|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 10 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pracownicy TVP zdecydowali o strajku?
Nieoficjalne wyniki referendum strajkowego w Telewizji Polskiej pokazują, że pracownicy spółki zdecydowali o zorganizowaniu strajku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Wolny z Moniką Richardson w "Pytaniu na śniadanie", odchodzi Zbigniew Zamachowski
Tomasz Wolny, dotąd dziennikarz TVP Poznań, zostanie nowym partnerem antenowym Moniki Richardson w programie TVP2 “Pytanie na śniadanie”. Zastąpi Zbigniewa Zamachowskiego, który planuje skupić się na pracy w teatrze.
więcej
|
|
Twarze TVN24 pojawią się w TVN24 Biznes i Świat. Szefem Sebastian Podkościelny?
Trwają prace nad kanałem TVN24 Biznes i Świat, który ma zastąpić od 2014 roku TVN CNBC i prezentować informacje biznesowe oraz zagraniczne. Zespół nowej stacji zasilą dziennikarze TVN24, a jej szefem może zostać Sebastian Podkościelny.
więcej
|
|
Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych, Viva Polska z rekordowo niskim wynikiem
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV. Największy wzrost odnotowała Eska TV, natomiast na przeciwnym biegunie znalazła się Viva Polska, która osiągnęła najsłabszy udział w ostatnich latach.
więcej
|
|
Playlister - nowy cyfrowy serwis muzyczny od BBC
BBC zapowiedział uruchomienie nowego cyfrowego serwisu muzycznego BBC Playlister, który powstał we współpracy m.in. z serwisami Deezer i YouTube.
więcej
|
|
,,Szpital" ogląda 1,4 mln widzów, TVN ma stabilne wyniki
Drugą serię serialu „Szpital” ogląda średnio 1,44 mln osób. Jest to podobna widownia, jaką stacja TVN osiągała w analogicznym okresie ub.r. Produkcja daje kanałowi drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Agnieszka Radawiec szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska
Agnieszka Radawiec została nowym dyrektorem komunikacji marketingowej sieci kablowej UPC Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Izdebską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Andrzej Krajewski w Radzie Programowej TVP
Andrzej Krajewski został nowym członkiem Rady Programowej TVP. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji powołała go na miejsce Jakuba Wygnańskiego, który zrezygnował z zasiadania w tym organie.
więcej
|
|
Blogerzy krytykują materiał ,,Dzień dobry TVN" o niewiedzy branży modowej: mało blogerów, to media się ośmieszają (wideo)
Blogerzy i dziennikarze modowi - m.in. Tomek „Kominek” Tomczyk i Michał Zaczyński - zauważają, że relacja Filipa Chajzera w „Dzień dobry TVN” z imprezy modowej demaskująca niewiedzę jej uczestników wbrew zapowiedziom nie pokazuje żadnego rozpoznawalnego blogera.
więcej
|
|
Ostatni sezon serialu ,,Jak poznałem waszą matkę" w Comedy Central
27 października 2013 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisję ostatniego (dziewiątego) sezonu kultowego serialu „Jak poznałem waszą matkę”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Duże spadki Jedynki i Trójki, Radio ZET najsłabiej w historii
Większość głównych stacji radiowych zakończyło III kwartał br. ze spadkami udziałów. Radio ZET zanotowało najgorszy wynik w historii, sporo straciły też publiczne stacje Jedynka i Trójka. Wzrost odnotowało tylko RMF Classic.
więcej
|
|
Sieci radiowe: Radio Plus w górę o 430 proc., Radio ZET Gold z wynikiem jak Planeta FM
Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w III kwartale 2013 roku była Eska. Ogromny wzrost zanotowało Radio Plus, zaś udział nowej sieci Radio ZET Gold był taki sam jak rok wcześniej wynik Planety FM.
więcej
|
|
Nadawcy komercyjni przeciwko cyfryzacji radia. Kazimierz Gródek: to nieopłacalne
Zdaniem nadawców komercyjnych Polskie Radio ma ułatwioną sytuację, jeśli chodzi o przeprowadzenie procesu cyfryzacji, ponieważ otrzymuje na ten cel pieniądze publiczne. - Naszym zdaniem koszty cyfryzacji radia znacząco przewyższają korzyści wypływające z tego procesu - twierdzi Kazimierz Gródek, szef Grupy RMF.
