|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 21 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Tomasz Kammel i Radosław Kotarski poprowadzą teleturniej "Tylko ty" w TVP2
W wiosennej ramówce TVP2 ma znaleźć się nowy teleturniej “Tylko ty” oparty na brytyjskim formacie “Pointless”. Jego gospodarzami będą Tomasz Kammel oraz youtuber Radosław Kotarski - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Celebryci reklamowi - czy nadal są skuteczni?
Polskie firmy od dawna chętnie zatrudniają znane osoby do działań reklamowych. Czy ten format nie jest już trochę wyeksploatowany i coraz częściej zawodzi? Dla Wirtualnemedia.pl komentują Julia Izmałkowa, Lech Król, Hubert Tworkowski i prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska", ,,Wprost" i ,,Newsweek" z coraz mniejszą sprzedażą
W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce trafiła „Polityka”. Poza „Uważam Rze” największe spadki zanotowały „Gazeta Polska”, „Wprost” i “„Newsweek”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w ,,10", ale ...
Zatrudnienie do kampanii kabaretu Mumio, długoletnich ambasadorów konkurencyjnej sieci Plus, może tylko wzmocnić pozycję Play jako sieci, do której „przechodzą już prawie wszyscy” - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z branży reklamowej.
więcej
|
Branża o reklamach Trójki: świetny absurd, ale nie przyciągnie masowo słuchaczy
Reklamy radiowej Trójki z Arturem Andrusem, Zbigniewem Zamachowskim i Dawidem Podsiadło umiejętnie operują absurdalnym humorem, oddającym charakter rozgłośni, ale zarazem dość hermetycznym, mało atrakcyjnym dla masowego odbiorcy. Dla Wirtualnemedia.pl kampanię oceniają eksperci reklamowi.
więcej
|
Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.
|
TVN wygrał z KRRiT. Nie musi płacić 200 tys. zł kary za "Top Model"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Kammel i Radosław Kotarski poprowadzą teleturniej "Tylko ty" w TVP2
W wiosennej ramówce TVP2 ma znaleźć się nowy teleturniej “Tylko ty” oparty na brytyjskim formacie “Pointless”. Jego gospodarzami będą Tomasz Kammel oraz youtuber Radosław Kotarski - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zwolnienia grupowe w Atmediach. Odeszła połowa pracowników
Broker Atmedia, który od początku 2014 roku przestał sprzedawać reklamy w wielu kanałach tematycznych, przeprowadził zwolnienia grupowe. W sumie z firmy odeszła lub została zwolniona w ostatnim czasie niemal połowa pracowników.
więcej
|
|
"Kama sutra" znika z Polsat Play, "Polacy w świecie" z pełną serią
Polsat Play pracuje nad wiosenną ramówką. - Będą w niej trzy lub cztery nowości, w tym program “Polacy w świecie” - mówi Wirtualnemedia.pl Radosław Sławiński, szef kanału. Z anteny stacji zniknie natomiast show “Kama sutra”.
więcej
|
|
Serial ,,Krew z krwi" wygrał z konkurencją i podniósł widownię TVP2
Pokazywany przez TVP2 serial „Krew z krwi” oglądało średnio 2 mln osób, co dało stacji pozycję lidera rynku. Produkcja poprawiła też wyniki swojego pasma względem poprzedniego roku. Wpływy z reklam wyniosły 3,42 mln zł.
więcej
|
|
Rekordowe "Warsaw Shore" w MTV Polska
Średnio 190 tys. osób oglądało 11 odcinków reality-show “Warsaw Shore”. Program zapewnił stacji MTV Polska rekordowe udziały. Kanał planuje jeszcze emisję dwóch odcinków specjalnych formatu.
więcej
|
|
Reality-show z Natalią Siwiec w Vivie od lutego. Wersja bez cenzury tylko po 22.00
Kanał Viva Polska 9 lutego rozpocznie emisję reality-show „Enjoy the view <3 Natalia”, opowiadającego o życiu Natalii Siwiec. Pełna wersja programu o celebrytce nadawana będzie tylko po godz. 22.00.
więcej
|
|
Aleksandra Owsiak: z WOŚP do Fundacji "Pod Dębem" TV Puls
Do Fundacji „Pod Dębem” TV Puls dołączyła Aleksandra Owsiak, która jako menedżer projektu będzie pracować nad rozwojem nowopowstałej organizacji.
