|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 13 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od sierpnia do października 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody NaTemat.pl wzrosły z 956 tys. do 2,2 mln zł. Serwis wyceniony na 4,5 mln zł
Spółka Glob360, właściciel NaTemat.pl, miała w ub.r. 956 tys. zł przychodów i aż 1,68 mln zł kosztów, a w br. - już 2,2 mln zł wpływów. 40 proc. udziałów spółki zostało sprzedane w czerwcu br. Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi przez NextWeb za 1,8 mln zł.
więcej
|
Sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" spadła o 40 tys. egz.
|
TVP chce kontynuować "Czas honoru"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Discovery
Spółka TVN Media od stycznia 2014 roku przejmie sprzedaż czasu antenowego w kanałach Discovery Networks. Trafią one do oferty Premium TV. Nadawca samodzielnie będzie oferował reklamodawcom tylko działania niestandardowe.
więcej
|
|
Piąta edycja show "Tylko taniec" wiosną w Polsacie
Telewizja Polsat zdecydowała, że będzie kontynuować emisję talent-show “Tylko taniec. Got to dance”. Kolejna edycja tanecznego formatu trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Serial o ks. Jerzym Popiełuszce wygrał z konkurencją
Serial „Popiełuszko. Wolność jest w nas” oglądało w TVP1 średnio 2,7 mln osób, o 930 tys. więcej niż nadawany wcześniej w tym paśmie serial „Volare”. W czasie emisji produkcji Jedynka była liderem rynku.
więcej
|
|
,,Sąsiad na widelcu" Łukasza Grassa wygrał tylko z TVP2. 5 mln zł z reklam
Kulinarny teleturniej „Sąsiad na widelcu”, prowadzony przez Łukasza Grassa, oglądało średnio 1,2 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,9 mln zł.
więcej
|
|
900 tys. widzów "Fat Killers". Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler
Nadawany w Polsacie w sobotnie wieczory reality-show “Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” oglądało co tydzień średnio 890 tys. widzów. Program dał stacji czwarte miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 Polsat przegrał tylko z TVN. Z reklam format przyniósł stacji 5,7 mln zł.
więcej
|
|
TVN liderem, duży spadek TV Puls. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Duży wzrost przychodów 4fun Media, zysk netto słabo do góry
Spółka 4fun Media, nadawca m.in. stacji muzycznych 4fun.tv i rbl.tv, zanotowała w III kwartale br. duży wzrost przychodów, ale zysk netto wzrósł niewiele. To efekt zwiększenia wydatków związanych m.in. z emisją i marketingiem.
więcej
|
|
Relacja TV Republiki z Marszu Niepodległości hitem internetu (wideo)
Internauci i dziennikarze wyśmiewają relację TV Republiki z Marszu Niepodległości, w której reporter Bartłomiej Maślankiewicz bardzo emocjonalnie opisywał m.in. działania policji zatrzymującej uczestników marszu.
więcej
|
|
Ricky OW prezesem Turner Broadcasting System na region Azji i Pacyfiku
Ricky Ow obejmie stanowisko prezesa Turner Broadcasting System na region Azji i Pacyfiku.
więcej
|
|
Powstanie piąty sezon serialu "Downton Abbey" (wideo)
Po wysokich wynikach oglądalności sezonu czwartego serialu kostiumowego "Downton Abbey", nikogo nie dziwi fakt, iż producenci zdecydowali się nakręcić kolejną serię.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dziecięce lampki na choince w bożonarodzeniowej reklamie PGE (wideo)
Pod hasłem „Robimy prąd od początku do choinki” ruszyła kampania reklamowa PGE związana z Bożym Narodzeniem. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Juice i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Anna Pańczyk, prezes agencji reklamowej Change Integrated.
więcej
|
|
Mariusz Pudzianowski reklamuje ubezpieczenie w AXA Direct od pożaru i kradzieży samochodu (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa AXA Direct z udziałem Mariusza Pudzianowskiego. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, ClickAd Interactive i Media Direction.
więcej
|
|
Klienci reklamują ,,pożyczkę na 5 proc." w Kasie Stefczyka
Startuje kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Kasie Stefczyka, której bohaterami są klienci tej oferty. Akcje obejmuje telewizję, prasę, radio, internet oraz outdoor.
więcej
|
|
Allegro reklamuje Standard i Strefę Marek (wideo)
W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej Allegro.pl prezentowane są Standard Allegro i Strefa Marek. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.
