|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 17 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Fakt" liderem czytelnictwa wśród dzienników. ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"
W okresie od kwietnia do września 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej |
|
Gdańsk walczy z chaosem reklamowym
W Gdańsku zaczęła się likwidacja reklam umieszczonych niezgodnie z regulacjami, które wydał ostatnio prezydenta miasta. W ostatnich dniach zniknęły m.in. wielkoformatowe reklamy zlokalizowane w północnej części wysepki we Wrzeszczu.
więcej |
|
Robert Lewandowski i Play z 2 mln fanów (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)
W październku facebookowym fanpage Roberta Lewandowskiego przekroczył poziom 2 mln użytkowników, a twitterowe konto Wojciecha Szczęsnego - 600 tys. followersów. Zestawienia najpopularniejszych polskich firm, marek i osób na Facebooku, Twitterze i YouTubie - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Trzy polskie produkcje wiosną w TV Puls. Będzie nowy program Cejrowskiego
TV Puls chce wiosną 2014 roku umieścić w ramówce trzy duże polskie produkcje - poinformował Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. Stacja pracuje m.in. nad nowym formatem dla Wojciecha Cejrowskiego.
więcej
|
|
,,Kawa na ławę" liderem cotygodniowych programów publicystycznych
Wśród programów publicystycznych, nadawanych raz w tygodniu w stacjach newsowych, największą popularnością cieszą się audycje kanału TVN24 - na czele z magazynem „Kawa na ławę” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z większą pojemnością na satelicie. Będą nowe kanały w HD
Cyfrowy Polsat podpisał długoterminowe umowy ze spółką Eutelsat Communications dotyczące najmu nowej pojemności na satelicie Hot Bird oraz przedłużenia najmu transponderów dotychczas wykorzystywanych przez platformę.
więcej
|
|
Kino Polska TV ze wzrostem przychodów. Spadł zysk netto
Spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka, zanotowała w III kwartale br. wzrost przychodów, ale spadł jej zysk netto. Firma pracuje nad stacją Stopklatka TV, która ma ruszyć wiosną 2014 roku.
więcej
|
|
Cennik reklamowy TVP: drożeje ,,M jak miłość", tańszy Sylwester
W grudniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 0,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami” a serwisem sportowym w TVP1.
więcej
|
|
"Męska Rzecz" TVN Turbo po raz siódmy. Szulim i Prokop gospodarzami gali
Kanał TVN Turbo organizuje siódmą edycję plebiscytu “Męska Rzecz” na najlepsze produkty przeznaczone dla mężczyzn. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi w połowie grudnia podczas gali, którą poprowadzą Agnieszka Szulim i Marcin Prokop.
więcej
|
|
ATM Grupa na mocnym plusie - 89,8 mln zł wpływów i 6,9 mln zł zysku
W pierwszych trzech kwartałach br. ATM Grupa zwiększyła przychody i odnotowała zysk netto, podczas gdy rok wcześniej była na minusie. Wzrosły wpływy z nadawania kanału ATM Rozrywka, wynajmu studia i realizacji efektów specjalnych.
więcej
|
|
Marcin Kolczyński kończy współpracę z Telewizją Puls
Marcin Kolczyński, od marca br. producent w Telewizji Puls, zakończył współpracę ze stacją.
więcej
|
|
Multimedia Polska uruchomi własną telefonię komórkową na sieci Polkomtela
Operator kablowy Multimedia Polska wprowadzi na rynek własną telefonię komórkową, opartą na sieci Polkomtela. Start usługi jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Trigon doradcą Cyfrowego Polsatu przy zakupie Polkomtela
Dom maklerski Trigon został wyłącznym doradcą finansowym Cyfrowego Polsatu przy transakcji nabycia grupy Metelem, spółki kontrolującej 100 proc. akcji operatora Polkomtel.
więcej
|
|
TVP1 w ramach Teatru Telewizji na żywo pokaże spektakl ,,Dawne grzechy"
Telewizja Polska w ramach Teatru Telewizji na żywo pokaże spektakl „Dawne grzechy”. Sztuka nawiązuje do legendarnego teatru sensacji „Kobra”.
więcej
|
|
"Zbliżenia" TVP Bydgoszcz najlepszym lokalnym serwisem Telewizji Polskiej
20. Przegląd i Konkurs Dziennikarski Ośrodków Regionalnych TVP został rozstrzygnięty. Nagrodę Grand Prix za „Najlepszy program informacyjny” otrzymał zespół programu „Zbliżenia” z TVP Bydgoszcz.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Agora: tylko kina w górę, radio 10 proc. w dół
Kina to jedyny sektor działalności Agory, w którym firma w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów. Wpływy jej segmentu radiowego zmalały o 10,2 proc., outdoorowego - o 4,6 proc., a internetowego - o 1,6 proc.
więcej
|
|
RMF FM i Trójka tracą w Trójmieście, Radio Plus Gdańsk tuż za podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście.
więcej
|
|
Do jakich słuchaczy dociera Radio Plus?
