|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 29 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elżbieta Jaworowicz przegrała z ,,Newsweekiem" spór o reklamę
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, miał prawo reklamować to pismo okładką, na której znalazła się dziennikarka TVP Elżebieta Jaworowicz - orzekł Sąd Najwyższy.
więcej |
|
,,Wynosimy się" - Raczkowski na okładce ostatniego ,,Przekroju"
W poniedziałek ukazuje się ostatni numer „Przekroju” wydany przez Gremi Media. Na okładce znalazł się rysownik Marek Raczkowski, związany z tygodnikiem najdłużej z jego obecnego zespołu redakcyjnego.
więcej |
|
"Wprost" drożeje. Kosztuje tyle co "Polityka" i "Newsweek"
Tygodnik “Wprost” (AWR “Wprost”) od najnowszego wydania, które ukazało się w poniedziałek 30 września br., kosztuje już 5,90 zł, czyli tyle samo co “Polityka” i “Wprost”. Wydawca analizuje też, czy podnieść cenę “Tygodnika Do Rzeczy”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Wawa Non Stop" gromadzi milion widzów, TVN stracił połowę widowni
Po czterech tygodniach emisji telenoweli “Wawa Non Stop” jej średnia oglądalność to około milion widzów, czyli połowa tego, ile TVN gromadził rok wcześniej w tym paśmie. Serial daje stacji czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Hotel 52" stracił 500 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2
Siódmy sezon „Hotelu 52” ogląda mniej o 500 tys. widzów niż pierwsze odcinki szóstej serii, która była emitowana rok temu. Polsat w paśmie nadawania serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku, wygrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
,,Na Wspólnej" ogląda 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP2
Serial „Na Wspólnej” w pierwszych czterech tygodniach września gromadził średnio 2,6 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrywa z TVP2, która wtedy pokazuje „Barwy szczęścia”.
więcej
|
|
TLC z nowym logo i oprawą (wideo)
Lifestylowy kanał dla kobiet TLC od 15 października br. zyska nową oprawę graficzną i odświeżone logo.
więcej
|
|
Telewizja za darmo z internetem LTE w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat przygotował promocję dla klientów decydujących się na zakup pakietu internetowego LTE. Przez cały okres umowy będą oni mogli bezpłatnie korzystać z pakietu telewizyjnego Mini HD. Promocję wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Klan" wygrywa z konkurencją, choć stracił widzów
Telenowelę „Klan” w pierwszych tygodniach jesiennej ramówki śledziło 300 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Pomimo tego serial cały czas daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Juliusz Braun: Wizja traktuje referendum jako nieodpowiedzialną zabawę
Juliusz Braun, prezes TVP, wytknął związkowi zawodowemu Wizja, że organizowane przez niego referendum traktuje jako zabawę i prowadzi niedemokratyczną kampanię. Apeluje też do związku o zachowanie godności. - Ten apel to niestosowny żart - odpowiada Wizja.
więcej
|
|
Vince Gilligan, twórca "Breaking Bad", zrobi serial o detektywach
Twórca przeboju "Breaking Bad", Vince Gilligan, przygotowuje nowy serial.
więcej
|
|
Powstanie piąty sezon serialu "Zakazane imperium"
Trzy tygodnie po starcie czwartego sezonu telewizja HBO podjęła decyzję o realizacji piątej serii "Zakazanego imperium".
więcej
|
|
Marzena Adamczyk wiceszefem TVP Kultura, odchodzi Anna Drozd
Marzena Adamczyk od października br. zostanie nowym zastępcą dyrektora kanału TVP Kultura. Zastąpi na tym stanowisku Annę Drozd, która obejmie funkcję szefa warszawskiego oddziału projektu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 we Wrocławiu.
więcej
|
|
Eurosport pokaże wybrane mecze Lidze Mistrzów UEFA Kobiet
Eurosport przedłużył prawa do transmitowania Ligi Mistrzów UEFA Kobiet. Umowa obejmuje wyłączność na pokazywanie spotkań rozgrywanych u siebie zespołów: VfL Wolfsburg oraz 1.FFC Turbine Poczdam.
więcej
|
|
Novela.tv pokaże telenowelę ,,El Talismán"
7 października kanał Novela.tv rozpocznie emisję nowej telenoweli „El Talismán”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Były szef Trójki Jacek Sobala musi przeprosić związkowców
Jacek Sobala, były szef radiowej Trójki, musi oficjalnie przeprosić związek zawodowy pracowników Programu 3 PR za swoje stwierdzenie z wywiadu dla Wirtualnemedia.pl, iż związek ten powstał po to, aby doprowadzić do prywatyzacji kanału i aby jego członkowie się na tym uwłaszczyli.
