Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 9 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Niewiadomski właścicielem "Przekroju". Ziomecką pozostaje naczelną

Fotograf Tomasz Niewiadomski kupił za 7 mln zł netto "Przekrój" od Gremi Media. Tytułem nadal kierować będzie Zuzanna Ziomecka, która wraz z wydawcą rozpoczyna prace nad nową formułą pisma. Nie wiadomo jednak, kiedy “Przekrój” wróci na rynek. więcej

 
Łączenie dziennikarstwa z reklamą to droga bez powrotu?

„Piętnowanie kogoś za to, że pokazał swoją twarz w reklamie, to hipokryzja” - kwestię łączenia pracy dziennikarskiej z udziałem w reklamach komentują dla nas Ryszard Bańkowicz, Krystyna Mokrosińska, Magda Czaja oraz Marcin Prokop. więcej

 
"Mam talent!" liderem oglądalności talent-show

Nadawany w TVN “Mam talent!” jest najchętniej oglądanym talent-show w jesiennych ramówkach dużych stacji. Najmniejszą oglądalność notuje “The Voice of Poland”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz specjalizacja prawo i ekonomia

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager - Agency

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Marketingu Online

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager - region Europy zachodniej

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. sprzedaży

Colorful Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Analiz i Pozyskiwania Kontentu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Marzena Rogalska po kampanii Biedronki wróci do TVP2. "Maciej Kurzajewski i PKO BP to akcja społeczna"

Marzena Rogalska poinformowała dyrekcję TVP2 o swoim udziale w reklamach Biedronki i wspólnie podjęto decyzję, że w czasie trwania kampanii nie będzie prowadzić „Pytania na śniadanie”, ale wróci do programu jakiś czas po zakończeniu akcji. więcej

 
Koniec referendum w TVP. Czy będzie strajk?

Frekwencja w zakończonym wczoraj referendum strajkowym w Telewizji Polskiej wyniosła 51,16 proc. W środę okaże się, czy pracownicy TVP zdecydowali o strajku. więcej

 
Minister Kultury: Opłata audiowizualna nie wyższa niż 10 złotych

- Opłata audiowizualna nie powinna być wyższa niż 10 złotych miesięcznie, a najbardziej realny termin jej wprowadzenia to styczeń 2015 - uważa Minister Kultury Bogdan Zdrojewski. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Interaktywni pozytywnie o nowym serwisie ,,Faktów" TVN

Nowa strona internetowa „Faktów” TVN jest dużym krokiem do przodu w porównaniu z jej poprzednią wersją, przy czym zawiera jeszcze sporo błędów - oceniają eksperci z branży interaktywnej pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji

- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Mam talent!" liderem oglądalności talent-show

Nadawany w TVN “Mam talent!” jest najchętniej oglądanym talent-show w jesiennych ramówkach dużych stacji. Najmniejszą oglądalność notuje “The Voice of Poland”. więcej

 
Marzena Rogalska po kampanii Biedronki wróci do TVP2. "Maciej Kurzajewski i PKO BP to akcja społeczna"

Marzena Rogalska poinformowała dyrekcję TVP2 o swoim udziale w reklamach Biedronki i wspólnie podjęto decyzję, że w czasie trwania kampanii nie będzie prowadzić „Pytania na śniadanie”, ale wróci do programu jakiś czas po zakończeniu akcji. więcej

 
Koniec referendum w TVP. Czy będzie strajk?

Frekwencja w zakończonym wczoraj referendum strajkowym w Telewizji Polskiej wyniosła 51,16 proc. W środę okaże się, czy pracownicy TVP zdecydowali o strajku. więcej

 
Serial ,,Volare" nie powtórzył sukcesu ,,Anny German". TVP1 przegrała z konkurencją

Włoski miniserial „Volare” oglądało w TVP1 średnio 1,8 mln osób. Produkcja miała zdecydowanie mniej widzów niż nadawana wiosną w tym samym paśmie „Anna German”, a w czasie emisji serialu Jedynka przegrała z konkurencją. więcej

 
Juliusz Braun, Grażyna Torbicka i Jerzy Kapuściński wybiorą najlepszych dziennikarzy TVP

Telewizja Polska organizuje 20. edycję Przeglądu i Konkursu dla Dziennikarzy Ośrodków Regionalnych TVP, do którego zgłoszono 137 prac. Jury wybierze zwycięzców w czterech konkursowych kategoriach. więcej

 
Marcin Prokop: Piętnowanie kogoś za to, że pokazał twarz w reklamie to hipokryzja (opinia)

- Dziennikarska uczciwość i wiarygodność nie mają nic wspólnego z faktem, czy ktoś bierze udział w reklamie, czy nie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, dziennikarz telewizji TVN. więcej