więcej
|
|
Ranking najpopularniejszych stacji radiowych w województwach świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Golden Drum: Grand Prix dla Getin Banku, dwa Złote Bębny dla Ogilvy & Mather Warsaw
Karta Mastercard Display Card w Getin Banku otrzymała Grand Prix, a kampania „Język polski jest ą-ę” przeprowadzona przez Ogilvy & Mather Warsaw - podwójne Złote Bębny na festiwalu Golden Drum w Portorożu. Nagrodzono też 180heartbeats + Jung v. Matt i John Pitcher.
więcej
|
|
Posłowie otrzymali zdjęcia miejsc najbardziej zaśmieconych reklamami
Stowarzyszenie „Miasto moje, a w nim” przekazało posłom cztery pocztówki pokazujące miejsca zaśmiecone reklamami. Jest to element kampanii „Wysoka Izbo - posprzątaj reklamy”, która ma zachęcić Sejm do uregulowania zasad umieszczania reklam w miastach.
więcej
|
|
Soki Fortuna w odświeżonych opakowaniach i z nowym hasłem
Do sprzedaży zaczęły trafiać zmienione opakowania soków Fortuna (produkowanych przez firmę Agros-Nova), które zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design. Znajduje się na nich nowe hasło marki: „Mniej znaczy więcej!”.
więcej
|
|
Agnieszka Radawiec szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska
Agnieszka Radawiec została nowym dyrektorem komunikacji marketingowej sieci kablowej UPC Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Izdebską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Robert Korzeniowski reklamuje Suzuki SX4 S-Cross (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Suzuki SX4 S-Cross, w której Robert Korzeniowski występuje w potrójnej roli. Akcję przygotowały i realizują firmy Instytut Rozwoju Reklamy i Lowe Media.
więcej
|
|
Kłosiaki sponsoringowo reklamują Bakomę 7 Zbóż (wideo)
Rusza emisja telewizyjnych spotów sponsoringowych jogurtu Bakoma 7 Zbóż, których bohaterami są animowane Kłosiaki, brand heroes tej marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Upside, Orka Film i Universal McCann.
więcej
|
|
Państwo Jekyll i Hyde reklamują kredyt konsolidacyjny w Getin Banku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa gotówkowego kredytu konsolidacyjny w Getin Banku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa i MediaVest.
więcej
|
|
,,Denim Performance" w kampanii Wranglera
Ruszyła kampania reklamująca kolekcję Denim Performance odzieży Wrangler. Akcja - przygotowana przez firmy hyperCrew i Havas Media - obejmuje internet, prasę, punkty sprzedaży i outdoor.
więcej
|
|
W promocji Kotlina potrawy wołają o pomoc
Ruszyła promocja ketchupu Kotlin (produkowanego przez Agros-Novą), w ramach której dołączone są do niego magnesy z wizerunkami frytek, parówek, kanapek i pizzy wołających o pomoc. Towarzyszą temu aktywności w internecie.
więcej
|
|
"The Developer" - reklama Samsung Galaxy Note 3 i Galaxy Gear z Leo Messim (wideo)
Samsung opublikował nowy spot reklamowy promujący najnowsze urządzenia mobilne z rodziny Galaxy - phablet Galaxy Note 3 i zegarek Galaxy Gear.
więcej
|
|
,,Zawsze się uda" i ,,jak u Mamy" w reklamach zup Vifon i Ammko (wideo)
Rozpoczęły się kampanie reklamowe zup błyskawicznych Vifon i Ammko Szybki Kubek (obie marki należą do Tan-Viet International). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Worldwide Warsaw i Maxus.
więcej
|
|
Rochstar Events promotorem Nitro Circus Live w Polsce
14 grudnia br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się światowe show sportów akcji Nitro Circus Live. Promotorem tego widowiska będzie agencja eventowa Rochstar Events.
więcej
|
|
OS3 wypromuje w social media Intel Business Challenge
OS3 zajmie się obsługą w social media tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Intel Business Challenge. Zasięg działań obejmie całą Europę.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nie będzie powrotu do dawnej świetności ,,Przekroju"
- Magazyn „Przekrój” bezpowrotnie zatracił swoją dawną świetność. Pismo ma szansę się odrodzić, jeśli nowy właściciel zdecyduje się stworzyć pod starym logo nowy produkt skierowany do nowej grupy czytelników - twierdzą eksperci. Komentują Mieczysław Czuma, Marcin Prokop, Wiesław Podkański i Piotr Zmelonek.
więcej
|
|
,,Twój Styl" w lipcu liderem wśród pism luksusowych, ,,Joy" z największym spadkiem
W lipcu 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape” - na przeciwnym biegunie „Joy”.
