|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 20 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wojciech Fusek: ,,Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem
- Dla mnie nie jest ważny nośnik, na jakim komunikujemy się z czytelnikiem. Ważne jest to, co chcemy mu przekazać i czy jesteśmy mu potrzebni, użyteczni oraz inspirujący - mówi w rozmowie z nami Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Twitter wyprzedzi reklamowo Facebooka? ,,Najważniejszy jest czas reakcji"
- Twitter to w tej chwili jedna z najsilniejszych platform komunikacyjnych w nowych mediach, ale promując się na niej, trzeba stosować zupełnie inne zasady niż na Facebooku - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Uważam Rze" staje się miesięcznikiem
|
Zygmunt Solorz-Żak łączy biznesy. Cyfrowy Polsat kupuje Polkomtel
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Drugi sezon "To nie koniec świata" wiosną w Polsacie. Znika "Hotel 52"
Polsat wiosną 2014 roku pokaże drugi sezon serialu “To nie koniec świata” - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, szefowa programowa stacji. Kanał rozważy w przyszłości nakręcenie drugiej serii “2 XL”, rezygnuje natomiast z serialu “Hotel 52”.
więcej
|
|
Pracownicy nc+ opuszczają byłą siedzibę platformy n
Platforma nc+ od 2014 roku będzie mieć jedną siedzibę. Operator z końcem tego roku zrezygnuje z dalszego wynajmu budynku przy ul. Kłobuckiej w Warszawie, w którym mieściła się platforma n.
więcej
|
|
Seriale są najchętniej oglądane przez kobiety, mężczyźni wolą piłkę nożną
Kobiety w telewizji oglądają najchętniej seriale, a mężczyźni - mecze piłki nożnej. W zestawieniu 10 najpopularniejszych programów wśród obu płci są też programy informacyjne. W rankingu znalazły się jedynie pozycje z anten TVP.
więcej
|
|
Zima w TVN: seriale zagraniczne, "Top Gear", "Życie bez wstydu" i powtórki
Z początkiem grudnia rusza zimowa ramówka TVN. Oprócz licznych powtórek widzowie zobaczą w niej nowy serial amerykański “The Following”, kolejną serię “Top Gear” oraz znany z TVN Style program “Życie bez wstydu”.
więcej
|
|
Ponad 2 lat więzienia za spalenie wozu TVN
2 lata i 3 miesiące oraz 2 lata i miesiąc więzienia - to wyrok sądu wobec Tomasza J. i Damiana P. za spalenie wozu transmisyjnego TVN podczas zamieszek 11 listopada 2011 r. w Warszawie. Sąd zobowiązał ich też do zapłaty ponad 785 tys. zł za wyrządzoną szkodę.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wymienia dekodery DVB-T na satelitarne
Cyfrowy Polsat przygotował promocję dla użytkowników dowolnych dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej. Oddając oni operatorowi swój sprzęt, otrzymają satelitarny dekoder HD za złotówkę z bezpłatnym dostępem do pakietu Rodzinnego HD przez pół roku.
więcej
|
|
"Super zaradni" w TVP2. Prowadzą Olga Kozierowska i Piotr Chęciński
Do ramówki TVP2 trafił program “Super zaradni”, w którym eksperci radzą, jak najefektywniej zarządzać gospodarstwem domowym i własnymi finansami. Prowadzą go Olga Kozierowska i Piotr Chęciński.
więcej
|
|
Ruszają precastingi do siódmej edycji "Tylko muzyki"
Polsat jeszcze w tym tygodniu rozpocznie precastingi do siódmej edycji talent-show “Tylko muzyka. Must be the music”, którą stacja pokaże wiosną 2014 roku. Ekipa programu odwiedzi osiem miast.
więcej
|
|
,,Deserownia 2" od grudnia na antenie teleTOON+
7 grudnia 2013 roku teleTOON+ rozpocznie emisję drugiego sezonu kulinarnego programu „Deserownia”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
CBA przeszukało Cam Media ws. korupcji. ,,Nie mamy z tym nic wspólnego"
We wtorek rano funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego przeszukali warszawską siedzibę firmy reklamowej Cam Media, w ramach wielowątkowego postępowania dotyczącego korupcji przy przetargach. Firma twierdzi, że nie ma nic wspólnego z korupcją.
