|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 13 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
"Newsweek" Tomasza Lisa jest jak "Paris Match" czy jak tabloid?
“Newsweek” pod rządami Tomasza Lisa stawia na kontrowersyjne okładki i notuje wzrosty sprzedaży. Pytani przez Wirtualnemedia.pl przedstawiciele rynku zastanawiają się co zdecydowało o sukcesie sprzedażowym pisma i co tytuł czeka w przyszłości.
więcej
|
|
Agnieszka Chylińska familijna dla Avivy, a ostra Play. Eksperci: nikt na tym nie straci
Agnieszka Chylińska kilka miesięcy po kampanii Avivy, w której wystąpiła jako stateczna matka i pani domu, reklamuje Play jako ostra wokalista rockowa. Jak do tego doszło, kto na tym zyska, a kto może stracić? Dla Wirtualnemedia.pl komentują stratedzy z branży reklamowej.
więcej
|
|
Golden Drum: wszystkie ,,złote" kampanie (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które zdobyły Złote Bębny i Grand Prix na tegorocznym festiwalu Golden Drum. Wśród nagrodzonych m.in. kampanie marek takich jak Adidas, McDonald’s, Mercedes, Mentos i Lego oraz wiele akcji społecznych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kożuchowska, Rozenek i Szulim w ,,Tańcu z gwiazdami"
Wiosną przyszłego roku na antenę TVN powróci „Taniec z gwiazdami”. Wśród uczestników show pojawią się m.in. Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Szulim oraz Małgorzata Rozenek.
więcej
|
|
Coraz mniej widzów ogląda prognozę pogody w TVP1 i TVN, zyskuje Polsat
Wśród codziennych prognoz pogody nadawanych po głównych dziennikach najchętniej oglądana jest „Pogoda” emitowana po „Wiadomościach” w TVP1. Serwis ten jednak zanotował duży spadek oglądalności. Nieco mniej widzów gromadzi „Prognoza pogody” Telewizji Polsat.
więcej
|
|
TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo
We wrześniu 2013 roku pozycja lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych należała do TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się Viacom Blink!.
więcej
|
|
Matthew McConaughey i Woody Harrelson w nowym serialu "True Detective"
Telewizja HBO zaprezentowała pięć nowych klipów zapowiadających jej nowy serial "True Detective" z Matthew McConaugheyem i Woodym Harrelsonem w rolach głównych.
więcej
|
|
Juliusz Braun: żądania związkowców przekraczają nasz roczny budżet. "Możliwy strajk włoski"
Będzie strajk w Telewizji Polskiej. Prezes TVP deklaruje gotowość do rozmów ze związkowcami, ale podkreśla, że na spełnienie żądań związków potrzebna byłaby kwota przekraczająca roczny budżet telewizji. Związki zawodowe działające w TVP nie zgadzają się na reorganizację spółki proponowaną przez jej zarząd. Oznaczać ona będzie przeniesienie ponad pół tysiąca osób do firmy zewnętrznej i wynajmowanie ich do pracy przy konkretnych produkcjach, które także będą zamawiane na zewnątrz.
więcej
|
|
Cartoon Network pokaże nowe odcinki ,,Zwyczajnego serialu"
2 listopada 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Zwyczajny serial”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Agnieszka Chylińska familijna dla Avivy, a ostra Play. Eksperci: nikt na tym nie straci
Agnieszka Chylińska kilka miesięcy po kampanii Avivy, w której wystąpiła jako stateczna matka i pani domu, reklamuje Play jako ostra wokalista rockowa. Jak do tego doszło, kto na tym zyska, a kto może stracić? Dla Wirtualnemedia.pl komentują stratedzy z branży reklamowej.
więcej
|
|
Golden Drum: wszystkie ,,złote" kampanie (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które zdobyły Złote Bębny i Grand Prix na tegorocznym festiwalu Golden Drum. Wśród nagrodzonych m.in. kampanie marek takich jak Adidas, McDonald’s, Mercedes, Mentos i Lego oraz wiele akcji społecznych.
więcej
|
|
AMS, Clear Channel i Ströer założyły Instytut Badań Outdooru
Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły spółkę Instytut Badań Outdooru, odpowiedzialną za realizację badań efektywności reklamy zewnętrznej. Prezesem Instytutu będzie Paweł Tyszkiewicz związany z SAR-em.
więcej
|
|
Golden Drum: Grand Prix za ,,Rak'n'Roll Records" i kartę Getin Banku, cztery złota za ,,Język polski jest ą-ę" (wideo)
Na tegorocznym festiwalu Golden Drum polskie firmy zdobyły 12 nagród. Grand Prix przypadło agencji 180heartbeats + Jung v. Matt za akcję „Rak'n'Roll Records” i Getin Bankowi za kartę Mastercard Display Card, a cztery Złote Bębny - agencji Ogilvy & Mather Warsaw za kampanię „Język polski jest ą-ę”.