 
MiniMini+ nowym liderem oglądalności wśród kanałów dla dzieci, Cartoon Network o 48 proc. w dół

We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych awansował MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Cartoon Network. więcej

 
Koniec TVN CNBC, od stycznia TVN24 Biznes i Świat

TVN24 Biznes i Świat - tak nazywać się będzie nowy kanał informacyjny, który od 1 stycznia br. zastąpi stację TVN CNBC. W jego ofercie poza wiadomości biznesowymi znajdą się też informacje o tematyce międzynarodowej. więcej

 
Ogromne ekrany dotykowe w nowym newsroomie Fox News (wideo)

Serwis informacyjny telewizji Fox News zaprezentował nowe miejsce, w którym zdobywane i prezentowane będą najświeższe doniesienia z mediów społecznościowych - Fox News Deck. więcej

 
Padł ostatni klaps na planie serialu "2 XL"

Telewizja Polsat w niedzielę 6 października br. zakończyła zdjęcia do pierwszego sezonu serialu obyczajowego “2 XL” z Edytą Jungowską i Elżbietą Romanowską w rolach głównych. Produkcję można oglądać w czwartki na jej antenie. więcej

 
FOX pokaże trzeci sezon serialu ,,American Horror Story: Sabat"

20 października 2013 roku kanał FOX rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „American Horror Story: Sabat”. więcej

 
 
Radio  
 
Minister Kultury: Opłata audiowizualna nie wyższa niż 10 złotych

- Opłata audiowizualna nie powinna być wyższa niż 10 złotych miesięcznie, a najbardziej realny termin jej wprowadzenia to styczeń 2015 - uważa Minister Kultury Bogdan Zdrojewski. więcej

 
Ranking najpopularniejszych stacji radiowych w województwach podlaskim, pomorskim i śląskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: podlaskim, pomorskim i śląskim. więcej

 
Reklama  
 
Łączenie dziennikarstwa z reklamą to droga bez powrotu?

„Piętnowanie kogoś za to, że pokazał swoją twarz w reklamie, to hipokryzja” - kwestię łączenia pracy dziennikarskiej z udziałem w reklamach komentują dla nas Ryszard Bańkowicz, Krystyna Mokrosińska, Magda Czaja oraz Marcin Prokop. więcej

 
Mediacap negocjuje przejęcie 53 proc. Grupy IQS

Holding reklamowy Mediacap do końca listopada będzie prowadził wyłączne negocjacje dotyczące kupna 53 proc. udziałów w firmie badawczej Grupa IQS. więcej

 
Marcin Prokop: Piętnowanie kogoś za to, że pokazał twarz w reklamie to hipokryzja (opinia)

- Dziennikarska uczciwość i wiarygodność nie mają nic wspólnego z faktem, czy ktoś bierze udział w reklamie, czy nie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, dziennikarz telewizji TVN. więcej

 
,,To coś" reklamuje Prince Polo MultiPackach (wideo)

Do sprzedaży trafią duże paczki wafelków Prince Polo (Mondelez Polska), w dwóch wariantach o nazwie MultiPack „Na co dzień” i MultiPack „Dla rodziny”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo” przygotowana przez firmy Ogilvy&Mather Advertising, Dynamofilm i Starcom. więcej

 
Żonglerka wiewiórki reklamuje chrupki Felix (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa chrupków Felix (Intersnack Poland), której bohaterką jest animowana wiewiórka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Platige Image i Starcom. więcej

 
Super-Pharm tanecznie reklamuje promocję ,,1+1 za grosz" (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa drogerii Super-Pharm wspierająca promocję „1+1 za grosz”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Communication Unlimited i Motion Brand. więcej

 
Magdalana Czaja: Dziennikarstwo to zawód, w którym standardy etyczne powinny obowiązywać bezwzględnie

- Dziennikarz jako twarz kampanii zawsze wywoła spory szum, jednak nie wiadomo, czy zawsze będzie on korzystny dla marki - pisze Magdalena Czaja, przewodnicząca Komisji Etyki Reklamy i prezes rady nadzorczej San Markos. więcej

 
Branża farmaceutyczna będzie miała własny festiwal reklamowy w Cannes

W przyszłym roku, na specjalnej ceremonii odbywającej się dzień przed międzynarodowym festiwalem reklamy w Cannes Lions przyznane zostaną specjalne wersje nagród dla branży farmaceutycznej i związanej z opieką zdrowotną - Lions Health. więcej

 
Oferta Atmediów na listopad: drożej w prime-time

Biuro reklamy Atmedia rozpoczęło sprzedaż listopadowych kampanii reklamowych w reprezentowanych przez siebie kanałach. Do góry poszły ceny reklam w prime-time, a spadły w pozostałych pasmach. więcej

