|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 7 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Andrzej Urbański naczelnym "Uważam Rze Historia". ,,Z miłości do historii"
Andrzej Urbański, były prezes Telewizji Polskiej, został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika historycznego “Uważam Rze Historia” (Uważam Rze).
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" spadła o 40 tys. egz.
We wrześniu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Parkiet”, zaś najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „GP Codziennie”.
więcej
|
|
Nowa oferta łączona Cyfrowego Polsatu i Plusa. Telewizja, internet i telefon za 99,80 zł
Cyfrowy Polsat i Plus przygotowały promocyjny zestaw trzech usług: telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, telefonu w ofercie Plusa oraz internetu LTE znajdującego się w ofercie obu operatorów. Dzięki rabatom łączne opłaty miesięczne za te trzy usługi to 99,80 zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mixx Awards 2013 rozdane. "Mocnopomocni", VML Poland, Wolniak i Andrian, Gong, Mediacom...
W tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie nagrodę Best In Show otrzymała kampania "Mocnopomocni agenci PZU". Tytuł człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian z VML Poland, agencji roku - ex aequo Artegence i VML Poland, domu mediowego roku - MEC Global, a marketera roku - PZU.
więcej |
|
TVP chce kontynuować "Czas honoru"
Dyrektor TVP2 Jerzy Kapuściński poinformował, że w planach jest nakręcenie kolejnej serii “Czasu honoru”. Ostateczna decyzja zależeć będzie jednak od tego, czy TVP znajdzie pieniądze na realizację nowych odcinków.
więcej |
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TVP2 wyprzedziła TVN
W październiku 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największe wzrosty zanotowały stacje TVP Historia i Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Alter Art nie szuka nowego sponsora tytularnego Open'er Festivalu
Alter Art, organizator Open’er Festivalu, po zakończeniu współpracy z marką Heineken jest otwarty na propozycje sponsoringu imprezy, przy czym nie szuka jej nowego sponsora tytularnego. Firma nie informuje, jak może zmienić się w związku z tym budżet przyszłorocznego festiwalu.
więcej
|
TVN i Polsat ostro w dół - w październiku Puls2 przed TVP Info
W październiku 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymał kanał TVN, a największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem, ,,Fakty" straciły najwięcej
|
TV Trwam ogłasza konkurs na chrześcijańskie seriale
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowa oferta łączona Cyfrowego Polsatu i Plusa. Telewizja, internet i telefon za 99,80 zł
Cyfrowy Polsat i Plus przygotowały promocyjny zestaw trzech usług: telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, telefonu w ofercie Plusa oraz internetu LTE znajdującego się w ofercie obu operatorów. Dzięki rabatom łączne opłaty miesięczne za te trzy usługi to 99,80 zł.
więcej
|
|
TVP chce kontynuować "Czas honoru"
Dyrektor TVP2 Jerzy Kapuściński poinformował, że w planach jest nakręcenie kolejnej serii “Czasu honoru”. Ostateczna decyzja zależeć będzie jednak od tego, czy TVP znajdzie pieniądze na realizację nowych odcinków.
więcej
|
|
TVP1 liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TVP2 wyprzedziła TVN
W październiku 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największe wzrosty zanotowały stacje TVP Historia i Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info.
więcej
|
|
UPC straciło 30 tys. klientów. Rośnie telefonia, internet i TV cyfrowa
Na koniec III kwartału br. sieć UPC Polska miała o 30 tys. klientów mniej niż rok wcześniej. Jeszcze bardziej spadła liczba klientów usługi telewizyjnej, za to abonentów przybywa telewizji cyfrowej, internetowi, a najbardziej usłudze telefonicznej.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski chętnie oglądany w TV Puls
Program “Wojciech Cejrowski. Boso” nadawany od końca września br. w TV Puls ogląda średnio 166 tys. widzów i daje stacji wyniki lepsze od jej średniego udziału w rynku.
więcej
|
|
"Polska 2014 magazyn siatkarski" w Polsat Sport News
“Polska 2014 magazyn siatkarski” to nowy program publicystyczny, który emitować będzie kanał Polsat Sport News. Magazyn będzie przybliżał kulisy przygotowań do siatkarskich mistrzostw świata, które we wrześniu 2014 roku odbędą się w Polsce.
więcej
|
|
Animal Planet w nowej szacie graficznej i formacie 16:9 (wideo)
Od 8 listopada stacja Animal Planet będzie dostępna w Polsce w lepszej jakości i nowym formacie 16:9.
więcej
|
|
"Korzenie" - nowy serial kanału History
Sukces komercyjny produkcji "Hatfields & McCoys: Wojna klanów", "Biblia" i "Wikingowie" zachęcił szefostwo kanału History do wydania zgody na realizację kolejnego kostiumowego miniserialu.