więcej
|
|
Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa soków jabłkowych marki Hortex. Bohaterką akcji jest Matka Natura, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Mojo Films, Lunapark i MEC.
więcej
|
|
Promocja ,,Ciach! 2" w Tesco bez kampanii reklamowej
W hipermarketach Tesco zaczęła się druga odsłona promocji cenowej pod hasłem „Ciach!”. W przeciwieństwie do pierwszej edycji akcji nie będzie temu towarzyszyć szeroko zakrojona kampania reklamowa.
więcej
|
|
Anna Sakowicz: Reklama natywna ma wiele zalet, ale zaciera granice między marketingiem a dziennikarstwem
Skuteczność reklamy natywnej opiera się przede wszystkim na tym, iż reklamy stają się mniej inwazyjne, a tym samym zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownicy będą w nie klikać czy wejdą w interakcję z przekazem reklamowym. Jednak jednocześnie zacierana bywa granica między treściami redakcyjnymi a tymi reklamowymi - pisze Anna Sakowicz z Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,People" najlepiej zarabiającym amerykańskim magazynem
Publishers Information Bureau przygotował raport o amerykańskich magazynach, które w trzecim kwartale br. osiągnęły najwyższe przychody z reklam. Liderem okazał się „People”, który wyprzedził „Better Home & Garden” i „Vogue”.
więcej
|
|
McCann Worldgroup przejmuje od Red8 Advertising obsługę KFC
Agencja McCann Worldgroup wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki KFC (należącej do koncernu AmRest) na polskim rynku. Poprzednio zajmowała się tym Red8 Advertising.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Newsweek" Tomasza Lisa jest jak "Paris Match" czy jak tabloid?
“Newsweek” pod rządami Tomasza Lisa stawia na kontrowersyjne okładki i notuje wzrosty sprzedaży. Pytani przez Wirtualnemedia.pl przedstawiciele rynku zastanawiają się co zdecydowało o sukcesie sprzedażowym pisma i co tytuł czeka w przyszłości.
więcej
|
|
Konserwatywni dziennikarze: Przypadki przestępstw seksualnych nie upoważniają do zmasowanej krytyki Kościoła
Prawie 50 konserwatywnych dziennikarzy (m.in. Michał i Jacek Karnowscy, Jan Pospieszalski i Krzysztof Czabański) podpisało się pod listem otwartym wzywającym media do „zaprzestania histerycznej kampanii nienawiści skierowanej przeciwko Kościołowi w Polsce”.
więcej
|
|
Tomasz Lis jako nazista na okładce ,,W sieci". 'Będę się domagał wysokiego odszkodowania'
Na okładce nowego numeru „W sieci” (Fratria) Tomasz Lis został przedstawiony w nazistowskim mundurze i z różańcem w zakrwawionej dłoni. Lis zapowiada, że w sądzie będzie domagał się od tygodnika wysokiego odszkodowania, a inni dziennikarze zarzucają pismu tabloidyzację.
więcej
|
|
,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" tracą czytelników, ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"
W okresie od marca do sierpnia 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Joanna Szczepkowska felietonistką ,,Rzeczpospolitej"
Aktorka Joanna Szczepkowska zadebiutowała jako felietonistka w „Plusie Miniusie”, weekendowym dodatku „Rzeczpospolitej” (Gremi Biznes Communication). Poprzednio współpracowała w tym charakterze z „Wysokimi Obcasami”, dodatkiem „Gazety Wyborczej” (Agory).
więcej
|
|
Sławomir Sierakowski felietonistą ,,The New York Times"
Sławomir Sierakowski, redaktor naczelny „Krytyki Politycznej”, został stałym felietonistą międzynarodowego wydania „The New York Times”. Znalazł się w grupie 29 publicystów z całego świata, którzy zaczynają współpracę z pismem.
więcej
|
|
,,Wprost" nie będzie musiał płacić odszkodowania córce Włodzimierza Cimoszewicza
- Córka Włodzimierza Cimoszewicza nie otrzyma od AWR Wprost, wydawcy tygodnika „Wprost”, 4 mln dolarów odszkodowania - brzmi wyrok Sądu Najwyższego.
więcej
|
|
,,People" najlepiej zarabiającym amerykańskim magazynem
Publishers Information Bureau przygotował raport o amerykańskich magazynach, które w trzecim kwartale br. osiągnęły najwyższe przychody z reklam. Liderem okazał się „People”, który wyprzedził „Better Home & Garden” i „Vogue”.
więcej
|
|
,,Party" świętuje szóste urodziny. Edyta Górniak na okładce
Magazyn „Party. Życie gwiazd” (Edipresse) świętuje swoje 6. urodziny. Na rynku jest już jubileuszowe wydanie dwutygodnika z Edytą Górniak na okładce.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|