|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
VOX FM i Radio Plus zamieniły się formatami i zespołami
Radio VOX FM zaczęło nadawać na częstotliwościach Eski Rock, ale gra muzykę znaną dotąd z Radia Plus. Ta ostatnia rozgłośnia wróciła natomiast do formatu oldies. Zbigniew Benbenek, właściciel ZPR, zapewnia, że nie ma planów wycofania się Grupy Time z Radia Plus.
więcej
|
|
Duże stacje tracą, małe zyskują. TVP1 wyprzedziła TVN
W listopadzie 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki oglądalności. Nowym liderem całego rynku została TVP1, a najwięcej stracił TVN. Ta ostatnia stacja była jednak najchętniej oglądana w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Fakty" straciły 800 tys. widzów, ,,Wydarzenia" zyskały 300 tys.
W listopadzie br. najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły z drugiego na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"MasterChef" pokonał konkurencję i przyniósł 44 mln zł z reklam. Będzie trzecia edycja
Druga edycja reality-show “MasterChef” miała o 650 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria programu. Jednak TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 44,4 mln zł. W planach jest trzecia edycja.
więcej |
|
,,Mam talent!" miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam
„Mam talent! 6” oglądało w TVN średnio 3,17 mln osób. Program w porównaniu do piątej serii stracił 810 tys. widzów, ale TVN w czasie jego emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 74,22 mln zł.
więcej |
|
,,The Voice of Poland 3" wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam
„The Voice of Poland 3” oglądał 2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Duże stacje tracą, małe zyskują. TVP1 wyprzedziła TVN
W listopadzie 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki oglądalności. Nowym liderem całego rynku została TVP1, a najwięcej stracił TVN. Ta ostatnia stacja była jednak najchętniej oglądana w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Fakty" straciły 800 tys. widzów, ,,Wydarzenia" zyskały 300 tys.
W listopadzie br. najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły z drugiego na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”.
więcej
|
|
"MasterChef" pokonał konkurencję i przyniósł 44 mln zł z reklam. Będzie trzecia edycja
Druga edycja reality-show “MasterChef” miała o 650 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria programu. Jednak TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 44,4 mln zł. W planach jest trzecia edycja.
więcej
|
|
,,Mam talent!" miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam
„Mam talent! 6” oglądało w TVN średnio 3,17 mln osób. Program w porównaniu do piątej serii stracił 810 tys. widzów, ale TVN w czasie jego emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 74,22 mln zł.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 3" wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam
„The Voice of Poland 3” oglądał 2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji.
więcej
|
|
TVN kręci piąty sezon "Prawa Agaty". Będzie "nowe rozdanie"
Telewizja TVN w zeszłym tygodniu rozpoczęła zdjęcia do piątego sezonu serialu obyczajowego “Prawo Agaty” z Agnieszką Dygant w roli głównej. Nowe odcinki widzowie stacji zobaczą wiosną 2014 roku.
więcej
|
|
Rośnie liczba klientów Vectry. Telewizję cyfrową ma już ponad 530 tys. abonentów
Sieć kablowa Vectra na koniec września br. miała ponad 870 tys. abonentów. Najdynamiczniej cały czas rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej, która przekroczyła już 530 tys. Z kolei spadek liczby użytkowników zanotował internet mobilny .
więcej
|
|
TVN dementuje. Mango24 nie kończy nadawania
Grupa TVN zdementowała informacje, że planuje z końcem stycznia 2014 roku wyłączenie kanału telezakupowego Mango 24.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował kanał TVN. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Nowa oferta łączona platformy nc+ i Orange. Taniej nawet o 1318 zł
Platforma nc+ i sieć komórkowa Orange przygotowały nową ofertę łączonych usług. W jej ramach dostępne są trzy pakiety w cenach 69 zł, 99 zł i 129 zł, łączące telewizję i internet albo telewizję i usługi głosowe.
więcej
|
|
Serialowe "Krzyk", "Mgła" i "Sin City" w 2014 roku
The Weinstein Company planuje realizację seriali opartych na sprawdzonych kinowych hitach.
więcej
|
|
HBO pokaże drugi sezon serialu ,,Miasto cudów"
14 grudnia 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję drugiego serialu „Miasto cudów”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Jeszcze żywy karp" - kampania z Cielecką, Ostaszewską, Frycz i Różczką
Rozpoczęła się 15. edycja akcji „Jeszcze żywy karp” promującej humanitarne traktowanie karpi w okresie bożonarodzeniowym. Organizatorem akcji jest Klub Gaja, a za kreację odpowiada agencja Clos Brothers.
więcej
|
|
Agnieszka Maciąg w kampanii ,,Po prostu położna" (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna „Po Prostu położna”, skierowana do kobiet planujących ciążę oraz przyszłych mam. Jej celem jest uświadomienie kobiet w ciąży, o przysługującej im możliwości bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną.
więcej
|
|
Nagość po włosku w kalendarzu Media Markt na 2014
W piątej edycji kalendarza sieci elektromarketów Media Markt znajdują się zdjęcia nagich modelek we włoskiej scenerii. Kalendarz jak zwykle trafi wyłącznie do najważniejszych partnerów Media Markt.
