|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy
Grupa Ogilvy łączy agencje Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action, którymi kierować będzie Wojciech Putrzyński. Ponadto uruchamia agencję Ogilvy One i dom mediowy Neo@Ogilvy, na czele których stanął Mateusz Mentlewicz.
więcej
|
|
Filmweb rekordowo popularny, zyskują Aleseriale.pl i Film.interia.pl
Wśród serwisów o filmach i serialach zdecydowanym liderem jest Filmweb, który w br. notuje rekordowo wysoką odwiedzalność. W skali roku spore wzrosty popularności zanotowały Aleseriale.pl, Film.wp.pl oraz Film.interia.pl.
więcej
|
|
,,Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria
Drugą edycję serialu „Blondynka” oglądało średnio 3,17 mln osób. TVP1 w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła dopiero trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 11,87 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Tylko muzyka" liderem, ale straciła 630 tys. widzów. 54 mln zł z reklam
Szóstą edycję “Tylko muzyki” oglądało 2,72 mln widzów, o 630 tys. mniej niż emitowaną rok wcześniej czwartą odsłonę talent-show. Polsat w czasie nadawania formatu był liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 54 mln zł. Kolejną edycję programu zobaczymy wiosną 2014.
więcej |
|
O jedną trzecią więcej na reklamy piwa. Żywiec i Warka na czele, Tyskie mocno w dół (analiza)
W trzech kwartałach br. cennikowe wydatki na reklamy piwa (bez internetu) wyniosły 417,7 mln zł, o 33,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe budżety reklamowe miały Żywiec i Warka, za to mocno zmalał budżet Tyskiego.
więcej |
|
Polsat chce przedłużyć prawa do Formuły 1, ale liczy na obniżkę ceny
Polsat zapewnia, że jest zainteresowany przedłużeniem licencji na pokazywanie Formuły 1 na kolejne lata. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że stacja zakupi prawa, jeśli otrzyma atrakcyjniejsze warunki cenowe. Transmisje bez Roberta Kubicy przyciągają bowiem mniej widzów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Weglarczyk, Pałasiński i Ewart w zespole TVN24 Biznes i Świat
Kanał TVN24 Biznes i Świat 1 stycznia 2014 roku zastąpi TVN CNBC. Nowa stacja otrzyma nowe studio, oprawę i logo, a w jej zespole znajdą się m.in. Maciej Wierzyński, Ewa Ewart, Bartosz Węglarczyk i Jacek Pałasiński.
więcej
|
Ziemkiewicz wygrał z Michnikiem - nie musi przepraszać za ,,terroryzowanie pozwami" i ,,usłużnych sędziów"
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że publicysta „Do Rzeczy” i TV Republiki Rafał Ziemkiewicz nie musi przepraszać redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika za stwierdzenie, że ten „terroryzuje swoich oponentów” przy pomocy „usłużnych, rozgrzanych sędziów”.
więcej
|
Kuba Wojewódzki odchodzi z Eski Rock. Stacja stawia na internet
|
Polsat pokaże sylwestra z Gdyni. Wystąpią Rodowicz, Urszula, Krawczyk i Enej
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria
Drugą edycję serialu „Blondynka” oglądało średnio 3,17 mln osób. TVP1 w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła dopiero trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 11,87 mln zł.
więcej
|
|
"Tylko muzyka" liderem, ale straciła 630 tys. widzów. 54 mln zł z reklam
Szóstą edycję “Tylko muzyki” oglądało 2,72 mln widzów, o 630 tys. mniej niż emitowaną rok wcześniej czwartą odsłonę talent-show. Polsat w czasie nadawania formatu był liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 54 mln zł. Kolejną edycję programu zobaczymy wiosną 2014.
więcej
|
|
Polsat chce przedłużyć prawa do Formuły 1, ale liczy na obniżkę ceny
Polsat zapewnia, że jest zainteresowany przedłużeniem licencji na pokazywanie Formuły 1 na kolejne lata. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że stacja zakupi prawa, jeśli otrzyma atrakcyjniejsze warunki cenowe. Transmisje bez Roberta Kubicy przyciągają bowiem mniej widzów.
