|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 wiosną bez serialu "Rodzinka.pl"
Wiosną 2014 roku na antenie TVP2 nie znajdzie się kolejny, szósty sezon serialu “Rodzinka.pl”. Jednak stacja nie planuje definitywnego zakończenia emisji tej produkcji.
więcej
|
|
,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego poniżej 900 tys. widzów
Drugi sezon „Po prostu” Tomasza Sekielskiego po trzech odcinkach ogląda średnio 890 tys. osób. W czasie nadawania programu Jedynka ma mniej widzów niż rok wcześniej i przegrywa ze wszystkimi swoimi konkurentami.
więcej
|
|
Polsat Play stawia na znanych twórców. "997" i "Czas wojowników" nowościami jesieni
W jesiennej ramówce Polsat Play znajdą się dwa nowe polskie programy: “997” Michała Fajbusiewicza oraz “Czas wojowników” Ireny i Jerzego Morawskich. Stacja pracuje też nad adaptacją hiszpańskiego formatu.
więcej
|
|
Legendarna "Kobra" znów w Teatrze Telewizji
Jesienią w Teatrze Telewizji pokazany zostanie na żywo spektakl nawiązujący do legendarnego teatru sensacji “Kobra”. Będzie to sztuka “Dawne Grzechy” Rogera Mortimera Smitha. Łącznie w jesiennej ofercie TVP1 zaplanowano cztery premierowe przedstawienia.
więcej
|
|
Viva Polska wprowadza na antenę horrory
Od 1 października br. na antenie kanału Viva Polska nadawane będą horrory. Cykl “Straszny październik” będzie można oglądać codziennie o godz. 22.00.
więcej
|
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma
W obecnym sezonie „Magazyn Expressu Reporterów” ogląda średnio 2,61 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 130 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Stars.tv w sieci UPC Polska
Kanał muzyczny Stars.tv dołączył do oferty sieci kablowej UPC Polska. Stacja dostępna jest w najdroższym pakiecie Max Extra HD.
więcej
|
|
FOX International Channels pokaże drugą serię serialu ,,The Bridge: Na granicy"
FOX International Channels (FIC) nabył wyłączne prawa do emisji drugiego sezonu uznanego przez krytyków serialu „The Bridge: Na granicy”.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Pory na przygodę!" od października na antenie Cartoon Network
11 października 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków piątego sezonu animowanego serialu „Pora na przygodę!”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa
- Rynek reklamy instytucji finansowych będzie się zmieniał, ponieważ zmienia się rynek mediów, na którym prasa jest w odwrocie, a wszechobecne są urządzenia mobilne - mówi Wirtualnemedia.pl Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku.
więcej
|
|
Rynek reklamowy 2,8 proc. w górę, 80 proc. więcej na reklamę mobilną
W 2013 roku globalne wydatki reklamowe wyniosą 517 mld dolarów, o 2,8 proc. więcej niż w ub.r. - szacują eMarkter i Starcom MediaVest. Najmocniej, o prawie 80 proc., urośnie w skali roku reklama w cyfrowych mediach mobilnych.
więcej
|
|
Kasy Stefczyka bez Artura Żmijewskiego reklamują ,,pożyczki na każdą pogodę" (wideo)
Trwa kampania „pożyczki na każdą pogodę” oferowanej przez Kasy Stefczyka. W akcji - przygotowanej przez firmy Apella, Smacznego i Ursa Major - nie występuje Artur Żmijewski, ale nie oznacza to końca jego współpracy reklamowej z Kasami.
więcej
|
|
Allegro.pl reklamuje się jako ,,pełne pomysłów" (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Allegro.pl. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”, odpowiadają firmy Grey Group Warsaw, Filmprodukcja, Televisor i Starcom.
więcej
|
|
Orange odpowiada na reklamę Plusa - Baśka wraca do Serca, Rozumu i Neostrady (wideo)
Do emisji trafił nowy spot Neostrady, w którym u boku Serca i Rozumu występują Baśka, bohaterka niedawnej reklamy internetu LTE w Plusie. Za kampanię Neostrady odpowiadają firmy Publicis i MEC.
więcej
|
|
FoodCare ma zapłacić Dariuszowi Michalczewskiemu 10 mln zł za Tigera
Sąd Okręgowy w Krakowie nakazał firmie FoodCare zapłatę na rzecz Fundacji Darka Michalczewskiego Równe Szanse kwoty prawie 10 milionów zł za nieuiszczone opłaty licencyjne i inne rozliczenia związane ze sprzedażą napoju energetycznego Tiger.
więcej
|
|
,,Usłysz filmy na nowo" w kampanii soundbarów Samsung
Rusza kampania reklamowa bezprzewodowych soundbarów marki Samsung - HW-F751 oraz HW-F750. Akcję Samsung Electronics Polska prowadzi wspólnie z Cinema City, Filmwebem, TVN7 i agencją Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
,,Zmień okulary na markowe" w kampanii Ray-Ban i Vogue
Z początkiem października startuje kampania reklamowa okularów Ray-Ban i Vogue (dystrybuowanych przez firmę Luxottica). Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Zmień okulary na markowe”.
więcej
|
|
Iga Jechanowska i Marek Kemnitz: z AdPilot RTB do Sociomantic Labs
Iga Jechanowska i Marek Kemnitz dołączyli do warszawskiego oddziału Sociomantic Labs. Oboje wcześniej pracowali w AdPilot RTB.
więcej
|
|
Chevrolet Trax reklamowany screeningowo
Ruszyła internetowa kampania reklamowa nowego Chevroleta Trax oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Amnet Polska i dom mediowy Carat Polska.
więcej
|
|
Karolina Kotowska nowym communication directorem w agencji Youngers
Funkcję communication Directora w agencji Youngers objęła Karolina Kotowska, zajmująca wcześniej stanowisko sales directora.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Będzie strajk w Gremi Media? Jest spór zbiorowy z załogą
Komórka “Solidarności” działająca w Gremi Media weszła w spór zbiorowy z zarządem spółki w związku z planowanym przeniesieniem części działalności do nowej siedziby. Gremi Media zapewnia, że nie planuje zwolnień grupowych.
więcej
|
|
,,Bravo Girl" z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)
W I półroczu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
"W Sieci Historii" droższe i z filmem DVD
W czwartek 26 września br. na rynku ukaże się najnowsze, wrześniowe wydanie miesięcznika “W Sieci Historii” (Fratria). Od tego numeru magazyn będzie mieć wyższą cenę, a do części jego nakładu dołączona zostanie płyta DVD.
więcej
|
|
,,Focus", ,,Glamour" i ,,Gala" dostępne w wersji na tablety
Wydawnictwo G+J Polska udostępniło wersje na tablety trzech swoich magazynów: miesięczników “Focus” i “Glamour” oraz dwutygodnika “Gala”. Elektroniczne wydania zawierają dodatkowe materiały.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|