|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa Wirtualna Polska za 2-3 lata na giełdzie, za 5 lat bez Innova Capital
Grupa Wirtualna Polska, powstała z połączenia Wirtualnej Polski i Grupy o2, w ciągu 2-3 lat ma zostać wprowadzona na giełdę. Natomiast za pięć lat fundusz Innova Capital zamierza wycofać się z tej inwestycji.
więcej |
|
,,W11" najpopularniejszym serialem paradokumentalnym, słabo ,,Szkoła życia" (TOP9)
Wśród codziennych seriali paradokumentalnych największą popularnością cieszy się „W11 - Wydział Śledczy”, a drugie miejsce zajmuje produkcja „Malanowski i partnerzy” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Kuba Wojewódzki uległ oparzeniom, ale na koszulce nie ma tego śladów
Wskutek ataku nieznanym płynem Kuba Wojewódzki doznał oparzeń termicznych i chemicznych głowy i szyi. Jednak na koszulce prezentera nie znaleziono żadnych śladów szkodliwych substancji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
o2 z WP: silniejsze reklamowo, bez rewolucji wydawniczej (opinie)
Grupa o2 po połączeniu z Wirtualną Polską stworzą nową siłę na rynku reklamy internetowej, natomiast raczej nie będą mocno przebudowywać swoich serwisów i usług - oceniają eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Dalach, Rafał Oracz, Jacek Czynajtis i Agnieszka Lizon.
więcej
|
Napaść na Wojewódzkiego: Na przemoc fizyczną nie ma przyzwolenia (opinie)
- Dla aktów wandalizmu nigdy nie powinno być przyzwolenia. Nawet, jeśli Kuba Wojewódzki zbudował swoją pozycję na prowokowaniu i hucpie, to w żaden sposób nie usprawiedliwia to przemocy wobec niego - twierdzą pytani przez nas eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują: Paweł Lisicki, Wiesław Podkański, Agnieszka Romaszewska-Guzy i Eryk Mistewicz.
więcej
|
Kodeks jak sito. ,,Dziennikarz TVP nie może czerpać korzyści z reklamy"
|
"Fakt" kończy 10 lat. "Radykalnie zmienił media"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Lis: szanuję opinię Komisji Etyki. TVP: czekamy na jej doprecyzowanie
- Opinię Komisji Etyki TVP przyjmuję z szacunkiem - tak Tomasz Lis skomentował orzeczenie Komisji, zgodnie z którym jego wpis blogowy zawierający marki Powerade i Hyatt „nosił znamiona kryptoreklamy”. Dyrektor TVP2 poprosił Komisję, by doprecyzowała tę opinię.
więcej
|
|
"Prawo Agaty" z piątym sezonem. Zdjęcia ruszają za miesiąc
Telewizja TVN zdecydowała, że powstanie piąty sezon serialu “Prawo Agaty” z Agnieszką Dygant w roli głównej. Zdjęcia do nowych odcinków ruszą za miesiąc, a TVN pokazać je ma wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
,,W11" najpopularniejszym serialem paradokumentalnym, słabo ,,Szkoła życia" (TOP9)
Wśród codziennych seriali paradokumentalnych największą popularnością cieszy się „W11 - Wydział Śledczy”, a drugie miejsce zajmuje produkcja „Malanowski i partnerzy” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN Player ruszył w nowej odsłonie
TVN uruchomił oficjalnie nową wersję serwisu TVN Player, testowaną od ponad miesiąca. Znalazła się w niej strefa Mój player z ulubionymi pozycjami użytkowników i rekomendacjami. Serwis zyskał też nową szatę graficzną.
więcej
|
|
Będzie siódma edycja "Tylko muzyki". Za miesiąc ruszają precastingi
Telewizja Polsat zdecydowała o tym, że wiosną 2014 roku pokaże siódmą edycję talent-show “Tylko muzyka”. Precastingi do nowej serii programu ruszają już za miesiąc.
więcej
|
|
85 tys. widzów ogląda ,,997" w Polsat Play
Premierowe odcinki programu „997 - Fajbusiewicz na tropie” przyciągają do Polsat Play średnio 85 tys. widzów. Produkcja podnosi średni dobowy udział stacji wśród wszystkich oglądających, ale obniża w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Od 30 października TV Republika w UPC Polska
Kanał TV Republika w nocy z 29 na 30 października br. dołączy do oferty sieci UPC Polska. Stacja na stałe znajdzie się w pakiecie cyfrowym Max HD, a do maja 2014 roku oferowana będzie promocyjnie także w pakiecie Select HD.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon serialu "Atlantis" (wideo)
Szefostwo telewizji BBC podjęło decyzję o realizacji drugiego sezonu serialu "Atlantis" wymyślonego przez Johnny'ego Cappsa, Juliana Murphy'ego i Howarda Overmana.
więcej
|
|
Członkowie KRRiT nie staną przed Trybunałem Stanu z powodu TV Trwam
Posłowie zdecydowali, że czterech z pięciu członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie stanie przed Trybunałem Stanu. PiS domagał się tego, zarzucając im dyskryminację TV Trwam w konkursie na nadawanie na multipleksie naziemnym.
więcej
|
|
,,Bez tajemnic 3" w HBO. Serial zostanie odkodowany w HBO GO
28 października 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisje trzeciego sezonu serialu „Bez tajemnic”. Pierwsze pięć odcinków produkcji zostanie odkodowanych w HBO GO.
więcej
|
|
Komisja Etyki TVP: Tomasz Lis i Powerade to kryptoreklama
Komisja Etyki TVP oceniła, że wpis blogowy Tomasza Lisa promujący napój Powerade i hotel Hyatt „nosił znamiona kryptoreklamy”. Na razie nie wiadomo, czy wobec dziennikarza zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Kuba Wojewódzki uległ oparzeniom, ale na koszulce nie ma tego śladów
Wskutek ataku nieznanym płynem Kuba Wojewódzki doznał oparzeń termicznych i chemicznych głowy i szyi. Jednak na koszulce prezentera nie znaleziono żadnych śladów szkodliwych substancji.
więcej
|
|
Słuchowisko Polskiego Radia nagrodzone w Berlinie
Słuchowisko Krzysztofa Czeczota “Andy”, zrealizowane przez Teatr Polskiego Radia, zdobyło główną nagrodę w kategorii radio fiction na międzynarodowym festiwalu Prix Europa. To pierwsza tak prestiżowa nagroda dla polskiego słuchowiska w historii tej imprezy.
więcej
|
|
RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET dużo więcej z reklam - w dół Jedynka (TOP 10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były o 30,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty zanotowały RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET, za to spory spadek - Jedynka.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Lublinie, Jedynka mocno w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za III kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Agnieszka Radwańska znów reklamuje piekarniki Amica Integra (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej linii Integra piekarników Amica z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Akcję przygotowała agencja Change Integrated i dom mediowy Equinox Polska.
więcej
|
|
Jarosław Piwko nowym szefem biura reklamy wydawcy "W Sieci"
Jarosław Piwko został nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii, wydawcy m.in. tygodnika “W Sieci” i portalu wPolityce.pl. Zastąpił Macieja Wośkę, który został niedawno dyrektorem wydawniczym spółki.
więcej
|
|
RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET dużo więcej z reklam - w dół Jedynka (TOP 10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były o 30,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty zanotowały RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET, za to spory spadek - Jedynka.
więcej
|
|
Ciągotki w studenckiej kampanii ,,Poznań przyciąga najlepszych" (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” promującej to miasto jako ośrodek akademicki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Just, face2face i Media Concept.
więcej
|
|
Microsoft inwestuje 100 mln dolarów w promocję konsoli Xbox One (wideo)
Microsoft ma łącznie zainwestować 100 mln dolarów w promocję swojej najnowszej konsoli Xbox One. Firma opublikowała już zwiastun nowej kampanii.
więcej
|
|
Aleksandra Gajoch i Agnieszka Wierzchowska w Makata Creative Group
Pracę w domu produkcyjnym Makata Creative Group rozpoczęły Aleksandra Gajoch i Agnieszka Wierzchowska. Pierwsza objęła funkcję producenta telewizyjnego i filmowego, a druga - new business managera.
więcej
|
|
Allegro reklamuje zakupy na raty PayU (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Allegro.pl, prezentująca system zakupów ratalnych PayU. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom.
więcej
|
|
Pkt.pl pokazuje w reklamach, co znaleźli jego użytkownicy
Pod hasłem „Dzięki pkt.pl - znalazłeś” rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Pkt.pl. Akcja obejmuje radio i outdoor.
więcej
|
|
Karma dla psów Butcher's reklamowana na outdoorze
Pod hasłem „A Twój pies co robi, żeby dostać Butcher’s?” ruszyła outdoorowa kampania reklamowa karmy Butcher’s. Akcję przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Gatorade oficjalnym partnerem FC Barcelony
FC Barcelona zawarła trzyletnie porozumienie z należącą do PepsiCo marką napojów izotonicznych Gatorade, która została oficjalnym partnerem klubu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"SE" z sondą o śmierci matki Palikota. Jastrzębowski: Mam obowiązek umożliwiać debatę
“Super Express” zamieścił sondę z pytaniem o przyczyny śmierci matki Janusza Palikota, co oburzyło przedstawicieli Twojego Ruchu. - Jako dziennikarz mam obowiązek umożliwiać nieskrępowaną debatę - tłumaczy Sławomir Jastrzębowski, naczelny “SE”.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita" i "Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowane, wysoko Wirtualnemedia.pl
We wrześniu br. najczęściej cytowanymi mediami były "Rzeczpospolita" i "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Jarosław Piwko nowym szefem biura reklamy wydawcy "W Sieci"
Jarosław Piwko został nowym dyrektorem biura reklamy Fratrii, wydawcy m.in. tygodnika “W Sieci” i portalu wPolityce.pl. Zastąpił Macieja Wośkę, który został niedawno dyrektorem wydawniczym spółki.
więcej
|
|
,,Bravo" liderem wśród pism młodzieżowych, tylko ,,Fun Club" na plusie
W lipcu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych utrzymał się dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Fun Club”, a najwięcej straciło „Bravo Girl”.
więcej
|
|
Polskapresse kupuje Media Regionalne. Jest zgoda UOKiK
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała zgodę na przejęcie Mediów Regionalnych przez Grupę Polskapresse. Po transakcji będzie ona musiała jednak sprzedać “Dziennik Wschodni” innemu wydawcy.
więcej
|
|
,,Metro" promuje wydania papierowe i cyfrowe. "Łączy nas wiele"
Dziennik “Metro” (Agora) ruszył z nową kampanią wizerunkową realizowaną pod hasłem “Łączy nas wiele”. Podkreśla ona, że treści pod marką “Metro” są dostępne zarówno w prasie jak i w internecie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|