|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 9 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Taniec z gwiazdami" w Polsacie, TVN bez licencji
“Taniec z gwiazdami” ma wrócić do telewizji. Kolejnej edycji tanecznego show nie będzie jednak pokazywać TVN, który zrezygnował już z tego formatu, ale ma on trafić do ramówki Polsatu.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak: Media Impact stawia na zintegrowaną ofertę, szybkość i innowacyjność
- Jesteśmy w stanie szybciej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie produktu reklamowego i proponować rozwiązania potrzebne do realizacji ich celów - mówi nam Jacek Dzięcielak, szef firmy Media Impact Polska, która przejęła obsługę reklamową Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Rośnie sprzedaż ,,Parkietu". Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza"
W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Parkiet”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Magda Jethon: Media publiczne powinny za wszelką cenę skupiać się na misji
- Wszystkimi zmianami na rynku mediów rządzi pieniądz. Dziękuję losowi, że nie muszę być niewolnikiem zysków. To smutne, że pieniądz, bez którego nie da się niczego zbudować, potrafi równocześnie tak burzyć - mówi nam Magda Jethon, szefowa radiowej Trójki.
więcej
|
Polsat zmiażdżył w sylwestra konkurencję. Ogromna przewaga nad TVP2 i TVN
“Sylwestrową Moc Przebojów” Polsatu, zorganizowaną w Gdyni, oglądało średnio 4,3 mln osób. To ponad dwa razy więcej widzów niż zgromadziła sylwestrowa impreza TVP2 we Wrocławiu i aż trzy razy więcej niż śledziło koncert TVN w Krakowie.
więcej
|
Więcej polskich piosenek w radiu w ciągu dnia
|
Polskie nastolatki szturmują Ask.fm, serwis ma już u nas 2,5 mln użytkowników
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Taniec z gwiazdami" w Polsacie, TVN bez licencji
“Taniec z gwiazdami” ma wrócić do telewizji. Kolejnej edycji tanecznego show nie będzie jednak pokazywać TVN, który zrezygnował już z tego formatu, ale ma on trafić do ramówki Polsatu.
więcej
|
|
Piotr Fajks w zarządzie Polsatu. Adam Stefanik stracił funkcję szefa programowego TV4
Piotr Fajks, dotychczas prezes Polskich Mediów, został nowym członkiem zarządu Telewizji Polsat. Odpowiadać będzie za kanały TV4 i TV6, należące dotąd do Polskich Mediów. Do Polsatu nie przechodzi natomiast Adam Stefanik, dotąd szef programowy Czwórki.
więcej
|
|
Prawie 400 tys. widzów ,,Kropki nad i" w 2013 roku. Hitem rozmowa z ks. Lemańskim
„Kropka nad i” Moniki Olejnik w 2013 roku gromadziła 392 tys. widzów, niemal tyle samo ile rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był liderem stacji newsowych. Najwięcej widzów oglądało rozmowę z ks. Wojciechem Lemańskim.
więcej
|
|
Mikołaj Kunica dyrektorem ds. komunikacji Polskich Inwestycji Rozwojowych
Mikołaj Kunica, były dziennikarz kanału TVN CNBC, dołączył do zespołu Polskich Inwestycji Rozwojowych. Objął tam stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR.
więcej
|
|
Rok 2013 na rynku płatnej telewizji - prognozy na 2014
Jaki był 2013 rok w branży operatorów płatnej telewizji, co wydarzy się w 2014 roku? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają i prognozują Dominik Libicki, Simon Boyd i Janusz Kosiński.
więcej
|
|
Telewizja Puls tworzy Fundację "Pod Dębem"
Telewizja Puls założyła Fundację TV Puls „Pod Dębem”, której celem będzie pomoc ludziom starszym. Prezesem organizacji została Erin Murphy-Dąbska, żona prezesa i właściciela stacji Dariusza Dąbskiego.
więcej
|
|
Discovery Channel na czele stacji dokumentalnych w 2013 roku. TVP Historia na podium
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych w 2013 roku awansował Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat History, a najwięcej stracił kanał CBS Reality.
więcej
|
|
Kloss i Brunner zachęcają do płacenia abonamentu RTV (wideo)
Trwa kampania abonamentowa Telewizji Polskiej promująca płacenie abonamentu RTV za cały rok z 10-proc. zniżką. W akcji wykorzystano fragmenty serialu „Stawka większa niż życie”.
