Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 22 Stycznia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polsat: To zarząd stacji zdecydował o zakończeniu współpracy z Marcinem Perzyną

Marcin Perzyna poinformował, że odszedł z funkcji dyrektora ds. projektów specjalnych w Polsacie, ale stacja twierdzi, że to ona zakończyła z nim współpracę. Jego rolę w Polsacie chwalą przedstawiciele branży. - Jest osobą o wielu talentach, kreatywnym menedżerem - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Facebook, YouTube i TVN w górę - traci NK.pl

W listopadzie ub.r. dużo więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej miały Facebook i YouTube oraz serwisy Interii i TVN, natomiast spory spadek zanotowała NK.pl. Po raz pierwszy wspólnie zostały sklasyfikowane strony Polskapresse i Mediów Regionalnych. więcej

 
KRRiT: Roxy FM może zmienić się w Rock Radio

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na wtorkowym posiedzeniu podjęła uchwałę o zmianie nazwy stacji Roxy FM na Rock Radio. Grupa Radiowa Agory planuje wprowadzić ją w życie już 1 lutego br. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. rozwiązań kreatywnych

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Negocjator Zakupów Programowych

Flash Press Media poszukuje osoby na stanowisko
Fotograf / Videomaker

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Creative Group Head, Graphic Designer, Art Director

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Strategy Planner

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

TTV poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz prowadzący (program o tematyce kryminalnej)

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Menedżera Klienta

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego - Strateg

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2013 r.

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
PMPG chce inwestować w telewizję

Platforma Mediowa Point Group, kontrolująca tygodniki “Wprost” i “Do Rzeczy”, rozważa zaangażowanie się w projekt telewizyjny i prowadzi w tej sprawie rozmowy z inwestorami. Spółka pracuje też nad projektem medium biznesowego. więcej

 
Burda zmniejsza liczbę siedzib w Warszawie

Grupa Burda tylko do marca 2014 roku wynajmować będzie budynek przy ul. Topiel w Warszawie. Potem znajdujące się tam redakcje przeniosą się do pozostałych dwóch siedzib wydawnictwa w stolicy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Gazeta Polska", ,,Wprost" i ,,Newsweek" z coraz mniejszą sprzedażą

W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce trafiła „Polityka”. Poza „Uważam Rze” największe spadki zanotowały „Gazeta Polska”, „Wprost” i “„Newsweek”. więcej

Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w ,,10", ale ...

Zatrudnienie do kampanii kabaretu Mumio, długoletnich ambasadorów konkurencyjnej sieci Plus, może tylko wzmocnić pozycję Play jako sieci, do której „przechodzą już prawie wszyscy” - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z branży reklamowej. więcej

Branża o reklamach Trójki: świetny absurd, ale nie przyciągnie masowo słuchaczy
Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat: To zarząd stacji zdecydował o zakończeniu współpracy z Marcinem Perzyną

Marcin Perzyna poinformował, że odszedł z funkcji dyrektora ds. projektów specjalnych w Polsacie, ale stacja twierdzi, że to ona zakończyła z nim współpracę. Jego rolę w Polsacie chwalą przedstawiciele branży. - Jest osobą o wielu talentach, kreatywnym menedżerem - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN Turbo stawia na samochody i reality. Cztery nowości wiosną

Kanał TVN Turbo w wiosennej ramówce planuje umieścić cztery nowe programy. Stacja postawi na formaty o samochodach i z gatunku reality-show. - Motoryzacja to mocna strona TVN Turbo - mówi nam Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

 
,,Jeden na jeden" Bogdana Rymanowskiego hitem TVN24

Obecny sezon porannego programu Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” ogląda 284 tys. osób, o 70 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie jego emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami newsowymi. więcej

 
Reklamy w TVN tańsze o 20 proc., mocno w dół ,,Fakty"

W lutowej ofercie reklamowej TVN ceny są średnio aż o 20,1 proc. niższe niż rok wcześniej. Z czołowych pozycji najmocniej staniały dla reklamodawców „Fakty”. więcej

 
Marcin Perzyna - twórca Top Trendów - odchodzi z Polsatu

Marcin Perzyna zrezygnował wczoraj z funkcji dyrektora do spraw projektów specjalnych Telewizji Polsat i odchodzi ze stacji. Teraz zajmie się rozwojem swojej firmy Festival Group. więcej

 
Marcin Perzyna odchodzi z Polsatu. Pożegnalny list

- Z dniem 20 stycznia 2014 roku zakończyłem wieloletnią współpracę z Telewizją Polsat na stanowisku Dyrektora ds. Projektów Specjalnych i Impresariatu. Chcąc realizować kolejne zawodowe wyzwania, w porozumieniu z Zarządem stacji, podjąłem decyzję o rozwijaniu własnej działalności producenckiej - firmy Festival Group - pisze Marcin Perzyna w swoim pożegnalnym liście. więcej

