|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2013 r.
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
Algorytm Facebooka będzie gorzej traktował statusy tekstowe
Facebook zapowiedział kolejną aktualizację algorytmu, która ma przełożyć się na znacznie mniejszą widoczność postów mających formę tekstu zamieszczanych na fanpage’ach.
więcej
|
,,Gazeta Polska", ,,Wprost" i ,,Newsweek" z coraz mniejszą sprzedażą
|
Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w ,,10", ale ...
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Maciej Dowbor i Piotr Gąsowski poprowadzą show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" w Polsacie
“Taniec z gwiazdami” nie będzie jedyną rozrywkową nowością wiosennej ramówki Polsatu. W sobotnie wieczory stacja pokaże muzyczne show “Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, który poprowadzą Maciej Dowbor i Piotr Gąsowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiosenne ramówki TVP zatwierdzone. Co pokażą Jedynka i Dwójka?
Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził w środę wiosenne ramówki wszystkich kanałów TVP. W ofercie Jedynki i Dwójki na nowy sezon znajdą się m.in. premierowe pozycje rozrywkowe i seriale. Kontynuowana będzie też większość programów i seriali z jesieni.
więcej
|
|
"Na sygnale" - spin-off "Na dobre i na złe" wiosną w TVP2
W lutym TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu “Na sygnale” opowiadającego o pracy załogi karetki ratunkowej. Produkcja, zawierająca elementy scripted-docu, będzie powiązana z hitowym serialem stacji “Na dobre i na złe”.
więcej
|
|
Wiosenne premiery w TVN już od 10 lutego
Już w poniedziałek 10 lutego br. na antenie TVN pojawią się pierwsze premierowe pozycje z wiosennej oferty. Będą to jednak głównie programy emitowane w paśmie popołudniowym - wynika z ramówki stacji.
więcej
|
|
1,2 mln widzów ,,Chicago Fire". TVP1 przegrywa z konkurencją
Amerykański serial „Chicago Fire” na antenie TVP1 ogląda średnio 1,17 mln widzów. Produkcja przegrywa ze wszystkimi głównymi konkurentami w swoim paśmie.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie tanieją o 9 proc. Najdroższe ,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość"
W lutowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 9,2 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy filmach z cyklu „Mega Hit” oraz serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
,,Niesamowity świat Gumballa" z napisami i dodatkową ścieżką dźwiękową
Cartoon Network wprowadził audiodeskrypcję i napisy do serialu „Niesamowity świat Gumballa”. Stacja chce w ten sposób umożliwić niepełnosprawnym dzieciom dostęp do jego produkcji.
więcej
|
|
Ponad 900 mln subskrybentów płatnej telewizji na świecie
W 2013 roku globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji sięgnęła 903,3 miliona, a przychód z tego typu usług wyniósł 249,8 miliarda dolarów - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.
więcej
|
|
Walka Artur Szpilka kontra Bryant Jennings w Polsat Sport
W nocy z 25 na 26 stycznia 2014 roku Polsat Sport z nowojorskiej Madison Square Garden pokaże walkę Artura Szpilki z Bryantem Jenningsem.
więcej
|
|
National Geographic Channel pokaże nowe odcinki ,,Pułapek umysłu"
17 lutego 2013 roku kanał National Geographic Channel rozpocznie emisję nowego sezonu dokumentalnej serii „Pułapki umysłu”.
więcej
|
|
PŚ w Kitzbuehel na żywo w Eurosporcie i Eurosporcie 2
W okresie od 23 do 26 stycznia 2014 roku w Kitzbuehel odbywać się będzie Puchar Świata mężczyzn w narciarstwie alpejskim. W Polsce sportową imprezę na żywo będą transmitować kanały Eurosport i Eurosport 2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Mikołaj Lizut: Roxy jako Rock Radio zaprasza ,,sieroty" po Esce Rock
W związku ze zmianą formatu muzycznego i nazwy, a także zaangażowaniem Kuby Wojewódzkiego, Radio Roxy (Agora), liczy na znaczny wzrost słuchalności. - Część obecnych słuchaczy zostanie z nami, a do tego dojdzie liczna grupa nowych - mówi Wirtualnemedia.pl Mikołaj Lizut, szef stacji.
więcej
|
|
Minister sprawdzi czy cyfryzacja radia się opłaca. Nie zajmie się tym NIK
NIK nie zajmie się cyfryzacją radia, w środę sejmowa komisja administracji i cyfryzacji odrzuciła wniosek PiS w tej sprawie. Analizę procesu cyfryzacji zapowiedział nowy szef MAC Rafał Trzaskowski. Minister chce sprawdzić, czy cyfryzacja radia się opłaca.
więcej
|
|
Ogromny awans Radia Plus Łódź, RMF FM wyprzedziło Radio ZET
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mikrowideo, reklama wieloekranowa, social tv i internet rzeczy - 12 trendów na 2014 rok
Eksperci firmy Millward Brown z całego świata prognozują 12 najważniejszych trendów w mediach, marketingu i technologiach na najbliższy rok. Wskazują m.in. boom na mikrowideo, rozwój tzw. urządzeń wearable oraz wieloekranowość w odbiorze mediów i prowadzeniu działań reklamowych.
