|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 11 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Przychody NaTemat.pl wzrosły z 956 tys. do 2,2 mln zł. Serwis wyceniony na 4,5 mln zł
Spółka Glob360, właściciel NaTemat.pl, miała w ub.r. 956 tys. zł przychodów i aż 1,68 mln zł kosztów, a w br. - już 2,2 mln zł wpływów. 40 proc. udziałów spółki zostało sprzedane w czerwcu br. Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi przez NextWeb za 1,8 mln zł.
więcej
|
Sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" spadła o 40 tys. egz.
We wrześniu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Parkiet”, zaś najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „GP Codziennie”.
więcej
|
TVP chce kontynuować "Czas honoru"
|
Unilever wydłuża czas płatności firmom reklamowym. ,,To karygodne"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Akcja strajkowa w Telewizji Polskiej zawieszona
Związek zawodowy Wizja zdecydował o zawieszeniu prowadzonej w Telewizji Polskiej akcji strajkowej. To efekt fiaska przetargu na wybór firmy zewnętrznej, która miała przejąć pracowników TVP.
więcej
|
|
TVN widzi koniec kryzysu reklamowego. ,,Rynek wzrośnie o 1-3 proc."
- Możemy powiedzieć, iż kryzys na rynku reklamy powoli zbliża się do końca - ocenił Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Spółka spodziewa się, że w 2014 roku cały rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie o 1-3 proc.
więcej
|
|
,,Fakty po Faktach" na czele codziennych programów publicystycznych, TVN24 przed TVP Info i Polsat News
Wśród codziennych programów publicystycznych największą popularnością cieszą się audycje emitowane na antenie TVN24 na czele z programem „Fakty po Faktach” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Leszek Dawidowicz: z TVN24 do "Wiadomości" TVP1
Leszek Dawidowicz został nowym reporterem warszawskiej redakcji “Wiadomości” TVP1. Pierwszy materiał przygotowany przez dziennikarza widzowie serwisu mogli obejrzeć w piątek 8 listopada br.
więcej
|
|
2,2 mln abonentów platformy nc+. O 100 tys. mniej
Platforma nc+ na koniec września br. miała 2,2 mln abonentów, o 100 tys. mniej niż kwartał wcześniej. Prezes TVN Markus Tellenbach podkreślił na konferencji prasowej, że platforma nadal jest w trakcie restrukturyzacji i migracji klientów.
więcej
|
|
Platforma nc+ zmodyfikowała logo
Platforma nc+ zmodyfikowała swoje logo. Nazwa nc+ znajduje się w nim na tle zdjęcia kontentowego, a nie na tle w kolorach niebieskim, czerwonym i czarnym.
więcej
|
|
Koniec MTV Mobile w T-Mobile. Za mało użytkowników?
Marka MTV Mobile powered by T-Mobile znika z rynku. Viacom International Media Networks, nadawca stacji MTV Polska. oraz operator komórkowy T-Mobile Polska 11 listopada br. zakończyły współpracę w jej zakresie.
więcej
|
|
Nie ma chętnych na przejęcie pracowników TVP. Firma Gi Group się wycofała
Firma Gi Group, która jako ostatnia pozostała w przetargu na przejęcie pracowników TVP, nie zdecydowała się złożyć ostatecznej oferty. W związku z tym przetarg nie zostanie rozstrzygnięty. Zarząd TVP zastanawia się co dalej.
więcej
|
|
Eminem zdobył najwięcej nagród na MTV EMA 2013
Najwięcej nagród na MTV EMA 2013 zdobył Eminem, który wygrał w kategoriach Global Icon i Najlepszy Artysta Hip-Hop, czym pobił własny rekord - w sumie ma teraz 15 statuetek MTV EMA.
więcej
|
|
kuchnia+ food film fest wsparty reklamami
Na outdoorze, w prasie, radiu, telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa promująca organizowany przez kanał kuchnia+ autorski przegląd filmów kulinarnych 5. kuchnia+ food film fest. Akcję we współpracy z działem kreacji platformy nc+ przygotowały firmy Sojuz, ZenithOptimedia i Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
170 mln zł straty netto TVN w III kwartale
Grupa TVN w trzecim kwartale br. zanotowała 169,8 mln zł straty netto przypadającej akcjonariuszom jednostki dominującym. Przychody spółki spadły do 309,9 mln zł.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Braveran na koszulkach Widzewa - Aflofarm testuje sponsoring sportu
Preparat na potencję Braveran (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska) został sponsorem głównym Widzewa Łódź. To pierwszy na polskim rynku przypadek sponsorowania klubu piłkarskiego przez markę z sektora farmaceutycznego.
