|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 11 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM z największym spadkiem, ostro w dół też Radio Maryja i Jedynka
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Okładka ,,Wprost" a la ,,Time" plagiatem czy dopuszczalną inspiracją? (opinie)
- Jest cienka granica między inspiracją a plagiatem. W tym przypadku granica została brutalnie przekroczona - podobieństwo okładek „Wprost” i „Time” komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Płudowski, Maciej Mrozowski i Tomasz Młynarski.
więcej |
|
Rekordowy zasięg internetu: 62,7 proc. Polaków, 18,9 mln osób
Korzystanie z internetu deklaruje już 62,7 proc. Polaków, co w przeliczeniu na populację daje 18,9 mln osób - wynika z badania NetTrack. Rośnie popularność Google, YouTube’a i Facebooka, a maleje Allegro, Interii i NK.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pat ws. pierwszego multipleksu. TVP zwolni wcześniej miejsce, ale stawia warunki
UKE zorganizował wczoraj rozprawę administracyjną w sprawie zwolnienia przez Telewizję Polską miejsc na MUX-1. Ta deklaruje chęć szybszego opuszczenia multipleksu, ale stawia kilka warunków.
więcej
|
|
"Your face sounds familiar" nowym show Polsatu?
Telewizja Polsat rozważa, czy w wiosennej ramówce umieścić nowy program rozrywkowy oparty na hiszpańskim formacie “Your face sounds familiar”. Muzyczne show poprowadzić ma Krzysztof Ibisz. Nagrano już pilotowy odcinek.
więcej
|
|
TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców
Dyrektor TVN Media zapowiada wprowadzenie z początkiem przyszłego roku jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów. Podkreśla, że od przyjętych zasad wyceny nie będzie odstępstw.
więcej
|
|
"Fakt" przegrał w sądzie z TVP. Ma przeprosić za tekst ,,Zobacz, na co płacisz abonament"
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) przegrał wytoczony przez TVP proces o ochronę dóbr osobistych w związku z publikacją artykułu „Zobacz, na co płacisz abonament”. Wyrok nakazuje przeprosiny i wpłacenie 50 tys. zł na cele charytatywne.
więcej
|
|
Mecze Polaków i Euro 2016 nie w TVP, tylko w Polsacie?
Według nieoficjalnych informacji eliminacje i finały piłkarskich mistrzostw Europy w 2016 roku będzie transmitować nie Telewizja Polska, tylko Polsat. Przedstawiciele TVP przyznają, że oczekiwania finansowe sprzedającej te prawa UEFA są horrendalne.
więcej
|
|
TVN24 z aplikacją na Androida, która umożliwia oglądanie stacji na żywo
Stacja TVN24 udostępniła wersję swojej aplikacji na telefony i tablety z systemem Android. Pozwala ona na oglądanie kanału na żywo w ramach posiadanego abonamentu.
więcej
|
|
Sylwester Polsatu w Gdyni będzie mieć sześciu prowadzących
Trzy pary: Paulina Sykut i Maciek Rock, Maciej Dowbor i Anna Głogowska oraz Agnieszka Popielewicz i Krzysztof Ibisz będą gospodarzami imprezy sylwestrowej Polsatu i miasta Gdynia, która odbędzie się na Skwerze Kościuszki. Zaśpiewa na niej ponad 15 artystów.
więcej
|
|
,,Ukrytą prawda" w nowym paśmie miała 900 tys. widzów. TVN przegrał z Polsatem
Czwarty sezon serialu paradokumentalnego „Ukryta prawda”, emitowany trzy godziny wcześniej niż dotąd, oglądało średnio 893 tys. widzów. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,94 mln zł.
więcej
|
|
Bartłomiej Główczyński szefem kanałów lifestylowych w Discovery
Firma Discovery Networks utworzyła stanowiska dwóch channel directorów - jeden odpowiada za kanały lifestylowe, a drugi za stacje dokumentalne. Pierwszą z tych funkcji objął właśnie Bartłomiej Główczyński, dotąd marketing director spółki.
więcej
|
|
Koniec serialu "Californication"(wideo)
Stacja Showtime zdecydowała się zakończyć emisję serialu "Californication" po siódmym sezonie.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Dziewczyny" od stycznia w HBO (wideo)
13 stycznia 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Dziewczyny”.
