|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 22 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2013 r.
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej |
|
PMPG chce inwestować w telewizję
Platforma Mediowa Point Group, kontrolująca tygodniki “Wprost” i “Do Rzeczy”, rozważa zaangażowanie się w projekt telewizyjny i prowadzi w tej sprawie rozmowy z inwestorami. Spółka pracuje też nad projektem medium biznesowego.
więcej |
|
Burda zmniejsza liczbę siedzib w Warszawie
Grupa Burda tylko do marca 2014 roku wynajmować będzie budynek przy ul. Topiel w Warszawie. Potem znajdujące się tam redakcje przeniosą się do pozostałych dwóch siedzib wydawnictwa w stolicy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gazeta Polska", ,,Wprost" i ,,Newsweek" z coraz mniejszą sprzedażą
W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce trafiła „Polityka”. Poza „Uważam Rze” największe spadki zanotowały „Gazeta Polska”, „Wprost” i “„Newsweek”.
więcej
|
Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w ,,10", ale ...
Zatrudnienie do kampanii kabaretu Mumio, długoletnich ambasadorów konkurencyjnej sieci Plus, może tylko wzmocnić pozycję Play jako sieci, do której „przechodzą już prawie wszyscy” - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z branży reklamowej.
więcej
|
Branża o reklamach Trójki: świetny absurd, ale nie przyciągnie masowo słuchaczy
|
Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat: To zarząd stacji zdecydował o zakończeniu współpracy z Marcinem Perzyną
Marcin Perzyna poinformował, że odszedł z funkcji dyrektora ds. projektów specjalnych w Polsacie, ale stacja twierdzi, że to ona zakończyła z nim współpracę. Jego rolę w Polsacie chwalą przedstawiciele branży. - Jest osobą o wielu talentach, kreatywnym menedżerem - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN Turbo stawia na samochody i reality. Cztery nowości wiosną
Kanał TVN Turbo w wiosennej ramówce planuje umieścić cztery nowe programy. Stacja postawi na formaty o samochodach i z gatunku reality-show. - Motoryzacja to mocna strona TVN Turbo - mówi nam Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
,,Jeden na jeden" Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24
Obecny sezon porannego programu Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” ogląda 284 tys. osób, o 70 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie jego emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami newsowymi.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tańsze o 20 proc., mocno w dół ,,Fakty"
W lutowej ofercie reklamowej TVN ceny są średnio aż o 20,1 proc. niższe niż rok wcześniej. Z czołowych pozycji najmocniej staniały dla reklamodawców „Fakty”.
więcej
|
|
Marcin Perzyna - twórca Top Trendów - odchodzi z Polsatu
Marcin Perzyna zrezygnował wczoraj z funkcji dyrektora do spraw projektów specjalnych Telewizji Polsat i odchodzi ze stacji. Teraz zajmie się rozwojem swojej firmy Festival Group.
więcej
|
|
Marcin Perzyna odchodzi z Polsatu. Pożegnalny list
- Z dniem 20 stycznia 2014 roku zakończyłem wieloletnią współpracę z Telewizją Polsat na stanowisku Dyrektora ds. Projektów Specjalnych i Impresariatu. Chcąc realizować kolejne zawodowe wyzwania, w porozumieniu z Zarządem stacji, podjąłem decyzję o rozwijaniu własnej działalności producenckiej - firmy Festival Group - pisze Marcin Perzyna w swoim pożegnalnym liście.
więcej
|
|
Telenowela ,,Kobieta w lustrze" w TV Puls (wideo)
7 lutego 2014 roku naziemny kanał Puls 2 rozpocznie emisję telenoweli „Kobieta w lustrze”, którą po raz pierwszy stacja pokazywała w 2007 roku. Produkcja pokazywana będzie również w Puls 2.
więcej
|
|
Cinemax pokaże drugi sezon serialu ,,Banshee"
8 lutego 2014 roku kanał Cinemax rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Banshee”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dlaczego 2014 nie będzie rokiem mobile'u
Od kilku lat każdy kolejny rok jest ogłaszany „rokiem mobile’u”. Co jednak w praktyce oznacza taka zapowiedź? I czy w ogóle ma jakiekolwiek znaczenie? Analizuje to Kamil Kołak z Mindshare Polska.
więcej
|
|
Droższe reklamy w Grupie RMF, w RMF FM za 7 tys. zł
Grupa RMF ogłosiła wiosenne cenniki reklamowe swoich stacji RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz grupujących je pakietów. W każdym ceny wzrosły o ok. 4,5 proc., a w RMF FM przeciętna reklama kosztuje już ponad 7 tys. zł.
więcej
|
|
,,Ameliowa" Natalia reklamuje Ptasie Mleczko w nowym opakowaniu (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca opakowanie Ptasiego Mleczka (Wedel Polska). Za działania odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, Infinity i 24/7 PR.
więcej
|
|
Kremy Garnier Lift Expert reklamowane do odmładzania (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Lift Expert - nową linię kremów przeciwzmarszczkowych marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję przygotowały i realizują agencja Publicis Poland i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Mariusz Nycz dyrektorem marketingu i sprzedaży w Volvo Polska, odchodzi Piotr Zięcik
Mariusz Nycz objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży Volvo Polska. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Zięcika.
więcej
|
|
Gartner: 18 mld USD na mobilną reklamę w 2014 r., 41,9 mld USD w 2017 r.
