|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 2 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jacek Karnowski: Po roku ,,W Sieci" osiągnęliśmy założone cele z naddatkiem
Naszym celem jest budowa silnego tygodnika, docelowo największego w Polsce, w otoczeniu silnej grupy medialnej, przede wszystkim internetowej - mówi nam Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”.
więcej
|
|
Biedronka, Krupa, Pudzian i zespół Downa - Chamlety 2013 dla najgorszych reklam
Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Wyróżniono m.in. kampanie Społecznej Akademii Nauk z Mariuszem Pudzianowskim, firmy Betsson z Joanną Krupą, sklepów Biedronka i akcję społeczną na temat osób z zespołem Downa.
więcej
|
|
Duże zainteresowanie ósmym multipleksem. Będzie konkurs
19 podmiotów jest zainteresowanych częstotliwościami na ósmym multipleksie przeznaczonym na naziemną telewizję cyfrową. Wśród nich są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, nc+, Agora czy ZPR. UKE planuje rozpisanie konkursu na operatora tego multipleksu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Duże zainteresowanie ósmym multipleksem. Będzie konkurs
19 podmiotów jest zainteresowanych częstotliwościami na ósmym multipleksie przeznaczonym na naziemną telewizję cyfrową. Wśród nich są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, nc+, Agora czy ZPR. UKE planuje rozpisanie konkursu na operatora tego multipleksu.
więcej
|
|
Materiał "Wiadomości" z ofiarą napadu trafi pod lupę Komisji Etyki TVP i KRRiT
Komisja Etyki Telewizji Polskiej oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizują budzący duże kontrowersje materiał “Wiadomości” TVP1, w której pokazano roztrzęsioną ofiarą napadu.
więcej
|
|
TVP Sport HD ruszy w styczniu 2014 roku
Kanał TVP Sport od 12 stycznia 2014 roku rozpocznie nadawanie w jakości HD. Pierwszą imprezą, która zostanie pokazana w wysokiej rozdzielczości, będą mistrzostwa Europy mężczyzn w piłce ręcznej z udziałem reprezentacji Polski.
więcej
|
|
Serial ,,2XL" przegrał z Magdą Gessler. 16 mln zł z reklam
Nowy serial obyczajowy Polsatu „2XL” oglądało średnio 1,53 mln osób, czyli o 870 tys. widzów mniej niż nadawane rok temu w tym samym paśmie „Przyjaciółki”. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,2 mln zł.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 400 tys. widzów. 16 mln zł z reklam
Serial „Ojciec Mateusza” w jesiennej ramówce TVP1 oglądało średnio 4,66 mln osób, czyli o 390 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Mimo tego spadku Jedynka w czasie emisji produkcji pozostała zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,05 mln zł.
więcej
|
|
,,Zdrady" Polsatu przegrały z serialami TVP1, TVP2 i TVN
Drugi sezon „Zdrad” oglądało średnio 1,6 mln osób, czyli o 320 tys. mniej niż śledziło premierową edycję serialu. Polsat w czasie jego emisji przegrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 13,41 mln zł.
więcej
|
|
"Hotel 52" z najsłabszą oglądalnością w historii. Serial znika z anteny
Siódmą serię “Hotelu 52” oglądało 1,69 mln widzów, czyli o 600 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej szóstą edycję. Był to najsłabszy wynik produkcji w historii serialu, który znika z anteny Polsatu. Wpływy reklamowe z ostatniej serii wyniosły 15 mln zł.
więcej
|
|
Mateusz Ziółko zwycięzcą "The Voice of Poland 3". Ruszają castingi do 4. edycji
W sobotę zakończył się program „The Voice of Poland 3”. Tytuł najlepszego Głosu Polski zdobył Mateusz Ziółko. W połowie grudnia odbędą się castingi do kolejnej edycji talent show.
więcej
|
|
TVP nie ukarze Tomasza Lisa za wpis o Powerade
Telewizja Polska nie wyciągnie żadnych konsekwencji wobec Tomasza Lisa za wpis promujący napój Powerade. Publikację trudno bowiem jednoznacznie ocenić, a Lis nie jest pracownikiem ani współpracownikiem TVP.