więcej
|
|
TVP1 pokaże kolędowanie z gwiazdami w Gdańsku
21 grudnia br. Radio ZET i TVP1 organizują w Gdańsku koncert „Cała Polska śpiewa kolędy”. Wystąpią w nim m.in. Rafał Brzozowski, Tatiana Okupnik, LemOn, Pectus czy Łukasz Zagrobelny.
więcej
|
|
W lutym premiera drugiego sezonu serialu "Wikingowie" (wideo)
Do internetu trafił zwiastun drugiego sezonu serialu "Wikingowie".
więcej
|
|
,,Tożsamość szpiega" w TVN 7
13 grudnia 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję nowego serialu „Tożsamość szpiega”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców
Dyrektor TVN Media zapowiada wprowadzenie z początkiem przyszłego roku jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów. Podkreśla, że od przyjętych zasad wyceny nie będzie odstępstw.
więcej
|
|
Wilk jako dyrektor marketingu reklamuje Old Spice'a także w Polsce (wideo)
Kampania „Wolfdog” - prowadzona przez Procter & Gamble dla marki Old Spice na początku br. roku w USA - obecnie startuje w Europie Wschodniej i Centralnej, m.in. w Polsce. Bohaterem akcji jest wilk udzielający rad mężczyznom.
więcej
|
|
Marek Parzydło na czele Goldbach Audience, odchodzi Artur Muszkiet
Marek Parzydło, country manager Goldbach Poland, objął funkcję dyrektora zarządzającego sieci reklamowej Goldbach Audience. Zastąpił na tym stanowisku Artura Muszkieta, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
TUI reklamuje ,,beztroskie wakacje" latem 2014 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty Lato 2014 biura podróży TUI Poland. Akcję przygotowały firmy Brasil, OTO Film i MediaVest.
więcej
|
|
Budowa i utrzymywanie relacji z klientami najważniejsze dla działów marketingu i PR
Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR w kończącym się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami - wynika z badania PMR Research i ComPress.
więcej
|
|
Bloger Tomasz Woźniak promuje olej rzepakowy
Bloger kulinarny Tomasz Woźniak został ambasadorem kampanii „Pokochaj olej rzepakowy”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi i Marketing & Communications Consultants.
więcej
|
|
Agata Meble wybiera Havas Media zamiast Initiative
Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego sieci sklepów Agata Meble. W br. zajmował się tym Initiative Media Poland.
więcej
|
|
Karolina Ostrowska, Anna Rogowiecka i Anna Adamczuk w Plej
Karolina Ostrowska objęła stanowisko account directora, Anna Rogowiecka new business managera, a Anna Adamczuk wzmocniła dział client service w agencji Plej.
więcej
|
|
Michał Szczerba: z Lemon Sky do Socialyse
Michał Szczerba objął funkcję head of social w agencji Socialyse (należącej do Havas Media Group). Wcześniej pracował m.in. w Lemon Sky, Wutees.pl, OS3 Group i Blomedia.pl.
więcej
|
|
Polkomtel dołącza do programu lojalnościowego Freebee
Polkomtel został partnerem strategicznym startupu Freebee oferującego rozwiązania lojalnościowe. Operator udostępni ofertę Freebee klientom Plusa dla Firm.
więcej
|
|
Modernizacja wrocławskiego węzła wodnego reklamowana jako ,,inwestycja w bezpieczeństwo" (wideo)
Na zlecenie konsorcjum Grontmij Artelia Ekocentrum dom produkcyjny Netizens przygotował film obrazujący etapy pracy nad modernizacją wrocławskiego węzła wodnego.
więcej
|
|
Michał Daniluk: Reklamodawcy odwracają się od telewizji, wybierają internet
Reklamodawcy odwracają się od telewizji. Tracą przede wszystkim duże kanały. Ich kosztem rośnie rynek reklamy w internecie. Coraz więcej reklamodawców decyduje się na umieszczenie reklam wideo w sieci, korzystając na rosnącej dostępności szerokopasmowego dostępu do internetu. W coraz trudniejszej sytuacji jest prasa.
więcej
|
|
Gucci reklamuje się w CNN Style (wideo)
Gucci, jeden z najsłynniejszych producentów dóbr luksusowych, rozpoczął współpracę z CNN Style. Od 9 grudnia stacja emituje pierwszą międzynarodową kampanię marki.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Okładka ,,Wprost" a la ,,Time" plagiatem czy dopuszczalną inspiracją? (opinie)
- Jest cienka granica między inspiracją a plagiatem. W tym przypadku granica została brutalnie przekroczona - podobieństwo okładek „Wprost” i „Time” komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Płudowski, Maciej Mrozowski i Tomasz Młynarski.
