|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" liderem, ,,Fakty" straciły najwięcej
W październiku br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły na trzecie miejsce. Wzrost odnotowały tylko „Wydarzenia”.
więcej |
|
Kuba Wojewódzki o tekście ,,Wprost": to bzdury jak o Roswell, współpracuję z policją
Kuba Wojewódzki zdementował doniesienia tygodnika „Wprost”, jakoby wycofał się z części zeznań dotyczących ataku na niego. Prezenter podkreśla, że współpracuje z policją przy wyjaśnianiu sprawy, ale śledczy powinni inaczej przekazywać informacje mediom.
więcej |
|
"Miłość na bogato" z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?
Średnio 26 tys. widzów oglądało premierowe odcinki “Miłości na bogato” w stacji Viva Polska, zaś w internecie każdy odcinek wyświetlono średnio 365 tys. razy. Bardzo prawdopodobne jest, że powstanie kolejny sezon produkcji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN i Polsat ostro w dół - w październiku Puls2 przed TVP Info
W październiku 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymał kanał TVN, a największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
,,Wiadomości" liderem, ,,Fakty" straciły najwięcej
W październiku br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły na trzecie miejsce. Wzrost odnotowały tylko „Wydarzenia”.
więcej
|
|
"Miłość na bogato" z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?
Średnio 26 tys. widzów oglądało premierowe odcinki “Miłości na bogato” w stacji Viva Polska, zaś w internecie każdy odcinek wyświetlono średnio 365 tys. razy. Bardzo prawdopodobne jest, że powstanie kolejny sezon produkcji.
więcej
|
|
"Anna German" znów w TVP1, "Cisza nad rozlewiskiem" dopiero w przyszłym roku
Telewizyjna Jedynka w zimowej ramówce nie umieści serialu “Cisza nad rozlewiskiem”. Produkcja trafi na antenę najprawdopodobniej dopiero wiosną 2014 roku. Natomiast od grudnia br. stacja zacznie nadawać powtórki “Anny German”.
więcej
|
|
Rubik, Przetakiewicz, Przybylski i Ossoliński w "Project Runway". Ruszyły zdjęcia
Telewizja TVN oficjalnie potwierdziła informację portalu Wirtualnemedia.pl, że polską edycję modowego formatu “Project Runway” poprowadzi Anja Rubik. W jury zasiądą Joanna Przetakiewicz i Mariusz Przybylski, a w ekipie znajdzie się też Tomasz Ossoliński. Stacja właśnie zaczęła produkcję reality-show.
więcej
|
|
Rocznie co najmniej 10 premier w Teatrze TV
Marian Zalewski, członek zarządu Telewizji Polskiej, podczas debaty “Teatr Telewizji i teatr w telewizji” zapowiedział, że w Teatrze Telewizji prezentowanych będzie wkrótce nie mniej niż dziesięć premierowych spektakli rocznie.
więcej
|
|
TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki wycofał zeznania o prawicowych hasłach sprawcy ataku
Kuba Wojewódzki wycofał swoje zeznania mówiące, że mężczyzna, który dwa tygodnie temu oblał go niezidentyfikowanym płynem, wykrzykiwał przy tym prawicowe hasła. Policja narzeka, że showman nie pomaga jej w wyjaśnianiu sprawy.
więcej
|
|
Maja Porczyńska w Viacom International Media Networks
Maja Porczyńska z początkiem listopada br. objęła stanowisko account directora w dziale content distribution & sales w polskim oddziale Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
Nadchodzi piąty sezon serialu "Cougar Town: Miasto kocic"
Stacja TBS ustaliła datę premiery piątego sezonu serialu "Cougar Town: Miasto kocic".
więcej
|
|
Radio |
|
|
Kuba Wojewódzki o tekście ,,Wprost": to bzdury jak o Roswell, współpracuję z policją
Kuba Wojewódzki zdementował doniesienia tygodnika „Wprost”, jakoby wycofał się z części zeznań dotyczących ataku na niego. Prezenter podkreśla, że współpracuje z policją przy wyjaśnianiu sprawy, ale śledczy powinni inaczej przekazywać informacje mediom.
więcej
|
|
Henryk Cichecki: Potrzeba czasu, by wyciągnąć daleko idące wnioski na temat cyfryzacji radia
- Decyzja o rozpoczęciu cyfryzacji Polskiego Radia była słuszna. Pierwsze wnioski po miesiącu są pozytywne, choć nie brakuje słów krytyki - mówił wczoraj na antenie PR24 Henryk Cichecki, wiceprezes zarządu Polskiego Radia.
