|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kanały H2 i Lifetime mają trafić do Polski
Koncern A+E Networks planuje wprowadzenie do naszego kraju dwóch nowych kanałów: dokumentalnej stacji H2 i kobiecej telewizji Lifetime - powiedziała nam Izabella Wiley, dyrektor generalna polskiego biura spółki.
więcej
|
|
TVN24 nowym liderem stacji newsowych, TVP Info o 64 proc. w dół
W październiku br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych awansowała TVN24. Na drugie miejsce spadł kanał TVP Info, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskała Superstacja.
więcej
|
|
Blondynka z reklam sieci Play w "Pierwszej miłości" Polsatu
Barbara Kurdej-Szatan, aktorka znana z roli blondynki w serii reklam sieci komórkowej Play, pojawi się w serialu Polsatu “Pierwsza miłość”. Zagra tam żołnierkę Agnieszkę Sikorską.
więcej
|
|
Byli menedżerowie z Discovery i Polsatu w A+E Networks Poland
Karol Bek, Tomasz Brzeziński i Jarosław Dutka objęli nowo utworzone stanowiska kierownicze w firmie A+E Networks Poland, nadawcy stacji History i CI Polsat. Ich zatrudnienie ma związek z planami rozwoju polskiego biura koncernu.
więcej
|
|
FOX stawia na sport. Simon Thomas nowym wiceprezesem
Simon Thomas w styczniu br. obejmie nowo utworzone stanowisko wiceprezesa FOX International Channels ds. globalnej sprzedaży treści i programów sportowych. To jeden z elementów globalnej strategii koncernu polegającej na rozwijaniu oferty sportowej.
więcej
|
|
Ewelina Rabsztyn awansowała w UPC Polska
Ewelina Rabsztyn, dotąd starszy kierownik ds. treści telewizyjnych w UPC Polska, awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. programmingu.
więcej
|
|
Scifi Universal pokaże serial ,,Sanktuarium"
14 listopada 2013 roku kanał Scifi Universal rozpocznie emisję nowego serialu „Sanktuarium”.
więcej
|
|
Ale Kino+ pokaże serial ,,Top of the Lake"
6 listopada 2013 roku kanał Ale kino+ rozpocznie emisję serialu „Top of the Lake”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Festiwal Open'er nawet bez marki Heineken w nazwie ma pozycję niezagrożoną (opinie)
- Rezygnacja Heinekena z tytularnego sponsoringu festiwalu Open’er nie ma żadnego znaczenia dla rangi imprezy. Organizatorzy powinni jednak intensywniej komunikować zmieniającą się formułę festiwalu - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
FoodCare: Michalczewski kłamie w sprawie komornika
Zarząd FoodCare’u zarzuca Dariuszowi Michalczewskiemu, że świadomie mija się z prawdą i wprowadza opinię publiczną w błąd, informując, jakoby komornik zajął marki i nieruchomości firmy jako zabezpieczenie zaległych opłat za sprzedaż Tigera.
więcej
|
|
Frisco.pl reklamuje się wirtualnym sklepem w warszawskim metrze
Internetowy supermarket Frisco.pl ruszył z kampanią reklamową, w ramach której na jednej ze stacji metra warszawskiego powstał wirtualny sklep pozwalający robić zakupy za pomocą smartfonów.
więcej
|
|
,,Dożywocie z poczuciem winy" w kampanii do kierowców o pieszych
Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego zaczyna kampanię społeczną zwracającą uwagę kierowców na wypadki drogowe z udziałem przechodniów. Akcja przebiega pod hasłem „Dożywocie z poczuciem winy. Uważaj na pieszych”.
więcej
|
|
,,Zwierzęca" kampania z Krystyną Czubówną reklamuje Rainbow Tours (wideo)
Startuje kampania reklamowa letniej oferty Rainbow Tours nawiązująca do stylistyki filmów przyrodniczych. Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Bifri.
więcej
|
|
Świąteczna frajda reklamuje IKEA (wideo)
Pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda” zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów IKEA. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Tango, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC.
więcej
|
|
Kandydatka z kogutem reklamuje PZU jako pracodawcę (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamowa PZU pod hasłem „Nawet najlepsi zrobią wszystko, żeby pracować w PZU”. Akcję przygotowały agencja VML Poland i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
Przemysław Fura: z TBWA na szefa digitalu w Cheil Polska
Przemysław Fura został szefem działu digital w agencji reklamowej Cheil Polska. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Next Generation Interactive, E-Graphics/TBWA Group i Lowe and Partners.
więcej
|
|
,,Jeśli masz internet, masz nas" w reklamach o2.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa portalu o2.pl podkreślająca różnorodność związanych z nim serwisów należących do Grupy o2. Reklamy do akcji, prowadzonej w telewizji, radiu i kinach, przygotowała agencja Warhol Studio.
więcej
|
|
Draft FCB z obsługą reklamową Fundacji Nutricia
Agencja Draft FCB wygrała przetarg na obsługę reklamową Fundacji Nutricia. Brały w nim udział cztery firmy.
więcej
|
|
Empik reklamuje ,,prezenty Twoich marzeń" (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci salonów Empik i serwisu empik.com. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prezenty Twoich marzeń”, przygotowała firma E-commerce Services zarządzająca serwisem empik.com.
więcej
|
|
10 mln Polaków reklamuje kredyt w Santander Consumer Banku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu gotówkowego w Santander Consumer Banku podkreślająca, że z jego usług skorzystało już 10 mln Polaków. Akcję przygotowały firmy Grupa Eskadra, Garaż i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Merlin.pl reklamuje się na billboardach i w sieci
Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Merlin.pl. To największa w historii serwisu akcja reklamowa, która obejmuje internet i outdoor. Działania przygotowała agencja Płodni.com.