więcej
|
|
Cyrkowcy i akrobaci w nowym spocie TVP Rozrywka (wideo)
Kanał TVP Rozrywka rozpoczął na swojej antenie emisję nowego spotu wizerunkowego. Pojawiają się w nim cyrkowcy, akrobaci i magiczny mim.
więcej
|
|
Koniec ,,Krwi z krwi" na antenie TVP2. Serial zastąpi ,,Missing: Zaginiony"
26 stycznia 2013 roku TVP2 rozpocznie emisję sensacyjnego serialu „Missing: Zaginiony”. Produkcja w ramówce stacji zastąpi „Krew z krwi”.
więcej
|
|
TVP Sport pokaże ME w piłce ręcznej. Spotkania Polaków także i w TVP2
W okresie od 12 stycznia do 26 stycznia 2014 roku rozgrywane będą Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej. Wszystkie mecze na żywo będą transmitowane na antenie TVP Sport, natomiast spotkania Polaków - także i w TVP2.
więcej
|
|
Gala Mistrzów Sportu w TVP
11 stycznia 2014 roku o godz. 20.15 odbędzie się Gala Mistrzów Sportu. Wydarzenie to będą transmitować TVP1 i TVP Sport.
więcej
|
|
Cartoon Network pokaże specjalny odcinek animacji ,,Atomówki"
„Atomówki - Taneczne Rewolucje” to specjalny odcinek kultowej animacji „Atomówki”. Jego amerykańska premiera na antenie Cartoon Network odbędzie się 20 stycznia 2014 roku, zaś polska premiera planowana jest na drugą połowę br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PSL wzywa do bojkotu Tesco. Ekspert: to nie zadziała
PSL apeluje do Polaków, żeby bojkotowali brytyjską sieć hipermarketów Tesco, sprzeciwiając się słowom premiera Wielkiej Brytanii Davida Camerona, że otwarcie granic dla polskich obywateli było błędem i że trzeba ograniczyć im zapomogi socjalne. Lech Król, właściciel Adwertajzing uważa, że ewentualny bojkot „nie będzie miał żadnego znaczenia”.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska ambasadorką odzieży Ochnik
Aktorka Małgorzata Kożuchowska w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim będzie reklamować odzież i galanterię skórzanką marki Ochnik.
więcej
|
|
Spot Red Bulla o Titanicu nieetycznie wykorzystał tragedię (wideo)
Według Komisji Etyki Reklamy spot Red Bulla pokazujący fikcyjną anegdotkę o Titanicu wbrew etyce branżowej i dobrym obyczajom wykorzystał tragiczną katastrofę tego statku do celów komercyjnych.
więcej
|
|
Stuhr, Koteluk i Raczkowski w kampanii ,,Żywcem dopełnij" (wideo)
Ruszyła kampania piwa Żywiec oparta na konkursie językowym „Żywcem dopełnij”, którego jurorami są Mela Koteluk, Marek Raczkowski i Maciej Stuhr. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Men at Work, Gong i MediaVest.
więcej
|
|
,,Na dobre i złe. Na wszelki wypadek" - Adam Małysz znów reklamuje Generali (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Generali „Na dobre i złe. Na wszelki wypadek” z udziałem Adama Małysza. Za działania odpowiadają Grey Group, Optimum Media OMD oraz Havas Media.
więcej
|
|
,,Uczta już się kroi" w reklamach serów Serenada (wideo)
W telewizji i prasie ruszyła nowa kampania reklamowa serów Serenada (produkowanych przez Spomlek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Uczta już się kroi”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, SCH Creative i IQ Media.
