|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 25 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sądowy show "Czyja wina?" znika z Polsatu
Polsat z końcem miesiąca zakończy emisję sądowego paradokumentu “Czyja wina?” - Najprawdopodobniej ten format nie będzie już w przyszłości kontynuowany - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy stacji.
więcej
|
|
Warszawa zwleka z decyzją o sylwestrze. Polsat: Mamy alternatywę dla stolicy
Miasto Warszawa dotąd nie zdecydowało, czy w tym roku zorganizuje imprezę sylwestrową wraz z Polsatem. Stacja przygotowuje jednak koncert. - Mamy alternatywę dla Warszawy - zapewnia Marcin Perzyna, dyrektor impresariatu Polsatu.
więcej
|
|
,,SE" i ,,Fronda" nabrały się na atak Coca-Colą twitterowego ,,Kuby Wojewódzkiego"
„Super Express” i serwis Fronda.pl przytoczyły jako prawdziwą wypowiedź z fałszywego konta Kuby Wojewódzkiego na Twitterze informującą, jakoby w poniedziałek nie został oblany żrącą substancją, tylko Coca-Colą.
więcej
|
|
Sylwester TVP2 we Wrocławiu przez kolejne cztery lata
Telewizyjna Dwójka przez cztery kolejne lata transmitować będzie koncerty sylwestrowe z Wrocławia. Zakłada to podpisane właśnie przez prezesa TVP i prezydenta Wrocławia porozumienie o współpracy w latach 2013-2017.
więcej
|
|
Anna Popek gotować będzie z siostrą w "Pytaniu na śniadanie"
Prezenterka “Pytania na śniadanie” Anna Popek razem ze swoją siostrą Magdą Krupą poprowadzi cykl kulinarny w “Pytaniu na śniadanie” w TVP2. Będzie można go oglądać w sobotnich wydaniach programu.
więcej
|
|
FOX z prawami do amerykańskiej ligi baseballu MLB. Transmisje także w Polsce
Koncern FOX International Channels nabył prawa do pokazywania rozgrywek amerykańskiej ligi baseballu MLB. Dotyczą one ponad 30 krajów Europy, w tym Polski.
więcej
|
|
Ruszają półfinały "Mam talent!". Do wygrania 300 tys. zł
Telewizja TVN rozpoczyna emisję półfinałowych odcinków na żywo szóstej edycji “Mam talent!”. Pojawi się w nich 40 uczestników. Nagroda główna w talent-show to 300 tys. zł.
więcej
|
|
Ruszył klubowy kanał Lech TV
Klub piłkarski Lech Poznań we współpracy z siecią kablową Inea w czwartek 24 października br. uruchomił własny kanał telewizyjny Lech TV. Stacja wzorowana jest na podobnych telewizjach klubowych funkcjonujących w pozostałych krajach Europy.
więcej
|
|
,,Tomek i przyjaciele 17", ,,Czytanki Rybki MiniMini 5" i ,,Detektyw Łodyga 2" w MiniMini+
W listopadzie 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję takich produkcji jak: „Tomek i przyjaciele 17”, „Czytanki Rybki MiniMini 5” oraz „Detektyw Łodyga 2”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Lewiatan i PTE wydadzą 4 mln zł na kampanię o emeryturach, ZUS-ie i OFE
4 listopada ruszy kampania edukacyjna promująca oszczędzanie na emeryturę zarówno w ZUS-ie, jak i OFE. Organizatorami akcji jest Konfederacja Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych (PTE).
więcej
|
|
Jet Line podnosi ceny nośników o 12 proc.