 
Telenowela ,,Kobieta w lustrze" w TV Puls (wideo)

7 lutego 2014 roku naziemny kanał Puls 2 rozpocznie emisję telenoweli „Kobieta w lustrze”, którą po raz pierwszy stacja pokazywała w 2007 roku. Produkcja pokazywana będzie również w Puls 2. więcej

 
Cinemax pokaże drugi sezon serialu ,,Banshee"

8 lutego 2014 roku kanał Cinemax rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Banshee”. więcej

 
 
Radio  
 
KRRiT: Roxy FM może zmienić się w Rock Radio

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na wtorkowym posiedzeniu podjęła uchwałę o zmianie nazwy stacji Roxy FM na Rock Radio. Grupa Radiowa Agory planuje wprowadzić ją w życie już 1 lutego br. więcej

 
Droższe reklamy w Grupie RMF, w RMF FM za 7 tys. zł

Grupa RMF ogłosiła wiosenne cenniki reklamowe swoich stacji RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz grupujących je pakietów. W każdym ceny wzrosły o ok. 4,5 proc., a w RMF FM przeciętna reklama kosztuje już ponad 7 tys. zł. więcej

 
Duży spadek RMF FM w Krakowie, zyskało Radio Złote Przeboje Wanda

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie. więcej

 
Reklama  
 
Dlaczego 2014 nie będzie rokiem mobile'u

Od kilku lat każdy kolejny rok jest ogłaszany „rokiem mobile’u”. Co jednak w praktyce oznacza taka zapowiedź? I czy w ogóle ma jakiekolwiek znaczenie? Analizuje to Kamil Kołak z Mindshare Polska. więcej

 
Droższe reklamy w Grupie RMF, w RMF FM za 7 tys. zł

Grupa RMF ogłosiła wiosenne cenniki reklamowe swoich stacji RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz grupujących je pakietów. W każdym ceny wzrosły o ok. 4,5 proc., a w RMF FM przeciętna reklama kosztuje już ponad 7 tys. zł. więcej

 
,,Ameliowa" Natalia reklamuje Ptasie Mleczko w nowym opakowaniu (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca opakowanie Ptasiego Mleczka (Wedel Polska). Za działania odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, Infinity i 24/7 PR. więcej

 
Kremy Garnier Lift Expert reklamowane do odmładzania (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca Lift Expert - nową linię kremów przeciwzmarszczkowych marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję przygotowały i realizują agencja Publicis Poland i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Mariusz Nycz dyrektorem marketingu i sprzedaży w Volvo Polska, odchodzi Piotr Zięcik

Mariusz Nycz objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży Volvo Polska. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Zięcika. więcej

 
Gartner: 18 mld USD na mobilną reklamę w 2014 r., 41,9 mld USD w 2017 r.

W 2014 roku globalne wydatki na mobilną reklamę sięgną 18 miliardów dolarów, w porównaniu do 13,1 miliarda dolarów w roku 2013 - prognozuje firma badawcza Gartner. więcej

 
Arnold Schwarzenegger jako ping-pongista w spocie na Super Bowl (wideo)

Anheuser-Busch Comanies, producent piwa Bud Light, udostępnił w internecie zwiastuny reklamy z udziałem Arnolda Schwarzeneggera, która zostanie wyemitowana  podczas finału Super Bowl. Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO. więcej

 
Totalizator Sportowy sponsorem polskiej reprezentacji na igrzyska w Soczi i Rio

Totalizator Sportowy przedłużył o dwa lata umowę sponsoringową z Polskim Komitetem Olimpijskim. Firma została sponsorem generalnym naszej reprezentacji na igrzyska Soczi 2014 i Rio de Janeiro 2016, a także europejskie igrzyska olimpijskie Baku 2015. więcej

 
Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak i Piotr Ślęzak w Mindshare Polska

Do zespołu dom mediowego Mindshare Polska dołączyli Alicja Ambroszkiewicz, Kamil Kołak oraz Piotr Ślęzak, którzy objęli stanowiska executive. Pracę w firmie rozpoczęli też Małgorzata Zwierzyńska, Paulina Kowalska i Aleksandra Kudyba. więcej

 
Michał Śledziński w Human Ark

Scenarzysta i rysownik Michał „Śledziu” Śledziński zaczął pracę w studiu animacji i postprodukcji Human Ark. Dołączył do zespołu przygotowującego animowany serial dla dzieci „Tymek i Mistrz”. więcej