więcej
|
|
Wyprzedaż smartfonów reklamowana także w Orange dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kampania Orange dla Firm reklamująca ofertę wyprzedażową smartfonów. Akcję przygotowały agencja Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Makarony Malma wracają na rynek
Do sprzedaży w nowej odsłonie trafiają makarony Malma, które obecnie produkuje należąca do Grupy Maspex Wadowice firma Lubella. Produkt jest pozycjonowany w segmencie premium, a cena detaliczna jego opakowania wynosi niecałe 5 zł.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jacek Dzięcielak: Media Impact stawia na zintegrowaną ofertę, szybkość i innowacyjność
- Jesteśmy w stanie szybciej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie produktu reklamowego i proponować rozwiązania potrzebne do realizacji ich celów - mówi nam Jacek Dzięcielak, szef firmy Media Impact Polska, która przejęła obsługę reklamową Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Rośnie sprzedaż ,,Parkietu". Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza"
W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Parkiet”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Roman Młodkowski doradcą zarządu wydawcy "Rzeczpospolitej"
Roman Młodkowski, były szef TVN CNBC, został doradcą zarządu Gremi Business Communications. Będzie doradzał w zakresie produktów wydawnictwa, czyli nowych kanałów dystrybucji treści i ich monetyzacji oraz w zakresie jakości treści.
więcej
|
|
Sprzedaż dwutygodników people mocno w dół. Liderem "Party"
W październiku 2013 roku wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły “Gala” i “Flesz”. Liderem wśród magazynów o gwiazdach niezmiennie pozostaje “Party”.
więcej
|
|
Krzysztof Zawadzki dyrektorem w biurze reklamy Infor Biznes
Krzysztof Zawadzki awansował na stanowisko dyrektora działu agencyjnego w biurze reklamy Infor Biznes. Dotąd kierował pracą działu agencyjnego jako head group manager.
więcej
|
|
,,M jak mieszkanie" bardziej ekskluzywne i lifestylowe
Wydawnictwo Murator wprowadza zmiany w miesięczniku wnętrzarskim “M jak mieszkanie”. Tytuł od lutowego wydania zyska lifestylowy charakter i bardziej ekskluzywny wygląd.
więcej
|
|
,,The Guardian" podnosi cenę, wprowadza nowe dodatki i testuje tygodnik
Brytyjski dziennik „The Guardian” (Guardian Media Group) podnosi cenę egzemplarzową. Wydawca testuje nowy tygodnik.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rap Serca i Rozumu najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu (wideo)
Bożonarodzeniowy spot Orange z Sercem i Rozumem był najczęściej oglądaną na YouTube polską reklamą w grudniu ub.r. W czołówce najpopularniejszych znalazły się też spoty m.in. Banku Millennium, Heyah, LG i Samsunga.
więcej
|
|
Do 2020 r. każdy Polak z dostępem do internetu o prędkości 30Mb/s, 50 proc. z 100 Mb/s
Zwiększeniu dostępu do szybkiego internetu i ułatwieniu obywatelom korzystania z e-usług służyć ma przyjęty w środę przez rząd program Polska Cyfrowa 2014 - 2020. Program zakłada też rozwój e-administracji i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.
więcej
|
|
CES 2014: Sony zapowiada platformę PlayStation Now
Sony podczas targów CES 2014 zapowiedziało usługę pozwalającą na internetowy streaming gier wideo do konsol, smartfonów, tabletów oraz telewizorów.
więcej
|
|
Współtwórca Twittera uruchamia aplikację mobilną do zadawania pytań (wideo)
Jeden z założycieli serwisu społecznościowego Twitter, Biz Stone uruchomił mobilną aplikację Jelly służącą do zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Aviate Launcher dla Androida przejęty przez Yahoo
Yahoo poinformowało o przejęciu firmy Aviate rozwijającej popularny launcher dla Androida o takiej samej nazwie.
więcej
|
|
Piotr Szmiłyk: z Chariot Interactive Agency do Abanana
Piotr Szmiłyk objął stanowisko art directora w agencji Abanana. Poprzednio pracował w Chariot Interactive Agency.
więcej
|
|
Hity sprzedaży internetowej to markowa odzież, książki i tablety
Ubrania, obuwie, kosmetyki, a także książki, płyty i nowinki technologiczne – te produkty cieszyły się w ubiegłym roku największym zainteresowaniem klientów w sklepach internetowych. Amatorów zakupów w sieci z dnia na dzień przybywa i dzięki temu branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Okres przedświąteczny to dla niektórych e-sklepów nawet połowa ich rocznych obrotów.
więcej
|
|
UOKiK ukarał sklep internetowy Endo.pl
Klienci sklepu internetowego endo.pl nie byli prawidłowo informowani o prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość - uznał UOKiK. Przedsiębiorca zaniechał stosowania niezgodnych z prawem praktyk.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|