więcej
|
|
MediaOn tworzy interaktywny dom mediowy
Niezależny dom mediowy MediaOn wyodrębnił osobny podmiot MediaOn Online specjalizujący się w kampaniach internetowych. Kieruje nim Mirosław Szwaj.
więcej
|
|
,,Trafione prezenty cieszą podwójnie" także w kampanii Orange dla Firm (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Orange dla Firm. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Trafione prezenty cieszą podwójnie”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i MEC.
więcej
|
|
Play reklamuje 4G LTE jako nową gwiazdę (wideo)
Wraz z uruchomieniem przez Play szybkiego internetu mobilnego 4G LTE startuje kampania reklamowa tej usługi. Jest ona utrzymana w konwencji znanej z tegorocznych reklam sieci, przy czym teraz gwiazdą jest 4G LTE.
więcej
|
|
Człowiek-czajnik reklamuje Teekanne (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa herbaty Teekanne wspierająca jej nowe wersje smakowe. Akcję przygotowały firmy Jerkfilms, Maxus i Grupa 365net.
więcej
|
|
Marta Chrzan: z EGR do TBWA \ TEQUILA
Do zespołu TBWA \ TEQUILA, jako digital account manager, dołączyła Marta Chrzan. Do jej obowiązków należy obsługa kluczowych klientów agencji w obszarze digital.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" sprzedaje najwięcej e-wydań. ,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem
Nowym liderem sprzedaży wydań elektronicznych gazet codziennych we wrześniu br. została „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Największy wzrost zanotował „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Bronisław Komorowski człowiekiem 10-lecia "Faktu". Okładki roku dla Pyrek, Bońka i Ibisza
Prezydent Bronisław Komorowski otrzymał nagrodę i tytuł człowieka 10-lecia dziennika “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Podczas urodzinowej gali tabloidu okładkami za 2013 rok wyróżniono Monikę Pyrek, Zbigniewa Bońka i Krzysztofa Ibisza.
więcej
|
|
Spadają przychody PMPG, ale rośnie zysk netto
Platforma Mediowa Point Group, kontrolująca tygodniki “Wprost” i “Do Rzeczy”, w III kwartale br. zanotowała spadek przychodów, ale do góry poszedł jej zysk netto.
więcej
|
|
"Twój Styl" liderem pism luksusowych, "In Style" z największym spadkiem
“Twój Styl” był w sierpniu 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. Najwięcej zyskał odświeżony “Cosmopolitan”, zaś największy spadek odnotował “In Style”.
więcej
|
|
Dodatek ,,Pierwsza Klasa 2013" z "Dziennikiem Zachodnim"
W najbliższą środę 13 listopada ukaże się z “Dziennikiem Zachodnim” (Polskapresse) specjalny dodatek „Pierwsza Klasa 2013” zawierający grupowe zdjęcia pierwszoklasistów z województwa śląskiego.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wpadka NBP na Twitterze. ,,Idź się leczyć" do Kuźniara
Po tym jak dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar zapowiedział na Twitterze, że zaprosi Krzysztofa Bosaka do swojego programu, NBP ze swojego konta skomentował: „zaprosić? bandytę do studia? idź się leczyć”. Bank szybko przeprosił za to zarówno Kuźniara, jak i Bosaka.
więcej
|
|
Nowe przyciski akcji i interfejs załączników w Gmailu
Google zapowiedział zmiany w interfejsie poczty mailowej Gmail. Użytkownicy odtąd będą mieli dostęp do większej liczby przycisków szybkich akcji oraz otrzymają możliwość zapisywania załączników bezpośrednio na dysku Google.
więcej
|
|
Socializer z 15,5 mln zł przychodów i 2,1 mln zł zysku w br.
W pierwszych trzech kwartałach br. grupa Socializer zanotowała 15,53 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,13 mln zł zysku netto. W samym III kwartale wpływy spółki wyniosły 6,78 mln zł, a zysk netto - 1,55 mln zł.
więcej
|
|
Allegro reklamuje Standard i Strefę Marek (wideo)
W kolejnych odsłonach kampanii reklamowej Allegro.pl prezentowane są Standard Allegro i Strefa Marek. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.
więcej
|
|
Internetowe spółki dają zarobić - teraz Twitter, ale wcześniej rekordzistą był Ebay
Wejście na giełdę Twittera uznano za wielkie wydarzenie, podobnie jak wszystkich tego typu firm, od czasu debiutu Google w 2004 r. W niemal każdym przypadku scenariusz był identyczny. Skok notowań, prowadzący do niebotycznych wycen wartości spółki, krótszy lub dłuższy rajd i często bolesny dla części inwestorów powrót do rzeczywistości.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|