|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od sierpnia do października 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody NaTemat.pl wzrosły z 956 tys. do 2,2 mln zł. Serwis wyceniony na 4,5 mln zł
Spółka Glob360, właściciel NaTemat.pl, miała w ub.r. 956 tys. zł przychodów i aż 1,68 mln zł kosztów, a w br. - już 2,2 mln zł wpływów. 40 proc. udziałów spółki zostało sprzedane w czerwcu br. Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi przez NextWeb za 1,8 mln zł.
więcej
|
Sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" spadła o 40 tys. egz.
|
TVP chce kontynuować "Czas honoru"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Monika Bednarek prezesem Związku Pracodawców Prywatnych Mediów. W zarządzie Libicki, Boyd i Dąbski
Monika Bednarek ponownie została prezesem Związku Pracodawców Prywatnych Mediów. W wybranym na dwuletnią kadencję zarządzie organizacji zasiedli też Simon Boyd, Dominik Libicki, Dariusz Dąbski i Marek Szydłowski.
więcej
|
|
TVN7 liderem wśród stacji tematycznych, TVP Info ostro w dół (TOP 98)
Nowym liderem kanałów tematycznych została stacja TVN7, natomiast z pierwszego na czwarte miejsce spadło TVP Info. TOP 98 kanałów za październik 2013 r. w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Horyzont" na czele programów o świecie, "7 dni świat" na drugim miejscu
Wśród programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej największą popularnością cieszy się audycja „Horyzont”, którą emituje TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Viva Polska: nowe identy z muzyką Tomka Makowieckiego (wideo)
Kanał Viva Polska rozpoczął emisję nowych identów wizualnych, w których wykorzystano piosenkę Tomka Makowieckiego. Przygotował je dział autopromocji Viacom.
więcej
|
|
4fun Media stworzyło aplikację Fun App, ma ułatwić kontakt na żywo z widzami
Spółka 4fun Media, nadawca stacji 4fun.tv, rbl.tv i TV.Disco stworzyła aplikację typu second screen pod nazwą Fun App. Pozwala ona na dostęp do dodatkowych treści, quizów, jak również możliwość kontaktu na żywo z innymi widzami.
więcej
|
|
ABI: 886,5 mln subskrybentów płatnej telewizji na świecie
Na koniec III kwartału 2013 roku globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji sięgnęła 886,5 miliona i była o 6 proc. większa niż dwanaście miesięcy wcześniej - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.
więcej
|
|
Związek zawodowy TVP chce bronić pracowników wszystkich mediów, także prywatnych
Związek zawodowy „Wizja”, dotychczas zrzeszający pracowników TVP, przekształca się w organizację dla wszystkich osób zatrudnionych w mediach. Przystępować będą mogli także pracownicy prywatnych stacji. Na razie strajk w TVP został zawieszony, bo zarząd stacji wycofał się z pomysłu outsourcingu pracowników.
więcej
|
|
Debiut "Warsaw Shore" przebił MTV EMA 2013
Nadany w niedzielę premierowy odcinek programu “Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy” obejrzało średnio 62 tys. widzów, natomiast pokazywana wcześniej gala MTV Europe Music Awards 2013 zgromadziła o 9 tys. mniej oglądających.
więcej
|
|
,,Krew z krwi" od grudnia na antenie TVP2
1 grudnia 2013 roku TVP2 rozpocznie emisję sensacyjno-kryminalnego serialu „Krew z krwi”. Produkcja zajmie pasmo, w którym obecnie nadawany jest „Czas honoru”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marek Dorobisz odchodzi z Lemon Sky
Marek Dorobisz z końcem listopada odchodzi z agencji Lemon Sky, w której przez niecały rok pełnił funkcję dyrektora kreatywnego. Jego obowiązki tymczasowo przejmie Jerzy Benedykt Kępiński.
więcej
|
|
Serce i Rozum reklamują Neostradę w saniach Świętego Mikołaja (wideo)
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa Neostrady w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Pinokio w kampanii społecznej na temat HIV (wideo)
Nowa francuska kampania społeczna dotycząca wirusa HIV wykorzystuje motyw drewnianego chłopca Pinokia.
więcej
|
|
,,Władca przestrzeni nadchodzi" w reklamach Škody Rapid Spaceback (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek samochód Škoda Rapid Spaceback. Akcję, pod hasłem „Władca Przestrzeni nadchodzi”, przygotowały i realizują firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom.
więcej
|
|
,,Jestem wspólną ekspresją" w kampanii lustrzanek Nikon (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa lustrzanek cyfrowych Nikon D5200, D5100 i D3200. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Jestem wspólną ekspresją”, przygotowały firmy Jung von Matt/Spree, Walk Creative i Maxus.