więcej
|
|
"Fakt" przegrał w sądzie z TVP. Ma przeprosić za tekst ,,Zobacz, na co płacisz abonament"
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) przegrał wytoczony przez TVP proces o ochronę dóbr osobistych w związku z publikacją artykułu „Zobacz, na co płacisz abonament”. Wyrok nakazuje przeprosiny i wpłacenie 50 tys. zł na cele charytatywne.
więcej
|
|
"Kobieta i Życie" z największym spadkiem po trzech kwartałach 2013. "Olivia" o 40 proc. do góry
W pierwszych trzech kwartałach br. większość miesięczników poradników zanotowała spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Kobieta i Życie”, a największy wzrost odnotowała “Olivia”. Na czele bez zmian pozostały “Dobre Rady”.
więcej
|
|
Dziennikarz tylko od marihuany w amerykańskiej gazecie
"Denver Post", lokalny dziennik ukazujący się w stolicy stanu Kolorado mianował właśnie pierwszego w historii dziennikarza, który będzie zajmował się marihuaną. Od stycznia przyszłego roku używanie marihuany będzie w Kolorado legalne. Gazeta uznała więc, że musi mieć specjalny dział jej poświęcony i reportera, który będzie odpowiadał za tę tematykę.
więcej
|
|
,,Gazeta Prawna" liderem sprzedaży e-wydań. ,,Puls Biznesu" wyprzedził ,,Gazetę Wyborczą"
Liderem sprzedaży wydań elektronicznych gazet codziennych w październiku 2013 roku był „Dziennik Gazeta Prawna”. Największy wzrost zanotował „Przegląd Sportowy”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Podsumowanie 2013 roku w specjalnym wydaniu "Wprost" za 7,9 zł
W czwartek 12 grudnia br. do sprzedaży trafi specjalne wydanie tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”), w którym znajdzie się podsumowanie 2013 roku. Będzie ono miało charakter rankingów.
więcej
|
|
Dominika Pupkowska-Bral sekretarzem redakcji ,,Slow Life Food & Garden"
Dominika Pupkowska-Bral dołączyła do zespołu redakcyjnego dwumiesięcznika „Slow Life Food & Garden” (Top Media & Publishing House). Objęła ona stanowisko drugiego sekretarza redakcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rekordowy zasięg internetu: 62,7 proc. Polaków, 18,9 mln osób
Korzystanie z internetu deklaruje już 62,7 proc. Polaków, co w przeliczeniu na populację daje 18,9 mln osób - wynika z badania NetTrack. Rośnie popularność Google, YouTube’a i Facebooka, a maleje Allegro, Interii i NK.pl.
więcej
|
|
Użytkownicy RedTube'a ścigani przez kancelarię prawną
Niemiecka kancelaria prawna wysyła do użytkowników serwisu RedTube wezwania do zapłaty zadośćuczynienia za straty poniesione przez producentów filmów pornograficznych.
więcej
|
|
Marek Parzydło na czele Goldbach Audience, odchodzi Artur Muszkiet
Marek Parzydło, country manager Goldbach Poland, objął funkcję dyrektora zarządzającego sieci reklamowej Goldbach Audience. Zastąpił na tym stanowisku Artura Muszkieta, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Rynek Big Data będzie rósł rocznie o 40 proc., 48 mld USD w 2015 r.
W 2015 roku globalny rynek Big Data będzie wart 48 mld dolarów, czyli prawie pięć razy więcej niż w roku 2012 - wynika z raportu "Digital Trends 2013" przygotowanego przez Deloitte i Allegro.
więcej
|
|
Google pozwala na łączenie panoram w trasy typu StreetView
Google uruchomił nową funkcję, która umożliwia użytkownikom tworzenie tras z widokami w stylu StreetView.
więcej
|
|
Mozilla wprowadza do Firefoksa karty w oddzielnych procesach
Nocne wydania Firefoksa wzbogaciły się o funkcję podziału otwartych w przeglądarce kart na osobne procesy. Ma to podnieść stabilność oraz wydajność programu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|