więcej
|
|
AXN pokaże drugi sezon serialu ,,Elementary"
18 listopada 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Elementary”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Unilever wydłuża czas płatności firmom reklamowym. ,,To karygodne"
Organizacje zrzeszające firmy marketingowe są oburzone faktem, że Unilever Polska wydłużył termin płatności swoim kontrahentom reklamowym z 60 do 90 dni. - Jest to karygodna praktyka, można to nawet odczytywać jako działanie na szkodę firm powiązanych z Unileverem - oceniają.
więcej
|
|
,,Wyloguj się do życia" - Sokół w kampanii do gimnazjalistów (wideo)
Ruszyła kampania społeczna „Wyloguj się do życia” zwracająca uwagę na szkodliwość uzależnienia od komputera i internetu. Twarzą akcji, skierowanej głównie do gimnazjalistów, jest raper Wojciech „Sokół” Sosnowski.
więcej
|
|
T-Mobile reklamuje rozmowy bez limitu (wideo)
Rusza kampania reklamująca nielimitowane rozmowy w taryfach abonamentowych T-Mobile. Akcję przygotowały agencja G7 i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
UPC Polska wybiera nową agencję. Reklamy dalej z Katarzyną Pakosińską?
UPC Polska zaczął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną, do którego zaprosił pięć agencji. Operator nie przesądza na razie, czy w dalszym ciągu w jego reklamach będzie występować Katarzyna Pakosińska.
więcej
|
|
Basia z nowym chłopakiem reklamuje ,,Trzy miej na święta" w Plusie (wideo)
Pod hasłem „Trzy miej na święta” startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plusa. W akcji - przygotowanej przez firmy Young & Rubicam Brands, TFP i Media Direction - występuje Basia, znana z poprzednich reklam sieci.
więcej
|
|
Anna Przybylska w zimowej kampanii mleczka Garnier
Ruszyła kampania reklamowa mleczka regenerującego Garnier Intensywna Pielęgnacja (L’Oréal Polska). Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy Publicis i ZenithOptimedia, jest Anna Przybylska.
więcej
|
|
Iwona Ferszter-Petz: z Clear Channel Polska do Ströer Polska
Iwona Ferszter-Petz z początkiem listopada objęła funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej w firmie outdoorowej Ströer Polska. Poprzednio przez kilkanaście lat pracowała w Clear Channel Polska.
więcej
|
|
Gliwice reklamują nową halę i szukają dla niej sponsora (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa powstającej w Gliwicach hali widowiskowo-sportowej. Władzie miasta zaczynają szukać sponsora tytularnego dla obiektu.
więcej
|
|
San Markos dla Wojciecha Herry
Agencja San Markos przygotowała strategię marketingową i kampanię promocyjną wprowadzającą na rynek nowy produkt konsultanta i trenera Wojciecha Herry o nazwie "Motivational Speaking".
więcej
|
|
Reality ,,Warsaw Shore" reklamowane w sieci i na ulicach (foto)
Stacja MTV Polska rozpoczęła kampanię reklamową reality-show “Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, który w niedzielę trafi na jej antenę. Działania obejmują głównie internet, a także outdoor i kina.
więcej
|
|
Havas Worldwide Warsaw będzie pracować dla platformy nc+
Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej marek nc+ oraz Canal+ w obszarze digital marketingu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Andrzej Urbański naczelnym "Uważam Rze Historia". ,,Z miłości do historii"
Andrzej Urbański, były prezes Telewizji Polskiej, został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika historycznego “Uważam Rze Historia” (Uważam Rze).
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" spadła o 40 tys. egz.
We wrześniu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Parkiet”, zaś najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „GP Codziennie”.
więcej
|
|
"Fakt Historia" nowym tygodnikiem historycznym. Bogusław Wołoszański wśród autorów
9 listopada br. ukaże się pierwszy numer tygodnika „Fakt Historia”. Będzie to bezpłatny dodatek dołączany - w każdą sobotę - do dziennika “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). - Na pewno nie będziemy przynudzać - zapewnia Piotr Bugajski, szef dodatku.
więcej
|
|
Spada zysk Axel Springer, więc firma stawia na digitalizację
Niemiecki gigant wydawniczy Axel Springer planuje podjęcie bardziej intensywnych działań mających na celu digitalizację wszystkich swoich tytułów prasowych. Ma to poprawić finanse spółki.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" najwięcej traci po trzech kwartałach, ,,Fakt" liderem
W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Burda i G+J połączyły biura reklamy. Szefową Barbara Topol
Biura reklamy spółek Burda Media Polska i G+J Polska zostały połączone w jedną jednostkę. Szefową nowego biura reklamy została Barbara Topol.
więcej
|
|
Tygodnik ,,W Sieci" dostępny na tabletach i e-czytnikach
Tygodnik „W Sieci” oraz miesięczniki „ W Sieci Historii” i „Gazeta Bankowa” (wszystkie tytuły wydaje Fratria) zostały udostępnione w formatach EPUB, MOBI i PDF umożliwiających czytanie na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
Roman Polański i Emanuelle Seigner na dwóch okładkach "Vivy!"