więcej
|
|
Kevin Spacey reżyseruje świąteczną reklamę BZ WBK (wideo)
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa kredytu gotówkowego w BZ WBK. Akcję, w której występuje Kevin Spacey, przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Serce i Rozum oraz ,,Rodzinka.pl" w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)
Ruszają bożonarodzeniowe kampanie reklamowe Orange z udziałem Serca i Rozumu oraz aktorów z serialu „Rodzinka.pl”. Akcje przygotowały firmy Publicis, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Platforma nc+ zmodyfikowała logo
Platforma nc+ zmodyfikowała swoje logo. Nazwa nc+ znajduje się w nim na tle zdjęcia kontentowego, a nie na tle w kolorach niebieskim, czerwonym i czarnym.
więcej
|
|
10 mniej ratujące życie i ofiary na pasach w kampanii ,,Zwolnij!" (wideo)
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zaczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej „Zwolnij!”. Przy akcji pracowały agencja Mojotribe i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Carat przejmuje od Media Group obsługę Jysk
Międzynarodowa sieć supermarketów dekoracyjnych Jysk zaczyna współpracę z domem mediowym Carat (należącym do Aegis Media). Poprzednio przez 20 lat współpracowała w tym zakresie z Media Group.
więcej
|
|
,,Wspomnienie dawnego smaku" - Cedrob reklamuje Gobarto (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wędlin wieprzowych Gobarto wprowadzonych niedawno na rynek przez Cedrob. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wspomnienie dawnego smaku”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, SCH Creative, IQ Media i Świeża Bazylia PR.
więcej
|
|
Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń: z Lowe Warsaw do Havas Worldwide Warsaw
Tworzący team kreatywny Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń z początkiem listopada dołączyli do agencji Havas Worldwide Warsaw. Poprzednio pracowali razem w Lowe Warsaw.
więcej
|
|
Karty podarunkowe w urodzinowej loterii Saturna
Ruszyła loteria z okazji 19-lecia obecności w Polsce sieci elektromarketów Saturn. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy&Mather, Universal McCann, Golden Submarine i Media Saturn Holding Polska.
więcej
|
|
,,Wielka kasa" w promocji konta w Banku BGŻ
Ruszyła loteria „Wielka kasa” promująca konto osobiste w Banku BGŻ. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, Alvernia, Lunapark i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Gwarancja najniższego oprocentowania" w bożonarodzeniowej kampanii pożyczki w Banku Millennium (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Millennium nawiązująca do Bożego Narodzenia. Akcję przygotowały agencja Change Integrated i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
kuchnia+ food film fest wsparty reklamami
Na outdoorze, w prasie, radiu, telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa promująca organizowany przez kanał kuchnia+ autorski przegląd filmów kulinarnych 5. kuchnia+ food film fest. Akcję we współpracy z działem kreacji platformy nc+ przygotowały firmy Sojuz, ZenithOptimedia i Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
500 tys. zł kary dla organizatora loterii "pusty SMS". "Wprowadzał konsumentów w błąd"
Internetq Poland, organizator konkursu Pusty sms, wprowadzał konsumentów w błąd. Decyzję prezes UOKiK potwierdził Sąd Apelacyjny. Wiadomości sms wysyłane do konsumentów sugerowały, że otrzymają oni nagrodę, gdy odeślą pusty sms. Gwarantowało to jednak jedynie rejestrację w konkursie i ewentualny udział w losowaniu.
więcej
|
|
Fortuna przez 3 lata sponsorem Legii Warszawa, 5 mln zł na rok
Firma bukmacherska Fortuna podpisała trzyletnią umowę sponsorską z Legią Warszawa. W roli sponsora głównego Legii zastąpi ActiveJet.
więcej
|
|
Stanisław Trzciński: Brak sponsora tytularnego nie zaszkodzi Open'erowi
- Organizatorzy Open'era zadowolą się większą ilością mniejszych sponsorów, muszą jedynie uważać, kogo zaproszą do współpracy, aby nie stracić wiarygodności u swoich wiernych fanów - pisze Stanisław Trzciński, współwłaściciel agencji marketingu muzycznego STX Jamboree i szef artystyczny Pozytywne Wibracje Festival.
więcej
|
|
Bartłomiej Brach: Heineken szuka dżentelmeńskiego sposobu zakończenia partnerstwa z Open'erem
- Problemem Open’era jest zdefiniowanie na nowo swojej marki. Dopiero wiedząc, czym jest festiwal, będzie można znaleźć partnera na kolejne 10 lat - pisze Bartłomiej Brach, strateg z agencji One Eleven.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PBC kontra ,,Wprost": 90 nowych zmiennych, testy pomiaru wydań cyfrowych (opinie)
„Wprost” zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z Polskich Badań Czytelnictwa. - Są zbyt drogie i nie oddają czytelnictwa wydań elektronicznych - twierdzi Point Group. - Mamy 90 nowych zmiennych i prowadzimy zaawansowane testy pomiaru wydań cyfrowych - odpowiada Waldemar Izdebski, prezes PBC.
więcej
|
|
"Puls Biznes Extra" miesięcznikiem dla klientów hoteli
Wydawnictwo Bonnier Business Polska wydało pierwszy numer miesięcznika “Puls Biznesu Extra”, który dystrybuowany jest dla klientów hoteli. Znaleźć można w nim przedruki z “Pulsu Biznesu” i własne materiały.
