|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Prawica kpi z ataku na Kubę Wojewódzkiego, Kuźniar i Korwin-Piotrowska oburzeni
Prawicowi dziennikarze i blogerzy żartują z ataku na Kubę Wojewódzkiego, oceniając, że zajście nie było zbyt groźne, a dziennikarz sprowokował je swoimi wypowiedziami. Zupełnie inaczej oceniają to Jarosław Kuźniar, Michał Szułdrzyński i Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
"Newsweek" liderem, tracą "Uważam Rze", "Wprost" i "Gazeta Polska"
W sierpniu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został “Newsweek”, któremu udało się wyprzedzić “Gościa Niedzielnego”. Większość tytułów straciło - najwięcej “Uważam Rze”, “Wprost” i “Gazeta Polska”.
więcej
|
Spółki Grupy Gremi pod kontrolą Inspekcji Pracy
|
,,Stop oczernianiu PR-u" - Polskie Stowarzyszenie Public Relations kontra politycy
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,M jak miłość" i ,,Barwy szczęścia" najpopularniejszymi serialami codziennymi
W jesiennej ramówce wśród codziennych polskich seriali obyczajowych największą popularnością cieszą emitowane od lat produkcje TVP2 „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Muzyczny kanał Power TV ruszy 20 listopada
Power TV, nowy polski kanał muzyczno-rozrywkowy, ma zacząć nadawanie 20 listopada br. Stacja będzie prezentować m.in. polski dance i disco polo, dostępna będzie także w wersji HD.
więcej
|
|
Rusza "Warsaw Shore" w MTV Polska. Emisja w niedzielne wieczory
W listopadzie br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję reality-show “Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Program oglądać będzie można późnym wieczorem w niedziele.
więcej
|
|
,,Rozmowy w toku" ogląda codziennie milion osób
„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi w obecnym sezonie ogląda 1,06 mln osób, czyli o 90 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk-show zajmuje drugie miejsce w całym rynku, będąc liderem w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Druga seria programu Mai Sablewskiej wiosną w TVN Style
Wprowadzony we wrześniu do ramówki TVN Style program “Sablewskiej sposób na modę” doczeka się drugiej edycji. Widzowie nowe odcinki zobaczą wiosną 2014 roku. Już teraz można się do nich zgłaszać.
więcej
|
|
TV Republika w UPC na stałe tylko w Max Extra HD
TV Republika w sieci UPC Polska na stałe oferowana będzie w najdroższym pakiecie cyfrowym Max Extra HD. Jednak promocyjne będzie dostępna do maja 2014 roku w tańszym pakiecie Select Extra HD.
więcej
|
|
Rodowicz, Steczkowska, Wiśniewski i Weekend na urodzinach "Faktu" w Polsacie
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) z okazji 10. urodzin zorganizuje jubileuszowy koncert, na którym wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Justyna Steczkowska, Michał Wiśniewski i zespół Weekend. Transmisję z gali pokaże Polsat.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do serialu ,,To nie koniec świata"
Polsat zakończył zdjęcia do pierwszego sezonu serialu obyczajowego “To nie koniec świata” z Krystianem Wieczorkiem i Karoliną Gorczycą. Produkcja nadawana jest w niedzielne wieczory.
więcej
|
|
TVP Regionalna ma własny serwis internetowy
Ruszył serwis internetowy kanału TVP Regionalna. Witryna opierać się będzie na materiałach z oddziałów terenowych TVP i informować o tym, co dzieje się w poszczególnych regionach Polski.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz broni Agaty Młynarskiej i jej programu "Świat się kręci"
- Dajcie Agacie szansę - apeluje Krzysztof Ibisz i prosi, żeby nie oceniać za wcześnie programu "Świat się kręci" w TVP1. Program Młynarskiej nie cieszy się dużą popularnością, jednak prezenter broni produkcji i tłumaczy, że takie programy potrzebują czasu, żeby zdobyć widzów. Według Ibisza Młynarska podjęła słuszną decyzję odchodząc z Polsatu.
