|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 28 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Słuchacze protestują przeciw zmianie Eski Rock w VOX FM
Grupa słuchaczy Eski Rock sprzeciwia się planom zmiany ich rozgłośni w VOX FM, choć Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji już zgodziła się na to. Tymczasem Grupa Radiowa Time, nadawca obu rozgłośni, nabrała wody w usta.
więcej
|
TVN Media ma już 40 proc. rynku telewizyjnego, Atmedia spadają poniżej 3 proc.
Udział w rynku oglądalności TVN Media wraz z kanałami, które od 2014 roku trafią do portfolio tego brokera przekracza już 40 proc. Natomiast wynik Atmediów, po utracie czterech grup kanałów tematycznych, spada poniżej 3 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Weglarczyk, Pałasiński i Ewart w zespole TVN24 Biznes i Świat
|
Ziemkiewicz wygrał z Michnikiem - nie musi przepraszać za ,,terroryzowanie pozwami" i ,,usłużnych sędziów"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec kampanii Biedronki z Marzeną Rogalską, prezenterka wróci do ,,Pytania na śniadanie"
W połowie listopada skończyła się kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej. Prezenterka wróci do „Pytania na śniadanie” w TVP2 na początku stycznia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Świat się kręci" zyskuje widzów. Ale z konkurencją nie ma szans
Program „Świat się kręci” z miesiąca na miesiąc poprawia swoje wyniki oglądalności. Cały czas jednak TVP1 w czasie jego emisji przegrywa z konkurencją. Dotąd pokazane odcinki talk-show Agaty Młynarskiej przyniosły z reklam 30 mln zł.
więcej
|
|
TVP przeprasza za pokazanie ofiary gwałciciela w "Wiadomościach". "Nie było błędu w sztuce"
Telewizja Polska przeprosiła wszystkich, który uraził sposób pokazania niedoszłej ofiary gwałtu w “Wiadomościach”. TVP nie podaje jednak, czy ktoś został ukarany w tej sprawie. - Nie popełniono błędu w sztuce dziennikarskiej - zapewnia jej rzecznik.
więcej
|
|
2,4 mln widzów ,,Prawa Agaty". 28 mln zł wpływów z reklam
Czwartą odsłonę „Prawa Agaty” oglądało średnio 2,37 mln osób, o 360 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię produkcji. Serial dał TVN drugie miejsce w rynku i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 28,4 mln zł.
więcej
|
|
Świąteczna oferta Cyfrowego Polsatu: pół roku telewizji bez opłat
Zestawy z telewizją i internetem LTE, pół roku telewizji bez opłat, dodatkowe pakiety w prezencie, laptopy i tablety za 0 zł, a do tego zestaw internet LTE, telewizja i smartfon w ofercie łączonej z siecią Plus - to świąteczna oferta Cyfrowego Polsatu. Wspiera ją kampania reklamowa.
więcej
|
|
Kinga Rusin znów gospodynią finału "Bitwy o dom"
Kinga Rusin poprowadzi finał drugiej edycji “Bitwy o dom”, który TVN pokaże dziś o godz. 21.30. W nadawanym na żywo odcinku o mieszkanie rywalizować będą trzy rodziny.
więcej
|
|
Serial ,,Mamuśka" w Comedy Central
1 grudnia 2013 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisję nowego serialu „Mamuśka”.
więcej
|
|
Serial ,,Doctor Who" trafił do ,,Księgi rekordów Guinnessa"
Kultowy serial „Doctor Who” trafił do „Księgi rekordów Guinnessa” jako największa w historii symultaniczna emisja telewizyjna.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Konflikt na linii reklamodawcy - agencje. "Rozważamy wystąpienie na drogę sądową"
Na środowej debacie organizacji z branży reklamowej na temat współpracy z klientami m.in. w zakresie płatności nie pojawili się przedstawiciele żadnego reklamodawcy. Organizacje chcą uświadomić agencjom ich prawa do egzekwowania płatności, a także stworzyć kodeks dobrych praktyk w tym zakresie.
więcej
|
|
Anna Sakowicz chief digital officerem w Starcom MediaVest
Anna Sakowicz, odchodząca z końcem listopada z Mindshare Polska, dołączy do zarządu i obejmie nowo utworzoną funkcję chief digital officera w grupie Starcom MediaVest w Polsce.
więcej
|
|
Hypermedia Isobar i 180HB Jung v. Matt nagrodzone na Epica Awards
„Uśmiech zmienia wszystko”, kampania przygotowana dla Blend-a-med przez Hypermedia Isobar oraz charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll, stworzona przez 180HB + Jung v Matt, zdobyły odpowiednio srebro i brąz w zakończonej wczoraj 27. edycji konkursu.
więcej
|
|
Maciej Musiał reklamuje pomadki Baby Lips Maybelline (wideo)
Aktor Maciej Musiał jest bohaterem kampanii reklamowej pomadek Baby Lips marki Maybelline, wprowadzonych właśnie do sprzedaży przez L’Oreal Polska. Akcja obejmuje m.in. telewizję i internet.
