|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 12 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Branża zaskoczona odejściem Simona Boyda. ,,To duża strata dla UPC i rynku"
Simon Boyd tylko do końca roku będzie prezesem UPC Polska. Przedstawiciele branży telewizyjnej są zaskoczeni tą decyzją i uważają, że odejście Boyda to duża strata dla firmy i rynku.
więcej
|
|
Tejchman i Węglarczyk z programami w TVN24 Biznes i Świat
„Indeks” Marka Tejchmana i „Świat” Bartosza Węglarczyka trafią do oferty ruszającej od 2014 roku stacji TVN 24 Biznes i Świat. Dzienna ramówka kanału będzie podzielona na półgodzinne bloki poświęcone ekonomii i zagranicy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" i ,,Blondynka" na czele cotygodniowych seriali
Jesienią wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się produkcje TVP na czele z„Ojcem Mateuszem”. W grupie komercyjnej wygrał „Przepis na życie”. Słabo wypadły nowe seriale Polsatu - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę
Zakończony właśnie jesienny sezon „Kuby Wojewódzkiego” oglądało o 140 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja TVN w czasie emisji talk-show pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku. Wpływy reklamowy wzrosły do 22 mln zł.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP2 ,,Baron24"
Wiosną w TVP2 zadebiutuje serial komediowy „Baron24” opowiadający o losach bohaterów związanych z niewielką rodzinną stacją benzynową. Właśnie rozpoczęły się zdjęcia do produkcji. Wystąpią w niej m.in. Tomasz Karolak, Izabela Kuna, Rafał Rutkowski czy Wojciech Mecwaldowski.
więcej
|
|
Kulinarny show ,,Słodka rywalizacja" wiosną w TVN Style
W wiosennej ramówce TVN Style znajdzie się nowy program kulinarny "Słodka rywalizacja", w którym rodzinne duety będą rywalizować ze sobą w wypiekach. Stacja poszukuje do niego uczestników oraz prowadzącej.
więcej
|
|
,,Superwizjer" wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam
Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.
więcej
|
|
Simon Boyd odchodzi ze stanowiska prezesa UPC Polska
Simon Boyd, prezes UPC Polska, odchodzi ze stanowiska i kończy aktywną karierę zawodową. Od stycznia 2014 roku do momentu mianowania nowego prezesa, jego obowiązki przejmie Betzalel Kenigsztein, szef zarządzający Liberty Global na Europę Środkową i Wschodnią.
więcej
|
|
Juliusz Braun: Ponad 11 mln Polaków nie płaci abonamentu (wideo)
Tegoroczne wpływy z abonamentu nieznacznie wzrosną w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jednak według prezesa Telewizji Polskiej, Juliusza Brauna są one i tak niewystarczające. Bez wyższych wpływów z abonamentu lub opłaty wizualnej nie będzie możliwa realizacja niedochodowych projektów telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Pieeeesi" w kampanii ,,Zaufajne drogi" - feministki protestują (wideo)
„Zaufajne drogi” - kampania społeczna propagująca bezpieczną jazdę samochodem - została oprotestowana przez środowiska feministyczne jako seksistowska i zgłoszona m.in. do Komisji Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Jezus Chrystus, Matka Teresa i Gandhi w świątecznej kampanii UNICEF-u (wideo)
Szwedzki oddział UNICEF-u przygotował kampanię mającą zachęcić do wsparcia organizacji i tym samym pomocy dzieciom. Jej bohaterami są Jezus, Matka Teresa oraz Gandhi.
więcej
|
|
Więcej na reklamy Forda, Skody i Toyoty, ostro w dół Fiat i Peugeot (analiza)
W pierwszych trzech kwartałach br. cennikowe wydatki reklamowe segmentu motoryzacyjnego (bez internetu) wyniosły 788,8 mln zł. Mocno urosły budżety reklamowe marek Ford, Skoda, Toyota i Mercedez-Benz, za to ostro zmalały w przypadku Fiata i Peugeota.
więcej
|
|
5,6 mld USD na reklamę na YouTube w 2013 r.