więcej
|
|
W głównej siedzibie TVP powstanie nowy budynek ze studiami, newsroomem oraz biurami
Telewizja Polska sprzeda jeden z dwóch warszawskich ośrodków znajdujący się przy placu Powstańców Warszawy. W głównej siedzibie TVP przy ul. Woronicza powstanie za to nowy budynek ze studiami, newsroomem oraz biurami. To ma umożliwić sprzedaż kolejnych małych budynków, a nawet położonego na działce TVP boiska piłkarskiego.
więcej
|
|
Seriale ,,Morderstwa w Fjällbace", ,,Top of the Lake" oraz ,,Defiance" w listopadzie w kanałach nc+
W listopadzie 2013 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję nowych seriali: „Morderstwa w Fjällbace” oraz „Top of the Lake”. Natomiast Canal+ zaoferuje widzom produkcję „Defiance”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Adrian Kawecki: Rynek reklamowy trendami wyprzedza to, co dzieje się w gospodarce
- Na polskim rynku reklamowym pierwsze dwa kwartały 2013 nie napawały optymizmem, ale jesienne aktywności klientów pokazują, że mamy na horyzoncie ożywienie gospodarcze - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adrian Kawecki, prezes domu mediowego Mindshare Polska.
więcej
|
|
KER: Tomasz Lis i Powerade to nie reklama, tylko ,,sposób funkcjonowania mediów"
Komisja Etyki Reklamy odmówiła zajęcia się wpisem blogowym Tomasza Lisa promującym na zasadzie lokowania produktu napój Powerade i hotel Hyatt. Według Komisji nie jest to standardowa reklama.
więcej
|
|
Reklama zewnętrzna 14,6 proc. w dół, tylko 10 mln zł na nośniki tranzytowe
Od stycznia do września br. wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce wyniosły 352,76 mln zł, o 14,57 proc. mniej niż rok wcześniej. Rekordowo niski udział w tym rynku - 2,9 proc. - miała w III kwartale br. reklama tranzytowa.
więcej
|
|
Kawa gratis w McDonald's (wideo)
W restauracjach McDonald’s zaczęła się promocja „Kawa gratis”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, 24/7 PR i 24/7 Digital.
więcej
|
|
Lowe Warsaw będzie reklamować ,,Gazetę Wyborczą"
Agencja Lowe Warsaw wygrała przetarg na strategię i kreację kampanii reklamowej „Gazety Wyborczej” (Agora). Akcja jest zaplanowana na przyszły rok.
więcej
|
|
Dum Dum, Secret Services, Marka M, ITC.org.pl i Brand Equity razem jako Grupa Kombajn
Agencja reklamowa Dum Dum, agencja public relations Secret Services, dom mediowy Marka M, studio produkcyjne ITC.org.pl i firma strategiczna Brand Equity połączyły się w konsorcjum Grupa Kombajn.
więcej
|
|
,,Wyspani mogą więcej" w kampanii materacy Hilding
Hilding Polska zaczyna realizację komunikacji marketingowej dla produkowanych przez siebie materacy opracowanej przez agencję Simplicity. Nowe hasło marki brzmi: „Wyspani mogą więcej”.
więcej
|
|
,,Szklanka soku do śniadania" znów reklamuje Tymbark (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej soku Tymbark (Maspex Wadowice) pokazującej rodzinne śniadanie. Akcję, pod hasłem „Szklanka soku Tymbark do śniadania”, przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Samsung Galaxy Note 3 oficjalnym telefonem igrzysk olimpijskich Soczi 2014
Firma Samsung Electronics zawarła porozumienie z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl) w związku z inicjatywą "Samsung Smart Olympic Games", w ramach której Samsung Galaxy Note 3 ogłoszono oficjalnym telefonem zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi w 2014 roku.