więcej
|
|
,,Czas honoru" stracił 400 tys. widzów. 8,6 mln zł z reklam
„Czas honoru 6" oglądało średnio 2,12 mln osób, o 400 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu piątą odsłoną historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 8,56 mln zł. Dwójka ma w planach kontynuację serialu.
więcej
|
|
2,3 mln widzów ostatniej serii "Przepisu na życie". Zarobiła 32 mln zł
Piątą i zarazem ostatnią serię “Przepisu na życie” oglądało w TVN 2,3 mln widzów. Produkcja w paśmie nadawania przegrała walkę o widza z Polsatem, ale była liderem rynku w grupie komercyjnej. Ostatni sezon serialu z reklam przyniósł stacji 32 mln zł.
więcej
|
|
,,Tylko taniec" stracił 360 tys. widzów. 26,2 mln zł z reklam
Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” oglądało o 360 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,19 mln zł.
więcej
|
|
Atmedia tracą kolejne stacje. Kanały FOX-a przechodzą do TVN Media
Spółka FOX International Channels Poland zmienia brokera. Zamiast Atmediów od stycznia 2014 roku reklamy w jej stacjach sprzedawać będzie spółka TVN Media w ramach oferty Premium TV.
więcej
|
|
Capital36 FIZ - Victoria Wejchert tworzy fundusz z aktywami 300-350 mln zł
Victoria Wejchert, córka zmarłego w 2009 r. Jana Wejcherta, wspólnie z grupą indywidualnych inwestorów stworzyła fundusz inwestycyjny Capital36 FIZ, którego wartość aktywów to 300-350 mln zł. Pierwsza inwestycja funduszu to sieć klinik kardiologicznych Allenort.
więcej
|
|
Duży wzrost TVP1, tracą TVP Info i TVP Regionalna. Skoki narciarskie wśród hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce niezmiennie należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
28 listopada zostanie wyemitowany 2000. odcinek ,,Dzień Dobry TVN"
28 listopada 2013 roku wyemitowany zostanie 2000. odcinek śniadaniowego magazynu „Dzień Dobry TVN”.
więcej
|
|
Hofman: Lis, Kuźniar i Gozdyra to funkcjonariusze PO, PiS zmieni TVP w polską BBC
Dziennikarskie gwiazdy czołowych stacji telewizyjnych to funkcjonariusze PO, walczący o przetrwanie świata, w którym mają się bardzo dobrze - ocenia rzecznik PiS Adam Hofman. Zapowiada, że jego partia po dojściu do władzy gruntownie zreformują Telewizję Polską.
więcej
|
|
Jo Sherlock odpowiada za rozwój kanałów Universala
Jo Sherlock objęła nowo utworzone stanowisko vice presidenta commercial na rynki rozwijające się w Universal Networks International. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio kanałów w Afryce, krajach Beneluksu, Europie Środkowej oraz Skandynawii.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Złote Mikrofony Polskiego Radia dla Banaszak, Marcinik, Płomeckiej, Krajewskiego, Szali i Zwyrzykowskiego
Barbara Marcinik, Beata Płomecka, Zbigniew Krajewski, Wiesław Szala oraz Marek Zwyrzykowski zostali tegorocznymi laureatami Złotego Mikrofonu - nagrody przyznawanej przez Polskie Radio. Honorowy Złoty Mikrofon otrzymała Hanna Banaszak, której koncert uświetnił poniedziałkową galę w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie.
więcej
|
|
Złote Przeboje, Radio Wawa, ZET Gold i Eska zgłaszają się po kolejne nadajniki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła na swojej stronie internetowej listę podmiotów zainteresowanych 13 wolnymi częstotliwoścami radiowymi. Do największej liczby konkursów zgłosiło się należące do Agory Radio Złote Przeboje, które zabiega aż o siedem nadajników.
więcej
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, Polskie Radio Białystok na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku.
więcej
|
|
Eski Rock słuchają zamożni, wykształceni i młodzi Polacy
Eska Rock ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 15 do 24 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy
Grupa Ogilvy łączy agencje Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action, którymi kierować będzie Wojciech Putrzyński. Ponadto uruchamia agencję Ogilvy One i dom mediowy Neo@Ogilvy, na czele których stanął Mateusz Mentlewicz.