W nowym cenniku outdoorowych nośników reklamowych i usług projektowo-produkcyjnych Jet Line stawki są średnio o 12 proc. wyższe. Firma planuje rozwój swojej sieci Motorway.
więcej
|
|
,,Made to feel good" w zimowej kampanii Goodyear (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa opon Goodyear. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Made to feel good”, przygotowały firmy Leo Burnett, GPD Advertising i Universal McCann.
więcej
|
|
Lowe Media obsłuży azjatycką kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej za 27 mln zł
Dom mediowy Lowe Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampania reklamowej Polskiej Organizacji Turystycznej, która będzie prowadzona głównie w Azji. Budżet akcji wyniesie ok. 27 mln zł.
więcej
|
|
Jacobs Crema Gold reklamowana ,,z pianką i z przyjemnością" (wideo)
Pod hasłem „Z pianką. I z przyjemnością” startuje kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek kawy rozpuszczalnej Jacobs Crema Gold (Mondelez Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Opus B, Starcom i Alert Media Communications.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Burda formalnie właścicielem G+J Polska. Szykuje się połączenie struktur
Grupa Burda International sfinalizowała transakcję przejęcia całości udziałów w polskich firmach z grupy G+J i stała się oficjalnie wydawcą ich magazynów. Proces łączenia obu wydawnictw ma ruszyć na przełomie roku.
więcej
|
|
Marek Raczkowski wraca do "Przekroju". Na razie rysunki w internecie
Rysownik Marek Raczkowski nadal współpracować będzie z magazynem “Przekrój”, który kupił ostatnio fotograf Tomasz Niewiadomski. Do czasu powrotu pisma na rynek rysownik publikować będzie swoje prace na profilu tygodnika na Facebooku.
więcej
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska krytykuje młodych dziennikarzy i polskie media (wideo)
Karolina Korwin-Piotrowska krytykuje początkujących dziennikarzy. Nie zostawia na nich suchej nitki. Zarzuca im brak profesjonalizmu. Według niej, część z nich nie ma żadnego przygotowania do swojej pracy.
więcej
|
|
,,Men's Health" umacnia się na pozycji lidera pism męskich
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.
więcej
|
|
Marek Raczkowski rysuje dla "Zwierciadła". Artur Andrus nowym felietonistą
Marek Raczkowski i Artur Andrus rozpoczęli współpracę z miesięcznikiem “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Pierwszy publikuje na łamach tytułu swoje rysunki, a drugi - felietony.
więcej
|
|
Paweł Lisicki: Napad fizyczny jest zawsze świadectwem zdziczenia
- Jeśli chce się przeciwdziałać nienawiści w przestrzeni publicznej, trzeba zacząć od siebie. Trzeba tak formułować swoje opinie, żeby nie mogły być uznane za przejaw tolerancji dla chamstwa i używania siły - pisze Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" liderem wśród dwutygodników poradnikowych, ,,Naj" o 50 proc. w dół
W lipcu br. liderem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
więcej
|
|
Agnieszka Romaszewska: Frustracja często prowadzi do agresji
- W mojej ocenie przyczyną aktu agresji wobec Kuby Wojewódzkiego jest bezsilna frustracja ludzi, którzy czują się przez showmana obrażani - pisze Agnieszka Romaszewska-Guzy, wiceprezes SDP oraz szefowa TV Biełsat.
więcej
|
|
Agata Młynarska, Doda, Edyta Górniak i Nergal mają szanse na "Róże Gali"
Dwutygodnik “Gala” (G+J Polska) organizuje kolejną edycję plebiscytu “Róże Gali”. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Agata Młynarska, Edyta Górniak, Maryla Rodowicz, Krystyna Janda, Robert Więckiewicz, Magda Gessler i Nergal
więcej
|
|
"Forbes" z książką "Włącz się do gry"
Do części nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) dołączona została książka “Włącz się do gry” autorstwa Sheryl Sandberg, jednej z najbardziej wpływowych kobiet na świecie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jacek Świderski: Na rynku portali horyzontalnych konsolidacja jest nieunikniona
- Przygotowanie kompleksowej oferty reklamowej, jakiej o2 i Wirtualna Polska działając samodzielnie w pewnych obszarach nie mogły uzyskać, inwestycje w e-commerce oraz wykorzystanie potencjału poczty elektronicznej to najważniejsze zadania po połączeniu obu firm - mówi nam Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2.
więcej
|
|
o2 z WP: silniejsze reklamowo, bez rewolucji wydawniczej (opinie)
Grupa o2 po połączeniu z Wirtualną Polską stworzą nową siłę na rynku reklamy internetowej, natomiast raczej nie będą mocno przebudowywać swoich serwisów i usług - oceniają eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Dalach, Rafał Oracz, Jacek Czynajtis i Agnieszka Lizon.
więcej
|
|
o2 dorównuje Wirtualnej Polsce w lifestyle'u i społecznościach, razem powalczą z Onetem i RASP (analiza)
Do połączonej struktury Wirtualnej Polski i Grupy o2 zdecydowanie większy zasięg w internecie wniesie ten pierwszy wydawca. Wspólnie serwisy WP i o2 mają podobną odwiedzalność jak serwisy Onetu i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Internet jednym z głównych źródeł wiedzy Polaków przy zakupach
W przypadku większości kategorii internet jest jednym z najpowszechniejszych źródeł wiedzy wspierających proces zakupowy. Charakteryzuje się także wysoką wiarygodnością - wynika z badania IIBR.
więcej
|
|
,,SE" i ,,Fronda" nabrały się na atak Coca-Colą twitterowego ,,Kuby Wojewódzkiego"
„Super Express” i serwis Fronda.pl przytoczyły jako prawdziwą wypowiedź z fałszywego konta Kuby Wojewódzkiego na Twitterze informującą, jakoby w poniedziałek nie został oblany żrącą substancją, tylko Coca-Colą.
więcej
|
|
Google testuje duże reklamy graficzne w wyszukiwarce
Google prowadzi testy nowych reklam w wynikach wyszukiwania. Przybiorą one formę dużych bannerów rozciągniętych na niemal całą szerokość strony.
więcej
|
|
YouTube Premium jeszcze w tym roku?
Według nieoficjalnych doniesień, jeszcze w bieżącym roku Google wprowadzi do serwisu YouTube ofertę premium.
więcej
|
|
Netflix lepszy od HBO
Najnowsze wyniki serwisu ze streamingiem wideo Netflix wskazują, że cieszy się ona większą popularnością niż konkurencyjna platforma HBO.
więcej
|
|
27 polskich firm w rankingu Deloitte Technology Fast 50. Najwyżej Softhis
27 przedsiębiorstw z Polski znalazło się w 14. edycji zestawienia Deloitte obejmującego najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne w Europie Środkowej. Trzeci rok z rzędu liderem rankingu została rumuńska spółka z polskimi korzeniami Vola.ro, drugie miejsce przypadło serbskiej firmie Bitgear Wireless Design Services, a trzecie - krakowskiej spółce Softhis.
więcej
|
|
Mechanizmy kontroli rodzicielskiej trafiają do Chrome
Google wprowadził do wersji beta przeglądarki Chrome nową funkcję, która pozwala nakładać ograniczenia dla konkretnych użytkowników.
więcej
|
|
WP.pl i o2.pl z największymi portalowymi fanpage'ami na Facebooku
Przejęcie Wirtualnej Polski przez O2.pl oznacza pojawienie się potężnego gracza m.in. w mediach społecznościowych. Największe polskie fanpage’e związane z portalami należą do wp.pl i o2.pl - wynika z badań NapoleonCat.com.
więcej
|
|
Facebook: funkcja Custom Audiences dla wszystkich reklamodawców
Facebook zapowiedział, że funkcja Custom Audiences będzie wkrótce dostępna dla każdego reklamodawcy.
więcej
|
|
Michał Lechman szefem działu technologii w Lemon Sky
Michał Lechman będzie zarządzał działem technologii w Lemon Sky. Zastąpił Adama Nojszewskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Rośnie rynek płatności elektronicznych i mobilnych w Polsce, rocznie o 10-15 proc.
Polacy coraz chętniej decydują się na płatności za pomocą platform elektronicznych i mobilnych. Cały rynek rośnie o 10-15 proc. rocznie, ale PayPal notuje ponad dwukrotnie szybszy rozwój. Dlatego ta międzynarodowa platforma zapowiada dalszy rozwój płatności mobilnych oraz współpracę z nowymi sprzedawcami
.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|