więcej
|
|
,,Sara i Kaczorek" od stycznia na antenie BBC Cbeebies
6 stycznia 2014 roku kanał BBC CBeebies rozpocznie emisję nowego serialu „Sara i Kaczorek”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Kuba Wojewódzki pożegnał się ze słuchaczami Eski Rock. Czas na VOX FM (posłuchaj)
W piątkowej audycji Eski Rock Kuba Wojewódzki pożegnał się ze słuchaczami z miast, w których w poniedziałek stacja przestaje nadawać, a zastępuje ją VOX FM. - To jest nasze ostatnie słowo w Polsce na dziś, ale nie ostatnie słowo w Warszawie - zaznaczył.
więcej
|
|
Ogromny spadek Trójki w Opolu, Radio ZET nowym liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Opolu.
więcej
|
|
Radia ZET Chilli słuchają zamożni i wykształceni Polacy
Radio ZET Chilli ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio Warszawa ze specjalną ramówką na adwent
W trakcie zbliżającego się okresu adwentu na antenie Radia Warszawa pojawią się specjalne programy. Od 2 grudnia br. będzie można wysłuchać m.in. poradnika "Ale o co chodzi", audycji "Znak nadziei" oraz o Janie Pawle II, a od 9 do 12 grudnia odbędą się rekolekcje adwentowe z o. Jackiem Salijem.
więcej
|
|
"Wierzący słuchają i modlą się z Radiem Maryja, a bezbożni podsłuchują i przeklinają"
Biskup pomocniczy diecezji łowickiej Józef Zawitkowski powiedział w sobotę w Toruniu, że "wierzący słuchają i modlą się z Radiem Maryja, a bezbożni podsłuchują i przeklinają". Duchowny uczestniczył w uroczystej mszy świętej z okazji 22. rocznicy rozgłośni.
więcej
|
|
VOX FM na częstotliwościach Eski Rock już od 2 grudnia
W poniedziałek 2 grudnia br. kierowane do starszych słuchaczy radio VOX FM zacznie nadawać na częstotliwościach zajmowanych dotąd przez Eskę Rock. Dzięki temu będzie można go słuchać w 18 miastach. Eska Rock pozostanie jedynie w Warszawie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Biedronka, Krupa, Pudzian i zespół Downa - Chamlety 2013 dla najgorszych reklam
Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Wyróżniono m.in. kampanie Społecznej Akademii Nauk z Mariuszem Pudzianowskim, firmy Betsson z Joanną Krupą, sklepów Biedronka i akcję społeczną na temat osób z zespołem Downa.
więcej
|
|
Coca-Cola trumnami promuje zdrowy tryb życia
Coca-Cola w Boliwii zaczęła nietypową kampanię społeczną zachęcającą do zdrowego, aktywnego trybu życia. Akcja jest oparta na reklamach pokazujących trumny.
więcej
|
|
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media.
więcej
|
|
Rafał Oracz: Go Native! - czyli kilka słów o zarabianiu w blogosferze
O reklamie natywnej po zamieszaniu z Tomaszem Lisem i Powerade oraz o sposobach pomiaru zaangażowania wśród internautów - pisze Rafał Oracz, prezes Online Media Group Poland, firmy specjalizującej się w internetowym marketingu afiliacyjnym.
więcej
|
|
Tomasz Smokowski ambasadorem ,,FIFA 14" w internecie
Komentator piłkarski nc+ Tomasz Smokowski został polskim ambasadorem „FIFA Ultimate Team”, internetowego trybu gry „FIFA 14” (Electronic Arts Polska).
więcej
|
|
,,Tanie branie" - nieudane podrywy w reklamach sklepów Avans (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa sieci elektromarketów Avans - pod hasłem „Tanie branie tylko w Avans”. Za kreację odpowiada PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.
więcej
|
|
LG G2 i LG Swift L9 w świątecznej kampanii Play (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Play prezentująca smartofny LG. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Banana Split i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Mindshare obronił budżet mediowy Lufthansy
Dom mediowy Mindhare w przyszłym roku będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla linii lotniczych Lufthansa. Obsługuje je w tym zakresie niezmiennie od 13 lat.
więcej
|
|
,,Na Sto% z Tobą" w kampanii Stoperanu (wideo)
Ruszyła druga odsłona tegorocznej kampanii preparatu Stoperan (USP Zdrowie) prowadzonej pod hasłem „Na Sto% z Tobą. Stoperan”. Akcję przygotowały agencja Unlimited i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Fundacja Nutricia promuje ,,1000 pierwszych dni dla zdrowia"
Ruszyła internetowa kampania reklamowa edukacyjnego programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, którego pomysłodawcą jest Fundacja Nutricia. Za kreację odpowiada VML Poland, zakupem mediów internetowych zajęło się K2 Media.