W 2014 roku globalne wydatki na mobilną reklamę sięgną 18 miliardów dolarów, w porównaniu do 13,1 miliarda dolarów w roku 2013 - prognozuje firma badawcza Gartner.
więcej
|
|
Arnold Schwarzenegger jako ping-pongista w spocie na Super Bowl (wideo)
Anheuser-Busch Comanies, producent piwa Bud Light, udostępnił w internecie zwiastuny reklamy z udziałem Arnolda Schwarzeneggera, która zostanie wyemitowana podczas finału Super Bowl. Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy sponsorem polskiej reprezentacji na igrzyska w Soczi i Rio
Totalizator Sportowy przedłużył o dwa lata umowę sponsoringową z Polskim Komitetem Olimpijskim. Firma została sponsorem generalnym naszej reprezentacji na igrzyska Soczi 2014 i Rio de Janeiro 2016, a także europejskie igrzyska olimpijskie Baku 2015.
więcej
|
|
Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak i Piotr Ślęzak w Mindshare Polska
Do zespołu dom mediowego Mindshare Polska dołączyli Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak oraz Piotr Ślęzak, którzy objęli stanowiska executive. Pracę w firmie rozpoczęli też Małgorzata Zwierzyńska, Paulina Kowalska i Aleksandra Kudyba.
więcej
|
|
Michał Śledziński w Human Ark
Scenarzysta i rysownik Michał „Śledziu” Śledziński zaczął pracę w studiu animacji i postprodukcji Human Ark. Dołączył do zespołu przygotowującego animowany serial dla dzieci „Tymek i Mistrz”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PMPG chce inwestować w telewizję
Platforma Mediowa Point Group, kontrolująca tygodniki “Wprost” i “Do Rzeczy”, rozważa zaangażowanie się w projekt telewizyjny i prowadzi w tej sprawie rozmowy z inwestorami. Spółka pracuje też nad projektem medium biznesowego.
więcej
|
|
Burda zmniejsza liczbę siedzib w Warszawie
Grupa Burda tylko do marca 2014 roku wynajmować będzie budynek przy ul. Topiel w Warszawie. Potem znajdujące się tam redakcje przeniosą się do pozostałych dwóch siedzib wydawnictwa w stolicy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Karnowscy wygrali z Hajdarowiczem proces o nazwę "W Sieci"
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł w poniedziałek, że wydawany przez spółkę Fratria tygodnik opinii ma prawo nosić tytuł „W Sieci”. Tym samym oddalono roszczenia do tej nazwy Grzegorza Hajdarowicza, właściciela Gremi Media.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży tygodników lokalnych. ,,Gazeta Gryfińska" z największym wzrostem
W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Gryfińska”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich, ,,Dobre Wnętrze" z największym spadkiem
W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęły „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a najwięcej stracił miesięcznik „Dobre Wnętrze”.
więcej
|
|
Odmieniona "Tina" wsparta kampanią
Wydawnictwo Bauer odświeżyło dwutygodnik “Tina”, w którym pojawiły się nowe działy i tematy. Pierwszym całkowicie odmienionym numerem pisma jest wydanie, które ukazało się 22 stycznia br.
więcej
|
|
Alicja Bugajska zastępcą dyrektora w biurze reklamy ,,Dziennika Zachodniego"
Alicja Bugajska objęła stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy śląskiej filii Grupy Polskapresse, wydawcy „Dziennika Zachodniego”. Do firmy powróciła po ośmiu latach.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook, YouTube i TVN w górę - traci NK.pl
W listopadzie ub.r. dużo więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej miały Facebook i YouTube oraz serwisy Interii i TVN, natomiast spory spadek zanotowała NK.pl. Po raz pierwszy wspólnie zostały sklasyfikowane strony Polskapresse i Mediów Regionalnych.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2013 r.
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Algorytm Facebooka będzie gorzej traktował statusy tekstowe
Facebook zapowiedział kolejną aktualizację algorytmu, która ma przełożyć się na znacznie mniejszą widoczność postów mających formę tekstu zamieszczanych na fanpage’ach.
więcej
|
|
Co i jak kupowaliśmy przez internet w grudniu?
Polscy internauci w ostatnich miesiącach ub.r. wyjątkowo wcześnie zaczęli dokonywać świątecznych zakupów, a najczęściej i najchętniej nabywane były produkty dziecięce - wynika z badania IRCenter i SW Resaerch.
więcej
|
|
Dodatki do Chrome w rękach cyberprzestępców
Dwa cieszące się dużą popularnością dodatki do przeglądarki Chrome zostały odsprzedane firmom, które rozbudowały je o złośliwy kod emitujący reklamy.
więcej
|
|
Media społecznościowe na razie mało ważne dla inwestorów
Inwestorzy instytucjonalni wciąż polegają głównie na tradycyjnych mediach jako źródłach informacji. Media społecznościowe są obecnie postrzegane jako niemiarodajne, ale może się to zmienić w przyszłości - wynika z sondażu AMO.
więcej
|
|
Golden Submarine tworzy dział content marketingu
Golden Submarine wyodrębniła w swoich strukturach dział content marketingu. Za jego rozwój odpowiada Marcin Rzeczkowski, który objął funkcję business development managera.
więcej
|
|
Interia z aplikacją sportową na iOS i Androida
Grupa Interia udostępniła swoją aplikację mobilną z informacjami sportowymi przeznaczoną na systemy iOS i Android.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|