|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 6 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji
- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"
W sierpniu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"
|
"Fakty" stawiają na internet. Rusza nowy portal (wywiad)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami
- Niemiecki rynek telewizyjny w porównaniu z Polską ma dłuższą historię i bogatsze doświadczenie. Budżety tamtejszych stacji telewizyjnych są wielokrotnie wyższe. Jednakże dzisiaj już wiele produkcji tych samych formatów osiąga wyższą jakość w Polsce - mówi nam Piotr Fromowitz, szef Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
|
"Świat się kręci" ogląda 920 tys. widzów. "Cały czas pracujemy nad formułą"
Prowadzony przez Agatę Młynarską program “Świat się kręci” po miesiącu nadawania ma średnio 920 tys. widzów. To nadal zdecydowanie mniej niż śledzi w tym czasie konkurencyjne stacje, ale program powoli zyskuje widzów.
więcej
|
|
Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands
Telewizja Polsat oraz powiązana z nią firma Polsat License utworzyły w Szwajcarii spółkę cywilną Polsat Brands. Stała się ona właścicielem znaków towarowych o własności 880 mln zł, które dotąd należały bezpośrednio do Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Republika z publiczną ofertą akcji. Chce pozyskać 12 mln zł
Telewizja Niezależna, nadawca kanału TV Republika, w bieżącym miesiącu rozpocznie pierwszą publiczną emisję swoich akcji. - Planujemy pozyskać z niej 12 mln zł - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, prezes Telewizji Niezależnej.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" ogląda 3,8 mln widzów. TVP2 liderem rynku
„Barwy szczęścia” od początku nowego sezonu ogląda 3,82 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów, ale i tak TVP2 w czasie jego emisji jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
|
,,Fakty po Faktach" liderem, ,,Dziś wieczorem" na trzecim miejscu
We wrześniu br. najpopularniejszym magazynem z rozmowami nadawanym po głównym wydaniu dziennika były „Fakty po Faktach”. Nowy program „Dziś Wieczorem”, pokazywany w TVP Info, znalazł się na trzecim miejscu.
więcej
|
|
,,Zdrady" Polsatu straciły 500 tys. widzów
Drugi sezon „Zdrad” po pięciu pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,6 mln osób, czyli o 500 tys. mniej niż śledziło pierwsze odcinki premierowej edycji. Serial daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Bestie w ludzkiej skórze" w listopadzie na CI Polsat
Kanał CI Polsat (Crime & Investigation Polsat) w listopadzie br. pokaże zrealizowany w naszym kraju serial dokumentalny „Bestie w ludzkiej skórze”. Opowiadać on będzie o najbardziej przerażających mordercach z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Polsat Sport z ogromną przewagą nad konkurentami
We wrześniu 2013 roku nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Polsat Sport, który zmiażdżył konkurencję. Największym wzrostem pochwalić się mógł nSport, najwięcej stracił Sportklub.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Życie w rytmie marek
Życie trochę dyktuje nam kolejność poznawania kolejnych marek. Niemowlę oczywiście nie może dokonywać wyborów, ale rodzice spotykają pierwsze parentingowe komunikaty tuż po narodzinach potomka - pisze Magdalena Surowiec z Lemon Sky.
więcej
|
|
,,Zrób rakowi wspak" ponownie w kampanii ING Życie (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowe ING Życie pod hasłem „Zrób rakowi wspak” promująca ubezpieczenie od choroby nowotworowej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Film Produkcja, Lowe Media i Multi Communications.
więcej
|
|
,,Żubr idzie za Żubrem" w reklamach piwa Żubr (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żubr idzie za Żubrem”, przygotowały i realizują firmy Walk, Paralotna, Focus Advantage, MEC, Alert Media Communications i Kalicińscy.com.
więcej
|
|
,,Wiesz, co jesz" w telewizyjnych reklamach żywności Primavika (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów żywnościowych marki Primavika. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Wiesz, co jesz”, odpowiadają firmy Marketing & PP Solution i Mediapol.
więcej
|
|
Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska
T-Mobile Polska do konkursu na obsługę reklamową marki T-Mobile zaprosił agencje BBDO Warszawa, DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi Poland i Grey Worldwide Warszawa. Obecnie zajmują się tym Saatchi & Saatchi i G7.
więcej
|
|
Nowe sosy Pudliszki reklamowane jako ,,smaczne jak nigdy wcześniej" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych sosów gorących Pudliszki (HJ Heinz Polska) przygotowana przez firmy Change Integrated, Mindshare Polska i MSL Group. Towarzyszy temu promocja „Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”.
więcej
|
|
Burger King zmienia nazwę w kampanii frytek (wideo)
Sieć fast food Burger King poinformowała za pośrednictwem swoich kanałów social media o zmianie nazwy na Fries King. Jak się okazało, ma to być częścią kampanii promującej nowe frytki Satisfries.
więcej
|
|
Uroda Polska reklamuje kosmetyki Melisa (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Melisa produkowanych przez firmę Uroda Polska. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Siła naturalnego nawilżenia”.
więcej
|
|
Muzyka klasyczna spotyka breakdance w reklamach Red Bull Flying Bach (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca spektakl muzyczno-taneczny Red Bull Flying Bach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bimers, Sensis i Havas Media.