więcej
|
|
O jedną trzecią więcej na reklamy piwa. Żywiec i Warka na czele, Tyskie mocno w dół (analiza)
W trzech kwartałach br. cennikowe wydatki na reklamy piwa (bez internetu) wyniosły 417,7 mln zł, o 33,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe budżety reklamowe miały Żywiec i Warka, za to mocno zmalał budżet Tyskiego.
więcej
|
|
Spot Vytautas budzi emocje, bo bawi się memami (wideo)
Spot litewskiej wody mineralnej Vytautas łamie dotychczasową konwencję reklam tej kategorii, pokazujących zwykle sielskie widoki i zdrowy tryb życia. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Maciej Kaczyński z Blueberry i Jerzy Benedykt Kępiński z Lemon Sky.
więcej
|
|
Atmedia tracą kolejne stacje. Kanały FOX-a przechodzą do TVN Media
Spółka FOX International Channels Poland zmienia brokera. Zamiast Atmediów od stycznia 2014 roku reklamy w jej stacjach sprzedawać będzie spółka TVN Media w ramach oferty Premium TV.
więcej
|
|
10 spotów, które podbiły internet w 2013 roku (wideo)
Magazyn „AdWeek” ogłosił listę reklam, virali i szeroko rozumianych filmów promocyjnych najczęściej udostępnianych w br. w internecie. Zwycięzcą okazało się wideo z kampani Dove „Beauty Sketches”, przygotowanej przez Ogilvy Brasil.
więcej
|
|
Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak reklamują style zdrowia USP Zdrowie (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa USP Zdrowie „Style Zdrowia” propagująca zdrowy tryb życia. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy Communication Unlimited i Starcom - są Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak.
więcej
|
|
Szkot reklamuje samochody Volvo z kratką bez VAT
Startuje kampania reklamowa samochodów osobowych Volvo z homologacją ciężarową N1, od zakupu których będzie można odliczać VAT. Bohaterem reklam jest mężczyzna w szkockim kilcie.
więcej
|
|
Archiwalne zdjęcia bez nagości w kalendarzu Pirelli na 2014 (wideo)
W nowym, jubileuszowym kalendarzu Pirelli znajdują się nieopublikowane wcześniej czarno-białe zdjęcia wykonane w 1985 roku. To kolejna edycja kalendarza, w której nie ma nagości i mocnej erotyki.
więcej
|
|
Nivea zbiera od internautów życzenia, które pokaże w bożonarodzeniowych spotach
Ruszyła świąteczna kampania Nivei, w ramach której można przez internet złożyć najbliższym życzenia, które zostaną pokazane w reklamach marki w czasie Bożego Narodzenia. Akcję realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
więcej
|
|
Śpiewający renifer reklamuje świąteczną loterię Wedla (wideo)
Pod hasłem „Wygrywaj co godzinę prezenty od Fabryki Przyjemności!” zaczęła się bożonarodzeniowa promocja Wedla. Akcję wspiera kampania reklamowa, której bohaterem jest śpiewający renifer.
więcej
|
|
Mattel reklamuje zabawki Little People (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa jednej z marek z portfolio Fisher-Price - Little People. Za kreację odpowiada Hypermedia Isobar, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, zaś obsługą PR - agencja 24/7.
więcej
|
|
Mediacap za 2,5 mln zł przejmuje 53 proc. Grupy IQS
Holding reklamowy Mediacap kupił 53 proc. udziałów w firmie badawczej Grupa IQS, płacąc za nie 2,5 mln zł. Tym samym wchodzi w nowy dla siebie segment rynkowy.
więcej
|
|
Huawei partnerem hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej
Firma Huawei nawiązała współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską - Liga de Fútbol Profesional (LFP).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora łączy ofertę reklamową ,,Gazety Wyborczej" i czasopism, odchodzi Joanna Bażyńska
Z początkiem przyszłego roku jeden zespół sprzedażowy będzie sprzedawał połączoną ofertę reklamową „Gazety Wyborczej”, „Metra”, kilkunastu czasopism wydawnictwa oraz ich wersji cyfrowych i portalu MetroMSN.pl.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, Wirtualnemedia.pl w czołówce
W październiku br. najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Newsweek.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
,,Bravo" liderem sprzedaży pism młodzieżowych, ,,Twist" ostro w dół
W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Twist”.