 
Prasa  
 
PMPG chce inwestować w telewizję

Platforma Mediowa Point Group, kontrolująca tygodniki “Wprost” i “Do Rzeczy”, rozważa zaangażowanie się w projekt telewizyjny i prowadzi w tej sprawie rozmowy z inwestorami. Spółka pracuje też nad projektem medium biznesowego. więcej

 
Burda zmniejsza liczbę siedzib w Warszawie

Grupa Burda tylko do marca 2014 roku wynajmować będzie budynek przy ul. Topiel w Warszawie. Potem znajdujące się tam redakcje przeniosą się do pozostałych dwóch siedzib wydawnictwa w stolicy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Karnowscy wygrali z Hajdarowiczem proces o nazwę "W Sieci"

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł w poniedziałek, że wydawany przez spółkę Fratria tygodnik opinii ma prawo nosić tytuł „W Sieci”. Tym samym oddalono roszczenia do tej nazwy Grzegorza Hajdarowicza, właściciela Gremi Media. więcej

 
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży tygodników lokalnych. ,,Gazeta Gryfińska" z największym wzrostem

W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Gryfińska”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
,,Cztery Kąty" liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich, ,,Dobre Wnętrze" z największym spadkiem

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęły „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a najwięcej stracił miesięcznik „Dobre Wnętrze”. więcej

 
Odmieniona "Tina" wsparta kampanią

Wydawnictwo Bauer odświeżyło dwutygodnik “Tina”, w którym pojawiły się nowe działy i tematy. Pierwszym całkowicie odmienionym numerem pisma jest wydanie, które ukazało się 22 stycznia br. więcej

 
Alicja Bugajska zastępcą dyrektora w biurze reklamy ,,Dziennika Zachodniego"

Alicja Bugajska objęła stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy śląskiej filii Grupy Polskapresse, wydawcy „Dziennika Zachodniego”. Do firmy powróciła po ośmiu latach. więcej

 
Internet  
 
Facebook, YouTube i TVN w górę - traci NK.pl

W listopadzie ub.r. dużo więcej użytkowników niż miesiąc wcześniej miały Facebook i YouTube oraz serwisy Interii i TVN, natomiast spory spadek zanotowała NK.pl. Po raz pierwszy wspólnie zostały sklasyfikowane strony Polskapresse i Mediów Regionalnych. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2013 r.

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Algorytm Facebooka będzie gorzej traktował statusy tekstowe

Facebook zapowiedział kolejną aktualizację algorytmu, która ma przełożyć się na znacznie mniejszą widoczność postów mających formę tekstu zamieszczanych na fanpage’ach. więcej

 
Co i jak kupowaliśmy przez internet w grudniu?

Polscy internauci w ostatnich miesiącach ub.r. wyjątkowo wcześnie zaczęli dokonywać świątecznych zakupów, a najczęściej i najchętniej nabywane były produkty dziecięce - wynika z badania IRCenter i SW Resaerch. więcej

 
Dodatki do Chrome w rękach cyberprzestępców

Dwa cieszące się dużą popularnością dodatki do przeglądarki Chrome zostały odsprzedane firmom, które rozbudowały je o złośliwy kod emitujący reklamy. więcej

 
Media społecznościowe na razie mało ważne dla inwestorów

Inwestorzy instytucjonalni wciąż polegają głównie na tradycyjnych mediach jako źródłach informacji. Media społecznościowe są obecnie postrzegane jako niemiarodajne, ale może się to zmienić w przyszłości - wynika z sondażu AMO. więcej

 
Golden Submarine tworzy dział content marketingu

Golden Submarine wyodrębniła w swoich strukturach dział content marketingu. Za jego rozwój odpowiada Marcin Rzeczkowski, który objął funkcję business development managera. więcej

 
Interia z aplikacją sportową na iOS i Androida

Grupa Interia udostępniła swoją aplikację mobilną z informacjami sportowymi przeznaczoną na systemy iOS i Android. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co i jak kupowaliśmy przez internet w grudniu?

Polscy internauci w ostatnich miesiącach ub.r. wyjątkowo wcześnie zaczęli dokonywać świątecznych zakupów, a najczęściej i najchętniej nabywane były produkty dziecięce - wynika z badania IRCenter i SW Resaerch. więcej

 
W półwieczu najlepiej ocenialiśmy rok 1975, najgorzej 1981

Polacy w ostatnim półwieczu najlepiej oceniali mijające lata w pierwszej połowie lat 70., najgorszą ocenę wystawili rokowi 1981, po wprowadzeniu stanu wojennego - wynika z zestawienia sondaży OBOP i TNS Polska z lat 1963-2013, dokonanego przez TNS Polska. więcej