więcej
|
|
Jak Mumio przeszło do Play (wideo making of)
Jak nakręcono pierwszą reklamę Play z udziałem kabaretu Mumio? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu zdjęciowego.
więcej
|
|
Pracownicy reklamują nowe usługi LOT-u (wideo)
Ruszyła druga odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej LOT-u, w której pracownicy tych linii pokazują zachodzące w firmie zmiany. Akcję przewoźnik przygotował wspólnie z agencją DDB Warszawa i domem mediowym Universal McCann.
więcej
|
|
Dove w nowej reklamie zachęca kobiety do wykonywania ,,selfie" (wideo)
Po sukcesie ubiegłorocznych spotów „Real Beauty Sketches” oraz „Camera Shy”, Dove kontynuuje ten format, zachęcając kobiety do upubliczniania swoich fotografii robionych z ręki, popularnie zwanych „selfie”.
więcej
|
|
NSA: nie wolno kłamać w reklamie
Nie można w ulotkach reklamowych i w internecie podawać fałszywego składu produktu - orzekł w środę Naczelny Sąd Administracyjny. Taka reklama wprowadza konsumenta w błąd, bo sugeruje, że produkt ma inny skład niż w rzeczywistości - stwierdził NSA.
więcej
|
|
Michał Glapiński pokieruje obsługą P&G w Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions
Michał Glapiński jako business director będzie kierował interdyscyplinarnym zespołem agencji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługującym marki Procter & Gamble w Europe Środkowej.
więcej
|
|
Ford reklamuje ,,szybką decyzję, czysty zysk"
Rozpoczęła się kampania samochodów Ford promująca sprzedaż modeli z odliczeniem podatku VAT. Za realizację działań odpowiadają firmy Wunderman, Ogilvy & Mather i Mindshare.
więcej
|
|
"Sound Verse" i "Light Verse" - nowe reklamy iPada Air (wideo)
Firma Apple zaprezentowała dwie nowe reklamy telewizyjne promujące tablet iPad Air.
więcej
|
|
Huawei partnerem technologicznym Arsenalu Londyn
Chiński koncern technologiczny Huawei podpisał kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Arsenal Londyn. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2015/2016.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
- W tej chwili dziennikarstwo zaczyna być biegunowe - jest się za „Gazetą Wyborczą” lub za „Gazetą Polską”. Tymczasem bieguny powinny być zasiedlane przez niewielką część mediów - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl medioznawca prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
Jerzy Owsiak: doniesienia ,,Gazety Polskiej Codziennie" o moim apartamencie to kretynizm i bełkot
Jerzy Owsiak wydał w środę oświadczenie dotyczące oskarżeń, które kierowane są pod jego adresem. - Brakuje słów, którymi mógłbym opisać szaloną kampanię nienawiści, która od kilku tygodni toczy się w prawicowych mediach, skierowaną przeciwko mnie, mojej żonie oraz Fundacji WOŚP - pisze Owsiak.
więcej
|
|
Tomasz Szurawski rozstaje się z Gremi Business Communications
Tomasz Szurawski, dyrektor działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, odchodzi z wydawnictwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
|
,,Newsweek Historia" nowym liderem sprzedaży pism historycznych
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych w październiku 2013 roku znalazł się magazyn „Newsweek Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 76 proc., zanotowało „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
Lutowy "Glamour" z kalendarzykiem
W czwartek 23 stycznia br. ukaże się lutowy numer miesięcznika “Glamour” (G+J Polska), do którego dołączony zostanie kalendarzyk na 2014 rok. Na okładce wydania znaleźli się Zuzanna Bijoch i Greg Nawrat.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Mikrowideo, reklama wieloekranowa, social tv i internet rzeczy - 12 trendów na 2014 rok
Eksperci firmy Millward Brown z całego świata prognozują 12 najważniejszych trendów w mediach, marketingu i technologiach na najbliższy rok. Wskazują m.in. boom na mikrowideo, rozwój tzw. urządzeń wearable oraz wieloekranowość w odbiorze mediów i prowadzeniu działań reklamowych.
więcej
|
|
,,123456" najpopularniejszym hasłem używanym przez internautów
Firma SplashData przygotowała raport, w którym zestawiła najpopularniejsze, stosowane przez użytkowników sieci hasła do kont oraz profilów.
więcej
|
|
PiS zwiększa przewagę nad PO, w Sejmie tylko jeszcze SLD
Gdyby wybory odbyły się w styczniu, do Sejmu weszłyby: PiS z wynikiem 32 proc., PO - 22 proc. oraz SLD z 10 proc. głosów - wynika z badania TNS Polska. Poniżej progu wyborczego uplasowałyby się m.in.: PSL (4 proc.) i Twój Ruch (3 proc.).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|