więcej
|
|
Paradowska, Żakowski, Wielowieyska, Sekielski i Wróbel reklamują TOK FM
Startuje kampania reklamowa radia TOK FM (Agora), w której występują dziennikarze prowadzący jego pasmo poranne: Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski. Akcja obejmie telewizję, prasę, internet, kina i outdoor.
więcej
|
|
Rekordowy wynik Czwórki w Olsztynie, Trójka ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do sierpnia 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,EkoSzyk" - Kożuchowska i Braciak w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)
Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię edukacyjną „EkoSzyk”. Głównymi ambasadorami akcji - przygotowanej przez Grupę Eskadra i Starcom - są Małgorzata Kożuchowska i Jacek Braciak.
więcej
|
|
,,Nie robię tego za darmo" - kampania przeciw bezpłatnym praktykom i stażom
Fundacja „Wspieramy Wielkich Jutra” wraz z partnerami rozpoczęła kampanię społeczną „Nie robię tego za darmo” zwracającą uwagę na bezpłatne staże i praktyki oferowane przez pracodawców. Przy akcji pracują agencje Commercial Communications, Lemonbird i Yanah.
więcej
|
|
Joanna Krupa uczy pokera w reklamach Betsson.com (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu hazardowego Betsson.com z udziałem modelki Joanny Krupy. Akcja jest prowadzona w internecie.
więcej
|
|
,,Kropka TV", ,,Claudia" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" (Top 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 17 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Kropka TV”, „Claudia”, „Tele Tydzień” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotował „Wprost”.
więcej
|
|
Mediacap szykuje przejęcie dwóch firm
Holding Mediacap pracuje nad przejęciem pakietu kontrolnego w dwóch spółkach. Jedna z nich działa w branży usług online/e-commerce, a druga segmencie zbierania i analizy danych marketingowych.
więcej
|
|
121 polskie zgłoszenia do Golden Drum, Jakub Korolczuk na czele jury
W tegorocznej edycji konkursu Golden Drum napłyneło 121 zgłoszeń z Polski. Pracami jury zajmującego się kategorią Single Channels będzie kierował Jakub Korolczyk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.
więcej
|
|
,,Wielki powrót misiów" w kampanii herbaty Saga (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa herbaty Saga (Unilever Polska), oparta na wizerunku brand heroes tej marki - pluszowych misiów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Hypermedia Isobar i PHD.
więcej
|
|
,,Mój wybór na katar" reklamuje Acatar w sprayu (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Acatar Spray (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję, pod hasłem „Mój wybór na katar”, przygotowały agencja Unlimited i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Bank Millennium w centrum oszczędzania reklamuje 3,5 proc. na koncie (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa usług oszczędnościowych oferowanych przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja Change Integrated i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Odważ się zmieniać!" - zdjęcia fanów na opakowaniach wódki Absolut (wideo)
Do sprzedaży trafiła edycja opakowań wódki Absolut (Pernod Ricard Polska), na których znalazły się zdjęcia uczestników konkursu „Odważ się zmieniać!”. Realizacją projektu wspólnie z artystami streetartowymi Chazme i Sepe zajęły się firmy IQ Marketing, AtomClick i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
,,Nic nie smakuje tak jak Chiquita" - bananowy kciuk reklamuje Chiquitę
Z początkiem października startuje outdoorowa kampania reklamowa bananów Chiquita. Akcja obejmie 8 największych miast i będzie prowadzona pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita”.
więcej
|
|
Ballantines w nowej butelce wsparta kampanią
Na polski rynek trafiła nowa butelka szkockiej whisky Ballantines. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez agencję Lowe Warsaw.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Pracownicy Gremi Media: nie rozumiemy działań pracodawcy, nie wiemy co dalej z nami
Przedstawiciele związku zawodowego NSZZ „Solidarność” działającego w Gremi Media domagają się natychmiastowego podania przez zarząd spółki informacji na temat prowadzonej restrukturyzacji i ich przyszłości w firmie.
więcej
|
|
Elżbieta Jaworowicz przegrała z ,,Newsweekiem" spór o reklamę
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, miał prawo reklamować to pismo okładką, na której znalazła się dziennikarka TVP Elżebieta Jaworowicz - orzekł Sąd Najwyższy.
więcej
|
|
,,Wynosimy się" - Raczkowski na okładce ostatniego ,,Przekroju"
W poniedziałek ukazuje się ostatni numer „Przekroju” wydany przez Gremi Media. Na okładce znalazł się rysownik Marek Raczkowski, związany z tygodnikiem najdłużej z jego obecnego zespołu redakcyjnego.