W czwartek do sprzedaży trafił najnowszy numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) z wynikami plebiscytu Viva! Photo Awards! 2013. Wydanie ma dwie wersje okładkowe - na jednej jest Roman Polański, a na drugiej - Emanuelle Seigner.
więcej
|
|
"Czas honoru", prace na warszawskiej "Łączce" i Bank Zachodni WBK z nagrodami w konkursie "Do Rzeczy"
Twórcy serialu „Czas honoru”, instytucje zaangażowane w projekt poszukiwań i identyfikacji ofiar komunizmu pochowanych na „Łączce” oraz Bank Zachodni WBK otrzymali tytuły Strażnika Pamięci 2013 w konkursie zorganizowanym przez “Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Mixx Awards 2013 rozdane. "Mocnopomocni", VML Poland, Wolniak i Andrian, Gong, Mediacom...
W tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie nagrodę Best In Show otrzymała kampania "Mocnopomocni agenci PZU". Tytuł człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian z VML Poland, agencji roku - ex aequo Artegence i VML Poland, domu mediowego roku - MEC Global, a marketera roku - PZU.
więcej
|
|
30 proc. polskich internautów ogląda nielegalne transmisje sportowe online
Nielegalnie udostępniane w sieci transmisje sportowe ogląda blisko 30 proc. internautów w Polsce - wynika z badania Pentagon Research.
więcej
|
|
Decyzja UOKiK-u ws. połączenia o2 i Wirtualnej Polski w ciągu dwóch miesięcy
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymał już wniosek o zgodę na połączenie Grupy o2 i Wirtualnej Polski i wyda decyzję w tej sprawie w ciągu dwóch miesięcy, o ile nie pojawią się dodatkowe pytania.
więcej
|
|
Avon ruszył ze sprzedażą internetową
Avon Cosmetics Polska uruchomił swój sklep internetowy. Dostępne są w nim wszystkie kosmetyki z oferty firmy, a ich dostarczaniem zajmują się współpracujące z nią konsultantki.
więcej
|
|
Chrome z dodatkowymi mechanizmami zabezpieczającymi
Kolejne wydania przeglądarki Google Chrome mają zostać wyposażone w dodatkowe mechanizmy zabezpieczające. Dzięki nim Chrome będzie chronić zapisane hasła, a także ostrzegać o plikach zawierających złośliwy kod.
więcej
|
|
OS3 Group przejmuje jedną trzecią domu mediowego Mr Target
OS3 Group kupiła 33 proc. udziałów w internetowym domu mediowym Mr Target działających w grupie Sare. OS3 chce w ten sposób poszerzyć swoje kompetencje o planowanie i zakup mediów cyfrowych.
więcej
|
|
Interia.pl z serwisem o współczesnej historii Polski, naczelnym Krzysztof Fijałek
Interia.pl uruchomiła serwis Nowahistoria.interia.pl poświęcony dziejom Polski w XX i XXI wieku. Redaktorem naczelnym witryny jest Krzysztof Fijałek, a współpracują z nim historycy i publicyści.
więcej
|
|
Deezer zapowiada nowy interfejs i obniża ceny
Muzyczny serwis streamingowy Deezer wkrótce otrzyma nowy interfejs. Twórcy obniżyli również cenę abonamentu premium+ dla polskich użytkowników.
więcej
|
|
Michał Kolanko komentatorem portalu Gazeta.pl
Michał Kolanko, bloger, dziennikarz polityczny i współzałożyciel serwisu 300polityka.pl, od listopada br. jest stałym współpracownikiem portalu Gazeta.pl.
więcej
|
|
iPad i iPhone najpopularniejszymi urządzeniami mobilnymi do przeglądania sieci
iPad i iPhone to najpopularniejsze modele urządzeń mobilnych, za pomocą których użytkownicy z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki łączą się z internetem - wynika z danych firmy Gemius.
więcej
|
|
Strefa Sztuki - wirtualna galeria na Allegro
Na portalu Allegro.pl wystartowała Strefa Sztuki - wirtualna galeria z pracami młodych, polskich artystów, którzy mogą w niej prowadzić sprzedaż swoich dzieł.
więcej
|
|
Kolejne serwisy Interii w wersjach mobilnych
Należące do Grupy Interia.pl serwisy Poboczem.pl, Raportdrogowy.pl, Interia.tv i Mamdziecko.interia.pl zostały udostępnione w wersjach na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
RTB House - nowa agencja Grupy AdPilot
Zespół RTB działający od 2012 r. w ramach Grupy AdPilot został ostatnio przekształcony w samodzielną agencję o nazwie RTB House, specjalizującą się w zakupie reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|