|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 8 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Przychody NaTemat.pl wzrosły z 956 tys. do 2,2 mln zł. Serwis wyceniony na 4,5 mln zł
Spółka Glob360, właściciel NaTemat.pl, miała w ub.r. 956 tys. zł przychodów i aż 1,68 mln zł kosztów, a w br. - już 2,2 mln zł wpływów. 40 proc. udziałów spółki zostało sprzedane w czerwcu br. Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi przez NextWeb Media za 1,8 mln zł.
więcej
|
|
"Wprost" zawiesił uczestnictwo w Polskich Badaniach Czytelnictwa
Wyniki czytelnictwa tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) od lipca br. nie są prezentowane w ramach analiz dostarczanych przez Polskie Badania Czytelnictwa. Wydawca zawiesił bowiem korzystanie z tych badań i zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z nich.
więcej
|
|
Aleksander Śmigielski: W przyszłości trzeba będzie się tak reklamować, aby sprzedawać
- W przyszłości reklama będzie coraz bardziej związana ze sprzedażą - zarówno w internecie, jak i w reklamie tradycyjnej. Będzie także coraz bardziej spersonalizowana - mówi w rozmowie z nami Aleksander Śmigielski z firmy Unilever.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" spadła o 40 tys. egz.
We wrześniu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Parkiet”, zaś najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „GP Codziennie”.
więcej
|
TVP chce kontynuować "Czas honoru"
Dyrektor TVP2 Jerzy Kapuściński poinformował, że w planach jest nakręcenie kolejnej serii “Czasu honoru”. Ostateczna decyzja zależeć będzie jednak od tego, czy TVP znajdzie pieniądze na realizację nowych odcinków.
więcej
|
Unilever wydłuża czas płatności firmom reklamowym. ,,To karygodne"
|
Alter Art nie szuka nowego sponsora tytularnego Open'er Festivalu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wkrótce kolejne kanały w naziemnej telewizji cyfrowej? UKE bada zainteresowanie ósmym multipleksem
Urząd Komunikacji Elektronicznej poinformował, że do 19 listopada br. mogą zgłaszać się podmioty, które chcą zostać operatorami tzw. ósmego multipleksu. Mają się w nim znaleźć kanały z naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Sprawa dla reportera" na czele programów interwencyjnych
W jesiennej ramówce wśród programów reporterskich i interwencyjnych największą popularnością cieszy się emitowany od wielu lat w TVP1 magazyn „Sprawa dla reportera” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grzegorz Mędrzejewski: z TVP do własnej agencji Madstars.tv
Grzegorz Mędrzejewski, były dziennikarz sportowy TVP i TVN, założył agencję Madstars.tv. Będzie ona dostarczać mediom materiały wideo o tematyce sportowej i biznesowej.
więcej
|
|
Programy śniadaniowe tracą widzów. ,,Dzień dobry TVN" wygrywa z ,,Pytaniem na śniadanie"
Od początku sezon jesiennego zarówno „Dzień dobry TVN” jak i „Pytanie na śniadanie” notują spadki oglądalności. Jednak nadal morning show TVN ma zdecydowanie więcej widzów niż magazyn TVP2.
więcej
|
|
Bardziej elastyczna oferta nc+. Cztery nowe pakiety
Platforma nc+ przygotowała nową ofertę na okres świąteczno-noworoczny. Pozwala ona na dostęp do stacji Canal+ już z pakietem Comfort+, możliwość wyboru filmowych lub sportowych kanałów premium i testowanie oferty premium przez cztery miesiące.
więcej
|
|
Akson Studio szuka pomysłów na seriale
Firma producencka Akson Studio ogłosiła konkurs na scenariusz serialu telewizyjnego. Można wygrać w nim 10 tys. zł oraz możliwość realizacji swojego projektu u producenta.
więcej
|
|
"The Voice of Poland" wkracza w decydującą fazę. Ruszają odcinki na żywo
TVP2 rozpoczyna emisję odcinków na żywo trzeciej edycji talent-show “The Voice of Poland”. W pierwszym z nich gośćmi specjalnymi będą holenderski piosenkarz Alain Clark i duńska wokalistka Nabiha.