więcej
|
|
,,Smart Cash Back" i ,,Więcej niż smart" w promocjach telewizorów Sharp
Ruszyły nowe akcje promocyjne telewizorów Sharp. Wspiera je kampania reklamowa przygotowana przez agencje Mediatouch i Essenzia.
więcej
|
|
Lycamobile reklamuje ,,tanie rozmowy krajowe i zagraniczne"
Wirtualny operator komórkowy Lycamobile prowadzi outdoorową kampanię reklamującą oferowane przez niego rozmowy krajowe i zagraniczne oraz internet mobilny. Akcję przygotowano wspólnie z firmą Clear Channel Poland.
więcej
|
|
Orlen promuje się rabatami paliwowymi w bankomatach Euronetu
Ruszyła akcja promocyjna, w ramach której przy wypłatach z bankomatów sieci Euronet przyznawane są bony dające 10 gr zniżki na litr paliwa kupiony na stacji Orlen.
więcej
|
|
Samsung wydał w br. na marketing 14 mld dolarów
Dział Samsung Electronics koreańskiego koncernu tylko w tym roku na działania reklamowo-marketingowe przeznaczy łącznie 14 mld dolarów.
więcej
|
|
Graphite z nowym logo i hasłem ,,Moc w Twoich rękach"
Marka elektronarzędzi Graphite (należąca do Grupy Topex) zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logotypie i haśle „Moc w Twoich rękach”. Zaprojektowała ją agencja Dragon Rouge.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy prawicowe: wPolityce.pl mocno w górę, Niezalezna.pl wyprzedziła Salon24.pl
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu prawicowym liderem jest wPolityce.pl, które przez ostatnie półtora roku zanotowało spory wzrost odwiedzalności. Użytkowników zyskała też Nezalezna.pl, która wyprzedziła Salon24.pl. Za to spory spadek zanotowały NowyEkran.pl i UwazamRze.pl.
więcej
|
|
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku w Polsce (raport z listopada 2013)
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. W grupie profili mediowych prowadzi Radio Eska.
więcej
|
|
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media.
więcej
|
|
Rafał Oracz: Go Native! - czyli kilka słów o zarabianiu w blogosferze
O reklamie natywnej po zamieszaniu z Tomaszem Lisem i Powerade oraz o sposobach pomiaru zaangażowania wśród internautów - pisze Rafał Oracz, prezes Online Media Group Poland, firmy specjalizującej się w internetowym marketingu afiliacyjnym.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje, IE w dół
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w listopadzie br. powiększyła przewagę nad rywalami. Na polskim rynku aplikacja Google jest coraz bliżej liderującego Firefoxa.
więcej
|
|
Holandia uznaje politykę Google za niezgodną z prawem
Holenderski Urząd Ochrony Danych orzekł, że działania Google związane m.in. z gromadzeniem i przetwarzaniem są niezgodne z prawem obowiązującym w tym kraju.
więcej
|
|
267,5 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
W październiku br. 267,5 miliona osób korzystało z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń przenośnych.
więcej
|
|
W Chrome będzie można uruchamiać aplikacje bez instalowania
Google przygotowuje się do udostępnienia użytkownikom możliwości uruchamiania aplikacji pisanych z myślą o przeglądarce Chrome bez konieczności ich instalowania.
więcej
|
|
Safari liderem na urządzeniach mobilnych, Chrome przed Operą Mini
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w listopadzie br. nieznaczny spadek udziału w rynku. Sporo straciła Opera Mini, której miejsce w pierwszej trójce odebrała mobilna odsłona Chrome.
więcej
|
|
Facebook testuje funkcję zapisywania treści na później
Facebook chce rozbudować interfejs dostępny dla użytkowników o funkcję zapisywania wybranych treści ze strumienia do przeczytania w późniejszym czasie.
więcej
|
|
Koniec marki BRE. Wszystkie placówki zmienią nazwę na mBank
Nazwy BRE Bank i MultiBank zniknęły z polskiego rynku. Do końca I kwartału wszystkie placówki banku będą nosiły nazwę mBank. Przez kolejny rok stopniowo będą ujednolicane oferowane klientom rozwiązania. Zastąpienie kilku marek jedną ma umożliwić bankowi skuteczne budowanie rozpoznawalności, a w konsekwencji przyciągnąć większą liczbę klientów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|