|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 3 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Marcin Bruś: Przyszłość Facebooka to ,,Mobile, first"
- Reklama, w tym reklama mobilna, to najważniejsze źródło naszych przychodów. Rynek reklamy jest gigantyczny, a podział online i offline staje się podziałem „intelektualnym” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bruś, szef polskiego oddziału Facebooka.
więcej
|
|
Palikot, Sikorski i Tusk najpopularniejszymi politykami na Twitterze (TOP50)
Wśród polskich polityków na Twitterze najwięcej followersów mają Janusz Palikot, Radosław Sikorski i Donald Tusk. Natomiast najwięcej wpisów zamieścił w ostatnich miesiącach Marek Migalski. Szczegóły naszym w raporcie.
więcej
|
|
Lato nie uratowało browarów. Branża piwna zakończy rok spadkiem
Tegoroczny sezon letni - upalny, ale zbyt krótki, to zdaniem przedstawicieli browarów główny powód spadku sprzedaży w branży piwnej w 2013 roku.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Republika przedłuża zapisy na swoje akcje
Telewizja Niezależna, nadawca informacyjno-publicystycznej TV Republika, zdecydował o przedłużeniu zapisów na jej akcje do piątku 8 listopada br. Pierwotnie zapisy miały się zakończyć 3 listopada.
więcej
|
|
Eska TV i Polo TV ukarane przez KRRiT za nadmiar reklam
Przewodniczący KRRiT Jan Dworak nałożył karę finansową na nadawcę stacji muzycznych Eska TV i Polo TV. Krajowa Rada stwierdziła bowiem, że oba kanały naruszyły limity nadawania reklam i przepisy dotyczące lokowania produktu.
więcej
|
|
,,Zbuntowany anioł" poprawia wyniki TV Puls, ale przegrywa z TVN7
Siedem pierwszych odcinków „Zbuntowanego anioła” oglądało w TV Puls średnio 151 tys. osób. Stacja w czasie nadawania produkcji przegrywa z TVN7, ale telenowela notuje wyższe udziały od średnich wyników TV Puls.
więcej
|
|
Startuje portal informacyjny TV Republiki. "Nie będzie u nas infotainmentu"
Kanał TV Republika uruchomił nową wersję swojej strony internetowej. Witryna stała się aktualizowanym na bieżąco portalem informacyjnym. Redaktorem naczelnym serwisu został Antoni Trzmiel, dziennikarz stacji.
więcej
|
|
CBS szykuje internetowy kanał informacyjny
Sieć CBS chce uruchomić w internecie kanał informacyjny, który przez 24 godziny na dobę będzie nadawał na żywo.
więcej
|
|
Klipy internautów w ofercie Agencji TVN
W ofercie serwisu x-news prowadzonego przez Agencję TVN znajdą się klipy tworzone przez internautów. Dostarczać je będzie agencja Storyfull, pozyskująca treści wideo z portali społecznościowych oraz od reporterów-amatorów z całego świata.
więcej
|
|
Comcast chce zatrzymać odpływ użytkowników od płatnej telewizji
Amerykański operator Comcast wprowadza do swojej oferty pakiet programów, który ma skłonić użytkowników do nie rezygnowania z tradycyjnej telewizji.
więcej
|
|
Żałoba w telewizji. Polsat bez "Tylko muzyki", TVP1 bez teleturnieju "Jaka to melodia?"
W niedzielę 3 listopada w całym kraju obowiązywać będzie żałoba narodowa po śmierci premiera Tadeusza Mazowieckiego. W związku z tym główne stacje zmienią swoje logotypy, a z ich ramówek zniknie kilka pozycji rozrywkowych.
więcej
|
|
UPC umożliwi oglądanie telewizji na smartfonach i tabletach
Szybszy internet oraz rozwój cyfrowych usług, w tym na żądanie i aplikacji mobilnych, umożliwiających oglądanie telewizji na smartfonach i tabletach – to cele strategiczne sieci UPC Polska na przyszły rok. Firma, z której usług korzysta dziś półtora miliona gospodarstw domowych, stawia przede wszystkim na ich rozwój i usprawnienie. Nie zmieni się za to polityka cenowa.
więcej
|
|
Wykładowcy SWPS promowani w ,,Mam talent!"