więcej
|
|
Białoruska firma żąda zaprzestania nadawania przez TV Biełsat
W najbliższy poniedziałek w Mińsku odbędzie się rozprawa, w której firma sprzedająca na terenie Białorusi urządzenia do odbioru telewizji satelitarnej oskarża TV Biełsat o bezprawne używanie swojej nazwy.
więcej
|
|
Powstanie czwarty sezon serialu "American Horror Story"
Szefostwo telewizji FX podjęło decyzję o realizacji czwartej serii antologii grozy "American Horror Story".
więcej
|
|
Eurosport pokaże kolejny sezon PŚ w biathlonie
Eurosport będzie transmitował wszystkie zawody Pucharu Świata w biathlonie w sezonie 2013/2014.
więcej
|
|
Relacje z obchodów Narodowego Święta Niepodległości w TVP1
Telewizja Polska 11 listopada br. będzie transmitować główne uroczystości Narodowego Święta Niepodległości z placu Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Co jeszcze tego dnia zobaczymy w TVP?
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aleksander Śmigielski: W przyszłości trzeba będzie się tak reklamować, aby sprzedawać
- W przyszłości reklama będzie coraz bardziej związana ze sprzedażą - zarówno w internecie, jak i w reklamie tradycyjnej. Będzie także coraz bardziej spersonalizowana - mówi w rozmowie z nami Aleksander Śmigielski z firmy Unilever.
więcej
|
|
Plakaty ,,Do zaliczenia" uprzedmiotawiają kobiety i zagrażają młodym
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że plakaty promujące film „Do zaliczenia” naruszyły kodeks reklamowy, uprzedmiatawiając wizerunek kobiety i zagrażając rozwojowi dzieci i młodzieży. Do Komisji wpłynęło ponad tysiąc skarg dotyczących tych reklam.
więcej
|
|
,,Rozmowa to wychowanie" w nowej kampanii Fundacji Mamy i Taty (wideo)
Fundacja Mamy i Taty w listopadzie rozpocznie kampanię społeczną „Rozmowa to wychowanie”. Przy akcji pracowały firmy Eura7, Black Rabbit i Grupa IQS.
więcej
|
|
"Zobacz więcej" - rusza nowa kampania platformy nc+
“Zobacz więcej” - to hasło pod którym od 8 listopada br. promować się będzie platforma nc+. Nowa kampania wizerunkowa operatora - podkreślająca jego bogatą ofertę - obejmie telewizję, radio, internet i outdoor.
więcej
|
|
,,Świąteczny sygnał SOS" w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Rusza kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce związana z Bożym Narodzeniem. Przy akcji, której patronują prezydentowa Anna Komorowska i radiowa Jedynka, pracowały m.in. firmy Full Glass Studio i Film Factory Studio.
więcej
|
|
,,Galaxy 11" - Franz Beckenbauer w piłkarskiej kampanii Samsunga (wideo)
Samsung zaczyna globalną kampanię reklamową „Galaxy 11” - o tematyce piłkarskiej i w konwencji fantasy. W akcji wystąpi jedenastu znanych piłkarzy, którymi kierować będzie Franz Beckenbauer.
więcej
|
|
Ludzkie zwierzęta reklamują pożyczki w Vivus Finance (wideo)
Vivus Finance zmienia swoją komunikację marketingową, która teraz będzie oparta na haśle „Pieniądze współczesnych ludzi”. Rozpoczętą właśnie kampanię przygotowały firmy McCann Group i Initiative Media.
więcej
|
|
,,Lekko tak" w reklamie Princessy (wideo)
Pod hasłem „Lekko tak” ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja JWT Warsaw i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Aplikacje mobilne Pracuj.pl reklamowane na przystankach
Ruszyła kampania reklamująca aplikacje mobilne portalu Pracuj.pl. Akcję - realizowaną na warszawskich przystankach i za pomocą geotargetowanych SMS-ów - przygotowała Grupa K2.
więcej
|
|
KinAds z pakietami do mężczyzn, kobiet i rodzin
Broker reklamy kinowej KinAds wprowadza trzy nowe pakiety obejmujące konkretne grupy docelowe: „W roli głównej kobieta”, „W roli głównej mężczyzna” i „W roli głównej rodzina”.
więcej
|
|
Anna Jakubowska dyrektor generalną Coca-Cola w Polsce i krajach bałtyckich
Anna Jakuba objęła stanowisko dyrektor generalnej Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialnej za Polskę oraz kraje bałtyckie Litwę, Łotwę i Estonię. Zastąpiła ona na tym stanowisku Paul’a Woodward’a, który pełnił tę funkcję od sierpnia 2010 roku.