więcej
|
|
Samsung reklamuje Galaxy Note 3 i Galaxy Note 10.1 (wideo)
Samsung opublikował dwa spoty reklamowe promujące najnowsze urządzenia mobilne z rodziny Galaxy - phablet Galaxy Note 3 i tablet Galaxy Note 10.1.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Fakt" kończy 10 lat. "Radykalnie zmienił rynek"
10 lat temu na polskim rynku ukazał się pierwszy numer tabloidu “Fakt”. - Data pojawienia się tego dziennika jest jedną z najważniejszych w polskich mediach po 1989 roku - uważa Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
|
,,Focus Historia" liderem wśród pism historycznych, ,,Uważam Rze Historia" o 75 proc. w dół
Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował magazyn „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
Rodowicz, Steczkowska, Wiśniewski i Weekend na urodzinach "Faktu" w Polsacie
Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) z okazji 10. urodzin zorganizuje jubileuszowy koncert, na którym wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Justyna Steczkowska, Michał Wiśniewski i zespół Weekend. Transmisję z gali pokaże Polsat.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" na czele magazynów wnętrzarskich, ,,Weranda" z największym spadkiem
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, na przeciwnym biegunie znalazła się „Weranda”.
więcej
|
|
Dział marketingu Ringier Axel Springer w nowej strukturze
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zakończyło reorganizację działu marketingu, prowadzoną w ostatnich miesiącach przez Joannę Kloskowską, dyrektora marketingu spółki. Od października br. jednostka działa w nowej strukturze.
więcej
|
|
Lowe Warsaw będzie reklamować ,,Gazetę Wyborczą"
Agencja Lowe Warsaw wygrała przetarg na strategię i kreację kampanii reklamowej „Gazety Wyborczej” (Agora). Akcja jest zaplanowana na przyszły rok.
więcej
|
|
Sąd Apelacyjny: ,,Newsweek Polska" przegrywa z Opus Dei
Sąd Apelacyjny w Warszawie w swoim prawomocnym wyroku orzekł, że „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) ma opublikować sprostowanie i odpowiedź Opus Dei dotyczące swoich tekstów o organizacji z 2011 roku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Współpraca reklamowa Facebooka i Google korzystna dla wszystkich, choć może być drożej
Na współpracy reklamowej Google i Facebooka zyskają oba portale, natomiast marketerzy będą mieć szerszy dostęp do oferty serwisów, chociaż muszą też liczyć się z perspektywą wyższych cen reklam - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z interaktywnych agencji i domów mediowych.
więcej
|
|
Orange ma trzy oferty na Wirtualną Polskę, sprzedaż na przełomie roku
Orange Polska otrzymał trzy wiążące oferty kupna portal Wirtualna Polska. Umowę z kupcem koncern chce podpisać do końca br., a sfinalizować sprzedaż w I kwartale przyszłego roku.
więcej
|
|
TVP Regionalna ma własny serwis internetowy
Ruszył serwis internetowy kanału TVP Regionalna. Witryna opierać się będzie na materiałach z oddziałów terenowych TVP i informować o tym, co dzieje się w poszczególnych regionach Polski.
więcej
|
|
mBank nagrodzony w globalnym konkursie na najlepsze projekty bankowe
mBank został uznany w globalnym konkursie na najlepsze projekty bankowe Distribution and Marketing Innovation Awards za najlepszy bank online i mobilny. Otrzymał także statuetkę dla instytucji, która radykalnie zmienia oblicze globalnej bankowości.
więcej
|
|
Prezes WP.PL: wideo w sieci rządzi się swoimi prawami. To nie jest do końca telewizja
Rynek reklam emitowanych przed materiałami wideo w internecie rośnie o 40-50 proc. rocznie. Portale internetowe rozszerzają ofertę wideo na żądanie, a to oznacza problemy dla telewizji, która traci reklamodawców. Dzięki reklamom portale mogą oferować treści za darmo.
więcej
|
|
Tomasz Plata uruchomił serwis Carsi.pl
Tomasz Plata, były szef działu TVN Online, uruchomił serwis społecznościowy Cars.pl, skierowany do pasjonatów motoryzacji. Użytkownicy mogą się w nim rejestrować podając tablice rejestracyjne pojazdów.
więcej
|
|
Coraz więcej gier pobieranych z internetu, ale wciąż dominują gry na fizycznych nośnikach
Polski rynek gier wideo jest warty ok. 400 mln zł i dynamicznie rośnie, pomimo spowolnienia gospodarczego. Wciąż dominuje sprzedaż w sklepach, a 60 proc. rynku to gry na komputery osobiste. Rośnie popularność legalnego pobierania gier z internetu oraz gier darmowych, ale dystrybutorzy nie obawiają się o przyszłość fizycznej sprzedaży.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|