Specjaliści ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej pomagali uczestnikom bieżącej edycji show „Mam talent!” w TVN. To pierwszy w Polsce przykład tzw. placementu eksperckiego promującego wyższą uczelnię.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Lato nie uratowało browarów. Branża piwna zakończy rok spadkiem
Tegoroczny sezon letni - upalny, ale zbyt krótki, to zdaniem przedstawicieli browarów główny powód spadku sprzedaży w branży piwnej w 2013 roku.
więcej
|
|
Adamczyk jako podwójny szachista w reklamie kredytu z cashbackiem w eurobanku (wideo)
Wystartował drugi etap kampanii reklamowej kredytu gotówkowego z cashbackiem w eurobanku. Za przygotowanie i realizację akcji - z udziałem Piotra Adamczyka - odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.
więcej
|
|
Na wniosek T-Mobile sądy zakazują Play reklam 4G LTE (wideo)
Sądy okręgowe w Opolu i Kielcach uwzględniły wnioski T-Mobile Polska i wydały zakaz rozpowszechniania reklam Play prezentujących usługi i urządzenia jako już działające w sieci 4G LTE. Powód? Play uruchomi tę sieć do końca br. tylko w 13 największych miastach.
więcej
|
|
,,Tablet to PC" - przekonuje Microsoft w reklamach Windows 8.1 (wideo)
Microsoft zaczął kampanię reklamową systemu Windows 8.1 prezentującą jego funkcje na tablety do celów biznesowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tablet to PC”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Delikatesy i Stage2.
więcej
|
|
Play: Artegence za K2 w internecie, Good w ATL-u
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną sieci telekomunikacyjnej Play, czym ostatnio zajmowała się K2 Internet. Natomiast Good będzie dodatkową agencją ATL-ową telekomu, wspierającą Grandes Kochonos.
więcej
|
|
GPD Advertising będzie reklamować piwo Lech
Agencja GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną ATL piwa Lech (Kompania Piwowarska). Współpraca, zaplanowana na półtora roku, obejmuje wszystkie submarki Lecha: Premium, Shandy i Free.
więcej
|
|
Dilmah w nowych opakowaniach reklamowane ,,w rytmie natury" (wideo)
Herbaty Dilmah trafiły do sprzedaży w zmodyfikowanych opakowaniach. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „W rytmie natury”, przygotowana i realizowana przez firmy One Eleven, Vacaloca, albo/albo i Starlink.
więcej
|
|
Górski i Śmiłowski wracają do Change Integrated jako Perspective
W agencji reklamowej Change Integrated powstał autonomiczny zespół Perspective kierowany przez Rafała Górskiego i Adama Śmiłowskiego, którzy pracowali już w Change kilka lat temu.
więcej
|
|
,,Słońce, muzyka, dobre wino" w kampanii El Sol (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa win El Sol (dystrybuowanych przez firmę Ambra) związana ze sponsorowaniem El Sol Salsa Festivalu. Akcję wspólnie z Ambrą przygotowały firmy Walk Promotion, PZL, Papaya Studio i Kuźnia PR.
więcej
|
|
,,Impreza dokoła świata" - Crunchips promowane z Heyah
Pod hasłem „Impreza dokoła świata” ruszyła promocja chipsów Crunchips (Lorenz Snack-World), w której można zdobyć m.in. doładowania Heyah i tuBiedronka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Opcom i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
T-Mobile w windzie reklamuje taryfy proFirma (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa taryf biznesowych proFirma dostępnych w sieci T-Mobile Polska. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi Poland i Starcom.