Radio Plus ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym oraz w wieku od 25 do 39 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Szymon Majewski wkręcił TV Republikę ws. szalika z Marszu Niepodległości (posłuchaj)
W porannym programie Radia Eska Szymon Majewski zadzwonił do TV Republiki, podając się za właściciela szalika, o którym w emocjonalnej relacji z Marszu Niepodległości mówił reporter stacji Bartłomiej Maślankiewicz. Żartobliwa prowokacja okazała się skuteczna.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gdańsk walczy z chaosem reklamowym
W Gdańsku zaczęła się likwidacja reklam umieszczonych niezgodnie z regulacjami, które wydał ostatnio prezydenta miasta. W ostatnich dniach zniknęły m.in. wielkoformatowe reklamy zlokalizowane w północnej części wysepki we Wrzeszczu.
więcej
|
|
,,The Power of Eastern Europe" - Lubelskie reklamuje się w CNN (wideo)
Startuje kampania reklamowa województwa lubelskiego skierowana do zagranicznych inwestorów. Akcja, pod hasłem The Power of Eastern Europe, przez trzy tygodnie będzie prowadzona w CNN. Jej budżet wynosi 150 tys. dolarów.
więcej
|
|
Cennik reklamowy TVP: drożeje ,,M jak miłość", tańszy Sylwester
W grudniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 0,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami” a serwisem sportowym w TVP1.
więcej
|
|
Eura7 tworzy agencję reklamową Abanana
Agencja interaktywna Eura7 uruchomiła agencję Abanana oferującą kompleksowe usługi reklamowe. W nowej firmie jest zatrudnionych kilkanaście osób, m.in. byli pracownicy agencji Chariot i OX Media.
więcej
|
|
AMS z ofertą autobusową Busback
AMS (należąca do Agory) wprowadziła ofertę Busback obejmującą reklamy na autobusach komunikacji miejskiej. Firma zapewnia klientom pomiar zasięgu kampanii i bezpłatny druk odblaskowy.
więcej
|
|
wPolityce.pl i inne serwisy Fratrii w sieci PixAd
Należące do spółki Fratria serwisy wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl i wNas.pl dołączyły do sieci reklamowej PixAd. Ma ona wyłączność sieciową na sprzedaż reklam w tych witrynach.
więcej
|
|
Play reklamuje świąteczne smartfony dla firm (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Play dla Firm. Akcję, prezentującą dostępne w tej ofercie smartfony, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Film It, K2, Plej i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Magnesowa mapa Polski w kampanii Danonków (wideo)
Ruszyła promocja serków Danonki (Danone Polska), w ramach której do ich opakowań są dołączone magnesy z mapą Polski. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Kid & Young i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Świąteczny rap Serca i Rozumu reklamuje FunPack HD w Orange (wideo)
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa FunPacku HD w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
Krzysztof ,,Diablo" Włodarczyk reklamuje piwo Wojak (wideo)
Pod hasłem „Diablo uczciwe piwo” rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Wojak (Kompania Piwowarska) z udziałem boksera Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka. Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Sieberthead, MEC i Alert Media Communications.
więcej
|
|
ITI Cinema zmienia nazwę na Vue Movie Distribution
ITI Cinema, związana z siecią Multikino firma zajmująca się dystrybucją filmów, będzie działać pod nazwą Vue Movie Distribution wskazującą na nowego właściciela spółki - Vue-Entertainment, który kupił ją od Grupy ITI.
więcej
|
|
,,Przyjemność jest prezentem" w promocji Nespresso
Rozpoczęła się zimowa promocja ekspresów kawowych Nespresso. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Przyjemność jest prezentem”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy MRM Paris i MEC.
więcej
|
|
Philips ma nowe logo i hasło reklamowe (wideo)
Koncern elektroniczny Philips zyskał zmodyfikowany logotyp i nowe hasło reklamowe: „Innovation and you”. Zmiany w identyfikacji firmy przygotowały agencje Ogilvy & Mather oraz Interbrand.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" liderem czytelnictwa wśród dzienników. ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"
W okresie od kwietnia do września 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Reklamy w ,,Gazecie Wyborczej" i magazyny Agory o ponad 30 proc w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały w skali roku o 31,3 proc., a ze sprzedaży dziennika - tylko o 6,1 proc. Natomiast w segmencie magazynów Agory zarówno przychody reklamowe, jak i ze sprzedaży spadły o ok. 30 proc.
