|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 29 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Grupa o2 w lutym sfinalizuje kupno Wirtualnej Polski
Po uzyskaniu zgody UOKiK-u na przejęcie Wirtualnej Polski, Grupa o2 planuje sfinalizować tę transakcję w lutym. Firma zapowiada stworzenie lidera wśród polskich portali horyzontalnych. Już teraz o2 i WP mają o 2 mln użytkowników więcej niż Onet i RASP.
więcej
|
Gazety 15 proc. mniej z reklam. ,,Rzeczpospolita", ,,Puls Biznesu" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno w dół
W 2013 roku cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 15,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Spadki rzędu 20-30 proc. zanotowały „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, „Gazeta Wyborcza”, „Nasze Miasto” i „Gazeta Pomorska”, a najmniej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
Facebook nie upadnie, ale musi się zmienić (opinie)
|
Polpharma wydłuża płatności do 120 dni. Firmy marketingowe szykują się do procesu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec kanału TVP Polonia? Ministerstwo Spraw Zagranicznych chce stworzy stację TVP Polska
MSZ nie jest zadowolone z TVP Polonii jako kanału środowisk polonijnych; rozważa uruchomienie nowego programu, pod roboczą nazwą TVP Polska - poinformowała wiceszef MSZ Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Sprzeciwia się temu rada programowa TVP Polonia.
więcej
|
|
Będzie strajk ostrzegawczy w Telewizji Polskiej. TVP: Jesteśmy do niego przygotowani
Komitet Strajkowy zdecydował, że w piątek 7 lutego br. w Telewizji Polskiej zorganizowany zostanie godzinny strajk ostrzegawczy. To skutek nie wycofania się zarządu TVP z decyzji o przeniesieniu części pracowników do firmy zewnętrznej.
więcej
|
|
TVP ABC od startu w największych kablówkach
Dziecięcy kanał TVP ABC, który 15 lutego br. rozpocznie nadawanie, w ciągu pierwszych kilku dni emisji ma pojawić się we wszystkich dużych sieciach kablowych - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. TVP negocjuje też jego włącznie do ofert platform cyfrowych.
więcej
|
|
Marcin Kowalski przechodzi z Radia PiN do Telewizji Polskiej
Marcin Kowalski, który z końcem stycznia br. rozstaje się z Radiem PiN, od przyszłego miesiąca będzie pracował w Telewizji Polskiej - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklamy w TVP ABC z ograniczeniami. ,,Śmieciowego" jedzenia nie zobaczymy
Skierowany do dzieci kanał TVP ABC, który rusza 15 lutego br., najwcześniej w marcu zacznie emitować reklamy. Telewizja Polska zapowiada jednak, że będzie ich mniej niż pozwala prawo, stacja nie będzie też reklamować pewnych typów produktów.
więcej
|
|
Lider zespołu Weekend w jury show ,,Disco Star" w Polo TV
Radosław Liszewski, lider zespołu Weekend, zasiądzie w jury trzeciej edycji talent-show „Disco Star” stacji Polo TV obok Shazzy i Pawła Jasionowskiego. Program trafi na antenę stacji w marcu br.
więcej
|
|
Monika Richardson i Tomasz Kammel poprowadzą galę ,,Viva! Najpiękniejsi"
TVP2 pokaże tegoroczną ceremonię wręczenia nagród w plebiscycie "Viva! Najpiękniejsi" organizowanym przez magazyn "Viva!" (Edipresse Polska). Galę, która odbędzie się 11 lutego br., poprowadzą Monika Richardson i Tomasz Kammel.
więcej
|
|
,,Top Gear 21" od lutego w BBC Knowledge
13 lutego 2014 roku kanał BBC Knowledge rozpocznie emisję 21. serii magazynu motoryzacyjnego „Top Gear”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Maciej Marasek: z Red8 Advertising do Ogilvy & Mather
Maciej Marasek, współzałożyciel i wieloletni dyrektor kreatywny agencji Red8 Advertising, z początkiem lutego obejmie stanowisko executive creative directora w Ogilvy & Mather.
więcej
|
|
Tomasz Dembiński za Karola Gajewskiego prezesem San Markos
Tomasz Dembiński ponownie objął stanowisko prezesa agencji reklamowej San Markos. Zastąpił na tym stanowisku Karola Gajewskiego, który odszedł z firmy, jednak nadal będzie z nią współpracował.
