - Wspólnie z MSZ opracowujemy strategię rozwoju TVP Polonia - komentuje Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" najpopularniejszym serialem codziennym
W styczniu br. wśród codziennych polskich seriali obyczajowych, które mają obecnie premierowe odcinki, zdecydowanie największą popularnością się „Barwy szczęścia” TVP2. Drugie miejsce należy do „Klanu” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Program ,,Więc jak?" Sławomira Jastrzębowskiego także w Superstacji
Superstacja od dziś zaczyna emitować program „Więc jak?”, nadawany dotąd tylko w internetowym serwisie Superexpress.tv. Gospodarzem programu jest Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”.
więcej
|
|
Power TV od lutego w panelu telemetrycznym Nielsena
Kanał Power TV od 1 lutego br. będzie monitorowany przez instytut telemetryczny Nielsen Audience Measurement. Nadawca cały czas prowadzi rozmowy z brokerem, który będzie sprzedawać czas reklamowy w stacji.
więcej
|
|
Planete+ z koncesją na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przedłużeniu koncesji satelitarnej dla kanału dokumentalnego Planete+ na kolejne 10 lat.
więcej
|
|
Polsat News w jakości HD od 3 lutego
Kanał informacyjny Polsat News od 3 lutego br. rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Wersja HD stacji będzie dostępna w Cyfrowym Polsacie.
więcej
|
|
Szybkie przelewy za e-faktury w Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła klientom możliwość realizowania opłat rachunków w postaci szybkich przelewów BlueCash. Rozlicza je sopocka firma Blue Media.
więcej
|
|
,,Hawaii Five-0" w AXN
12 lutego 2014 roku kanał AXN rozpocznie emisję nominowanego do Złotego Globu serialu „Hawaii Five-0”.
więcej
|
|
Cinemax pokaże serial ,,Upadek" z Gillian Anderson (wideo)
14 lutego 2014 roku kanał Cinemax rozpocznie emisję nowego serialu „Upadek”.
więcej
|
|
,,Top Chef 9" od lutego w Kuchni+
9 lutego 2014 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję dziewiątej serii popularnego amerykańskiego programu „Top Chef”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Logo Ministerstwa Zdrowia za 30 tys. zł w ogniu krytyki ekspertów
Ministerstwo Zdrowia na początku roku zmieniło identyfikację wizualną, w tym logotyp oraz layout strony internetowej. Eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl zgodnie krytykują logo, ale zaznaczają też, że polskie instytucje rządowe nie mają ujednoliconego systemu identyfikacji.
więcej
|
|
Aflofarm największym reklamodawcą. Lidl i Play w górę, Orange i T-Mobile w dół (TOP 10)
W 2013 roku - wśród firm na polskim rynku - zdecydowanie najwięcej cennikowo na reklamę przeznaczył Aflofarm Farmacja Polska. O prawie jedną trzecią wzrosły wydatki Lidla, USP Zdrowie, Ferrero Polska i P4, za to spore spadki zanotowały PTK Centertel i T-Mobile Polska.
więcej
|
|
Poseł PiS: Adamczyk w reklamie jak Hitler. eurobank: to godzi w nasz wizerunek
Według posła PiS Kosmy Złotowskiego Piotr Adamczyk w ostatnim spocie eurobanku wypowiada slogan wzorowany na haśle nazistowskim. Bank jest zaskoczony taką interpretacją i prosi posła o usunięcie grafiki zestawiającej Adamczyka z Hitlerem.
więcej
|
|
Good przejmuje od Bardzo obsługę Getin Banku
Agencja Good (należąca do Grupy K2) wygrała przetarg na obsługę reklamową Getin Banku. W poprzednich latach zajmowała się tym agencja Bardzo.
więcej
|
|
Były dyrektor strategii K2 otwiera Call-To-Research
Bartosz Załęcki, były dyrektor strategii w agencji K2, oraz Piotr Taranek założyli własną firmę Call-To-Research. Zajmuje się ona prowadzeniem badań jakościowych, tzw. desk research.
więcej
|
|
Nielsen: telewizja największym reklamowym medium, najszybciej rośnie internet
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 3,2 proc. Najszybciej rozwijającym się segmentem jest internet, ale zdecydowanie największym telewizja - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
Nestea reklamowana w wersji Zimowa Śliwka (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant herbaty Nestea - Zimowa Śliwka (produkuje ją Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy McCann Worldgroup, Starcom, Fortis oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Blogerzy komentują zamieszanie wokół rankingu Kominka
W social media nie słabnie dyskusja wokół opublikowanego w poniedziałek przez Tomka „Kominka” Tomczyka rankingu najbardziej wpływowych polskich blogerów. Niektórzy chwalą to zestawienie, inni z niego żartują. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Kominek i prof. Maciej Mrozowski.
więcej
|
|
Internet najszybszy w Korei Płd., Polska na 29. miejscu z prędkością 7,4 Mb/s
Mieszkańcy Korei Południowej niezmiennie cieszą się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet".
więcej
|
|
Netflix przygotowuje się do ekspansji w Europie
Oferujący usługi streamingu filmów i seriali serwis Netflix zapowiedział, że jeszcze w tym roku udostępni swoją ofertę w wybranych krajach europejskich.
więcej
|
|
Mobile, social media i wideo - o ,,hype'ach" w reklamie internetowej
Reklama mobilna, wideo i w social media to bardzo modne w branży marketingowej i dynamicznie rosnące segmenty, jednak wciąż mają niewielkie udziały w rynku, bez porównania mniejsze od reklamy display i marketingu w wyszukiwarkach - komentuje Marcin Pogroszewski z Marketing Wizards Group.
więcej
|
|
Facebook: przychód i zysk w górę, 1,23 mld użytkowników w tym 945 mln mobilnych
Portal społecznoścowy Facebook zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2013 rok.
więcej
|
|
Wikipedia wzbogaci się o głosy znanych osób
Twórcy Wikipedii planują wprowadzenie nowej funkcji, w ramach której internauci będą mogli odsłuchać w serwisie wypowiedzi popularnych osób.
więcej
|
|
Zbigniew Ptaszyński i Jacek Dzięcielak w zarządzie Grupy Onet
Zbigniew Ptaszyński dołącza do Grupy Onet, w której będzie kierował pionem e-commerce i płatną ofertą. Wejdzie też w skład zarządu spółki, tak samo jak Jacek Dzięcielak, szef Media Impact Polska.
więcej
|
|
Aplikacje z Chrome również na Androidzie i iOS
Google udostępnił dokumentację oraz API pozwalające programistom na tworzenie aplikacji dla przeglądarki Chrome, które mogą również współpracować z jej mobilną wersją dla Androida i iOS.
więcej
|
|
Facebooka na Androidzie z dostępem do SMS-ów użytkowników
Najnowsza wersja aplikacji Facebook dla Androida do działania wymaga uzyskania dostępu do wiadomości SMS zgromadzonych na telefonie.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy postawi na gry internetowe i międzynarodowe loterie
W tym roku Totalizator Sportowy chce osiągnąć rekordowe przychody. Ma być to możliwe dzięki rozszerzeniu działalności. Totalizator planuje wprowadzić europejskie loterie i gry internetowe. Chce również wejść na rynek z produktami powiązanymi z systemem emerytalnym.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|