więcej
|
|
Polsat znów wyprzedził TVN, TVP1 liderem. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
UPC reklamuje szybki internet i ofertę VoD (wideo)
Sieć UPC Polska rozpoczęła dwie kampanie reklamowe. Pierwsza wspiera ofertę internetu o prędkości 250 Mb/s, zaś druga promuje usługę UPC na żądanie. Działania przygotowała agencja 2012 Bogdanowicz & Marasek, a media zaplanował Vizeum.
więcej
|
|
Serial ,,Spojrzenia" - o trójce przyjaciół gejów - w HBO i HBO GO
31 marca 2014 roku kanał HBO rozpocznie emisję serialu „Spojrzenia”. Natomiast już teraz produkcję oglądać można w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
,,Agenci NCIS: Los Angeles 5", ,,Hawaii Five-0" i ,,Terminator 3: Bunt maszyn" w lutym w AXN
W lutym 2014 roku na antenie AXN m.in. pojawią się takie seriale jak: „Agenci NCIS: Los Angeles 5” i „Hawaii Five-0” oraz film „Terminator 3: Bunt maszyn”. Co jeszcze stacja zaprezentuje widzom?
więcej
|
|
,,Śladami historii" w National Geographic Channel
1 lutego 2014 roku kanał National Geographic Channel rozpocznie emisję nowej serii „Śladami historii”.
więcej
|
|
CNN relacjonuje Światowe Forum Ekonomiczne w Davos
Światowe Forum Ekonomiczne w Davos odbywa się w okresie od 20 do 24 stycznia 2014 roku. Na żywo relacje z wydarzenia można śledzić na antenie stacji CNN.
więcej
|
|
Serial ,,Witam panie" w HBO
20 stycznia 2014 roku kanał HBO rozpoczął emisję nowego serialu „Witam panie”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Celebryci reklamowi - czy nadal są skuteczni?
Polskie firmy od dawna chętnie zatrudniają znane osoby do działań reklamowych. Czy ten format nie jest już trochę wyeksploatowany i coraz częściej zawodzi? Dla Wirtualnemedia.pl komentują Julia Izmałkowa, Lech Król, Hubert Tworkowski i prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
|
Reklama Unimil Skyn naruszyła etykę przed bajką dla dzieci (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot promujący prezerwatywy Unimil Skyn nie powinien być emitowany przed programami dla dzieci, ponieważ może zagrażać ich rozwojowi. Zaznaczyła, że reklama nie jest obraźliwa ani nie ma charakteru erotycznego czy pornograficznego.
więcej
|
|
Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)
Sieć sklepów Piotr i Paweł zaczęła roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja IT Company.
więcej
|
|
Weronika Rosati reklamuje nowe perfumy Avon (wideo)
Aktorka Weronika Rosati została ambasadorką reklamową wprowadzonych właśnie na rynek perfum Avon Femme. Kampania z jej udziałem będzie prowadzona m.in. w prasie i internecie.
więcej
|
|
UPC reklamuje szybki internet i ofertę VoD (wideo)
Sieć UPC Polska rozpoczęła dwie kampanie reklamowe. Pierwsza wspiera ofertę internetu o prędkości 250 Mb/s, zaś druga promuje usługę UPC na żądanie. Działania przygotowała agencja 2012 Bogdanowicz & Marasek, a media zaplanował Vizeum.
więcej
|
|
Joanna Izdebska dyrektorem marketingu w Vivus.pl
Joanna Izdebska została dyrektorem marketingu Vivus.pl. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Velvet Care
ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę mediową Velvet Care. Umowę podpisano na rok.
więcej
|
|
Marta Seliga, Katarzyna Gronczewska i Marcel Cegliński w K2 Media
Do zespołu K2 Media dołączyło troje nowych pracowników. Marta Seliga objęła stanowisko interactive media plannera, Katarzyna Gronczewska - senior account executive, a Marcel Cegliński - graphic designera.
więcej
|
|
Vitalia.pl i Trener.pl w sieci Goldbach Audience
Serwisy Vitalia.pl i Trener.pl rozpoczęły współpracę z siecią reklamową Goldbach Audience. Poprzednio obsługą reklamową obu stron zajmowała się Evolution Media Net.