 
Polacy za zaostrzeniem kar za jazdę po pijanemu i przekraczanie prędkości

Zdaniem respondentów systematyczna kampania edukacyjna oraz zaostrzenie kar, w tym wprowadzenie bezwzględnego pozbawienia wolności za przekroczenie prędkości, mogłyby przyczynić się do zmniejszenia liczby osób nieodpowiedzialnie zachowujących się za kierownicą  - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
63 proc. Polaków dobrze o prezydencie; 67 proc. źle o pracy Sejmu

Zadowolenie ze sposobu sprawowania urzędu prezydenta przez Bronisława Komorowskiego wyraża blisko dwie trzecie Polaków (63 proc.), natomiast 22 proc. wystawia ocenę negatywną; źle o działalności Sejmu wypowiada się 67 proc., dobrze - 17 proc. badanych z sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Anna Orłowska-Posiej koordynatorem ds. PR w ,,Mieszkaniczniku"
 
FleishmanHillard wypromuje sklepy TJX Maxx
 
ITP z Kostrzewa PR. Agencja zadba o Neauvia Organic
 
Fast Cut z obsługą public relations firmy Lekam
 
Stacja Metra z PRoud Voice
 
Technologie  
 
HP będzie znów instalować Windows 7 na swoich komputerach
 
Sony: nowa seria Vaio Fit 11A multi-flip (wideo)
 
LG G Flex w przyszłym miesiącu trafi do Europy
 
Apple iBooks Textbooks oraz iTunes U Course Manager dostępne już w ponad 50 krajach
 
LG producentem wyświetlaczy dla inteligentnego zegarka Apple?
 
T-Mobile: nowa oferta blueconnect z laptopem lub tabletem dla biznesu
 
Samsung z olimpijską reklamą Galaxy Note 3 (wideo)
 
Komputronik stawia na rynek niemiecki. Powstała spółka Komputronik GmbH
 
Gospodarka  
 
UOKiK: Auchan może przejąć Real, ale bez 8 sklepów
 
Polski przemysł nie zachwyca
 
Dla oceny swojej efektywności fundusze inwestycyjne stosują benchmarki, czyli stopy odniesienia
 
Kuczyński: w tym roku OFE będą kształtowały sytuację na giełdzie. Indeksy pójdą w górę
 
Komputronik stawia na rynek niemiecki. Powstała spółka Komputronik GmbH
 
Kryzys w budownictwie, ożywienie najwcześniej w przyszłym roku
 
Coraz więcej zapytań i skarg dotyczących ubezpieczeń na życie dla seniorów
 
LOT AMS stawia na samoloty światowych linii lotniczych
 
Sprzedaż polskich mebli rośnie dzięki rynkowi niemieckiemu
 
Ograniczenie skupu obligacji przez Fed. Co na to światowe giełdy?
 
Uwaga na wysokie marże kredytów hipotecznych
 
41 mln zł na remonty i rewitalizację Toru Służewiec
 
Czym grozi zakaz handlu w niedzielę
 
Co dają konta oszczędnościowe
 
Kultura/Rozrywka  
 
Marcin Dorociński w filmie "Jack Strong", premiera 7 lutego (zobacz zwiastun)
 
Serial "Sherlock" może doczekać się kinowej adaptacji
 
"Pod tytułem "Jezus is a Live" - nowa płyta Marii Peszek
 
Zoe Saldana zagra w kolejnych trzech sequelach "Avatara"
 
Lindsay Lohan zagra w filmie "Inconceivable"
 
Kasabian: Miley Cyrus stanowi akumulację internetowego porno, hip-hopu i Disneya
 
Patrick J. Adams i Jason Isaacs w filmie "Rosemary's Baby" Agnieszki Holland
 
7 marca premiera filmu "300: Początek imperium" (wideo)
 
Blog  
 
Czy tatuaż obniża inteligencję? - Krzysztof Czabański
 
PSBV czyli zamieszanie i wątpliwości - Michał Żołądkowski
 
MEDIALNE ŚWINIE MILCZĄ - Piotr Barełkowski
 
Reklamówka NEWSWEEKA... - Andrzej Bober
 
Zagadka nieśmiertelności (papier a Internet) - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Włodzimierz Schmidt: Internet staje się w polskiej gospodarce branżą wiodącą

- Internet to medium, które jak żadne inne pozwala dotrzeć do precyzyjnie określonego użytkownika z dostosowanym do niego przekazem reklamowym. Dodatkowo daje możliwość interakcji z klientem i to w czasie rzeczywistym - mówi w rozmowie z nami Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. więcej

 
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem
 
Magda Jethon: Media publiczne powinny za wszelką cenę skupiać się na misji
 
Kwestionariusz  
 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jacek Karolak, dyrektor strategii w agencji K2. więcej

 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić
 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl