|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 14 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Opłata audiowizualna będzie obowiązkowa, mniej reklam w mediach publicznych
Opłata audiowizualna nie będzie pobierana za faktyczne korzystanie z programów nadawców publicznych, ale za możliwość odbioru programów. Będzie obowiązkowa i powszechna - zapowiada Bogdan Zdrojewski, minister kultury.
więcej
|
Rekordowe stawki za reklamy na Super Bowl. Jakie spoty obejrzymy w tym roku? (wideo)
Super Bowl również w tym roku przyciągnął największych reklamodawców. Portal Wirtualnemedia.pl analizuje, jakie spoty przygotowały 23 firmy, które wykupiły czas reklamowy przy transmisji z meczu.
więcej
|
TVN 24 Biznes i Świat ma być rentowny wcześniej niż za dwa lata
|
Rośnie sprzedaż ,,Parkietu". Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Duże roszady w naziemnej telewizji. Kanały TVP za miesiąc zmienią multipleksy
Telewizja Polska 15 lutego br. wraz z rozpoczęciem emisji naziemnej TV Trwam i TVP ABC dokona zmian w układzie swoich stacji na multipleksach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. TVP1 HD i TVP Info trafią na MUX-3, a TVP Polonia i TVP Rozrywka na MUX-1.
więcej
|
|
"Wawa Non Stop" z gorszą oglądalnością, ale TVN nie zdejmie show
“Wawa Non Stop” po zmianie pory emisji na wcześniejszą ma nie tylko niższą oglądalność, ale spadł też jej udział w rynku. - To efekt słabszych wyników w okresie świątecznym - tłumaczy nam Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
Finał WOŚP z najniższą widownią od lat. 2,4 mln widzów ,,Światełka do nieba"
Relacje z XXII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP2, oglądało średnio 1,01 mln widzów. Charytatywna impreza cieszyła się mniejszą popularnością niż w poprzednich latach.
więcej
|
|
Ofensywa TV Republika. Nowa siedziba, serwisy co godzinę i duża kampania
Telewizja Republika przenosi się do nowej siedziby w Warszawie, w którym zamierza urządzić dwa studia telewizyjne. Stacja przymierza się do rozpoczęcia emisji serwisów informacyjnych co godzinę i planuje szeroką kampanię reklamową.
więcej
|
|
Rusza Motowizja - nowy kanał motoryzacyjny. W ofercie 20 programów
15 stycznia rusza kanał Motowizja - nowa stacja tematyczna dla mężczyzn o tematyce motoryzacyjnej. W ofercie kanału znajdzie się na początek 20 programów, a stacja dostępna będzie na razie tylko na platformie nc+.
więcej
|
|
"Warsaw Shore" zobaczą widzowie za granicą
Reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, emitowane przez kanał MTV Polska, pokażą też oddziały młodzieżowej stacji w Niemczech, Szwajcarii, Niderlandach i Skandynawii. Trwają rozmowy w sprawie emisji programu również w innych krajach.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP zatwierdziła plan finansowy. Na co pójdą wydatki?
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej na posiedzeniu 13 stycznia br. pozytywnie zaopiniowała plan ekonomiczno-finansowy spółki na 2014 rok. Zakłada on zrównoważenie przychodów i kosztów TVP.
więcej
|
|
Jacek Rakowiecki o ,,Bliżej" Pospieszalskiego: TVP to nie pokój w hotelu na godziny
Telewizja Polska pracuje nad nową umową z Janem Pospieszalskim, która ma zapewnić TVP niezależność decydowania o realizacji programu. - Będzie ona korzystna dla obydwu stron - zapewnia Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
"Polscy bohaterowie wojenni" od lutego w History
Kanał History w lutym rozpocznie emisję serialu dokumentalnego “Polscy bohaterowie wojenni”. To pierwsza produkcja stacji na naszym rynku. Opowiadać będzie o dzielnych Polakach z czasów II wojny światowej.
więcej
|
|
Duży wzrost TVP1, TVP Info odrabia straty. ,,Teleexpress" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
"To nie koniec świata 2" wiosną w Polsacie. Ruszyły zdjęcia
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu serialu obyczajowego “To nie koniec świata” z Karoliną Gorczycą i Krystianem Wieczorkiem w rolach głównych. Pierwszy klaps na planie padnie 14 stycznia w Białej Podlaskiej.
więcej
|
|
Eurosport ma 25 lat. Zmieni szatę graficzną i rusza z kampanią
W 2014 roku Eurosport świętuje 25 lat istnienia. Z tej okazji rozpoczyna kampanię pod hasłem „We Live For Live” podkreślającą zaangażowanie stacji w pokazywanie sportu na żywo.
więcej
|
|
Koniec serialu "Mad Men". Ostatni odcinek zobaczmy w maju 2015 r.
Pierwszy odcinek siódmego sezonu telewizyjnego hitu stacji AMC "Mad Men" zostanie wyemitowany w niedzielę 13 kwietnia. Ostatni odcinek serialu zobaczymy na wiosnę 2015 roku.
więcej
|
|
Multimedia Polska z kamerą do prywatnego monitoringu w ofercie
Operator kablowy Multimedia Polska wprowadził do oferty promocję na internet. W jej ramach abonent otrzymuje kamerę, pozwalającą na obserwację mieszkania poprzez urządzenia mobilne.
więcej
|
|
Oto pełny zwiastun czwartego sezonu serialu "Gra o tron" (wideo)
Twórcy serialu "Gra o tron" zaprezentowali w sieci pełny zwiastun czwartego sezonu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PZU nie interweniuje ws. rosyjskiego plagiatu swojego logo
PZU nie zamierza podejmować kroków prawnych wobec rosyjskiego grafika, który splagiatował logotyp ubezpieczyciela. - Osoby, która to zrobiła, nie mogę nazwać projektantem - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Łojewski, twórca logo.
więcej
|
|
DDB i Grey Warszawa w finale przetargu T-Mobile Polska
Do finału przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska zakwalifikowały się agencje DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa. Z rywalizacji odpadły natomiast Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.
więcej
|
|
,,Lubię Polskę" - polskie atrakcje turystyczne reklamowane w Azji (wideo)
Polska Organizacja Turystyczna zaczęła na rynkach azjatyckich kampanię reklamującą walory turystyczne naszego kraju. Budżet akcji wynosi 27 mln, a jej obsługą mediową zajmuje się Lowe Media.
więcej
|
|
Szefowie marketingu podsumowują 2013 rok, prognozy na 2014
Jaki był polski rynek marketingowy w 2013 roku z perspektywy dużych reklamodawców? Co wydarzy się w 2014 roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Leszek Kurnicki, Paulina Włodarska-Grodzińska i Michał Kuczyński.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk jako profesor reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, wspierająca kredyt konsolidacyjny. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.
więcej
|
|
Marcin Muth zastąpił Andrzeja Jakubczyka w John Pitcher
Marcin Muth objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji John Pitcher. Zastąpił w tej funkcji Andrzeja Jakubczyka, który przeszedł do Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
Michał Gąsior i Adrian Serafin w Havas Worldwide Warsaw
Do agencji Havas Worldwide Warsaw dołączyli Michał Gąsior i Adrian Serafin. Gąsior objął w niej funkcję innovation directora, a Serafin - head of social media.
więcej
|
|
Robert Korzeniowski znów reklamuje Suzuki (wideo)
Robert Korzeniowski w kolejnym spocie Suzuki reklamuje nowy samochód tej marki - SX4 S-Cross. Za kreację kampanii odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Zabawa w ciepło-zimno reklamuje Gorący Kubek Knorr (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Gorącego Kubka Knorr (produkowanego przez Unilever). Akcję zrealizowały firmy Gong, Papaya Films i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Mobilny Michał reklamuje Allegro.pl jako ,,pełne pomysłów" (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Allegro.pl prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.
więcej
|
|
Lilly Planet z nowym logo
Marka owoców morza Lilly Planet, należąca do Asunto Group, zyskała nowy logotyp, spójny z nowym logo tej firmy. Przedsiębiorstwo zaprojektowało go razem z agencją reklamową Sail.
więcej
|
|
Engine obsłuży Lubellę w internecie
Agencja Engine wygrała przetarg na obsługę internetową marki Lubella (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Poprzednio zajmowała się tym Me&My Friends.
więcej
|
|
ZnanyLekarz.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)
Właśnie ruszyła kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja MarketShare i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje pożyczkę konsolidacyjną (wideo)
Właśnie ruszyła kampania reklamowa pożyczki konsolidacyjnej oferowanej przez Bank Millennium. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Initiative i Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
Sebastian Plewiński event managerem w El Padre
Do zespołu agencji eventowej El Padre dołączył Sebastian Plewiński, obejmując stanowisko event managera.