więcej
|
|
Niekryty Krytyk wraca do Radia ZET
Maciej Frączak, czyli popularny Niekryty Krytyk, znów prowadzi autorską audycję na antenie Radia ZET. Program „Historia świata według Niekrytego Krytyka” nadawany jest od 4 listopada br. w paśmie popołudniowym.
więcej
|
|
Radiowa Czwórka popularna wśród zamożnych, wykształconych i młodych Polaków
Radiowa Czwórka ma wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmiany w pakiecie radiowym Highway FM
Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczęły sprzedaż wspólnego pakietu reklamowego Highway FM na nowych zasadach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Alter Art szuka nowego sponsora tytularnego Open'er Festivalu
Alter Art, organizator Open’er Festivalu, po zakończeniu współpracy z marką Heineken jest otwarty na propozycje sponsoringu tytularnego imprezy. Firma nie informuje, jak może zmienić się w związku z tym budżet przyszłorocznego festiwalu.
więcej
|
|
Lekarz i ,,najskuteczniejsza ochrona" w reklamach Etiaxilu wprowadzały w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spoty i grafiki reklamujące antyperspirant Etiaxil - pod hasłem „Najskuteczniejsza ochrona przed potem” z wykorzystaniem wizerunku lekarza - wprowadzały odbiorców w błąd. Skargi na reklamy złożył Unilever Polska.
więcej
|
|
,,Mamy niepodległą" - Olbrychski, Wolszczak i Damięcki promują kartki na Święto Niepodległości (wideo)
Marszałek Sejmu Ewa Kopacz zainaugurowała kampanię „Mamy niepodległą” zachęcającą do wysyłania kartek z życzeniami z okazji Święta Niepodległości. Akcję, organizowaną wspólnie z Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku i Pocztą Polską, wspierają znani aktorzy i sportowcy.
więcej
|
|
Orange kampanią Zetafonu zaczyna Boże Narodzenie w reklamach (wideo)
Orange - jako pierwszy z operatorów telekomunikacyjnych i dużych reklamodawców - rozpoczął kampanię utrzymaną w stylistyce bożonarodzeniowej. W reklamach telekom prezentuje świąteczną ofertę Zetafonu w Orange na kartę.
więcej
|
|
Bartosz Kurek w kampanii nowych Monte od Zott (wideo)
W telewizji, internecie, na outdoorze i w przestrzeni mobilnej ruszyła kampania wprowadzająca na rynek dwa nowe produkty firmy Zott - Monte Cherry i Monte Crunchy. Akcję, z udziałem siatkarza Bartosza Kurka, przygotowały firmy Carat, Hypermedia Isobar i Posterscope.
więcej
|
|
,,Sprawdź, czy nie przepłacasz" - zachęca w reklamach Liberty Direct (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych w Liberty Direct. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami EasyHell Productions i Havas Media.
więcej
|
|
Zmiany w pakiecie radiowym Highway FM
Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczęły sprzedaż wspólnego pakietu reklamowego Highway FM na nowych zasadach.
więcej
|
|
,,Zostaję z OFE" w kampanii Lewiatana i PTE o systemie emerytalnym (wideo)
W telewizji i internecie rusza organizowana przez Konfederację Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych kampania edukacyjna, która ma na celu uświadomienie Polakom jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Akcję przygotowały firmy Grey Group, Universal McCann i VML.
więcej
|
|
Jacob's Creek reklamuje Dni Australii (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa festiwalu Dni Australii sponsorowanego przez polskiego dystrybutora wina Jacob’s Creek. Akcję - obejmującą telewizję, prasę, internet i sklepy - przygotowały formy Havas Worldwide i Carat Polska.
więcej
|
|
Acatar reklamowany w formie Acti Tabs (wideo)
Pod hasłem „Mój wybór na katar” ruszyła kampania reklamowa tabletek na katar Acatar Acti Tabs (produkowanych przez USP Zdrowie). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Unlimited i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
"Gdy Clark Kent woli zostać w biurze" - Superman w kampanii Immofinanz (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa firmy nieruchomościowej Immofinanz Group. Akcję, w której wykorzystano postać Supermana, przygotowały firmy M’Caps Advertising, abss interactive, Goldbach Interactive Austria i Seven Film- und Postproduction.
więcej
|
|
Heineken znika z nazwy Open'er Festivalu
Piwo Heineken (produkowane przez Grupę Żywiec) nie będzie już sponsorem tytularnym festiwalu muzycznego Open’er Festival. Marka pozostanie partnerem imprezy, ale w zdecydowanie węższym zakresie.
