|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 17 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
UPC Polska przegrała w sądzie. Musi zapłacić duże odszkodowanie
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał UPC Polska zapłacenie wielomilionowego odszkodowania na rzecz Stowarzyszenia Filmowców Polskich. To kara za reemitowanie utworów audiowizualnych przez UPC bez umowy z SFP. Operator zapowiada odwołanie.
więcej
|
|
TVP porządkuje, wyprzedaje, wynajmuje
Telewizja publiczna nadal szuka oszczędności. W ostatnich dniach TVP wystawiła na sprzedaż 18-piętrowy budynek w Szczecinie. Od dwóch tygodni na chętnych czekają działki w Warszawie. - Są chętni, przychodzą, oglądają - mówią osoby związane z przetargiem.
więcej
|
|
Marketing Automation. Pracuj mniej, ale skuteczniej
Data marketing czy tzw. adaptative marketing, to pojęcia które robią ostatnio dużą karierę. Wielu marketerów chciałoby oprzeć swoją komunikację o dane, jednak mało kto wie jak to zrobić. Tymczasem jest to możliwe i przykłady inwestujących w tego typu rozwiązania marek pokazują, że jest to efektywne i przyszłościowe - pisze Mateusz Godala z K2 Search.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
UPC Polska przegrała w sądzie. Musi zapłacić duże odszkodowanie
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał UPC Polska zapłacenie wielomilionowego odszkodowania na rzecz Stowarzyszenia Filmowców Polskich. To kara za reemitowanie utworów audiowizualnych przez UPC bez umowy z SFP. Operator zapowiada odwołanie.
więcej
|
|
TVP porządkuje, wyprzedaje, wynajmuje
Telewizja publiczna nadal szuka oszczędności. W ostatnich dniach TVP wystawiła na sprzedaż 18-piętrowy budynek w Szczecinie. Od dwóch tygodni na chętnych czekają działki w Warszawie. - Są chętni, przychodzą, oglądają - mówią osoby związane z przetargiem.
więcej
|
|
Grupa TVN wykupiła i umorzyła obligacje. Zapłaciła 656 mln euro
TVN Finance Corporation II AB, spółka zależna Grupy TVN, dokonała wykupu za 656 mln euro obligacji Senior Notes o łącznej wartości nominalnej 593 mln euro, które następnie zostały umorzone. Operacja jest częścią strategii refinansowania zadłużenia spółki.
więcej
|
|
,,Jaka to melodia?" nie daje szans konkurencji
Od początku jesiennego sezonu „Jaka to melodia?” ma mniej więcej taką samą oglądalność jak rok wcześniej. Program daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
więcej
|
|
Mecz Polska-Anglia hitem eliminacji Polaków do MŚ 2014
Pokazywane na antenie TVP1 mecze eliminacyjne Polaków do MŚ 2014 w piłce nożnej oglądało średnio 5,22 mln osób. Natomiast widownia tych spotkań emitowanych w Polsacie Sport wyniosła 470 tys. osób.
więcej
|
|
Reklamy w TVN drożeją o 12 proc. ,,Fakty" za 100 tys. zł, finał ,,Mam talent" za 115 tys. zł
W listopadowym cenniku reklamowym TVN spoty są nominalnie o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Faktach” trzeba wydać maksymalnie 99,9 tys. zł, a przy „Masterchefie” i „Mam talent” - od 107,5 do 108,6 tys. zł.
więcej
|
|
TVP z nagrodą Złota PIKE, TV Republika Wydarzeniem Roku
Telewizja Polska, Telewizja Kablowa Chopin, TV Republika, HBO Polska, Sundance Channel i Discovery Networks Polska znalazły się wśród nagrodzonych podczas 40. jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2013.
więcej
|
|
Marta Jeżewska nową twarzą TV Republika
Marta Jeżewska dołączyła do grona prowadzących serwis informacyjny “Dzisiaj” nadawany na antenie TV Republika.
więcej
|
|
TVP ABC to ostatni kanał TVP. "Brakuje pieniędzy, by spełnić oczekiwania widzów"
By sprostać oczekiwaniom widzów, TVP powinna mieć więcej pieniędzy - uważa prezes Juliusz Braun. TVP nie zamierza już uruchamiać nowych kanałów tematycznych poza kanałem dla dzieci TVP ABC. Po zwolnieniu miejsc na pierwszym multipleksie, oferta programowa nadawcy publicznego może zostać nawet ograniczona.
więcej
|
|
Polsat pokaże religijny serial ,,Biblia"
19 października 2013 roku Telewizja Polsat rozpocznie emisję religijnej produkcji „Biblia”.
więcej
|
|
BBC Entertainment pokaże serial ,,Z pamiętnika położnej"
10 listopada 2013 roku kanał BBC Entertainment rozpocznie emisję nowego serialu „Z pamiętnika położnej”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
50 tys. zł za nowe logo Dworca Centralnego
Warszawski Dworzec Centralny ma nową identyfikację wizualną, opartą na minimalistycznym logo. Przygotowały ją Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, których projekt został wybrany z ponad 250 zgłoszeń.