więcej
|
|
Reklamy w TVP ABC z ograniczeniami. ,,Śmieciowego" jedzenia nie zobaczymy
Skierowany do dzieci kanał TVP ABC, który rusza 15 lutego br., najwcześniej w marcu zacznie emitować reklamy. Telewizja Polska zapowiada jednak, że będzie ich mniej niż pozwala prawo, stacja nie będzie też reklamować pewnych typów produktów.
więcej
|
|
Coca-Cola ujawnia spot na Super Bowl (wideo)
Coca-Cola udostępniła w internecie jeden z dwóch spotów stworzonych na tegoroczny finał Super Bowl. Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy
więcej
|
|
VML Poland z obsługą piwa Lech w internecie
Agencja VML Poland wygrała przetarg na realizację internetowych działań marketingowych piwa Lech (Kompania Piwowarska). Przez ostatnie trzy lata zajmowała się tym agencja John Pitcher.
więcej
|
|
Żabka Polska: ZenithOptimedia Group za OMD Optimum Media
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Żabka Polska. Poprzednio zajmował się tym OMD Optimum Media.
więcej
|
|
Hand Made dalej dla Hoop Coli
Hoop Polska przedłużyła umowę z agencją Hand Made dotyczącą kompleksowej obsługi marketingowej napoju Hoop Cola. Hand Made zajmuje się tym od 2009 roku.
więcej
|
|
Baziółka z logo i opakowaniami od Kropki Bordo
Firma Swedeponic wprowadziła na rynek nową markę świeżych ziół - Baziółka. Jej identyfikację wizualną i opakowania zaprojektowała agencja Kropka Bordo.
więcej
|
|
Nielsen: globalne nakłady na reklamę o 3,2 proc. w górę
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku globalne nakłady na reklamę wzrosły w ujęciu rocznym o 3,2 proc. W samym III kwartale zaobserwowano identyczne tempo wzrostu - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
Olga Borys kolejną ambasadorką kampanii ,,Niewykluczone"
Aktorka Olga Borys została drugą po Monice Pyrek ambasadorką kampanii „Niewykluczone” organizowanej przez firmę Walmark, producenta Urinalu. Za realizację akcji odpowiadają agencje Hill+Knowlton Strategies i VML Poland.
więcej
|
|
Millward Brown wprowadza badania mimiki widzów reklam
Z początkiem roku firma badawcza Millward Brown poszerzyła zakres swoich usług o metodologię facial coding.
więcej
|
|
Jennifer Lawrence dostanie ponad 15 mln dolarów od firmy Dior
Aktorka Jennifer Lawrence zaczęła na poważnie spieniężać swój sukces.
więcej
|
|
Dutkiewicz, Sztuka i Świderski awansują w Atom Media Interaktywne
Dawid Dutkiewicz, Piotr Sztuka i Michał Świderski objęli w agencji Atom Media Interaktywne stanowiska SEO specialist. Wszyscy trzej pełnili poprzednio funkcje junior SEO specialist.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Lutowe wydanie ,,Malemena" przygotowuje Michał Kukawski. Będzie naczelnym na stałe?
Kolejny numer miesięcznika „Malemen” (Next Media) jest przygotowywany pod kierownictwem Michała Kukawskiego. Dość prawdopodobne jest, że to właśnie on zostanie naczelnym pisma na stałe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Twój Styl", ,,Tele Tydzień" i ,,Party" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP 10)
W 2013 roku wpływy reklamowe czasopism cennikowo były o 7,8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wzrosty przekraczające 30 proc. osiągnęły „Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party”, za to spadki zanotowały tygodniki opinii - na czele z „Wprost” i „Polityką”.
więcej
|
|
Cezary Gmyz wygrał proces z autorem ,,Zamachu w Smoleńsku" i pozwie go za zniesławienie
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił pozew Leszka Szymowskiego przeciw Cezaremu Gmyzowi dotyczący tekstu w „Rzeczpospolitej” podpisanego inicjałami „ceg”. Teraz to Gmyz zamierza pozwać Szymowskiego za informacje, jakoby współpracował z SB i UOP-em.
więcej
|
|
Monika Richardson i Tomasz Kammel poprowadzą galę ,,Viva! Najpiękniejsi"
TVP2 pokaże tegoroczną ceremonię wręczenia nagród w plebiscycie "Viva! Najpiękniejsi" organizowanym przez magazyn "Viva!" (Edipresse Polska). Galę, która odbędzie się 11 lutego br., poprowadzą Monika Richardson i Tomasz Kammel.