więcej
|
|
"Akcja e-Mailing" - nowe narzędzie agencji Polymus
Dział interactive & digital agencji Polymus uruchomił autorską aplikację "Akcja e-Mailing", służącą do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych. Ma ona posłużyć jako wsparcie systemu zarządzania m.in. programami lojalnościowymi.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Kuba Wojewódzki o tekście ,,Wprost": to bzdury jak o Roswell, współpracuję z policją
Kuba Wojewódzki zdementował doniesienia tygodnika „Wprost”, jakoby wycofał się z części zeznań dotyczących ataku na niego. Prezenter podkreśla, że współpracuje z policją przy wyjaśnianiu sprawy, ale śledczy powinni inaczej przekazywać informacje mediom.
więcej
|
|
Top 112 miesięczników w Polsce, ,,Dobre Rady" liderem
W lipcu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce zostały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 112 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Lego Legends of Chima" nowym magazynem dla chłopców
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło na rynek miesięcznik “Lego Legends of Chima”. Pierwszy numer tytułu kierowanego do chłopców w wieku od 6 do 9 lat pojawił się w sprzedaży 5 listopada br.
więcej
|
|
Dariusz Świąder prezesem Mediów Regionalnych
Dariusz Świąder, wiceprezes Grupy Polskapresse, został nowym prezesem Mediów Regionalnych. Zastąpił na tym stanowisku Joannę Pilcicką, która będzie teraz doradcą zarządu Polskapresse.
więcej
|
|
Media Regionalne już pod kontrolą Polskapresse
Grupa Polskapresse sfinalizowała zakup Mediów Regionalnych od brytyjskiego funduszu Mecom. Stało się to możliwe dzięki zgodzie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Janusz Żebrowski: W tym roku słabsze wyniki K2, z powodu straty Oktawave
- Pozostanę akcjonariuszem K2, mam nadzieję, że przyszłoroczne WZA powoła mnie także do rady nadzorczej spółki, którą współtworzyłem i mam zamiar dalej wspierać - mówi w rozmowie z nami Janusz Żebrowski o swojej rezygnacji ze stanowiska prezesa K2 Internet.
więcej
|
|
Wideo na żądanie pod lupą KRRiT. Iplex, Interia i Sterfavod najlepiej wypełniają przepisy
KRRiT przeprowadziła kolejną kontrolę internetowych serwisów wideo na żądanie. Wynika z niej, że dostawcy VoD coraz lepiej przestrzegają przepisów i rozporządzeń. Najlepiej wypadają takie serwisy jak Iplex.pl, VoD.Interia.tv i Strefavod.pl.
więcej
|
|
Wyszukiwarki najważniejszym internetowym źródłem wiedzy na temat mody
Prawie połowa kobiet codziennie poszukuje w internecie nowinek ze świata mody. Duża grupa z nich żyje w małych lub bardzo małych miejscowościach - wynika z badania IRCenter i LeadR.
więcej
|
|
Mapy Bing oficjalnie w Polsce
Microsoft oficjalnie ogłosił dostępność usługi Map Bing dla polskich użytkowników. Serwis został całkowicie przetłumaczony na nasz język.
więcej
|
|
65 milionów użytkowników platformy Steam
Valve opublikowało statystyki dotyczące łącznej liczby użytkowników swojej platformy cyfrowej dystrybucji gier i programów Steam.
więcej
|
|
Akcje Twittera droższe podczas giełdowego debiutu
Twórcy Twittera zapowiedzieli, że wyjściowa cena akcji serwisu podczas giełdowego debiutu będzie droższa o 25 proc.
więcej
|
|
YouTube Music Awards rozdane (wideo)
Po raz pierwszy w historii rozdano YouTube Music Awards. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Eminem i Taylor Swift.
więcej
|
|
Nowy prezes K2 Internet do końca br.
Rada nadzorcza Grupy K2 Internet najprawdopodobniej do końca br. wybierze nowego prezesa spółki. Z końcem października z funkcji tej zrezygnował Janusz Żebrowski.
więcej
|
|
Michał Boni: 2 mld euro na walkę z wykluczeniem cyfrowym
– Ostateczny kształt strategii Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 powinniśmy poznać w połowie listopada – zapowiada Michał Boni, minister administracji i cyfryzacji. Trwające w tej chwili konsultacje społeczne zakończą się w środę, 6 listopada. W ramach programu do wydania będzie prawie 2 mld euro na walkę z wykluczeniem cyfrowym. Środki te mają m.in. poprawić dostęp do infrastruktury teleinformatycznej oraz wspomóc rozbudowę e-administracji.
więcej
|
|
Robert Wielgo będzie odpowiadał za rozwój IAB Polska
Robert Wielgo z początkiem listopada objął stanowisko członka zarządu w IAB Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz działania sprzedażowe związku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|