więcej
|
|
CAM Media: nigdy nie braliśmy udziału w żadnych mechanizmach o charakterze korupcyjnym
Cywilne pozwy przeciw SLD, Solidarnej Polsce oraz posłom Beacie Kempie (SP) i Zbigniewowi Kuźmiukowi (PiS) zapowiedziała w poniedziałek spółka CAM Media w związku z postawionymi jej zarzutami korumpowania urzędników państwowych. Firma zaprzecza tym zarzutom.
więcej
|
|
Goldbach Audience z wyłącznością na serwisy Digital Avenue
Sieć Goldbach Audience, która do tej pory obsługiwała reklamowo stron grupy Digital Avenue na zasadach brokerskich, podpisała z nią umowę na wyłączność sieciową i agencyjną. Obejmuje ona serwisy Styl.fm, Fotosik.pl i Fashionstyle.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rynek pism luksusowych: ,,Cosmopolitan" i ,,Shape" mocno do góry, ,,Harper's Bazaar" ostatni
W październiku 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na przeciwnym biegunie znalazł się tytuł „Hot Moda & Shopping”.
więcej
|
|
Ewa Czechowska szefową newsroomu moto w Ringier Axel Springer
Ewa Czechowska została nowym menedżerem newsroomu motoryzacyjnego w Ringier Axel Springer Polska. Do zespołu newsroomu dołączył natomiast Juliusz Szalek, który zajmie się produktami motoryzacyjnymi w kanale online.
więcej
|
|
Dziennik ,,Metro" każdego dnia dla innej grupy czytelników, chce pozyskać więcej reklam
Od lutego bezpłatny dziennik „Metro” (Agora) zmieni model swojej dystrybucji - będzie trafiał w różne dni do wybranych grup odbiorców. - To odpowiedź na potrzeby reklamodawców - wyjaśnia wydawca.
więcej
|
|
Lutowy "Twój Styl" z opowiadaniami Alice Munro
Do całego nakładu lutowego wydania miesięcznika “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), które ukaże się we wtorek 14 stycznia, dołączony zostanie dodatek “Odcienie miłości” z opowiadaniami Alice Munro. Na okładce magazynu znalazła się Małgorzata Socha.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem
- Internet w wydaniu polskich portali horyzontalnych został przejęty przez wydawnictwa tradycyjne. Jest to poszukiwanie nowego medium dla koncernów, które mają odpowiedni potencjał, aby przedłużyć swoje istnienie lub rozwinąć się w nowych obszarach - mówi nam Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl.
więcej
|
|
Facebook największym zagrożeniem dla prywatności w internecie
Według 59% konsumentów największym zagrożeniem dla naszej prywatności w internecie jest Facebook. Na kolejnych miejscach znalazły się Twitter i Google - wynika z badania McCann Truth Central.
więcej
|
|
Tomasz Włodarczyk za Michała Kołodziejczyka w ,,Dogrywce" na Eurosport.onet.pl
Szef działu piłkarskiego w „Przeglądzie Sportowym” Tomasz Włodarczyk zaczął prowadzić program „Dogrywka” emitowany w serwisie Eurosport.onet.pl. Poprzednio zajmował się tym Michał Kołodziejczyk z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Facebook przejmuje startup Branch
Facebook wszedł w posiadanie serwisu Branch rozwijającego nowoczesną wersję grup dyskusyjnych.
więcej
|
|
Mobilny Michał reklamuje Allegro.pl jako ,,pełne pomysłów" (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Allegro.pl prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.
więcej
|
|
Reklamy w newsletterach i na Facebooku najpopularniejsze, spadek znaczenia blogów i Google
Rośnie liczba polskich internautów, którzy świadomie korzystają z reklam zawartych w newsletterach i na Facebooku. Jednak obecnie największy zasięg budowany jest poprzez kanały na YouTube, gdzie reklamy notują bardzo dobre wyniki oglądalności.
więcej
|
|
Łukasz Szymański marketing directorem w NextWeb Media
Łukasz Szymański awansował w strukturach NextWeb Media na stanowisko marketing directora. Poprzednio pełnił funkcję marketing managera.
więcej
|
|
Ewelina Przybysz i Aleksandra Paszczyńska w OHHO Media
Do agencji interaktywnej OHHO Media dołączyły Ewelina Przybysz i Aleksandra Paszczyńska, wzmacniając w niej dział client service .
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|