więcej
|
|
"Wprost" drożeje. Kosztuje tyle co "Polityka" i "Newsweek"
Tygodnik “Wprost” (AWR “Wprost”) od najnowszego wydania, które ukazało się w poniedziałek 30 września br., kosztuje już 5,90 zł, czyli tyle samo co “Polityka” i “Wprost”. Wydawca analizuje też, czy podnieść cenę “Tygodnika Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Pisma plotkarskie w czołówce najpopularniejszych tygodników w Polsce (top 65)
W lipcu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Charaktery" z nową szatą graficzną i logo (wideo)
Od wydania październikowego miesięcznik psychologiczny “Charaktery” (Charaktery) zyska odświeżoną szatę graficzną i nowe logo. W piśmie pojawią się też nowe działy. Najnowszy numer trafi na rynek 1 października br.
więcej
|
|
,,Kropka TV", ,,Claudia" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost" (Top 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 17 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty przychodów osiągnęły „Kropka TV”, „Claudia”, „Tele Tydzień” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotował „Wprost”.
więcej
|
|
Grzegorz Tomaszewski za Janinę Goss prezesem wydawcy ,,Gazety Polskiej Codziennie", w RN sekretarki i kierowca Jarosława Kaczyńskiego
Na stanowisku prezesa spółki Forum, wydającej „Gazetę Polską Codziennie”, Janinę Goss zastąpił Grzegorz Tomaszewski. W radzie nadzorczej firmy oprócz europosła PiS Ryszarda Czarneckiego zasiadają... sekretarki i kierowca prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.
więcej
|
|
"Pszczółka Maja" nowym magazynem dla dzieci
Na rynku pojawił się nowy miesięcznik dla dzieci “Pszczółka Maja” (Egmont Polska), kierowany do dzieci w wieku od 4 do 6 lat.
więcej
|
|
Vadim Makarenko wydaje książkę ,,Zawód: Zwycięzca"
„Zawód: Zwycięzca” to tytuł książki dziennikarza „Gazety Wyborczej” Vadima Makarenki, która ukazała się właśnie nakładem Agory.
więcej
|
|
Michaił Tiurkin rosyjskim korespondentem "Dziennika Gazety Prawnej"
Michaił Tiurkin od października br. zostanie korespondentem “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w Rosji. Będzie trzecim zagranicznym reporterem piszącym dla tego tytułu.
więcej
|
|
Michał Pol naczelnym "Przeglądu Sportowego". Rewolucja w redakcji
Michał Pol, od sierpnia br. dyrektor kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska, został nowym redaktorem naczelnym dziennika “Przegląd Sportowy”. W redakcji wymieniono też wicenaczelnych i szefów działów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy
- Jako bloger nigdy nie przeginałem, ale pozwalam, by opinia o tym, jaki byłem kiedyś straszny, rozchodziła się. To buduje moją legendę - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomek Tomczyk (bloger Kominek).
więcej
|
|
Google świętuje 15-lecie i wprowadza zmiany do wyszukiwarki
Wyszukiwarka Google wkrótce wzbogaci się o szereg nowych funkcji. Kalifornijski gigant zapowiedział też jej nową odsłonę na system mobilny iOS 7.
więcej
|
|
Facebook pozwala edytować wpisy
Największy na świecie serwis społecznościowy Facebook wprowadził właśnie możliwość edycji opublikowanych już postów.
więcej
|
|
Chrome również rezygnuje z pluginów
Chrome to kolejna - po Firefoxie - przeglądarka, która od przyszłego roku będzie w bardziej restrykcyjny sposób traktować pluginy.
więcej
|
|
mBank: darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów dla studentów
mBank wprowadził zmiany w ofercie rachunków dla studentów, dodając możliwość korzystania ze wszystkich bankomatów za darmo, bez konieczności spełniania dodatkowych warunków.
więcej
|
|
Ponad 264 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
W sierpniu br. 264,5 miliona osób korzystało z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń przenośnych.
więcej
|
|
Gazeta.tv w telewizorach Philips Smart TV
Agora udostępniła aplikację Gazeta.tv dla posiadaczy telewizorów Philips Smart TV.
więcej
|
|
Coraz więcej Polaków wysyła skargi do GIODO
Polacy są coraz bardziej świadomi swoich praw do ochrony danych osobowych. Liczba skarg wzrosła w ostatnich czterech latach prawie czterokrotnie, choć samo prawo się nie zmieniło. Rosnącą świadomość klientów mogą wykorzystywać firmy do budowania swojej pozycji na rynku – zapewniając klientów, że ich dane są dobrze chronione, zdobywają ich zaufanie, a tym samym przewagę nad konkurencją.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|