więcej
|
|
Spada sprzedaż dzienników regionalnych i lokalnych. Liderem ,,Dziennik Zachodni"
We wrześniu br. pozycję lidera wśród dzienników regionalnych i lokalnych zajął „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
PiS: Kontakty z mediami tylko przez biuro prasowe
Prawo i Sprawiedliwość wprowadziło nowe zasady kontaktów z mediami. Wszyscy parlamentarzyści, którzy zostaną zaproszeni do programów telewizyjnych lub radiowych, mają odsyłać dziennikarzy i wydawców do biura prasowego partii.
więcej
|
|
Monika Olejnik chce przeprosin od ,,W sieci" za ,,Brunatne pióra"
Monika Olejnik domaga się, by tygodnik „W sieci” (Fratria) przeprosił ją za zamieszczenie jej zdjęcia w artykule „Brunatne pióra”. Redaktor naczelny pisma Jacek Karnowski nie zamierza tego zrobić, tłumacząc, że obecność dziennikarki w tekście jest uzasadniona.
więcej
|
|
"Dziennik Gazeta Prawna" z dodatkami o zmianach w VAT
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) w tym tygodniu dołączy dwie części książki na temat zmian w podatku VAT oraz płytę „Faktura i PKPiR”.
więcej
|
|
Włamano się do siedziby tygodnika "7 Dni Puls Tygodnia"
Nieznani sprawcy w czwartek wieczorem włamali się do siedziby redakcji tygodnika „7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise) na warszawskim Mokotowie. Nic nie zginęło. Sprawę bada policja.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Instagram już z 1,5 mln polskich użytkowników, Pinterest z 800 tys.
Przeglądarkowa wersja aplikacji Instagram osiągnęła w sierpniu br. rekordową popularność w Polsce - ponad 1,5 mln użytkowników, czyli pięć razy więcej niż rok wcześniej. Natomiast Pinterest notował w ostatnich miesiącach ok. 800 tys. polskich użytkowników.
więcej
|
|
Google Shopping, czyli zakupy Google dostępne w Polsce
Polska jest jednym z siedmiu krajów, w których Google uruchomił swoją nową usługę - porównywarkę cen o nazwie Google Shopping.
więcej
|
|
Komentarze Google+ na YouTubie. Internauci protestują
Google zgodnie z zapowiedzią wprowadził na YouTubie system komentarzy zintegrowany z serwisem społecznościowym Google+. Wywołało to sprzeciw użytkowników YouTube’a.
więcej
|
|
Tak wyglądają wielokanałowi konsumenci
Obecnie na całym świecie z tabletów korzysta setki milionów ludzi. Do tego trzeba dodać użytkowników smartfonów, których należy liczyć już w miliardach. Także w Polsce konsumenci stają się coraz bardziej wielokanałowi. Szacuje się, iż 9 milionów z nas ma smartfona, a posiadaczy tabletów jest ponad 3 miliony. I wcale nie jest tak, iż jedno urządzenie wypiera drugie. Każde ma swoje specyficzne miejsce i znaczenie u konsumenta - pisze Dariusz Geiger, prezes Ingenious Technologies Polska.
więcej
|
|
Microsoft udostępnia Internet Explorera 11 dla Windows 7
Użytkownicy systemu Windows 7 mogą już oficjalnie pobrać przeglądarkę Internet Explorer w najnowszej, stabilnej wersji z numerem 11.
więcej
|
|
Po odejściu Żebrowskiego akcje K2 Internet w dół o 27 proc.
W ciągu trzech sesji giełdowych po ogłoszeniu odejścia Janusza Żebrowskiego z funkcji prezesa Grupy K2 Internet akcje spółki potaniały o 27 proc. Przy czym w kolejnych dniach spadek wyceny giełdowej firmy wyhamował.
więcej
|
|
Hangouty i klawiatura z Androida 4.4 KitKat dostępne w Google Play
W sklepie z aplikacjami Google Play pojawiły się nowe wersje komunikatora Hangouts oraz klawiatury Google, które zadebiutowały jako ekskluzywna zawartość Androida 4.4 KitKat.
więcej
|
|
Przemysław Mańkowski: z Agory na CEO w NextWeb Media
Przemysław Mańkowski objął stanowisko CEO grupy NextWeb Media. Poprzednio pracował w Agorze.
więcej
|
|
Google blokuje obce rozszerzenia dla przeglądarki Chrome
Rozszerzenia dla przeglądarki Google Chrome wkrótce będą mogły pochodzić tylko z jednego źródła - jej oficjalnego sklepu. Wszystkie inne metody ich instalacji zostaną zablokowane.
więcej
|
|
IQ Partners z 5,7 mln zł zysku po trzech kwartałach br.
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku grupa kapitałowa IQ Partners zanotowała 5,7 mln zł zysku netto.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|