więcej
|
|
David Bowie reklamuje Louis Vuitton (wideo)
David Bowie pojawił się w spocie reklamowym Louis Vuittona.
więcej
|
|
Waldemar Kruk będzie doradzał AMS
Waldemar Kruk, dotychczas prezes spółki Polskie Badania Outdooru (PBO), został doradcą firmy AMS w zakresie analiz strategicznych i marketingu sprzedaży.
więcej
|
|
Wioleta Giza new business managerem w Netizens
Wioleta Giza objęła stanowisko news business managera w Netizens. Będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów przez Netizens digital innovation house.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Wprost" zawiesił uczestnictwo w Polskich Badaniach Czytelnictwa
Wyniki czytelnictwa tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) od lipca br. nie są prezentowane w ramach analiz dostarczanych przez Polskie Badania Czytelnictwa. Wydawca zawiesił bowiem korzystanie z tych badań i zastanawia się nad całkowitą rezygnacją z nich.
więcej
|
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej, ,,Rzeczpospolita" poniżej 10 tys. egz.
We wrześniu br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach pozostał „Fakt”. Wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”, której średni wynik spadł do poniżej 10 tys. egz.
więcej
|
|
Wspólna oferta reklamowa Polskapresse i E-budownictwo.pl
Serwisy Grupy Polskapresse oraz Grupy E-budownictwo.pl weszły w skład wspólnej oferty reklamowej pod nazwą Wider Home. Kierowana jest ona do klientów z branży budowlanej, nieruchomości, architektury, designu i stylizacji wnętrz.
więcej
|
|
Edipresse kupił serwisy od grupy Infor PL
Wydawnictwo Edipresse Polska kupiło serwisy internetowe Rynekmedyczny.pl, Commed.pl oraz lifestylowe sekcje serwisu Wieszjak.pl od spółki Next.pl wchodzącej w skład grupy Infor PL. Witryny włączone zostaną do platformy Edi-Net stworzonej przez Edipresse.
więcej
|
|
Motor-Presse Polska kupił mojeauto.pl od Grupy Allegro
Wydawnictwo Motor-Presse Polska sfinalizowało zakup serwisu mojeauto.pl od Grupy Allegro. - Ta inwestycja pozwoli wzmocnić naszą pozycję na rynku motoryzacyjnym - mówi Krzysztof Komar, prezes Motor-Presse Polska.
więcej
|
|
"Gazeta Krakowska" z "Atlasem lasów Małopolski"
W sobotę 9 listopada br. „Gazeta Krakowska” (Polskapresse) rozpoczyna nową kolekcję - “Atlas lasów Małopolski”. Cztery razy w tygodniu dziennik publikować będzie kolejne mapy.
więcej
|
|
,,Dziennik Łódzki" z pocztówkami 3D
„Dziennik Łódzki” (Polskapresse) od piątkowego wydania z 8 listopada br. dołączać będzie do nakładu serię pocztówek 3D pokazującą najciekawsze widoki województwa łódzkiego.
więcej
|
|
"Express Ilustrowany" z planem Łodzi i aglomeracji łódzkiej
Od 8 do 27 listopada do codziennego wydania “Expressu Ilustrowanego” dołączony zostanie „Plan Łodzi i miast aglomeracji łódzkiej". Bezpłatna kolekcja składa się z 14 odcinków czterostronicowych wkładek oraz specjalnej teczki do kompletowania map.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Przychody NaTemat.pl wzrosły z 956 tys. do 2,2 mln zł. Serwis wyceniony na 4,5 mln zł
Spółka Glob360, właściciel NaTemat.pl, miała w ub.r. 956 tys. zł przychodów i aż 1,68 mln zł kosztów, a w br. - już 2,2 mln zł wpływów. 40 proc. udziałów spółki zostało sprzedane w czerwcu br. Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi przez NextWeb Media za 1,8 mln zł.
więcej
|
|
Onet i Ringier Axel Springer Polska razem w Megapanelu. Wyprzedzą o2 i WP
Od danych za wrzesień serwisy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska będą klasyfikowane wspólnie w Megapanelu PBI/Gemius. Według danych z sierpnia mają razem 15,3 mln użytkowników i 2,4 mld odsłon.