więcej
|
|
Przyszłość marketingu sensorycznego to multisensoryczność
Najprościej rzecz ujmując, marketing sensoryczny, angażuje zmysły klientów i wpływa na ich zachowania. Umożliwia tym samym realizację celów długoterminowych gdyż skutecznie przekazuje tożsamość i wartości marki, kształtuje jej świadomość oraz wspiera ją wizerunkowo. Podstawową strategiczną tej odmiany marketingu, jest oddziaływanie na wszystkie zmysły klientów. Działania multisensoryczne mają na celu kreować osobisty dialog z konsumentem - pisze Aleksandra Potrykus.
więcej
|
|
Bank Millennium: Nasi Klienci mają wiele powodów do zadowolenia
W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Banku Millennium. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
340 tys. kary od UOKiK-u za SMS-ową loterię Orange i BMW
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał karę wysokości prawie 340 tys. zł nałożoną przez UOKiK na firmę Internetq Poland za loterię SMS-ową „BMW od Orange druga edycja”.
więcej
|
|
Wykładowcy SWPS promowani w ,,Mam talent!"
Specjaliści ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej pomagali uczestnikom bieżącej edycji show „Mam talent!” w TVN. To pierwszy w Polsce przykład tzw. placementu eksperckiego promującego wyższą uczelnię.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tele Tydzień", Życie na Gorąco" i ,,Przyślij Przepis". Te pisma najchętniej kupują Polacy
W rankingu rozpowszechniania płatnego razem wszystkich tytułów prasowych w Polsce w 2012 roku na pierwszym miejscu znalazł się „Tele Tydzień”. Kolejne pozycje zajęły: „Życie na Gorąco” i „Przyślij Przepis”. Top 25 pism w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Znika Wydawnictwo Przekrój
Grupa Gremi zdecydowała o likwidacji spółki Wydawnictwo Przekrój. Powodem tej decyzji jest fakt, że po sprzedaży praw do wydawania “Przekroju” firma straciła sens istnienia.
więcej
|
|
Coraz więcej magazynów historycznych. Bauer testuje "Świat Wiedzy Historia"
Wydawnictwo Bauer zdecydowało się wprowadzić na rynek testowy numer magazynu historycznego pod tytułem “Świat Wiedzy Historia”. - Uważamy, że to bardzo interesujący segment - mówi nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Grupie Bauer.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce. Pisma plotkarskie w czołówce (top 65)
W sierpniu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Kropka TV" z lakierowaną okładką. Więcej materiałów o gwiazdach
Tygodnik “Kropka TV” (P&P) zyskał nowy layout, lakierowaną okładkę, nowy format dodatku kulinarnego i odświeżony układ programów. Zmiany te zostały wprowadzone od 45. wydania pisma, które ukazało się właśnie na rynku.
więcej
|
|
"Playboy" z łyżwiarkami na okładce
W sprzedaży pojawiło się listopadowe wydanie miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska). Na okładce numeru znalazły się Aida Bella i Marta Wójcik, reprezentantki Polski w łyżwiarskim short tracku.
więcej
|
|
Rekordowe wyniki ,,Financial Times"
Brytyjski dziennik „Financial Times” pochwalił się najlepszą w swojej całej 125-letniej historii sprzedażą. Rekordowy wynik osiągnięto w ciągu trzech kwartałów br.
więcej
|
|
Marcin Suder jest wolny, uciekł z rąk porywaczy
Porwany w Syrii fotoreporter Marcin Suder został uwolniony - poinformował minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski. Suder w środę wrócił do Polski.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Marcin Bruś: Przyszłość Facebooka to ,,Mobile, first"
- Reklama, w tym reklama mobilna, to najważniejsze źródło naszych przychodów. Rynek reklamy jest gigantyczny, a podział online i offline staje się podziałem „intelektualnym” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bruś, szef polskiego oddziału Facebooka.
więcej
|
|
Palikot, Sikorski i Tusk najpopularniejszymi politykami na Twitterze (TOP50)
Wśród polskich polityków na Twitterze najwięcej followersów mają Janusz Palikot, Radosław Sikorski i Donald Tusk. Natomiast najwięcej wpisów zamieścił w ostatnich miesiącach Marek Migalski. Szczegóły naszym w raporcie.