więcej
|
|
Margaret Ann Dowling dyrektorem regionalnym Burdy na Polskę i Czechy
Grupa Burda International tworzy stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę i Czechy. Funkcję tę z początkiem 2014 roku obejmie Margaret Ann Dowling.
więcej
|
|
Agora: tylko kina w górę, radio 10 proc. w dół
Kina to jedyny sektor działalności Agory, w którym firma w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów. Wpływy jej segmentu radiowego zmalały o 10,2 proc., outdoorowego - o 4,6 proc., a internetowego - o 1,6 proc.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" staje się miesięcznikiem
Od 25 listopada br. tygodnik „Uważam Rze” (Grupa Gremi) będzie wydawany jako miesięcznik. W nowym cyklu wydawniczym pismo ma stać się rentowne.
więcej
|
|
Monika Pietrasińska na okładce "CKM", Natalia Siwiec w kalendarzu Agito.pl
Do sprzedaży trafił grudniowy numer miesięcznika “CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Monika Pietrasińska, zaś do wydania dołączono kalendarz z Natalią Siwiec.
więcej
|
|
Magazyn ,,SlowLife Food & Garden" z nowym naczelnym i ambasadorem
Maciej Roik został nowym redaktorem naczelnym dwumiesięcznika „SlowLife Food & Garden” (Top Media & Publishing House). Od najnowszego numeru magazyn co miesiąc będzie przyznawać tytuł Ambasadora Slow Life.
więcej
|
|
Maria Wysocka odchodzi z Grupy Gremi
Maria Wysocka, do niedawna wiceprezes spółki Gremi Media, rozstaje się z Grupą Gremi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,CD Action" umacnia się na czele pism komputerowych, ,,Komputer Świat" z największym spadkiem
W sierpniu br. na pozycji lidera wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który zanotował jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twitter wyprzedzi reklamowo Facebooka? ,,Najważniejszy jest czas reakcji"
- Twitter to w tej chwili jedna z najsilniejszych platform komunikacyjnych w nowych mediach, ale promując się na niej, trzeba stosować zupełnie inne zasady niż na Facebooku - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa Nokaut z 300 tys. zł straty przez zmiany w Google. Będą dalsze zwolnienia i inwestor
W trzech kwartałach br. Grupa Nokaut zanotowała 8,55 mln zł wpływów ze sprzedaży i 64 tys. zł straty netto, a w samym III kwartale - aż 297 tys. zł straty. Mocno wzrosły wydatki firmy na reklamy w Google i wynagrodzenia.
więcej
|
|
Robert Lewandowski i Play z 2 mln fanów (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)
W październku facebookowym fanpage Roberta Lewandowskiego przekroczył poziom 2 mln użytkowników, a twitterowe konto Wojciecha Szczęsnego - 600 tys. followersów. Zestawienia najpopularniejszych polskich firm, marek i osób na Facebooku, Twitterze i YouTubie - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa K2 z mniejszymi wpływami i 1,6 mln zł straty
W pierwszych trzech kwartałach br. Grupa K2 Internet zanotowała 39,78 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Wynik netto spółki to 1,64 mln zł straty.
więcej
|
|
Agora: tylko kina w górę, radio 10 proc. w dół
Kina to jedyny sektor działalności Agory, w którym firma w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów. Wpływy jej segmentu radiowego zmalały o 10,2 proc., outdoorowego - o 4,6 proc., a internetowego - o 1,6 proc.
więcej
|
|
8 na 10 europejskich internautów czyta newsy online, Polacy w czołówce
80,2 proc. internautów z Europy odwiedza serwisy informacyjne - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
TechnoAd Network z pakietami Bizz, Kobieta i Facet
W TechnoAd Network, sieci reklamowej obejmującej mobilne serwisy i aplikacje Grupy Interia.pl, wyodrębniono trzy nowe pakiety: Techno Bizz, Techno Kobieta i Techno Facet.
więcej
|
|
Rośnie rynek reklamy w internecie. "Dynamicznie rozwija się wideo i reklama mobilna"
Rynek reklamy w Polsce kurczy się. Firmy tną wydatki na reklamę w telewizji, prasie i radiu. Z danych ZenithOptimedia Group wynika, że w tym roku będą mniejsze od 4 do 25 proc. Wyjątkiem jest segment reklamy internetowej. Jego wartość może być ok. 7 proc. wyższa niż przed rokiem.
więcej
|
|
UOKiK kontra Leroy Merlin Polska. Chce zmian w regulaminie sklepu internetowego
Można zwracać produkty kompletne, nieuszkodzone, nieużywane - to wprowadzające w błąd postanowienie było stosowane przez Leroy Merlin Polska w regulaminie sklepu internetowego - uznał UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany warunku, dlatego uniknął kary finansowej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|