więcej
|
|
Permen King reklamowany jako ,,męski sposób na udany dzień" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa preparatu na zaburzenia erekcji Permen King (produkowanego przez Walmark). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Męski sposób na udany dzień”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising i Initiative Media.
więcej
|
|
"Bezpieczne drogi" w kampanii społecznej RSA i Link4
Firmy ubezpieczeniowe RSA i Link4 zaczynają kampanię społeczną "Bezpieczne drogi" mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach oraz edukację ich użytkowników.
więcej
|
|
,,Dwie korzyści dla zdrowia" reklamują Raphacholin Forte (wideo)
Trwa kampania reklamowa leku na niestrawność i zaparcia Raphacholin Forte (produkowanego przez Herbapol Wrocław). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jeden lek, dwie korzyści dla zdrowia!” - przygotowały firmy Goahead, Alvernia Studios i Effective Media.
więcej
|
|
Bakalland odświeża identyfikację wizualną
Bakalland zmienia stylistykę swoich opakowań, wprowadzając przy tym funkcjonalne rozwiązania. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Microsoft przekonuje, że Surface 2 jest lepszy od iPada Air (wideo)
Microsoft opublikował dwie nowe reklamy swojego tabletu Surface 2, na których zaprezentowano przewagę urządzenia nad konkurencyjnym iPadem Air firmy Apple.
więcej
|
|
Ser Królewski reklamowany "tylko z Sierpca" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Sera Królewskiego w plastrach (produkowanego przez OSM Sierpc), promująca jego nowe opakowanie. Za kreację odpowiada Brasil, a zakupem i zaplanowaniem mediów zajęło się Lowe Media.
więcej
|
|
Krzysztof Gadkowski i Aleksandra Fajęcka w zarządzie Halcash
Krzysztof Gadkowski i Aleksandra Fajęcka weszli do zarządu firmy Halcash Polska, zarządzającej systemem płatności i marketingu mobilnego. Gadkowski objął funkcję prezesa.
więcej
|
|
Tango Production z oddziałami w Portugalii i Tajlandii
Studio produkcyjne Tango Production otworzyło swoje filie w Portugalii i Tajlandii. Zamierza w ten sposób realizować głównie zlecenia polskich marketerów, którzy chcą kręcić reklamy w tych krajach.
więcej
|
|
Donata Stosyk-Kornatowicz: z Addicted To Music Studio do Soundflower
Do zespołu domu produkcyjnego Soundflower dołączyła Donata Stosyk-Kornatowicz, wzmacniając dział produkcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy parlamentarzyści na Twitterze obserwują dziennikarzy i media (infografika)
244 polskich parlamentarzystów posiada konto na Twitterze. To niemal 44 proc. wszystkich posłów i senatorów - wynika z badania Hill+Knowlton Strategies i Twiangulate.
więcej
|
|
Mniejsi e-wydawcy też mogą być konkurencyjni
O tym, w jaki sposób małe portale mogą rozwinąć swoją ofertę i zawalczyć o reklamodawców, pisze Michał Włodarczyk z firmy Gemius, który pomaga polskim wydawcom optymalizować działania w internecie.
więcej
|
|
Jak polskie marki angażują fanów na Facebooku?
Wśród polskich marek na Facebooku największe zaangażowanie użytkowników potrafią wywołać brandy odzieżowe i telekomunikacyjne, z kolei banki udostępniają najmniej zdjęć, a najwięcej filmów wideo - wynika z raportu firm Sotrender i Mindshare.
więcej
|
|
Przeglądarka Chrome reaguje na komendę ,,OK, Google" (wideo)
Google udostępnił rozszerzenie dla przeglądarki Chrome, które pozwala aktywować w niej tryb wyszukiwania głosowego za pomocą znanego ze smartfonów i tabletów polecenia „OK, Google”.
więcej
|
|
Andrzejrysuje.pl na portalu "Gazety Wyborczej"
Serwis internetowy Wyborcza.pl (Agora) od środy zaczął zamieszczać rysunki satyryczne Andrzeja Milewskiego, autora popularnych w internecie prac podpisywanych „andrzejrysuje.pl”.
więcej
|
|
Na YouTubie najpopularniejsze krótkie klipy
Największą popularnością w serwisie YouTube cieszą się najkrótsze klipy wideo, trwające nie więcej niż 2 minuty - wynika z badania Socialbakers.
więcej
|
|
Kuchnia.wp.pl w nowej odsłonie
Wirtualna Polska odświeżyła serwis kuchnia.wp.pl. Witryna ma bardziej przejrzystą strukturę i nową warstwę wizualną.
więcej
|
|
Jakie prawa mają kupujący przez internet? "Większe niż klienci tradycyjnych sklepów"
Przed świętami wielu Polaków – chcąc zaoszczędzić czas i pieniądze – decyduje się na zakupy prezentów przez internet. UOKiK przypomina, że konsumenci kupujący w sieci są lepiej chronieni niż w tradycyjnych sklepach. Wciąż jednak niewiele wiedzą o przysługujących im prawach.
więcej
|
|
Strefy Merlin.pl w sklepach Małpka Express
W sklepach sieci Małpka Express powstają strefy Merlin.pl, w których będzie można odbierać zakupy zrealizowane w internetowym sklepie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|