więcej
|
|
Ryanair szuka dyrektora marketingu
Linie lotnicze Ryanair chcą poprawić swój nadszarpnięty wizerunek. W tym celu firma poszukuje osoby, która pokieruje jej działem marketingu.
więcej
|
|
W programach lojalnościowych najbardziej zależy nam na gotówce
Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu korzystają, ma głównie charakter transakcyjny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca agencji MOSQI.TO.
więcej
|
|
Agnieszka Chylińska jednocześnie w reklamie Play i Avivy
Startuje nowa kampanii Avivy z udziałem Agnieszki Chylińskiej, występującej jednocześnie w reklamach Play. W akcji Avivy - przygotowanej przez firmy Grey Group, Papaya Films i ZenithOptimedia Group - prezentowane jest ubezpieczenie zdrowia i życia.
więcej
|
|
Reklamy w TVN drożeją o 12 proc. ,,Fakty" za 100 tys. zł, finał ,,Mam talent" za 115 tys. zł
W listopadowym cenniku reklamowym TVN spoty są nominalnie o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Faktach” trzeba wydać maksymalnie 99,9 tys. zł, a przy „Masterchefie” i „Mam talent” - od 107,5 do 108,6 tys. zł.
więcej
|
|
Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I poł. br. o 2,8 proc. w górę
W pierwszej połowie bieżącego roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 2,8 proc. W samym II kwartale zaobserwowano wzrost o 3,5 proc. - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
"Zostań SuperW" - Barbara Kurdej-Szatan zachęca do "Szlachetnej Paczki" (wideo)
Barbara Kurdej-Szatan, znana z roli konsultantki ds. obsługi klienta w reklamach sieci Play, wystąpiła w najnowszym spocie "Szlachetnej Paczki". Aktorka zachęca w nim, żeby zostać wolontariuszem akcji organizowanej przez Stowarzyszenie "Wiosna".
więcej
|
|
Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako ,,następcy drożdżówki" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca nowy produkt marki 7Days (należącej do Chipita Poland) - słodkie bułki 7Days Borseto. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction.
więcej
|
|
,,Bezpieczeństwo w podróży" reklamuje Mitsubishi ASX (wideo)
W telewizji i radiu zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji Mitsubishi ASX. Spoty na potrzeby akcji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Olivier Gers prezesem LiquidThread
Olivier Gers objął stanowisko prezesa w globalnej agencji branded kontentowej LiquidThreat, należącej do grupy Starcom MediaVest.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Pieniądze Ekstra" - Maciej Samcik odpowiada za nowy dodatek ,,Gazety Wyborczej"
W “Gazecie Wyborczej” (Agora) od 17 października br., co czwartek ukazywać się będzie nowy dodatek z poradami ekonomicznymi - “Pieniądze Ekstra”. Pokieruje nim Maciej Samcik, dziennikarz “GW” i bloger.
więcej
|
|
Cyfryzacja prasy tworzy nowe miejsca pracy dla dziennikarzy
Do takich wniosków dochodzi Mary Beth Christie z „Financial Times”, która ujawnia, że dziś jej gazeta zatrudnia więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej.
więcej
|
|
,,Gazeta Krakowska" i ,,Głos Wielkopolski" nowymi liderami czytelnictwa gazet w regionach
W województwach małopolskim i wielkopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od marca do sierpnia 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita" sprzedaje prenumeratę na 2014 rok
Spółka Gremi Business Communication ruszyła ze sprzedażą prenumeraty dziennika “Rzeczpospolita” na 2014 rok. Jest ona dostępna w dwóch pakietach: podstawowym i plus.
więcej
|
|
Odświeżone "Cztery Kąty" z większą liczbą porad i multimediami
Właśnie ukazało się listopadowe, odświeżone wydanie “Czterech Kątów” (Agora). W magazynie jest teraz więcej zdjęć i porad, a wprowadzona aplikacja mobilna pozwala na dostęp do materiałów multimedialnych.
więcej
|
|
"Dziennik Gazeta Prawna" szuka polskich wynalazków
“Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) organizuje konkurs dla uczelni wyższych na najlepszy polski wynalazek. Jego zwycięzca otrzyma 30 tys. zł, a wybrane pomysły opisane zostaną w nowym cyklu redakcyjnym “Eureka! DGP - Odkrywamy polskie wynalazki”.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele dwutygodników telewizyjnych, ,,Ekran TV" stracił najwięcej
W lipcu br. na pozycji lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem średniej sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
Elżbieta Nowacka będzie odpowiadać za sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" i czasopism Agory
Od listopada 2013 r. Elżbieta Nowacka obejmuje funkcję p.o. dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej” i czasopism Agory. Przejmie obowiązki Iwony Grochowskiej, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
"Grazia" ma własny serwis internetowy
Wydawnictwo Bauer uruchomiło serwis internetowy dwutygodnika “Grazia”. Witryna dostępna pod adresem Grazia.pl ma być uzupełnieniem drukowanego magazynu w internecie.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
W programach lojalnościowych najbardziej zależy nam na gotówce
Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu korzystają, ma głównie charakter transakcyjny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|