więcej
|
|
Komornik zajmuje marki i nieruchomości FoodCare'u na rzecz Michalczewskiego
Komornik sądowy zamierza zająć prawa do marek (takich jak Black, Frugo, Gellwe i Fitella) oraz nieruchomości należących do FoodCare’u jako zabezpieczenie 10 mln zł, które firma ma wypłacić Fundacji Dariusza Michalczewskiego w związku z napojem Tiger.
więcej
|
|
Heineken sponsorem UEFA Champions League do końca sezonu 2017/2018
Heineken przedłużył umowę sponsoringową UEFA Champions League. Według nowego dokumentu pozostanie oficjalnym partnerem tych rozgrywek do końca sezonu 2017/2018.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny people tracą czytelników. "Gala" wyprzedziła "Vivę!"
Wszystkie magazyny z segmentu people w sierpniu br. zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło “Show”. Najmniej spadła sprzedaż “Gali”, której udało się wyprzedzić “Vivę!”.
więcej
|
|
Andrzej Stepanow, Aneta Rumniak i Beata Krawczyk odchodzą z Gremi Business Communications
Z Gremi Business Communications odchodzą dyrektor marketingu Andrzej Stepanow, szefowa działu badań i analiz Aneta Rumniak oraz dyrektor działu konferencji i szkoleń Beata Krawczyk.
więcej
|
|
Skandynawski dziennik testuje papier zasilany światłem
„Helsingin Sanomat” - największy skandynawski dziennik - wybierze wśród swoich czytelników, testerów innowacyjnych czytników zasilanych m.in. energią słoneczną.
więcej
|
|
Naczelny "Super Expressu" nie będzie miał procesu karnego z art. 212
Nie odbędzie się proces karny, który z art. 212 kodeksu karnego chciał wytoczyć Sławomirowi Jastrzębowskiemu, redaktorowi naczelnemu “Super Expressu” (Murator), były śląski komendant policji Dariusz Działo. Wycofał się on bowiem z oskarżenia.
więcej
|
|
Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz dyrektorem promocji w dziale new business G+J
Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz została dyrektorem promocji w dziale new business & corporate media G+J Polska. Przejęła obowiązki Dariusza Zielińskiego, który przeszedł do Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
E-booki i audiobooki z Virtualo w ofercie eKiosku
Należąca do Grupy Gremi firma eKiosk poszerzyła swoją ofertę o e-booki i audiobooki. Ich dostawcą jest Virtualo, dystrybutor e-contentu należący do Grupy Empik.
więcej
|
|
Grudniowe "Elle" z dodatkiem "Świąteczne inspiracje"
Do części nakładu grudniowego wydania miesięcznika “Elle” (Grupa Burda), które ukazało się w środę 6 listopada br., dołączono dodatek “Świąteczne inspiracje”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jarosław Grabowski odchodzi z Grupy Onet.pl
Jarosław Grabowski, dyrektor pionu portalu w Grupie Onet, odchodzi z firmy. Zajmowane dotąd przez niego stanowisko zostanie zlikwidowane.
więcej
|
|
62 proc. Polaków to internauci, średnio przez 15,66 godz. tygodniowo w sieci
Korzystanie z internetu deklaruje 62 proc. Polaków, z których każdy tygodniowo spędza w sieci średnio 15 godzin i 40 minut. Wśród internautów laptopy są popularniejsze od komputerów stacjonarnych, a rzadko do przeglądania sieci służą tablety.
więcej
|
|
Frisco.pl reklamuje się wirtualnym sklepem w warszawskim metrze
Internetowy supermarket Frisco.pl ruszył z kampanią reklamową, w ramach której na jednej ze stacji metra warszawskiego powstał wirtualny sklep pozwalający robić zakupy za pomocą smartfonów.
więcej
|
|
Google uruchamia Helpouts (wideo)
Google startuje z nowym serwisem, który pozwoli internautom zarabiać poprzez dzielenie się swoimi umiejętnościami i wiedzą w sieci oraz uzyskiwać pomoc za odpowiednią opłatą.
więcej
|
|
,,Jeśli masz internet, masz nas" w reklamach o2.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa portalu o2.pl podkreślająca różnorodność związanych z nim serwisów należących do Grupy o2. Reklamy do akcji, prowadzonej w telewizji, radiu i kinach, przygotowała agencja Warhol Studio.
więcej
|
|
Justin Bieber inwestuje 1,1 mln dolarów w serwis społecznościowy
Kanadyjski gwiazdor Justin Bieber zainwestuje 1,1 mln dolarów w nowy, adresowany do nastolatków serwis społecznościowy Shots Of Me.
więcej
|
|
Merlin.pl reklamuje się na billboardach i w sieci
Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Merlin.pl. To największa w historii serwisu akcja reklamowa, która obejmuje internet i outdoor. Działania przygotowała agencja Płodni.com.
więcej
|
|
UOKiK: Grupa o2 może połączyć się z Innova Capital
European Media Holding, fundusz należący do grupy kapitałowej Innova Capital, może przejąć Grupę o2 - zdecydował UOKiK. To pierwszy z warunków prawnych kupna przez firmy od Orange Polska portalu Wirtualna Polska.
więcej
|
|
IQ Partners inwestuje w Big Data i e-commerce, ma już 88 spółek
Portfel funduszu IQ Partners powiększył się o trzy spółki. Nowych inwestycji dokonano za pośrednictwem olsztyńskiego inkubatora, spółki InQbe. Równolegle zarząd zapowiada intensyfikację poszukiwań dróg wyjścia z dokonanych dotychczas inwestycji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|