|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wojciech Fusek: ,,Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem
- Dla mnie nie jest ważny nośnik, na jakim komunikujemy się z czytelnikiem. Ważne jest to, co chcemy mu przekazać i czy jesteśmy mu potrzebni, użyteczni oraz inspirujący - mówi w rozmowie z nami Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Polska reklama zmalała o 5,7 proc. do 4,9 mld zł. Prasa mocno w dół, tylko internet na plusie
W trzech kwartałach br. na reklamę w Polsce wydano 4,94 mld zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Budżety marketingowe wzrosły tylko w internecie, natomiast w dziennikach zmalały aż o 29 proc.
więcej
|
|
Powstanie Biblioteka Cyfrowa Mediów Publicznych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz 19 spółek mediów publicznych podpisały wczoraj list intencyjny w sprawie utworzenia Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych - platformy wymiany cyfrowych materiałów audiowizualnych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Powstanie Biblioteka Cyfrowa Mediów Publicznych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz 19 spółek mediów publicznych podpisały wczoraj list intencyjny w sprawie utworzenia Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych - platformy wymiany cyfrowych materiałów audiowizualnych.
więcej
|
|
TV Republika wygrywa z Superstacją i TV Trwam, goni TVP Info (wideo)
TV Republika w sieci UPC Polska notuje wyższą oglądalność niż TV Trwam i Superstacja. Przegrywa jedynie z trzema czołowymi kanałami newsowymi: TVN24, Polsat News i TVP Info - wynika z badania "Atmedia SpotLight".
więcej
|
|
,,Biblia" podniosła widownię Polsatu o 900 tys. widzów
Miniserial „Biblia” oglądało w Polsacie średnio 2,52 mln osób. Produkcja podniosła widownię stacji względem analogicznego okresu ub.r. o 890 tys. osób i dała drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
SDP oburzone Nagrodą Prix Europa dla serialu "Nasze matki, nasi ojcowie". "To wstyd"
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich wyraziło oburzenie faktem, że kontrowersyjny niemiecki serial “Nasze matki, nasi ojcowie” otrzymał nagrodę Europejskiego Festiwalu Produkcji Telewizyjnych, Radiowych i Internetowych: Prix Europa w Berlinie.
więcej
|
|
,,Kobieta na krańcu świata" straciła 200 tys. widzów. 3,1 mln zł z reklam
„Kobietę na krańcu świata 5” śledziło średnio 1,15 mln osób, o 200 tys. widzów mniej niż czwartą serię pokazywaną w ub.r. Produkcja TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 3,1 mln zł.
więcej
|
|
Multimedia Polska zyskuje abonentów, z internetu korzysta prawie 500 tys.
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec trzeciego kwartału br. miała 825 tys. abonentów, niemal o 6 tys. więcej niż rok wcześniej. Cały czas najdynamiczniej przybywa klientów telewizji cyfrowej, a liczba iużytkowników internetu zbliża się już do pół miliona.
więcej
|
|
TVN liderem, duży wzrost TVP Info - "Fakty" przed "Wiadomościami"
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVN partnerem technologicznym stacji Power TV
Startujący 20 listopada br. kanał Power TV wybrał TVN na partnera technologicznego. TVN zapewni nowej stacji m.in. obsługę transmisji satelitarnej, enkodowanie sygnału MPEG-4 oraz kolokację serwerów emisyjnych.
więcej
|
|
Finał ,,Masterchefa" za 134 tys. zł w grudniowym cenniku reklamowym TVN
W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy finałowym odcinku „Masterchefa”, za które trzeba zapłacić maksymalnie 133,9 tys. zł. Jak zwykle drogie są reklamy przy „Faktach”, które kosztują nawet 108 tys. zł.
więcej
|
|
Sześć nowych kanałów w sieci Toya, m.in. Polsat Romans i Tele 5 HD
W grudniu br. sieć kablowa Toya włączy do swojej oferty sześć nowych kanałów. Będą to Polsat Romans, Nick Jr., Tele 5 HD, Universal Channel HD oraz E! Entertainment w wersjach SD i HD.
więcej
|
|
Romance TV HD w Cyfrowym Polsacie
Kanał Romance TV HD poszerzył ofertę Cyfrowego Polsatu. Od poniedziałku 18 listopada br. stacja pojawiła się w pakiecie Film HD na pozycji 145.
więcej
|
|
TVN7 pokaże czwarty sezon serialu ,,Bananowy doktor"
21 listopada 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Bananowy Doktor”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama zmalała o 5,7 proc. do 4,9 mld zł. Prasa mocno w dół, tylko internet na plusie
W trzech kwartałach br. na reklamę w Polsce wydano 4,94 mld zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Budżety marketingowe wzrosły tylko w internecie, natomiast w dziennikach zmalały aż o 29 proc.
więcej
|
|
Radio ZET podnosi ceny reklam o 3,6 proc.
