|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Stycznia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Coraz dłużej oglądamy telewizję, ,,Teleexpress" hitem 2013 roku
W 2013 r. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym, zyskały za to stacje tematyczne. Wydłużył się średni czas oglądania telewizji a hitem roku został „Teleexpress”.
więcej
|
|
Reklama kinowa i outdoorowa: jaka była w 2013 r., co w 2014?
Miniony rok w reklamie kinowej i zewnętrznej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych firm z tych branż, m.in. Bianka Pawlewska, Mariusz Spisz, Marek Kuzaka i Kinga Dołęga-Lesińska.
więcej
|
|
Polskie nastolatki szturmują Ask.fm, serwis ma już u nas 2,5 mln użytkowników
Ask.fm jesienią ub.r. odwiedzało ok. 2,5 mln polskich internautów miesięcznie, aż dziesięć razy więcej niż rok wcześniej. 1,6 mln użytkowników portalu ma od 7 do 24 lat i bardziej traktują go jako komunikator i mikroblog niż stronę typu Q&A.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP1, TVN, Polsat i TVP2 mocno w dół w 2013 r. (top 122)
W 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymała TVP1, a TVN wyprzedził Polsat. Ranking 122 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Podwyżki ,,Gazety Wyborczej" wyhamowują spadek wpływów z jej sprzedaży (analiza)
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku, kiedy dwukrotnie podnoszona była cena „Gazety Wyborczej” (Agora), mimo spadku jej sprzedaży o 15,9 proc. przychody w tym zakresie zmalały tylko o 6,1 proc., najmniej od trzech lat. Wpływy ze sprzedaży „GW” są już prawie tak samo duże jak jej przychody reklamowe.
więcej
|
Kuba Wojewódzki oficjalnie w Radiu Roxy, stacja stawia na muzykę rockową
|
TVN24 liderem stacji tematycznych w 2013 roku (top 112)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Coraz dłużej oglądamy telewizję, ,,Teleexpress" hitem 2013 roku
W 2013 r. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym, zyskały za to stacje tematyczne. Wydłużył się średni czas oglądania telewizji a hitem roku został „Teleexpress”.
więcej
|
|
,,sPiNacz tygodnia" w Polsat News i Radiu PiN. Znika "Kalkulator polityczny"
„sPiNacz tygodnia” to pierwszy wspólny program Polsat News i Radia PiN. Będzie on nadawany równolegle na antenie kanału i rozgłośni, których zespoły mają stworzyć niebawem jeden newsroom. Jednocześnie z Polsat News znika “Kalkulator polityczny”.
więcej
|
|
Telewizja Polsat bezpośrednim nadawcą TV4 i TV6
Zakończył się formalny proces połączenia Telewizji Polsat z Polskimi Mediami. Od 31 grudnia ub.r. Polsat jest już bezpośrednim nadawcą naziemnych kanałów TV4 i TV6.
więcej
|
|
Rok 2013 pod lupą producentów telewizyjnych - prognozy na 2014
Jaki był mijający rok w branży produkcji telewizyjnej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają Grzegorz Piekarski, Magdalena Kłaczyńska i Michał Kwieciński.
więcej
|
|
TVP1 liderem w grudniu 2013 roku. ,,Teleexpress" pokonał ,,M jak miłość"
W grudniu 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym, a na pozycji lidera znalazła się TVP1. Największą widownią pochwalić się mógł „Teleexpress”, który pokonał serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
Simon Boyd: Konsolidacje operatorów kablowych są niezbędne dla polskiego rynku
- Za kilka lat może w Polsce być tylko jedna silna platforma satelitarna, jeden silny operator kablowy i silny operator stacjonarny, inwestujący w sieć - ocenia Simon Boyd, który przez ostatnie 12 lat był prezesem sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Protest rady programowej TVP przeciwko braku nowych zasad finansowania Telewizji Polskiej
Rada programowa Telewizji Polskiej w specjalnej uchwale wyraziła protest wobec dalszego opóźniania wprowadzenia rozstrzygnięć ustawowych o finansowaniu mediów publicznych. Rada zażądała przedstawienia projektu ustawy w tej sprawie.
więcej
|
|
Polsat zmiażdżył w sylwestra konkurencję. Ogromna przewaga nad TVP2 i TVN
“Sylwestrową Moc Przebojów” Polsatu, zorganizowaną w Gdyni, oglądało średnio 4,3 mln osób. To ponad dwa razy więcej widzów niż zgromadziła sylwestrowa impreza TVP2 we Wrocławiu i aż trzy razy więcej niż śledziło koncert TVN w Krakowie.
więcej
|
|
TVP Sport HD trafi do UPC Polska i sieci Toya
Kanał TVP Sport HD, który ruszy 12 stycznia br., pojawi się w momencie startu w ofertach telewizji cyfrowej sieci kablowych UPC Polska i Toya - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmiany w Polsat News. "Gość Wydarzeń" w weekendy, "To był dzień" z publicznością
Kanał Polsat News zaczyna nadawać rozmowy w ramach “Gościa Wydarzeń” także w weekendy. Z kolei program “To był dzień” w poniedziałki będzie realizowany z udziałem publiczności. Magazyn przestanie prowadzić Beata Grabarczyk, zastąpi ją Marek Kacprzak.
więcej
|
|
Sieć Teletronik w rękach Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska przejęła operatora telekomunikacyjnego Teletronik z Redy, w którego zasięgu znajduje się ponad 12 tys. gospodarstw domowych w okolicach Trójmiasta. Spółka nie ujawnia wartości transakcji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama kinowa i outdoorowa: jaka była w 2013 r., co w 2014?