więcej
|
|
Sąd: wydawca nie odpowiada za wpis na forum łamiący ciszę wyborczą
Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim uniewinnił Mateusza Orzechowskiego, wydawcę lokalnego "Tygodnika Wspólnota”, od zarzutu łamania ciszy wyborczej, co miało mieć miejsce na forum internetowym kierowanego przez niego tytułu.
więcej
|
|
Piotr Zmelonek: ,,Przekrój" na jakiś czas został uratowany
- Przyszłość „Przekroju” jest uzależniona od trzech czynników: pomysłu na pismo i jego formułę, ludzi wcielających ją w życie i wreszcie pieniędzy, jakie zostaną wprzężone w całą operację - pisze Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego „Polityki”.
więcej
|
|
Kamil Kopka na czele sprzedaży on-line Burdy
Kamil Kopka z początkiem października br. dołączył do zespołu spółki Burda Media Polska. Objął tam nowo utworzone stanowisko head of digital sales.
więcej
|
|
"Viva! de Luxe" z Magdaleną Mielcarz wsparta kampanią
Nowy numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) ukaże się w czwartek 10 września br. jako luksusowe wydanie “Viva! De Luxe”. Na jego okładce znajdzie się Magdalena Mielcarz.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google wprowadza kolejne zmiany do algorytmu wyszukiwarki
Google zaktualizował algorytm o nazwie Pingwin do wersji 2.1. Ma to na celu zwiększenie jakości wyników wyszukiwania oraz zmniejszenie liczby spamu.
więcej
|
|
Sąd: wydawca nie odpowiada za wpis na forum łamiący ciszę wyborczą
Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim uniewinnił Mateusza Orzechowskiego, wydawcę lokalnego "Tygodnika Wspólnota”, od zarzutu łamania ciszy wyborczej, co miało mieć miejsce na forum internetowym kierowanego przez niego tytułu.
więcej
|
|
Klucz do sukcesu e-wydawcy tkwi w inteligentnych rozwiązaniach reklamowych
Sprzedaż przestrzeni reklamowej wymaga zdecydowanie większego wysiłku niż działania w innych mediach. Tylko pełna koncentracja na zdefiniowaniu profilu użytkowników stron www oraz rozwoju aktywnego podejścia do sprzedaży da firmom z branży internetowej szansę na osiągnięcie wiodącej pozycji - dla Wirtualnemedia.pl pisze Michał Włodarczyk z Gemiusa.
więcej
|
|
Microsoft przenosi Skype'a do chmury
Na blogu Microsoftu pojawiła się zapowiedź zmian, jakie czekają komunikator Skype. Jedną z kluczowych nowości ma być przejście z modelu łączności P2P na rozwiązanie typu cloud computing.
więcej
|
|
Mozilla aktualizuje Firefox OS do wersji 1.1
Nowa aktualizacja mobilnej platformy Mozilli ma przynieść m.in. lepszą wydajność, a także szereg usprawnień związanych z komunikacją, wyszukiwaniem i zarządzaniem kontami.
więcej
|
|
Nowe pakiety internetowe w Orange na kartę
Orange wprowadza do swojej oferty na kartę nowe pakiety internetowe.
więcej
|
|
Blogerzy krytykują materiał ,,Dzień dobry TVN" o niewiedzy branży modowej: mało blogerów, to media się ośmieszają (wideo)
Blogerzy i dziennikarze modowi - m.in. Tomek „Kominek” Tomczyk i Michał Zaczyński - zauważają, że relacja Filipa Chajzera w „Dzień dobry TVN” z imprezy modowej demaskująca niewiedzę jej uczestników wbrew zapowiedziom nie pokazuje żadnego rozpoznawalnego blogera.
więcej
|
|
Paweł Wencel: z interaktywnie.com do FFW Communication
Do agencji FFW Communication dołączył Paweł Wencel, dotychczasowy dyrektor zarządzający interaktywnie.com. Do obowiązków Wencla należy wspieranie rozwoju firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz doradztwo marketingowe.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Małe i średnie firmy obroniły się przed kryzysem
Małym i średnim przedsiębiorstwom udało się obronić przed kryzysem. Zadecydowały o tym mocne nastawienie na utrzymanie się na rynku, jakość produktów i usług, otwarcie się na rynki zagraniczne oraz ostrożne korzystanie z kredytów - wynika z badania kondycji firm sektora MSP zrealizowanego przez CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|