więcej
|
|
"Dare to be Brasilian" - piłkarskie gwiazdy w reklamie Nike (wideo)
Firma Nike opublikowała nową reklamę z udziałem gwiazd brazylijskiej reprezentacji w piłce nożnej.
więcej
|
|
Kuczyńska, Zielińska i Tyszkiewicz w produktowych reklamach Gatty
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej rajstop Gatta (produkowanych przez firmę Ferax) z udziałem Julii „Maffashion” Kuczyńskiej, Katarzyny Zielińskiej i Beaty Tyszkiewicz.
więcej
|
|
Piwo Książęce reklamowane w wersji Burgundowe Trzy Słody (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Burgundowego Trzy Słody, limitowanej edycji piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, OTO, Lubię To. MEC i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Rozbrykany cielak reklamuje mleko Łaciate Junior (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży mleka Łaciate Junior (produkowanego przez SM Mlekpol). Akcję - pod hasłem „Pełne mleko energii” - przygotowały firmy Publicis, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Lipton reklamowany z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (wideo)
Z myślą o zbliżającym się finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do sprzedaży trafiły specjalnie oznakowane opakowania herbaty Lipton (Unilever Polska). Część dochodu ze ich sprzedaży zasili konto WOŚP.
więcej
|
|
Asunto Group z nowym logo
Firma Asunto Group, zajmująca się dystrybucją produktów żywnościowych Best Bakery i Lilly Planet, od początku grudnia posługuje się nowym logotypem. Zaprojektowała go wspólnie z agencją reklamową Sail.
więcej
|
|
21East i Concept House z obsługą marki Velvet
Agencja 21East (należąca do grupy Young & Rubicam Brands) zajmie się obsługą kreatywną marki Velvet na polskim rynku, a Concept House będzie projektować nowe opakowania jej produktów. Umowy z obiema agencjami firma Velvet Care podpisała do końca przyszłego roku.
więcej
|
|
,,Odklej się od papierkowej roboty" w kampanii inFakt.pl
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowych usług księgowych oferowanych przez inFakt.pl. Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Odklej się od papierkowej roboty” - odpowiadają agencje Gong, Marketing Wizards i Sarota PR.
więcej
|
|
BGŻ promuje rachunki lokacyjne dla rolników
Ruszyła ogólnopolska kampania BGŻ promująca rachunki lokacyjne Agro Eskalacja i Biznes Eskalacja. Kampania potrwa do 28 lutego 2014 roku, a za jej kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
więcej
|
|
Nikon chce być do wygrania w świątecznej promocji
Nikon Polska rozpoczął bożonarodzeniową akcję promocyjną swoich aparatów fotograficznych z serii Coolpix. Za kreację kampanii odpowiada Nairobia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
,,Polskie Nadzieje Olimpijskie" z logo od Grey Group
Programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie” - organizowany przez Polski Komitet Olimpijski, Polsat i Procter & Gamble - zyskał identyfikację wizualną. Zaprojektowała ją agencja Grey Group Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dobre Rady" najchętniej kupowanym miesięcznikiem w Polsce (Top 111)
W sierpniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce zostały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 111 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Polskapresse. Została prezesem wydawcy "Dziennika Polskiego"
Małgorzata Cetera-Bulka została prezesem spółki Polskapresse Oddział Prasa Krakowska, wydawcy “Dziennika Polskiego” i “Gazety Krakowskiej”. Zastąpiła na tym stanowisku Bernadettę Podlińską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Agnieszka Starewicz-Jaworska odpowiada także za SEO i internet w Muratorze
Agnieszka Starewicz-Jaworska została dyrektorem ds. contentu i marketingu w Muratorze. Jej dotychczasowe obowiązki dyrektora ds. contentu zostały poszerzone o zarządzanie strukturą działów SEO i marketing internetowy spółki.
więcej
|
|
Polska Agencja Prasowa kończy 95 lat
Informuje, relacjonuje, dokumentuje, tłumaczy. I tak od 95 lat. 5 grudnia rocznicę powstania obchodzi Polska Agencja Prasowa, spadkobierczyni przedwojennej Polskiej Agencji Telegraficznej.
więcej
|
|
"Co zrobić, żeby dzieci czytały". Anna Komorowska: staram się popularyzować czytelnictwo
Staram się popularyzować czytelnictwo w Polsce, poczynając od spotkań z dziećmi, potem z młodszą i starszą młodzieżą i wśród dorosłych - mówiła Anna Komorowska na spotkaniu z uczestnikami konferencji pod hasłem "Co zrobić, żeby dzieci czytały".
więcej
|
|
Gwiazdy kolędują dla chorych dzieci na płycie Fundacji Faktu
Fundacja Faktu wydała płytę z najpiękniejszymi polskimi kolędami. Dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony dla dzieci z zaburzeniami psychoruchowymi. Wśród kolędujących gwiazd znaleźli się m.in. Krzysztof Krawczyk, Perfect oraz Piotr Kupicha.
więcej
|
|
Jak pisze PAP? Pomyłki w depeszach PAP-u, czyli alternatywna historia depesz
Nie każda wypowiedź nadaje się do zacytowania, nie zawsze relacja brzmi bezstronnie, niejedna literówka nie jest błaha. Historia PAP-owskich depesz ma swoją alternatywną wersję w postaci błędów, wpadek i przejęzyczeń.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|