więcej
|
|
,,Sięgaj po szczere złoto!" w loterii Grześków (wideo)
Rozpoczęła się loteria promująca wafelki Grześki (Jutrzenka Colian). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sięgaj po szczere złoto!” przez agencję XConcept, wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i sklepach.
więcej
|
|
Chamlety 2013: już 300 zgłoszeń, finał 29 listopada
W tegorocznej edycji konkursu Chamlety, na najgorsze reklamy, zgłoszenia można przesyłać do 3 listopada, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 29 listopada. Do tej pory nadesłano już około 300 propozycji.
więcej
|
|
Brother reklamuje ,,innowację druku w firmie"
Wystartowała kampania reklamowa urządzeń drukujących Brother skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Loteria z Fiatem 500 promuje Premio
Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z loterią, w której do wygrania są Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł. Za obsługę akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Linea Recta i Upgrade Marketing.
więcej
|
|
LOREM IPSUM - czy to czuje Twój konsument? VI edycja Forum MEC Interaction już wkrótce!
„Nic nowego pod słońcem”. Świat marketingu próbował już wszystkiego aby docierać do konsumentów i zmieniać ich zachowania względem marek.
więcej
|
|
Eko-Park wprowadzał w błąd reklamami mieszkań - utrzymana kara od UOKiK-u
Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o ponad 213 tys. zł kary dla spółki deweloperskiej Eko-Park z Warszawy za reklamowanie mieszkań w promocyjnych cenach, których nie było w jej ofercie, co wprowadzało potencjalnych nabywców w błąd - podał UOKiK w komunikacie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"W Sieci" coraz droższe. Kosztuje już 5,90 zł
Tygodnik “W Sieci” (Fratria) od wydania, które ukazuje się 7 października br., kosztować będzie 5,90 zł, czyli niemal 1 zł więcej niż dotąd. To już druga podwyżka ceny tego pisma w ciągu dwóch miesięcy.
więcej
|
|
Fakt.pl zmieni wygląd. Ma być jak Bild.de
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska przygotowuje nową odsłonę portalu Fakt.pl. Tabloidowy serwis ma zmienić szatę graficzną na podobną do niemieckiego serwisu Bild.de, także należącego do Axel Springer - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni" na czele dzienników regionalnych i lokalnych
W sierpniu 2013 roku liderem wśród dzienników regionalnych i lokalnych pozostał „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
Jakub Kurasz żegna się z Grupą Gremi
Jakub Kurasz, były redaktor naczelny “Parkietu”, nie zgodził się na przyjęcie stanowiska prezesa Instytutu Myśli Gospodarczej „Rzeczpospolita” i odchodzi z Grupy Gremi. Spółka rozpoczyna poszukiwanie nowego szefa dla tworzonego Instytutu.
więcej
|
|
Marek Sowa: Zatrudnienie Beaty Mońki to punkt zwrotny dla Gremi (opinia)
- Przed Beatą Mońką duże wyzwanie - z jednej strony nienajlepsza pozycja rynkowa Gremi, z drugiej skłonność Grzegorza Hajdarowicza do ręcznego sterowania - pisze Marek Sowa, były prezes zarządu Agory.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: Beata Mońka ma najtrudniejszą misję na polskim rynku medialnym
- Jeśli Beata Mońka nie poradzi sobie z materią Gremi i „Rzeczpospolitej”, nie widzę innego menedżera mediów, który zdoła podołać tej misji - pisze Eryk Mistewicz, medioznawcza i szef kwartalnika „Nowe Media”.
więcej
|
|
Wróblewski: Jednocześnie gratuluję i trochę współczuję Beacie Mońce (opinia)
- Beata Mońka to nie pierwsza dobra osoba, która przewinęła się przez Gremi w ostatnim roku. Przez spółkę przeszło sporo dobrych menadżerów, a jeszcze więcej odeszło - pisze Tomasz Wróblewski, były szef „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Michał Kobosko: Trudno pokierować firmą z niejasnym podziałem kompetencji (opinia)
- Beacie Mońce, nowemu prezesowi, trudno będzie uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim jest dziś grupa Grzegorza Hajdarowicza - pisze Michał Kobosko, reaktor naczelny Project Syndicate.
więcej
|
|
Magazyn "Show" z dodatkiem "Wielki Świat"
Dwutygodnik “Show” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 7 października br., ukazywać się będzie wraz z dodatkiem “Wielki Świat” poświęconym gwiazdom z zagranicy.
więcej
|
|
,,Kropka TV" i ,,Moje Smaki Życia" za 1 grosz dla klientów TuBiedronka
Wydawane przez P&P tygodnik telewizyjny “Kropka TV” oraz miesięcznik “Moje Smaki Życia” od poniedziałku 7 października br. część klientów sieci Biedronka będzie mogła kupić za 1 grosz.
więcej
|
|
"Komputer Świat" świętuje 15. urodziny
W poniedziałek 7 października br. ukaże się urodzinowy numer miesięcznika “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Wydanie będzie mieć zwiększoną objętość, a znajdzie się w nim urodzinowy konkurs.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|