W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w serwisie YouTube 5,6 miliarda dolarów - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Mindshare obronił budżet telewizyjny Aflofarmu
Dom mediowy Mindshare Polska w przyszłym roku nadal będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby telewizyjnych kampanii reklamowych Aflofarm Farmacja Polska.
więcej
|
|
Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group
Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej.
więcej
|
|
Grupa Papilot.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net
Evolution Media Net będzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej serwisów z Grupy Papilot.pl. Poprzednio Grupa Papilot.pl współpracowała w tym zakresie z siecią Goldbach.
więcej
|
|
Marek Rawicki za Monikę Biedrzycką na czele Momentum
Marek Rawicki z początkiem przyszłego roku obejmie funkcję dyrektora zarządzającego agencji Momentum (należącej do McCann Worldgroup). Poprzednio pracował w Samsung Electronics Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Kołodziejczyk: z ,,Rzeczpospolitej" na szefa wideo w ,,Przeglądzie Sportowym"
Dziennikarz sportowy Michał Kołodziejczyk z końcem br. odchodzi z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) i zaczyna pracę w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie szefem działu wideo.
więcej
|
|
Serwis internetowy ,,Bilda" ma ponad 150 tys. płacących użytkowników
Niemiecki „Bild” poinformował, że po 6 miesiącach od wprowadzenia opłat za dostęp do swojego serwisu internetowego zgromadził 152,5 tys. subskrybentów.
więcej
|
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży po trzech kwartałach, ,,Logo" 28 proc. w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Pozostałe tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.
więcej
|
|
Papież Franciszek człowiekiem roku 2013 magazynu ,,Time"
Amerykański magazyn "Time" ogłosił, że człowiekiem toku 2013 został papież Franciszek. Redakcja nazwała go "70-letnią supergwiazdą" oraz "papieżem ludzi". Franciszek jest trzecim papieżem i pierwszym Argentyńczykem, któremu przyznano ten tytuł.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Będzie dostęp online do akt sądowych oraz uzasadnień wyroków
Umożliwienie stronom dostępu przez internet do akt spraw procesów cywilnych, a także elektroniczne uzasadnienie wyroków chce wprowadzić Platforma Obywatelska. Projekt stosownych zmian ma w najbliższym czasie trafić do laski marszałkowskiej.
więcej
|
|
Google News z sekcją ,,Redakcje polecają"
W polskiej wersji Google News pojawiła się sekcja „Redakcje polecają”, w której serwisy zewnętrzne mogą prezentować tytuły swoich tekstów. Z rozwiązania korzysta na razie kilku dużych wydawców grupujących ponad 20 stron.
więcej
|
|
Spotify za darmo również na smartfonach i tabletach
Od dziś także na smartfonach i tabletach można bezpłatnie korzystać z aplikacji Spotify, odtwarzając wszystkie utwory zawarte w jej bazie.
więcej
|
|
Serwis internetowy ,,Bilda" ma ponad 150 tys. płacących użytkowników
Niemiecki „Bild” poinformował, że po 6 miesiącach od wprowadzenia opłat za dostęp do swojego serwisu internetowego zgromadził 152,5 tys. subskrybentów.
więcej
|
|
,,Bałkanica" i SA Wardęga w Polsce, PSY i Harlem Shake na świecie - TOP klipów na YouTube w 2013 roku (wideo)
Najpopularniejszym polskimi wideo na YouTubie w 2013 roku okazały się teledysk do piosenki Piersi „Balkanica” i film „Police Trainer” SA Wardęgi. Wśród zagranicznych klipów najchętniej oglądano teledyski Ylvi „The Fox (What Does the Fos Say?)” i kolejny hit PSY - „Gentelman”. Prezentujemy pełne zestawienia najpopularniejszych wideo na YouTubie.
więcej
|
|
Materiały Associated Press w serwisach Interii
W serwisach Grupy Interia.pl, m.in. Interia.tv, zaczęły się pojawiać materiały wideo przygotowywane przez agencję prasową Associated Press. Codziennie będzie zamieszczanych kilkanaście nagrań.
więcej
|
|
5,6 mld USD na reklamę na YouTube w 2013 r.
W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w serwisie YouTube 5,6 miliarda dolarów - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Firefox 26 z blokadą wtyczek już dostępny
Mozilla udostępniła stabilną wersję przeglądarki Firefox 26. Największą nowością tego wydania jest blokada instalowanych w przeglądarce wtyczek.
więcej
|
|
Yahoo przymierza się do przejęcia platformy Imgur
Wszystko wskazuje na to, że serwis Imgur hostujący pliki graficzne stanie się kolejnym nabytkiem Yahoo. Trwają już rozmowy w tej sprawie.
więcej
|
|
Microsoft wprowadza serwis społecznościowy Socl na urządzenia mobilne
Microsoft udostępnił aplikacje mobilne swojej platformy społecznościowej Socl dla systemów Android, iOS oraz Windows Phone.
więcej
|
|
Mariusz Maroszek senior digital designerem w OS3
Mariusz Maroszek wrócił do pracy w agencji OS3, obejmując funkcję senior digital designera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|