więcej
|
|
Grzegorz Mędrzejewski: z TVP do własnej agencji Madstars.tv
Grzegorz Mędrzejewski, były dziennikarz sportowy TVP i TVN, założył agencję Madstars.tv. Będzie ona dostarczać mediom materiały wideo o tematyce sportowej i biznesowej.
więcej
|
|
Facebook zapowiada nowe przyciski ,,lubię to" bez kciuka
Wkrótce społecznościowe przyciski Facebooka przybiorą nową formę. Nie będzie już w nich charakterystycznego kciuka do góry.
więcej
|
|
Google wyrokiem sądu zmuszone do usuwania zdjęć z wyszukiwarki
Decyzją francuskiego sądu Google musi zablokować w wyszukiwarce kompromitujące zdjęcia Maxa Mosleya, byłego prezydenta międzynarodowej federacji samochodowej FIA.
więcej
|
|
Twitter na giełdzie blisko dwukrotnie droższy niż zakładano
W dniu giełdowego debiutu Twittera ceny jego akcji rosły o nawet 92 proc. w stosunku do początkowej kwoty emisji.
więcej
|
|
Tesco uruchamia samodzielny punkt "Zamów i odbierz" (wideo)
Tesco uruchomiło pierwszy stacjonarny punkt "Zamów i odbierz", który umożliwia szybki odbiór zakupów zamówionych przez internet.
więcej
|
|
Polacy jako jedni z pierwszych będą obchodzić imieniny na Facebooku
Facebook rozpoczął testy nowej funkcji - imienin - wśród użytkowników z Polski oraz Grecji. Decyzja ta została podyktowana szczególnie silnym kultywowaniem tradycji obchodzenia imienin w tych krajach.
więcej
|
|
Wspólna oferta reklamowa Polskapresse i E-budownictwo.pl
Serwisy Grupy Polskapresse oraz Grupy E-budownictwo.pl weszły w skład wspólnej oferty reklamowej pod nazwą Wider Home. Kierowana jest ona do klientów z branży budowlanej, nieruchomości, architektury, designu i stylizacji wnętrz.
więcej
|
|
Groupon ze stratą w III kw., w górę przychód - 43,5 mln aktywnych klientów
Groupon zaprezentował swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony w październiku (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z październikowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej
|
|
o2: centrala WP nie zostanie przeniesiona z Gdańska do Warszawy
Po przejęciu Wirtualnej Polski o2 zamierza rozwijać treści wideo, a także dostęp mobilny do tego portalu. Nie będzie treści płatnych, bo serwisy mają utrzymywać się z reklam. Portale wp.pl oraz o2.pl będą nadal funkcjonować jako konkurencyjne serwisy.
więcej
|
|
Katarzyna Pasik: z K2 Internet do hyperCREW
Do zespołu agencji hyperCREW dołączyła Katarzyna Pasik, która objęła stanowisko account managera.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polscy kierowcy wierni swoim stacjom benzynowym
Niemal połowa polskich kierowców przyznaje, że najczęściej tankuje benzynę na tej samej stacji benzynowej. Co czwarty jest wierny jednej sieci stacji benzynowych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Większość Polek za nowymi zasadami w urlopach macierzyńskich
Zdaniem większości Polek, wprowadzona w czerwcu br. długość urlopu macierzyńskiego jest odpowiednia, ale tacierzyński powinien trwać dłużej - wynika z badania Streetcom Polska.
więcej
|
|
Na zakupy świąteczne planujemy wydać 1126 zł
W tym roku na bożonarodzeniowe prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać ok. 1126 zł. W porównaniu z wydatkami poniesionymi w zeszłym roku Polacy planują zwiększyć swój budżet o 5 proc. 78 proc. badanych sfinansuje święta głównie z oszczędności, a co dwudziesta osoba ma zamiar zadłużyć się w banku - wynika z badania Deloitte.
więcej
|
|
,,Nie" dla 6-latków w szkołach, ,,tak" dla powrotu do starego systemu edukacji
Tuż przed sejmowym głosowaniem w sprawie referendum nad zniesieniem obowiązku szkolnego sześciolatków, Instytut Badania Opinii Homo Homini zapytał Polaków o ich opinie w tej kwestii.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|