więcej
|
|
Grudniowe wydanie "Voyage" o Jamajce
W poniedziałek 25 listopada br. do sprzedaży trafiło grudniowe wydanie miesięcznika “Voyage” (Marquard Media Polska), którego okładkowy temat poświęcony jest Jamajce. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Zimowy "Sportowy Poradnik Makro" przygotowany przez Agorę
Należąca do Agory agencja Metro Custom Publishing przygotowała zimową edycję magazynu „Sportowy Poradnik Makro” na zlecenie sieci sklepów Makro. Tytuł został odświeżony, a po zeskanowaniu go tabletem lub smartfonem czytelnicy zyskują dostęp do materiałów wideo.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Filmweb rekordowo popularny, zyskują Aleseriale.pl i Film.interia.pl
Wśród serwisów o filmach i serialach zdecydowanym liderem jest Filmweb, który w br. notuje rekordowo wysoką odwiedzalność. W skali roku spore wzrosty popularności zanotowały Aleseriale.pl, Film.wp.pl oraz Film.interia.pl.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, Wirtualnemedia.pl w czołówce
W październiku br. najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Newsweek.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
10 spotów, które podbiły internet w 2013 roku (wideo)
Magazyn „AdWeek” ogłosił listę reklam, virali i szeroko rozumianych filmów promocyjnych najczęściej udostępnianych w br. w internecie. Zwycięzcą okazało się wideo z kampani Dove „Beauty Sketches”, przygotowanej przez Ogilvy Brasil.
więcej
|
|
Co dziesiąty Europejczyk ściąga pliki nielegalnie
Do nielegalnego pobierania plików w internecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy przyznaje się jeden na dziesięciu obywateli UE - wynika z badania. Zgodnie z nim najbardziej tolerancyjni wobec kupowania podrabianych towarów i nielegalnego pobierania są ludzie młodzi.
więcej
|
|
Ceny akcji Twittera rekordowo niskie
Ceny akcji Twittera po raz pierwszy od debiutu spadły poniżej 40 dolarów. Analitycy spekulują, że tendencja spadkowa może utrzymać się przez najbliższe miesiące.
więcej
|
|
Mniej spamu, ale więcej wiadomości phishingowych
Odsetek spamu w łącznym ruchu pocztowym w III kwartale br. wynosił 68,3 proc. - o 2,4 pkt. proc. mniej niż w II kwartale. Niemal dwukrotnie zwiększyła się natomiast odsetek szkodliwego spamu. Celem większości szkodliwych programów były loginy użytkowników, hasła i poufne informacje finansowe - wynika z raportu Kaspersky Lab.
więcej
|
|
Zmiany w interfejsie aplikacji mobilnej Facebooka
Mobilna aplikacja Facebooka dla Androida wkrótce doczeka się znaczących zmian w interfejsie. Aktualnie są one testowane na wąskiej grupie użytkowników.
więcej
|
|
Michał Giera i Barbara Łuczak w Adrino
W sieci reklamy mobilnej Adrino stanowisko head of business and development objął Michał Giera, a dział sprzedaży jako account manager zasiliła Barbara Łuczak.
więcej
|
|
6,4 mld subskrypcji mobilnego internetu w 2019 r.
Do 2019 roku globalna liczba subskrypcji mobilnego internetu zwiększy się blisko trzykrotnie - prognozuje firma Ericsson.
więcej
|
|
UOKiK prowadzi 58 postępowań dotyczących sprzedaży przez internet. "Klienci nie znają swoich praw"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi 58 postępowań dotyczących sprzedaży online, w tym cztery dotyczące zakupów grupowych. Skargi, które wpływają do Urzędu, najczęściej dotyczą nieterminowego wykonania usługi lub jej niska jakość. UOKiK rozpoczyna kampanię informacyjną, dotyczącą sprzedaży przez internet, co do której klienci wciąż mają wiele wątpliwości.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|