 
Sodexo: nowe nazwy spółek, zmiana identyfikacji wizualnej

Sodexo wprowadziło nowe nazwy działających w ramach grupy spółek. Sodexo Motivation Solutions to obecnie Sodexo Benefits and Rewards Services, a Sodexo On-site Service Solutions działa pod nazwą Sodexo On-site Services. więcej

 
Agnieszka Grzyb: z GG Network do Amnet Polska

Agnieszka Grzyb objęła stanowisko trader w firmie Amnet Polska, wchodzącej w skład Aegis Media. Wcześniej pracowała w GG Network jako traffic manager. więcej

 
K2 Media z iBillboard

Interaktywna agencja mediowa K2 Media została rekomendowanym partnerem dla klientów iBillboard w zakresie zakupu mediów online, a szczególnie działań RTB. więcej

 
Prasa  
 
Tomasz Niewiadomski właścicielem "Przekroju". Ziomecką pozostaje naczelną

Fotograf Tomasz Niewiadomski kupił za 7 mln zł netto "Przekrój" od Gremi Media. Tytułem nadal kierować będzie Zuzanna Ziomecka, która wraz z wydawcą rozpoczyna prace nad nową formułą pisma. Nie wiadomo jednak, kiedy “Przekrój” wróci na rynek. więcej

 
,,Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań

Nowym liderem sprzedaży wydań elektronicznych gazet codziennych została w sierpniu br. „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Największy wzrost w tej kategorii zanotował „Przegląd Sportowy”. więcej

 
Beata Zawistowska przeszła z Agory do Edipresse Polska

Beata Zawistowska, związana przez ostatnie 10 lat z Agorą, objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora działu on-line w Edipresse Polska. więcej

 
Charytatywny numer "Przyjaciółki" po raz 13.

W czwartek 10 października br. na rynku ukaże się specjalne, charytatywne wydanie “Przyjaciółki” (Edipresse Polska). Część dochodu z reklam zamieszczonych w numerze oraz dodatkowo 20 tys. zł wydawca przekaże na cele charytatywne. więcej

 
Ryszard Bańkowicz: Stanowcze NIE dla łączenia dziennikarstwa z reklamą (opinia)

- Dziennikarz łącząc swoją pracę z udziałem w reklamie traci to, na co pracował przez lata - swoją wiarygodność - pisze Ryszard Bańkowicz, przewodniczący Rady Etyki Mediów. więcej

 
Teresa Bochwic: Jeżeli właściciela medium nie razi kryptoreklama, to może bierze za to pieniądze

- Pracownicy mediów publicznych nie powinni uprawiać kryptoreklamy ani jawnej reklamy. Widzowie mają prawo oczekiwać prawdy - pisze Teresa Bochwic, szefowa Obywatelskiej Komisji Etyki Mediów i członek zarządu głównego SDP. więcej

 
Krystyna Mokrosińska: Dziwi mnie, że za udział w reklamach jednych się karze, a innych nie

- Uważam, że możliwy jest udział dziennikarzy w akcjach promocyjnych własnej firmy lub akcjach charytatywnych za zgodą kierownictwa. W innych przypadkach jest to działalność podważająca dziennikarską wiarygodność - pisze Krystyna Mokrosińska, honorowy prezes SDP. więcej

 
Tomasz Niewiadomski kupił ,,Przekrój"

Fotograf Tomasz Niewiadomski został nowym właścicielem tygodnika “Przekrój”. Kupił go od Grupy Gremi za 7 mln zł. więcej

 
Forum Media Group kupiło wydawnictwo w Australii

Międzynarodowe wydawnictwo specjalistyczne Forum Media Group kupiło 100 proc. udziałów w australijskim wydawnictwie Nextmedia od firmy Wolseley Private Equity. więcej

 
Portale Mediów Regionalne z konkursem "Podaj Newsa"

Regionalne portale internetowe należące do Mediów Regionalnych  organizują konkurs pod nazwą “Podaj Newsa”. Ma on promować dzielenie się treściami wśród użytkowników. więcej

 
Internet  
 
Facebook Home będzie zintegrowany z Pinterestem, Tumblrem, Flickrem i Instagramem

Testowa wersja aplikacji Facebook Home została wzbogacona o możliwość zintegrowania z profilami w takich serwisach, jak Pinterest, Tumblr, Flickr czy Instagram. Tym samym użytkownicy mogą wyświetlać informacje ze strumieni na pulpicie swojego urządzenia. więcej

 
,,Bloger 2 - Pisz, kreuj, zarabiaj" - Kominek wydaje drugą książkę o blogowaniu

„Bloger 2 - Pisz, kreuj, zarabiaj” to tytuł drugiej książki Tomka Tomczyka, znanego szerzej jako bloger Kominek. Publikacja ukaże się na rynku pod koniec października br. więcej