Miniony rok w reklamie kinowej i zewnętrznej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych firm z tych branż, m.in. Bianka Pawlewska, Mariusz Spisz, Marek Kuzaka i Kinga Dołęga-Lesińska.
więcej
|
|
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm
Stacja TVN była liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych w 2013 roku. Najwięcej na reklamę w telewizji w ub.r. wydał Aflofarm, który wyprzedził Orange.
więcej
|
|
,,Jesteś w sieci? Wpadnij" - ZUS reklamuje się internautom (wideo)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaczął w telewizji i radiu kampanię reklamującą jego internetową Platformę Usług Elektronicznych. Akcję, której budżet wynosi 4,5 mln zł, ZUS przygotował wspólnie z agencją Paralotna.
więcej
|
|
Magda Gessler reklamuje płyn do naczyń Ludwik (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa płynu do naczyń Ludwik (produkowanego przez Grupę Inco) z udziałem Magdy Gessler. To pierwsza od kilku lat duża akcja marketingowa tego produktu.
więcej
|
|
Serce i Rozum z Renią i operą mydlaną reklamują telewizję Tu i Tam (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange, Serce i Rozum wspólnie z Renią zachęcają do zakupu Neostrady i FunPacku HD z pakietem telewizyjnym Tu i Tam. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Zwycięzcy ,,Ekstremalnego golenia" reklamują Gillette Sensitive (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Wyzwanie Gillette Sensitive”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i MediaCom.
więcej
|
|
Fantastyczna kampania reklamuje ,,hiperwyprzedaż" smartfonów w Plus Mix (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wyprzedażową promocję smartfonów w Plus Mix. Za działania reklamowe odpowiadają Young & Rubicam, Pompidou, Efigence, TFP oraz Media Direction OMD.
więcej
|
|
Ponad 18 mld USD na reklamę mobilną w 2013 r.
O ponad 100 proc. zwiększyły się w minionym roku globalne wydatki na mobilną reklamę online - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Listonosze Poczty Polskiej będą sprzedawać ubezpieczenia przez smartfony
Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia online u listonoszy.
więcej
|
|
,,Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS!" - ZUS reklamuje się w telewizji za unijne pieniądze
"Jeżeli wolne chwile spędzasz w internecie i zajmujesz się w nim mało pożytecznymi rzeczami, to wpadnij lepiej do e-ZUSu i zobacz czy pracodawca odprowadza za ciebie składki, albo czy twoje dzieci są zgłoszone do ubezpieczenia zdrowotnego" – zachęca ruszająca właśnie telewizyjna kampania informacyjna Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pieniądze na kampanię PUE ZUS pozyskał z funduszy unijnych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polskie nastolatki szturmują Ask.fm, serwis ma już u nas 2,5 mln użytkowników
Ask.fm jesienią ub.r. odwiedzało ok. 2,5 mln polskich internautów miesięcznie, aż dziesięć razy więcej niż rok wcześniej. 1,6 mln użytkowników portalu ma od 7 do 24 lat i bardziej traktują go jako komunikator i mikroblog niż stronę typu Q&A.
więcej
|
|
Tablica.pl najczęściej oglądanym spotem 2013 r., Kinder Niespodzianka na czele kanałów (TOP marek i reklam na YouTube)
W 2013 roku najchętniej oglądaną polską reklamą na YouTube był spot Tablica.pl z piratem sprzedającym lampę. Ogółem najwięcej odsłon zgromadziły filmiki na kanale Kinder Niespodzianka.
więcej
|
|
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny agencji artegence.
więcej
|
|
Piraci internetowi najchętniej ściągali "Hobbita" (top 10 filmów 2013 r.)
Film "Hobbit: Niezwykła podróż" znalazł się na pierwszym miejscu zestawienia najczęściej ściąganych filmów 2013 roku, które sporządził serwis TorrentFreak.
więcej
|
|
5 powodów za automatyzacją SEA
Od kilku lat można zauważyć, iż sformułowanie “big data” pojawia się w nadchodzących trendach równie często, jak słowo “mobile”. Przyjmuje się, że co roku nadejdzie ten właściwy czas dla rozwiązań marketingowych na smartfonach czy tabletach. Paradoksalnie na rynku są już dostępne rozwiązania, które są odpowiedzą na big data w obszarze SEA (Search Engine Advertising). Jednym z nich jest automatyzacja - pisze Dariusz Zaniecki z Ingenious Technologies Polska.
więcej
|
|
Znikają przejęte przez Google aplikacje Bump i Flock
Przejęte przez Google aplikacje mobilne Bump oraz Flock zostały usunięte ze sklepów z aplikacjami Google Play oraz AppStore.
więcej
|
|
Mozilla znów przekłada premierę Firefoksa dla Windows 8
Mozilla poinformowała o kolejnych opóźnieniach w pracach nad wersją przeglądarki Firefox dla systemu Windows 8.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|