|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 29 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
o2 z WP: silniejsze reklamowo, bez rewolucji wydawniczej (opinie)
Grupa o2 po połączeniu z Wirtualną Polską stworzą nową siłę na rynku reklamy internetowej, natomiast raczej nie będą mocno przebudowywać swoich serwisów i usług - oceniają eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Dalach, Rafał Oracz, Jacek Czynajtis i Agnieszka Lizon.
więcej
|
Napaść na Wojewódzkiego: Na przemoc fizyczną nie ma przyzwolenia (opinie)
- Dla aktów wandalizmu nigdy nie powinno być przyzwolenia. Nawet, jeśli Kuba Wojewódzki zbudował swoją pozycję na prowokowaniu i hucpie, to w żaden sposób nie usprawiedliwia to przemocy wobec niego - twierdzą pytani przez nas eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują: Paweł Lisicki, Wiesław Podkański, Agnieszka Romaszewska-Guzy i Eryk Mistewicz.
więcej
|
Kodeks jak sito. ,,Dziennikarz TVP nie może czerpać korzyści z reklamy"
|
NK.pl zwalnia. Stawia na reklamy RTB i EasyAd
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN chce pokazać sylwestra z Krakowa
TVN ma transmitować koncert sylwestrowy, który odbędzie się w tym roku w Krakowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednia impreza sylwestrowa gościła w ramówce TVN sześć lat temu.
więcej
|
|
"Świat się kręci" bez zimowej przerwy w emisji. Rośnie widownia
Średnio milion widzów oglądało codziennie “Świat się kręci” w pierwszych dwóch miesiącach nadawania. Piotr Radziszewski, szef TVP1, zapowiada, że program będzie nadawany bez przerwy aż do przyszłorocznych wakacji.
więcej
|
|
Kanały Chello Zone i Atmedia w rękach AMC
Spółka Chellomedia, kontrolująca m.in. nadawcę Chello Central Europe oraz brokera reklamowego Atmedia, trafiła w ręce amerykańskiej firmy AMC Networks. Liberty Global, właściciel UPC Polska, sprzedał Chellomedia za 750 mln euro.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował kanał TVN. Natomiast w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na miejscu pierwszym. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Biblia" wygrywa z konkurencją, ale traci widzów
Miniserial „Biblia” ogląda w Polsacie średnio 2,65 mln osób. Produkcja podnosi wyniki stacji względem analogicznego okresu ub.r i daje jej pozycję lidera rynku. Jednak drugi odcinek miał mniej oglądających niż pierwszy.
więcej
|
|
Gale KSW częściowo w telewizji, a częściowo za opłatą?
Konfrontacja Sztuk Walki ma nowy pomysł na transmisję swoich gal. Zakłada on, że walki będzie można oglądać częściowo w telewizji, a częściowo w systemie pay-per-view.
więcej
|
|
Krzysztof Adelt przechodzi z UPC Polska do FOX International Channels
Krzysztof Adelt, były szef usług telewizyjnych w UPC Polska, został dyrektorem ds. analiz biznesowych i strategii dystrybucji na Europę Centralną w FOX International Channels. To nowa funkcja w strukturze spółki.
więcej
|
|
FOX Life reklamuje reality-show "Projektanci na start" za 3,5 mln zł (wideo)
Kanał FOX Life rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową na polskim rynku. Akcja wspiera emisję modowego reality-show “Projektanci na start”, a jej budżet to 3,5 mln zł.
więcej
|
|
Paulina Koziejowska nową twarzą TV.Disco
Paulina Koziejowska została nową prezenterką kanału TV.Disco. Od połowy października br. prowadzi na antenie tej stacji program “Discomania”.
więcej
|
|
Kolejny sezon NBA na antenie nc+
W nocy z 29 na 30 października br. wystartuje nowy sezon NBA. W nadchodzących rozgrywkach na antenach kanałów nc+ prezentowane będą minimum cztery spotkania tygodniowo, zarówno w sezonie zasadniczym, jak i w fazie play-off.
więcej
|
|
,,Detektyw Łodyga 2" od listopada w MiniMini+
W listopadzie 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję programu „Detektyw Łodyga”.
więcej
|
|
,,Miki w szortach" od listopada na antenie Disney Channel
2 listopada 2013 roku dziecięcy kanał Disney Channel rozpocznie emisję filmowego cyklu „Miki w szortach”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
36 nominacji do Mixx Awards 2013 - najwięcej dla VML i Gong
IAB Polska ogłosił nominacje w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie. Zwycięzców poznamy 6 listopada br.
więcej
|
|
,,Nie tylko moment" w kampanii o przedwczesnym wytrysku (wideo)
Pod hasłem „Nie tylko moment” startuje kampania społeczna dotycząca przedwczesnego wytrysku. Akcja - organizowana pod patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej - obejmie telewizję, prasę i internet.
więcej
|
|
Byli menedżerowie Goldbach Audience i PixAd uruchomili sieć e-reklamową Royal Ad
Ruszyła sieć reklamy internetowej Royal Ad grupująca serwisy odwiedzane przez konsumentów dóbr luksusowych. Kierują nią Marcin Woźniak i Marcin Rupiński, poprzednio związani z Goldbach Audience, oraz Jan Domański, wcześniej pracujący w PixAd.
więcej
|
|
Magdalena Klimaszewska: z Saatchi & Saatchi do Young & Rubicam Warsaw
Z początkiem listopada Magdalena Klimaszewska obejmie w agencji Young & Rubicam Warsaw funkcję deputy managing directora. Poprzednio pracowała w Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
K2 Media z ofertą i zespołem S3 dla małych i średnich firm
Agencja K2 Media (należąca do Grupy K2) wyodrębniła zespół i ofertę S3 skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Za jej koordynację i rozwój odpowiada Marcin Kordowski.
więcej
|
|
YouTube'owa sieć Agory jako Agora Internet Artist zaczyna sprzedaż reklam
Należąca do Agory sieć partnerska działająca na YouTubie zmienia nazwę na Agora Internet Artist i zaczyna sprzedaż reklam, we współpracy z siecią reklamy wideo Adplayer (też należącą do Agory).
więcej
|
|
Twentyoneeast - nowa agencja grupy Young & Rubicam w Polsce
Grupa Young & Rubicam w Polsce uruchomiła nową agencję kreatywną - Twentyoneeast (21E). Jej dyrektor zarządzającą została Joanna Łojko, a dyrektorami kreatywnymi - Michał Jura i Wojciech Ciszkiewicz.
więcej
|
|
,,Ucisk i ból z głowy" reklamuje Ibum Zatoki (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży leku Ibum Zatoki (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films, Rio De Post i MEC.
więcej
|
|
OS3 obroniła budżet reklamowy Jupika
Agencja OS3 w przyszłym roku nadal będzie zajmować się obsługą reklamową napoju Jupik (produkowanego przez Hoop Polska). Pracuje dla niego nieprzerwanie od 6 lat.
więcej
|
|
Havas Worldwide Warsaw wypromuje Cukier Królewski
Agencja Havas Worldwide Warsaw wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową cukru pudru marki Cukier Królewski (produkowanego przez Südzucker Polska).
więcej
|
|
Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions
Sieciowa agencja reklamowa Saatchi & Saatchi (należąca do Grupy Publicis) przejmuje agencję interaktywną Interactive Solutions, z którą współpracuje od kilku lat. Interactive Solutions zostanie włączona do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Think Kong dołącza do sieci Box Europe
Agencja Think Kong dołączyła do Box Europe, pierwszej w Europie sieci skupiającej agencje social mediowe oraz wyspecjalizowane w digital PR.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dariusz Zieliński dyrektorem zarządzającym "Newsweeka"
Dariusz Zieliński, dotąd dyrektor strategii i new business w G+J Polska, przechodzi do Ringier Axel Springer Polska. Obejmie tam nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego tygodnika “Newsweek Polska” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Chrabota o śmierci Tadeusza Mazowieckiego: To on zdecydował, że ,,RP" stała się dziennikiem niezależnym
- Poważna rozmowa z Tadeuszem Mazowieckim była dla dziennikarzy zawsze dużym wyzwaniem - wspomina Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
,,Wprost" reklamowo przed ,,Newsweekiem" - ,,Tele Tydzień", ,,Flesz" i ,,Party" mocno w górę (TOP 10)
We wrześniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 18,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem jest „Wprost” przed „Newsweekiem”, a trzecie miejsce zajmuje „Tele Tydzień”, który tak samo jak „Flesz” i „Party” zanotował wzrost o ponad 50 proc.
więcej
|
|
,,National Geographic" na czele miesięczników podróżniczych, rośnie ,,NG Traveler"
W lipcu 2013 roku prawie wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic”. Natomiast jedyny wzrost odnotował „NG Traveler”.
więcej
|
|
Kobosko o śmierci Mazowieckiego: Jako były dziennikarz doskonale rozumiał specyfikę tego zawodu
- W realiach dzisiejszego świata medialno-celebryckiego Tadeusz Mazowiecki był dobrem rzadkim - pisze Michał Kobosko, redaktor naczelny Project Syndicate Polska.
więcej
|
|
Robert Kijak prezesem Next Film, odchodzi Piotr Grajkowski
Robert Kijak został nowym prezesem Next Film, spółki dystrybucyjnej wchodzącej w skład Grupy Agora. Zastąpił Piotra Grajkowskiego, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
"Women's Health" z Patricią Kazadi i w większym nakładzie
Właśnie w sprzedaży pojawił się trzeci numer dwumiesięcznika “Women's Health” (Motor-Presse Polska) z Patricią Kazadi na okładce. Wydanie zawiera dodatek “Styl Jesień-Zima 2013/14” i ukazało się w powiększonym nakładzie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Merlin.pl się zmienia: nowa wersja, reklamy, własny czytnik
We wtorek sklep internetowy Merlin.pl rusza w nowej odsłonie. W listopadzie będzie prowadzona jego wizerunkowa kampania reklamowa, a w przyszłym roku na rynku pojawi się jego czytnik i system sprzedaży e-booków - Merbook.
więcej
|
|
Mozilla pokazuje internautom, jak są śledzeni w sieci
Mozilla przedstawia Lightbeam, dodatek do przeglądarki Firefox, który pozwoli sprawdzić użytkownikowi, w jaki sposób jest obserwowany w internecie.
więcej
|
|
Facebook traci popularność wśród nastolatków
Według najnowszego raportu z banku Piper Jaffray, popularność Facebooka wśród nastolatków drastycznie spadła w ciągu ostatniego roku i dziś dla większości z nich nie jest najważniejszym serwisem społecznościowym.
więcej
|
|
Sinsay z własnym sklepem internetowym
Ruszył sklep internetowy z odzieżą Sinsay (produkowaną przez LPP). Został on włączony do oficjalnego serwisu tej marki.
więcej
|
|
UOKiK karze Euro Net za ,,darmową dostawę tylko do piątku"
Firma Euro Net została ukarana przez UOKiK grzywną w wysokości 515 tys. zł za mylącą reklamę pod hasłem „Darmowa dostawa tylko do piątku” wspierającą promocję, która w rzeczywistości trwała kilka miesięcy.
więcej
|
|
Orange: nowe cenniki produktów w biznesowej ofercie mobilnego internetu
Orange zaktualizował cenniki produktów w ofercie mobilnego internetu skierowanej do klientów biznesowych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|