więcej
|
|
Dagny Mentrak agentem w Makata Creative Group
Pracę w domu produkcyjnym Makata Creative Group zaczęła Dagny Mentrak, obejmując funkcję agenta. Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Nogalską, która przeszła na urlop macierzyński.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska", ,,Wprost" i ,,Newsweek" z coraz mniejszą sprzedażą
W listopadzie 2013 roku liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”, a na drugie miejsce trafiła „Polityka”. Poza „Uważam Rze” największe spadki zanotowały „Gazeta Polska”, „Wprost” i “„Newsweek”.
więcej
|
|
,,W Sieci" przeprasza Bieleckiego za tekst Piotra Zaremby o lobbowaniu na rzecz Rosjan
Tygodnik „W Sieci” (Fratria) opublikował przeprosiny skierowane do Jana Krzysztofa Bieleckiego za nieprawdziwe informacje w artykule Piotra Zaremby, jakoby były premier lobbował na rzecz wejścia rosyjskiego kapitału do Zakładów Azotowych Tarnów.
więcej
|
|
,,Gazeta Krakowska" wyprzedziła ,,Dziennik Polski". ,,Express Ilustrowany" lepszy od ,,Dziennika Łódzkiego"
W dwóch województwach - łódzkim i małopolskim - zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od czerwca do listopada 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Media konserwatywne zachęcają do reklamowania się w nich (wideo)
Telewizja Republika zainicjowała kampanię “Zarabiaj reklamując się w dobrych mediach”. W jej ramach konserwatywne media, m.in. “Gazeta Polska”, “Gazeta Polska Codziennie” i “Do Rzeczy”, zachęcają do zamieszczania w nich reklam.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" odświeża serwis i stawia na social media
„Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) powierzył obsługę swoich kont w mediach społecznościowych trzem osobom wybranym w rekrutacji przeprowadzonej na Twitterze. Odświeżono też serwis internetowy dziennika
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wyprzedaż 500 tys. gier CDP w Biedronce. Każda po 9,99 zł
CDP.pl, spółka należąca do CD Projekt Red, zorganizuje w lutym kiermasz gier we współpracy z siecią supermarketów Biedronka. Wszystkie gry będzie można kupić w ponad 2200 sklepach tej sieci za 9,99 zł.
więcej
|
|
Orange: nowe promocje Neostrady i pakietów usług
Orange wprowadza nowe oferty promocyjne Neostrady oraz usług pakietowych, w tym FunPacku.
więcej
|
|
AbstrachujeTV i Niekryty Krytyk z milionem subskrybentów na YouTube (wideo)
Po SA Wardęga dwa kolejne polskie kanały vlogerskie na YouTube: AbstrachujeTV i Niekryty Krytyk, przekroczyły poziom miliona subskrybentów. Szczególnie duży wzrost popularności zanotował w ostatnim czasie ten pierwszy.
więcej
|
|
Marcin Cieszyński dyrektorem sprzedaży i marketingu TotalMoney.pl
Marcin Cieszyński z początkiem br. objął funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie TotalMoney.pl zarządzającej m.in. internetową porównywarką finansową o tej samej nazwie.
więcej
|
|
Wirtualna Polska odświeżyła Teleshow
Serwis Teleshow.pl został udostępniony w gruntownie zmienione wersji i przeniesiony pod adres Teleshow.wp.pl. Na stronie ograniczono liczbę funkcjonalności, eksponując te najważniejsze, oraz położono większy akcent na treści wideo.
więcej
|
|
Facebook kopiuje model dyskusji "na żywo" z Twittera
Facebook zapowiada prezentowanie tzw. trendów wszystkim użytkownikom. Ma to nastąpić w przeciągu kilku najbliższych tygodni - komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong.
więcej
|
|
Coraz więcej tracimy na cyberprzestępczości
Choć 70 proc. internautów w Unii Europejskiej twierdzi, że potrafi robić zakupy przez internet i korzystać z bankowości elektronicznej, to w praktyce robi to jedynie połowa z nich. 37 proc. ankietowanych przez Eurobarometr obawia się nieuczciwego wykorzystania danych osobowych, a 35 proc. ma wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa płatności internetowych. Przyczyną są obawy przed cyberprzestępczością, która zagraża zarówno prywatnym użytkownikom, jak i firmom.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|