Od początku grudnia będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym spoty (w godz. 6-20) są średnio o 3,6 proc. droższe niż obecnie. Rozgłośnia uzasadnia to dużym popytem na jej czas reklamowy i wzrostem słuchalności w tzw. komercyjnej grupie docelowej.
więcej
|
|
Rusza konkurs na logo Krakowa jako kandydata na gospodarza zimowej olimpiady
Urząd Miasta Krakowa ogłosił konkurs na logotyp tego miasta jako kandydata do organizacji zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 roku. Projekty można zgłaszać do końca br., a zwycięskie zostaną wybrane do końca marca 2014 roku.
więcej
|
|
Papież zareklamował polski ,,lek" zachęcający do modlitwy (wideo)
Podczas niedzielnej audiencji papież Franciszek zachęcił do skorzystania z Miserikordyny - opakowania z różańcem i obrazkiem Miłosierdzia Bożego wystylizowanego na lek na serce. Nietypowy „preparat” to pomysł Gdańskiego Seminarium Duchownego.
więcej
|
|
Finał ,,Masterchefa" za 134 tys. zł w grudniowym cenniku reklamowym TVN
W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy finałowym odcinku „Masterchefa”, za które trzeba zapłacić maksymalnie 133,9 tys. zł. Jak zwykle drogie są reklamy przy „Faktach”, które kosztują nawet 108 tys. zł.
więcej
|
|
Mitsubishi Outlander reklamowany w różnych warunkach (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom.
więcej
|
|
Jacek Kędzior partnerem zarządzającym EY Polska
Jacek Kędzior z początkiem 2014 roku obejmie stanowisko partnera zarządzającego EY Polska. Zastąpi w tej funkcji Duleepa Aluwihare, który kierował firmą przez 23 lata.
więcej
|
|
,,Przygotuj rodzinę na aktywną zimę!" w promocji Actimela i Decathlonu
Rozpoczęła się promocja jogurtów Actimel (Danone Polska), w której można wygrać m.in. rabaty w sklepach Decathlon. Akcję, realizowaną przez agencję Kropka Bordo, wspierają reklamy przygotowane przez agencję Sales Link.
więcej
|
|
make sense media DOOH przejmuje obsługę ekranów w salonach Top-Press
Firma make sense media DOOH zaczęła zajmować się emisją materiałów informacyjnych i reklam na monitorach w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press należących do Kolportera. Poprzednio odpowiadała za to spółka Call2Action.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wojciech Fusek: ,,Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem
- Dla mnie nie jest ważny nośnik, na jakim komunikujemy się z czytelnikiem. Ważne jest to, co chcemy mu przekazać i czy jesteśmy mu potrzebni, użyteczni oraz inspirujący - mówi w rozmowie z nami Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" najchętniej czytanym tygodnikiem. ,,Pani Domu" na czele dwutygodników
W okresie od kwietnia do września 2013 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Tygodnik "Wprost" bez Tomasza Molgi
Tomasz Molga został zwolniony z redakcji tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”). Był w niej szefem działu Biznes.
więcej
|
|
,,Auto Świat Poradnik" nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, ,,Świat Motocykli" ostro w dół
W sierpniu 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował „Auto Świat Poradnik”.
więcej
|
|
,,Dziennik Polski" i ,,Nasze Miasto" z nagrodami dla najlepszych okładek
Dyrektor artystyczny Grupy Polskapresse Tomasz Bocheński został nagrodzony w XV. edycji konkursu European Newspaper Award za projekty okładek “Naszego Miasta” i “Dziennika Polskiego”. To jedyne nagrody dla polskich gazet w tym roku.
więcej
|
|
Tadla, Gessler, Młynarska i Kuźniar walczą o Telekamery (pełna lista nominowanych)
Ogłoszono nominowanych w plebiscycie Telekamery „Tele Tygodnia” 2014, wśród których znaleźli się m.in. Magda Gessler, Beata Tadla, Agnieszka Dygant, Agata Młynarska, Andrzej Turski i Jarosław Kuźniar. Laureatów poznamy na początku lutego 2014 roku.
więcej
|
|
,,Forbes" wystawiony na sprzedaż
Magazyn „Forbes” oraz wszystkie jego strony internetowe zostały wystawione na sprzedaż. To już kolejny tytuł prasowy z długimi tradycjami, który w ostatnim czasie boryka się z problemami finansowymi.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|