więcej
|
|
Zmiany w Mindshare Polska: Joanna Kazak i Anna Nowak awansują, odchodzi Anna Sakowicz
Anna Sakowicz z końcem listopada odchodzi z domu mediowego Mindshare Polska, w którego zarządzie zastąpi ją Joanna Kazak. Z kolei zwolnioną przez Sakowicz funkcję partnera pionu invention obejmie Anna Nowak.
więcej
|
|
Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)
Rusza kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Toyota z rocznika 2013. Twarzą akcji jest dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski.
więcej
|
|
Kierowcy najczęściej zauważają nośniki outdoorowe 12x3 i 6x3 m
Tablice wielkoformatowe, o wymiarach 12x3 m i 6x3 m, to nośniki reklamy zewnętrznej najbardziej zwracające uwagę kierowców i najlepiej wpływające na rozpoznawalność prezentowanych marek. Wypadają znacznie lepiej od standardowych billboardów, super scrolli i citylightów.
więcej
|
|
Smakowita Pajda reklamowana jako ,,smalczyk w 100% roślinny" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Smakowitej Pajdy - smalczyku roślinnego wprowadzonego właśnie do sprzedaży przez ZT Kruszwica. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
"Pomagaj z Plusem" - charytatywna akcja Plusa wsparta kampanią z Maćkiem Rockiem (wideo)
Ruszyła akcja charytatywna "Pomagaj z Plusem", w ramach której klienci oferty Plus na Kartę mogą poprzez doładowanie konta wesprzeć osiem fundacji. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, prasie i internecie z udziałem Maćka Rocka.
więcej
|
|
Katastroficzny spot reklamuje Ibuprom Regular (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza od trzech lat telewizyjna kampania reklamowa Ibupromu Regular (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Garaz? Miejsce Filmowe, Platige Image, Ztudio i Starcom.
więcej
|
|
Ubrania na medal reklamują Tefal Pro Express (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa żelazka z generatorem pary Tefal Pro Express (produkowanego przez Groupe SEB). Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Koncentrat Pudliszki reklamowany ,,do mięsa, kurczaka, ryby" (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Mindshare Polska i MSL Group.
więcej
|
|
Alior Bank bożonarodzeniowo reklamuje pożyczkę ,,z gwarancją najniższej raty" (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Alior Banku. Akcję przygotowały firmy PZL, Easy Hell, Platige Image i Maxus.
więcej
|
|
,,Tydzień luksusowej świeżości" w kampanii Lenor Parfumelle (wideo)
Ruszyła kampania płynu do płukania tkanin Lenor Parfumelle (produkowanego przez Procter & Gamble) reklamująca jego nowy wariant - Innocent. Akcję przygotowały firmy Grey Warszawa, Tango Production, MLP i Mediacom.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Edipresse: Badanie PBC to w tej chwili najlepsze badanie czytelnictwa
- Głosy podważające jakość badań PBC wysuwane są głównie przez agencje mediowe. Jest to element negocjacji - wiadomo nie od dziś, że dużo łatwiej jest agencjom negocjować na podstawie danych ZKDP - mówi nam Krzysztof Mijakowski, szefa działu analiz i planowania mediów wydawnictwa Edipresse.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem czytelnictwa miesięczników w Polsce
W okresie od kwietnia do września br. wśród miesięczników liderem czytelnictwa był „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Claudia”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazł się „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem wśród magazynów wnętrzarskich, ,,M jak Mieszkanie" o 56 proc. do góry
W sierpniu 2013 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęły „Cztery Kąty”. Największy wzrost odnotowało „M jak Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Moje Mieszkanie”.
więcej
|
|
,,Forbes Polska" przeprasza i prostuje artykuły ,,Polski Żyd oskarża"
Magazyn „Forbes Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zamieścił przeprosiny skierowane do polskiej społeczności żydowskiej za dotyczące jej artykuły z wrześniowego numeru. Jednocześnie zamieścił sprostowanie zawartych w nich nieprawdziwych informacji.
więcej
|
|
"Polityka" z dodatkiem o Wrocławiu
Tygodnik “Polityka” (Polityka) do wydania, które ukazuje się 20 listopada br., dołącza dodatek poświęcony miastu Wrocław. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.
więcej
|
|
InPost w kioskach Ruchu
Spółki InPost i Ruch zawarły porozumienie o współpracy, w ramach której klienci kiosków będą mogli w nich skorzystać z oferty usługi pocztowej i odebrać awizowaną przesyłkę.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|