|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 27 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN i Polsat pozyskują stacje Atmediów w obronie przed spadkiem oglądalności (opinie)
Przejście wielu kanałów z Atmediów do biur reklamy TVN i Polsatu oznaczają silną konsolidację rynku, niekoniecznie korzystną dla marketerów. Czołowi nadawcy pozyskują do obsługi zewnętrzne stacje, broniąc się przed spadkiem udziałów swoich głównych kanałów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jakub Potrzebowski i Marek Racławicki.
więcej
|
Weglarczyk, Pałasiński i Ewart w zespole TVN24 Biznes i Świat
Kanał TVN24 Biznes i Świat 1 stycznia 2014 roku zastąpi TVN CNBC. Nowa stacja otrzyma nowe studio, oprawę i logo, a w jej zespole znajdą się m.in. Maciej Wierzyński, Ewa Ewart, Bartosz Węglarczyk i Jacek Pałasiński.
więcej
|
Ziemkiewicz wygrał z Michnikiem - nie musi przepraszać za ,,terroryzowanie pozwami" i ,,usłużnych sędziów"
|
Kuba Wojewódzki odchodzi z Eski Rock. Stacja stawia na internet
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Media ma już 40 proc. rynku telewizyjnego, Atmedia spadają poniżej 3 proc.
Udział w rynku oglądalności TVN Media wraz z kanałami, które od 2014 roku trafią do portfolio tego brokera przekracza już 40 proc. Natomiast wynik Atmediów, po utracie czterech grup kanałów tematycznych, spada poniżej 3 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN i Polsat pozyskują stacje Atmediów w obronie przed spadkiem oglądalności (opinie)
Przejście wielu kanałów z Atmediów do biur reklamy TVN i Polsatu oznaczają silną konsolidację rynku, niekoniecznie korzystną dla marketerów. Czołowi nadawcy pozyskują do obsługi zewnętrzne stacje, broniąc się przed spadkiem udziałów swoich głównych kanałów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jakub Potrzebowski i Marek Racławicki.
więcej
|
|
"Na językach" przegrało z Polsatem i TVP1. Z reklam przyniosło 18 mln zł
Program „Na językach” oglądało jesienią w TVN średnio 1,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż wiosną. Magazyn dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, ale w grupie komercyjnej TVN był już liderem. Wpływy reklamowe wyniosły 17,7 mln zł.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" stracił 500 tys. widzów. 10 mln zł z reklam
Czwartą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,73 mln widzów, czyli o 520 tys. osób mniej niż drugi sezon nadawany rok temu. Produkcja zapewniła TVP1 drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,04 mln zł.
więcej
|
|
,,Lekarze" pokonali konkurencję i przynieśli 30 mln zł z reklam
Trzecią edycję „Lekarzy” średnio oglądało 2,72 mln osób, czyli o 330 tys. mniej niż nadawaną rok temu pierwszą serię. Serial zapewnił TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,1 mln zł.
więcej
|
|
"Perfekcyjna pani domu" z mniejszą widownią. 15 mln zł z reklam
Czwartą edycję “Perfekcyjnej pani domu” oglądało 1,1 mln widzów, o 200 tys. mniej niż drugą serię. Jednak w czasie emisji formatu TVN utrzymał drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł, a stacja myśli o realizacji kolejnej serii.
więcej
|
|
Atmedia tracą stacje AXN. Sony woli ofertę TVN Media
Kolejna grupa kanałów znika z portfolio brokera Atmedia. Od stycznia 2014 roku stacje pod marką AXN, należące do SPT Networks CE, znajdą się w ofercie reklamowej Premium TV stworzonej przez TVN Media.
więcej
|
|
Turniej Rolanda Garrosa w Eurosporcie do 2021 roku
Kanał Eurosport przedłużył umowę z Francuską Federacją Tenisową na pokazywanie turnieju Rolanda Garrosa do 2021 roku. Kontrakt dotyczy praw telewizyjnych i internetowych.