więcej
|
|
Nokaut wypowiada umowę Wirtualnej Polsce, oszczędzając 1,2 mln zł
Grupa Nokaut kończy współpracę z Wirtualną Polską w zakresie pozyskiwania ruchu oraz zlecania i emisji reklam w porównywarce cenowej Nokaut.pl. Ma to jej zapewnić 1,2 mln zł oszczędności, nie wpływając negatywnie na odwiedzalność serwisu.
więcej
|
|
Megapanel mobilny: Onet z ponad 200 mln odsłon, Wirtualna Polska w dół
W sierpniu br. Grupa Onet, po dużym wzroście w skali miesiąca, jako pierwszy polski wydawca zanotowała ponad 200 mln krajowych odsłon mobilnych. Z miesiąca na miesiąc sporo zyskały też Allegro i GG, za to spadek zanotowała Wirtualna Polska z Orange.
więcej
|
|
Janusz Żebrowski odchodzi z K2 Internet
Janusz Żebrowski zrezygnował z funkcji prezesa zarządu Grupy K2 Internet. Wynika to z powodów osobistych.
więcej
|
|
Startuje portal informacyjny TV Republiki. "Nie będzie u nas infotainmentu"
Kanał TV Republika uruchomił nową wersję swojej strony internetowej. Witryna stała się aktualizowanym na bieżąco portalem informacyjnym. Redaktorem naczelnym serwisu został Antoni Trzmiel, dziennikarz stacji.
więcej
|
|
Play: Artegence za K2 w internecie, Good w ATL-u
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną sieci telekomunikacyjnej Play, czym ostatnio zajmowała się K2 Internet. Natomiast Good będzie dodatkową agencją ATL-ową telekomu, wspierającą Grandes Kochonos.
więcej
|
|
Serce i Rozum liderem wśród fanpage'y na Facebooku w Polsce (raport z października 2013)
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych liderem są Demotywatory.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w dół na świecie, w górę w Polsce
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w październiku br. zanotował spadek udziału w rynku, co wykorzystał Internet Explorer Microsoftu. Za to na polskim rynku aplikacji Google udało się zbliżyć do liderującego Firefoxa.
więcej
|
|
CBS szykuje internetowy kanał informacyjny
Sieć CBS chce uruchomić w internecie kanał informacyjny, który przez 24 godziny na dobę będzie nadawał na żywo.
więcej
|
|
Klipy internautów w ofercie Agencji TVN
W ofercie serwisu x-news prowadzonego przez Agencję TVN znajdą się klipy tworzone przez internautów. Dostarczać je będzie agencja Storyfull, pozyskująca treści wideo z portali społecznościowych oraz od reporterów-amatorów z całego świata.
więcej
|
|
Safari liderem na urządzeniach mobilnych, Chrome dogania Operę Mini
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w październiku br. wzrost udziału w rynku. Zyskała także przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome, a straciła Opera Mini.
więcej
|
|
Nivea angażuje vlogosferę w projekcie Nivea Live TV (wideo)
Nivea Polska uruchomiła na swoim kanale w serwisie YouTube projekt Nivea Live TV, który ma angażować polską vlogosferę.
więcej
|
|
261,6 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
We wrześniu br. 261,6 miliona osób korzystało z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń przenośnych.
więcej
|
|
SunConnect - koncepcja cyfrowych hoteli od Thomas Cook (wideo)
Grupa Thomas Cook wprowadza nową koncepcję hoteli SunConnect, która ma oferować klientom połączenie wakacyjnego wypoczynku z technologią cyfrową.
więcej
|
|
LS Performance zaczyna planować i realizować kampanie
Należąca do agencji Lemon Sky komórka LS Performance wprowadziła do swojej oferty planowanie i realizowanie kampanii marketingowych.
więcej
|
|
Facebook będzie śledził ruchy kursora myszy
Facebook eksperymentuje z funkcjami, które pozwolą zwiększyć skuteczność reklam poprzez analizę ruchów kursora myszy każdego użytkownika serwisu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|