więcej
|
|
,,Ring of Fire" w reklamie kawy Woseba (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kawy Woseba oparta na spocie z piosenką „Ring of Fire”. Akcję przygotowały firmy PZL, Mniam.tv, Televisor i Juice.
więcej
|
|
Perfecta Pin Up sponsoruje ,,The Voice of Poland" (wideo)
Przed show „The Voice of Poland”w TVP2 emitowany będzie spot sponsorski perfumowanych kremów do ciała Perfecta Pin Up. Kampanię przygotowały firmy Walk Creative i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Anna Beszczyńska: z Noble Concierge do Allegro
Anna Beszczyńska dołączyła do zespołu działu event agencji Allegro, w którym objęła stanowisko senior event managera. Będzie realizować projekty eventowe dla klientów agencji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Twoja Sprawa wytyka porno reklamy w pismach Bauera (wideo)
Stowarzyszenie Twoja Sprawa zarzuca Wydawnictwu Bauer, że w swoich pismach publikuje reklamy należącego do niego serwisu Mobila.pl prezentujące m.in. aplikacje erotyczne. - W naszym przekonaniu reklamy gier, nie zawierają treści erotycznych - ripostuje Bauer.
więcej
|
|
Towarzystwo Dziennikarskie przeprasza Rosjan za atak na ambasadę
Towarzystwo Dziennikarskie w liście otwartym do rosyjskich dziennikarzy przeprasza za atak na ambasadę Rosji, do którego doszło w czasie Marszu Niepodległości 11 listopada. - Tylko wspólnie możemy zatrzymać siejących wrogość ekstremistów - podkreśla organizacja.
więcej
|
|
Portal "Super Expressu" w nowej odsłonie. "Internauci oczekują teraz dużych zdjęć"
Portal internetowy “Super Expressu”, dostępny pod adresem Se.pl, ruszył w odświeżonej odsłonie. Nowa strona główna jest dłuższa i zawiera więcej zdjęć. Kilka tygodni wcześniej zmiany wprowadzono w serwisie wideo - Se24.tv.
więcej
|
|
Kaja Kusztra art directorem pisma "K MAG"
Kaja Kusztra została nowym art directorem w lifestylowym miesięczniku “K MAG ” (K-magazine). Ostatnio funkcję tę pełniła Magdalena Estera Łapińska, która rozstała się z wydawnictwem.
więcej
|
|
Fakt.pl odświeżony. Wygląda jak Bild.de
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska uruchomiło nową odsłonę portalu Fakt.pl. Serwis przypomina niemiecki portal Bild.de należący do tego samego wydawnictwa.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" na czele miesięczników poradnikowych, ,,Olivia" o 73 proc. do góry
W sierpniu 2013 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych należała do „Dobrych Rad”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zyskał też odświeżony „Poradnik Domowy”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem dwutygodników telewizyjnych, ,,TV 14" z największym spadkiem
W sierpniu 2013 roku pozycję lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym zajął „Tele Świat”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Strony główne portali zyskały użytkowników, ale na krócej. Liderami Onet i WP
W sierpniu br. strony główne pięciu największych portali horyzontalnych odwiedziło znacznie więcej użytkowników niż rok wcześniej. Jednocześnie wszystkie zanotowały mniej odsłon i krótszy czas przypadający na jednego użytkownika.
więcej
|
|
Twitter pozwala na tworzenie własnych osi czasu
Na Twitterze wprowadzono dla użytkowników możliwość konstruowania własnych osi czasu, na których znajdą się jedynie te tweety, które wskaże autor.
więcej
|
|
Fan Finder ma zachęcić do subskrypcji kanałów na YouTubie (wideo)
Na oficjalnym blogu YouTube’a poinformowano o uruchomieniu inicjatywy o nazwie Fan Finder, w ramach której każdy posiadacz kanału w serwisie może utworzyć reklamę emitowaną bezpłatnie innym użytkownikom.
więcej
|
|
Stabilna wersja Chrome 31 z obsługą płatności
Na serwerach Google pojawiło się stabilne wydanie przeglądarki Chrome 31, w której poza poprawkami bezpieczeństwa wprowadzono obsługę płatności oraz wbudowane środowisko Portable Native Client.
więcej
|
|
,,Ciekawi od zawsze" - Interia.pl reklamuje się pytaniami
Ruszyła kampania serwisów Grupy Interia.pl. Akcja, prowadzona pod hasłem „Ciekawi od zawsze”, obejmuje prasę, radio oraz internet.
więcej
|
|
1,2 mld zł na polską e-reklamę, mobile i social media mocno w górę
W I połowie br. wydatki na reklamę internetową wyniosły 1,205 mld zł, o 12,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Największy udział w rynku mają niezmiennie display i SEM, a największe wzrosty zanotowały mobile i social media marketing.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|