więcej
|
|
Serial ,,Detektyw" od stycznia w HBO (wideo)
13 stycznia 2014 roku kanał HBO pokaże pierwszy odcinek nowego serialu „Detektyw”. Polska premiera produkcji odbędzie się dzień po jej premierze w USA.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Adam Fijałkowski: Internet zastąpi cyfryzację radia
- Wierzę w wizję szerokopasmowego internetu dla wszystkich - jestem przekonany, że w ciągu kilku lat dostęp do internetu będzie przypisany do osoby, a nie do miejsca. To internet zastąpi cyfryzację radia - mówi nam Adam Fijałkowski, wiceprezes i dyrektor ds. programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
|
Słuchacze protestują przeciw zmianie Eski Rock w VOX FM
Grupa słuchaczy Eski Rock sprzeciwia się planom zmiany ich rozgłośni w VOX FM, choć Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji już zgodziła się na to. Tymczasem Grupa Radiowa Time, nadawca obu rozgłośni, nabrała wody w usta.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki w Radiu Roxy FM?
Kuba Wojewódzki w swoim programie na antenie TVN ujawnił, że od stycznia 2014 roku będzie pracował razem z Tymonem Tymańskim. Dziennikarz najprawdopodobniej dołączy do zespołu - należącego do Agory - Radia Roxy FM.
więcej
|
|
Koncentrat Andrusa, Zamachowskiego i Podsiadło w nowej reklamie Trójki (wideo)
Do emisji trafił trzeci spot z Arturem Andrusem, Zbigniewem Zamachowskim i Dawidem Podsiadło w ramach wizerunkowej kampanii reklamowej radiowej Trójki. Akcję przygotowała agencja Walk Creative.
więcej
|
|
Duży spadek Eski Bydgoszcz, RMF FM nadal liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cam Media rekordowo tanie. Przez tydzień o 30 proc. w dół
W ciągu ostatniego tygodnia akcje Cam Media potaniały na warszawskiej giełdzie o 30,5 proc., osiągając najniższą wartość w swojej historii - poniżej 2 zł. Spadek nastąpił po doniesieniach o działaniach służb śledczych w spółce w związku z tzw. infoaferą.
więcej
|
|
TVN i Polsat pozyskują stacje Atmediów w obronie przed spadkiem oglądalności (opinie)
Przejście wielu kanałów z Atmediów do biur reklamy TVN i Polsatu oznaczają silną konsolidację rynku, niekoniecznie korzystną dla marketerów. Czołowi nadawcy pozyskują do obsługi zewnętrzne stacje, broniąc się przed spadkiem udziałów swoich głównych kanałów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Jakub Potrzebowski i Marek Racławicki.
więcej
|
|
Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki na czele K2 Media, odchodzi Marcin Siekierski
Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki jako dyrektorzy współzarządzający pokierują agencją K2 Media odpowiedzialną za projekty mediowe w Grupie K2. Na czele spółki zastąpią Marcina Siekierskiego.
więcej
|
|
Atmedia tracą stacje AXN. Sony woli ofertę TVN Media
Kolejna grupa kanałów znika z portfolio brokera Atmedia. Od stycznia 2014 roku stacje pod marką AXN, należące do SPT Networks CE, znajdą się w ofercie reklamowej Premium TV stworzonej przez TVN Media.
więcej
|
|
Plej wspierającą agencją reklamową PKO BP
Agencja Plej wygrała przetarg na obsługę PKO BP jako wspierająca agencja reklamowa (u boku DDB Warszawa). Poprzednio zajmowała się tym agencja Testardo Gram.
więcej
|
|
Okocim wydaje siatkarski kalendarz na 2014 rok
Siatkarski kalendarz piwa Okocim (Carlsberg Polska) dostępny będzie w ramach promocji konsumenckiej od końca listopada. Za kreację oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja LSCG.
więcej
|
|
Makro Cash & Carry z loterią od Świętego Mikołaja
Rozpoczęła się świąteczna promocja sieci hurtowi wielkopowierzchniowych Makro Cash & Carry pod nazwą "Loteria od świętego Mikołaja". Mechanizm akcji i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Linea Recta.
więcej
|
|
Ogłoszono zwycięzców Epica Awards 2013
Agencje z Danii, Namibii, Turcji i Tunezji zostały wyróżnione Grand Prix tegorocznej edycji konkursu reklamowego Epica Awards 2013.
więcej
|
|
Merida ma nowe hasło i logo (wideo)
Merida - producent rowerów - zmieniła logo i elementy identyfikacji wizualnej. Swoje produkty firmuje także nowym claimem - "M.O.R.E. Bike" ("Więcej roweru").
więcej
|
|
Karolina Bielan w Neon Shake Advertising
Do wrocławskiej agencji Neon Shake Advertising dołączyła Karolina Bielan, obejmując stanowisko account managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Tina" chce konkurować z "Przyślij Przepis!". W każdym wydaniu przepisy czytelników
Dwutygodnik “Tina” (Wydawnictwo Bauer) od najbliższego wydania do całego nakładu każdego numeru dołączać będzie książeczkę kulinarną z przepisami od czytelników. Wzrośnie też cena pisma.
więcej
|
|
"Fakty i Mity" przegrały w Strasburgu. Polskie sądy nie naruszyły wolności słowa
Spółka Błaja News, wydawca "Faktów i Mitów", przegrała we wtorek przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka. Trybunał uznał, że nałożony na wydawcę przez polskie sądy obowiązek przeproszenia opisanej w artykule prokurator, nie naruszył wolności słowa.
więcej
|
|
Ks. Adam Boniecki autorytetem dla studentów dziennikarstwa
Główną nagrodę 7. edycji plebiscytu MediaTory studenci dziennikarstwa przyznali ks. Adamowi Bonieckiemu, byłem redaktorowi naczelnemu “Tygodnika Powszechnego”. Statuetkę AuTORytetu ks. Boniecki odbierze 7 grudnia podczas uroczystej gali konkursu.
więcej
|
|
Spada sprzedaż pism podróżniczych. ,,National Geographic" liderem
W sierpniu 2013 roku wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”. Liderem zestawienia pozostał „National Geographic Polska”.
więcej
|
|
Krystyna Janda, Agata Młynarska, Maryla Rodowicz i Ewa Błaszczyk z Różami Gali
W poniedziałek po raz 11. rozdano Róże Gali, nagrody przyznawane przez czytelników i redakcję magazynu “Gala” (G+J Polska). Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Krystyna Janda, Maryla Rodowicz, Agata Młynarska i Ewa Błaszczyk.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet uruchamia Sport.vod.pl, na razie z Ligą Mistrzów. Od 5 zł za mecz
Grupa Onet udostępniła serwis Sport.vod.pl, w którym można odpłatnie oglądać transmisje piłkarskiej Ligi Mistrzów, poprzednio dostępne na Ligamistrzow.onet.pl. W najbliższym czasie na nowej stronie mają pojawić się kolejne transmisje.
więcej
|
|
Yahoo stawia na własne informacje i zatrudnia dziennikarzy
Yahoo zatrudnił grupę dziennikarzy z prezenterką telewizyjną Katie Couric na czele. Mają oni dbać o dostarczanie nowych treści internautom odwiedzającym serwisy tego amerykańskiego giganta.
więcej
|
|
Zmiany na forum Interii: nowe kategorie i system premiowy
Forum dyskusyjne portalu Interia.pl zostało uruchomione w odświeżonej wersji, w której pojawiło się kilka nowych opcji, m.in. kategoryzacja tematów, graficzne stopki, konta eksperckie i system premiowy.
więcej
|
|
Google StreetView z podglądem lotnisk, dworców i stacji metra
Google poinformował o rozszerzeniu swojej usługi StreetView o zdjęcia lotnisk, dworców oraz stacji metra z całego świata.
więcej
|
|
Usługi w chmurze zyskują na popularności. Rynek rośnie w tempie 28 proc. rocznie
Oszczędność, elastyczność i bezpieczeństwo danych – to przewagi usług chmury obliczeniowej dla firm. Cloud computing staje się coraz popularniejszym narzędziem wśród polskich przedsiębiorców. Z szacunków firmy PMR wynika, że na koniec roku rynek będzie wart 300 mln zł. To stwarza nowe możliwości dla dostawców tych usług, posiadających centra danych w Polsce lub w naszym regionie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|