więcej
|
|
Grzegorz Surowiec nowym naczelnym miesięcznika ,,Off-Road.pl Magazyn 4x4"
Grzegorz Surowiec został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika „Off-Road.pl Magazyn 4x4” (Off-Road.pl). Sprawujący dotąd tę funkcję Tomasz Konik odchodzi z firmy.
więcej
|
|
,,Scooby - Doo!" liderem sprzedaży pism dziecięcych. ,,Kubuś i Przyjaciele" o 43 proc. w dół
W październiku 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
GG rekordowo mało popularne. Tak jak NK.pl przegrywa z Facebookiem
Komunikator GG zanotował w ostatnich latach duży spadek popularności na komputerach. - Naszym bezpośrednim konkurentem stał się chat Facebooka, ale w mobile’u jesteśmy bezwzględnym liderem - komentuje Tomasz Jażdżyński, szef GG Network.
więcej
|
|
Po krytyce w blogosferze Agora zamyka erotyczne Demotywatory
Należący do Agory serwis Gifgirls.pl z erotycznymi zdjęciami kobiet we wtorek po południu zniknął z sieci, zaraz po tym jak skrytykowali go niektórzy blogerzy.
więcej
|
|
Bloger modowy wycofał się z rankingu Kominka. ,,Dla mnie to wybitnie upokarzające"
Autor bloga Freestylevoguing.com poprosił Tomka „Kominka” Tomczyka o usunięcie z jego corocznego rankingu najbardziej wpływowych polskich blogerów. - Moje życie i moja praca opierają się za to na jakości. Dlatego nie akceptuję i nigdy nie będę akceptować podobnych rankingów, które są wytyczane numerkami, liczbami i raportami z SoTrender - stwierdził.
więcej
|
|
Facebook zmienia się dla użytkowników, a na niekorzyść marek
Ciągle modyfikowany algorytm Facebooka sprawia, że markom coraz trudniej jest prowadzić bieżącą i efektywną komunikację z użytkownikami bez odpowiedniego wsparcia reklamowego - komentuje Maciej Dutkowski z Socializera.
więcej
|
|
Facebook wciąż najpopularniejszym źródłem ruchu w innych serwisach
Facebook jest zdecydowanie najpopularniejszym wśród serwisów społecznościowych źródłem odwiedzin na stronach www i umacnia się na tej pozycji - wynika z najnowszego raportu Shareaholic.
więcej
|
|
Taki marketing będzie kluczowy dla e-handlu w 2014 roku
Bilion dolarów - tyle wyniosła globalna sprzedaż e-handlu w modelu konsumenckim (B2C) w 2012 roku. Szacuje się, iż w 2013 roku ta wartość powiększyła się o kolejne 300 miliardów dolarów. Prognozy na następne lata są bardzo obiecujące dla e-commerce. E-handel nie jest samotną wyspą. Na jej rozwój oraz wykorzystanie tego modelu przez firmy ma wpływ wiele czynników, które dzieją się wokół niej - pisze Dariusz Geiger, prezes Ingenious Technologies Polska.
więcej
|
|
Facebook pozwala użytkownikom pytać o dane kontaktowe
Użytkownicy Facebooka otrzymali nową funkcję. Tym razem serwis wprowadził możliwość proszenia innych osób o udostępnienie swoich danych kontaktowych.
więcej
|
|
Jak zachować prywatność w cyfrowym świecie
W świecie, w którym coraz więcej informacji o nas przetwarzanych jest cyfrowo w wielkich zasobach i przy pomocy urządzeń mobilnych, prywatność można zachować, ale będzie to coraz trudniejsze - ocenił GIODO dr Wojciech Wiewiórowski.
więcej
|
|
Dutkiewicz, Sztuka i Świderski awansują w Atom Media Interaktywne
Dawid Dutkiewicz, Piotr Sztuka i Michał Świderski objęli w agencji Atom Media Interaktywne stanowiska SEO specialist. Wszyscy trzej pełnili poprzednio funkcje junior SEO specialist.
więcej
|
|
RTB House z Tandem Effect dla producentów
Agencja technologiczna RTB House wprowadza Tandem Effect, pierwsze w Polsce rozwiązanie dla producentów oparte na retargetingu personalizowanym.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|