 
Google wprowadzi obsługę wiadomości SMS do aplikacji Hangoutów

Aplikacja Hangouty ma wkrótce obsługiwać wiadomości SMS w urządzeniach z Androidem. Nieznany jest natomiast los dotychczasowego programu pełniącego tę rolę. więcej

 
Facebook w Polsce - czołowe strony we wrześniu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z wrześniowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju. więcej

 
Google tworzy własny system śledzenia użytkowników, AdID miałby zastąpić pliki cookies

Google tworzy alternatywę dla plików cookies. Nowy system "śledzenia" internautów ma podlegać większej kontroli użytkowników, ale będzie w całości kontrolowany przez tę firmę. więcej

 
Czy LinkedIn i Goldenline uśmiercą CV?

Od kilku lat stopniowo rośnie w Polsce liczba osób posiadających profil  w biznesowych portalach społecznościowych, szczególnie w LinkedIn i Goldenline. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Mediacap negocjuje przejęcie 53 proc. Grupy IQS

Holding reklamowy Mediacap do końca listopada będzie prowadził wyłączne negocjacje dotyczące kupna 53 proc. udziałów w firmie badawczej Grupa IQS. więcej

 
Większość warszawiaków za odwołaniem Hanny Gronkiewicz-Waltz

Większość mieszkańców Warszawy zamierzających wziąć udział w referendum zagłosuje za odwołaniem Hanny Gronkiewicz-Waltz z urzędu prezydenta Warszawy - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Połowa Polaków nie czuje się bezpieczna finansowo (infografika)

Połowa Polaków czuje się finansowo zabezpieczona, a 2/3 ma odłożone na koncie mniej niż trzy miesięczne pensje - wynika z badania SMG/KRC. więcej

 
Public Relations  
 
Piotr Gołdanowski: z Pracodawców RP do Poczty Polskiej
 
Design Alive, Frosta, DeClinic i PTPZ klientami agencji JBcomm
 
Technologie  
 
Optimus - nowe komputery od AB w sprzedaży
 
DualShock 4 będzie współpracował z Windowsem
 
Intel wprowadza pierwszą platformę zgodną z Arduino
 
Dell rezygnuje z produkcji urządzeń z Windows RT
 
LG: smartfon Swift L9II w Polsce za 1249 zł
 
Gospodarka  
 
Obligacje korporacyjne gromią skarbowe
 
Prawie 3 mln dorosłych Polaków nie ma własnych ,,czterech kątów"
 
Czy LinkedIn i Goldenline uśmiercą CV?
 
Barbara Kudrycka: czas na restrukturyzację, konsolidację, nawet likwidację
 
Program ,,Mieszkanie dla Młodych" tylko dla nowych inwestycji
 
Sieć piekarń Fornetti chce być jak McDonald's
 
Joanna Bensz: Brakuje wsparcia dla dużych inwestorów
 
Polskie start-upy mają szansę na zdobycie globalnej pozycji
 
Kawa dla pracownika bez VAT-u
 
Resort pracy chce objąć składkami emerytalnymi członków rad nadzorczych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Padł ostatni klaps na planie serialu "2 XL"
 
Zwiastun filmu "Sekretne życie Waltera Mitty" (wideo)
 
Scarlett Johansson najseksowniejszą kobietą na Ziemi
 
Katie Melua: The Love I'm Frightened Of (wideo)
 
Wraca zespół TLC. Nowy utwór "Meant to Be"
 
Salma Hayek, Jessika Alba i Pierce Brosnan w "How To Make Love Like An Englishman"
 
Daniel Radcliffe woli film i teatr od nauki
 
Bradley Cooper, Emma Stone i Rachel McAdams w filmie "Deep Tiki"
 
Tomasz Jacyków stworzy kolekcją ubrań, chce zostać projektantem
 
Doda: Wolę oglądać mężczyznę nago niż w ubraniu
 
Blog  
 
I stanęła ość miłości w gardle!... - Ewa Derlatka
 
Biegaj dalej - Marcin Żukowski
 
- Paweł Tomczyk
 
Prezydent i jego telewizja z PRL - Piotr Barełkowski
 
NPS spada, a sprzedaż rośnie jak na drożdżach - jak to możliwe? - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami

- Niemiecki rynek telewizyjny w porównaniu z Polską ma dłuższą historię i bogatsze doświadczenie. Budżety tamtejszych stacji telewizyjnych są wielokrotnie wyższe, ale już wiele produkcji tych samych formatów osiąga wyższą jakość w Polsce - mówi nam Piotr Fromowitz, szef Constantin Entertainment Polska. więcej

 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione
 
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl