|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anja Rubik poprowadzi "Project Runway" w TVN?
Anja Rubik i Magdalena Mielcarz to główne kandydatki do roli gospodyni pierwszej polskiej edycji show “Project Runway”, który wiosną pokaże TVN - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
"Wieczorynka" w TVP Kultura ma tylko 21 tys. widzów
“Wieczorynka” nadawana od września br. na antenie stacji TVP Kultura codziennie gromadzi 21 tys. widzów. To kilkanaście razy mniej niż oglądało program na antenie TVP1.
więcej |
|
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół ,,Fakt", ,,Metro" i ,,Nasze Miasto" (Top 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 15,5 proc. niższe niż rok wcześniej. Większe spadki od tej średnie zanotowało aż osiem z dziesięciu czołowych tytułów, m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Coraz bliżej strajku w TVP. Oddziały regionalne są na "tak"
Frekwencja w referendum strajkowym Telewizji Polskiej do wtorku wyniosła 44 proc. Głosowanie w Warszawie nadal trwa, ale zakończyło się już w oddziałach, gdzie większość pracowników opowiedziała się za strajkiem.
więcej
|
|
Anja Rubik poprowadzi "Project Runway" w TVN?
Anja Rubik i Magdalena Mielcarz to główne kandydatki do roli gospodyni pierwszej polskiej edycji show “Project Runway”, który wiosną pokaże TVN - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Wieczorynka" w TVP Kultura ma tylko 21 tys. widzów
“Wieczorynka” nadawana od września br. na antenie stacji TVP Kultura codziennie gromadzi 21 tys. widzów. To kilkanaście razy mniej niż oglądało program na antenie TVP1.
więcej
|
|
,,Perfekcyjna pani domu" ma 1,1 mln widzów. TVN przegrywa z Polsatem
Cztery pierwsze odcinki nowego sezonu „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,1 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program ma mniej o 200 tys. widzów, a TVN w paśmie emisji reality-show jest wiceliderem rynku.
więcej
|
|
,,Sąsiad na widelcu" Łukasza Grassa przegrywa z konkurencją
Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Sąsiad na widelcu”, prowadzonego przez Łukasza Grassa, oglądało średnio 920 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji kulinarnego teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
"Puk, puk, to my!" i Bilguun Ariunbaatar znów na antenie Viva Polska
W drugiej połowie października br. w stacji Viva Polska pojawi się drugi sezon programu “Puk, puk, to my!” prowadzonego przez Bilguuna Ariunbaatara. Showman weźmie też udział w kampanii reklamującej pasmo z horrorami.
więcej
|
|
4fun Media chce przejmować firmy z branży mediów cyfrowych
Grupa 4fun Media, nadawca stacji 4fun.tv i rebel:tv, planuje przejęcia na rynku mediów cyfrowych. W tym celu spółka rozpoczęła współpracę z firmą doradczą Capital One Advisers.
więcej
|
|
Magna Polonia chce 618 mln zł odszkodowania od Orange, Plusa, T-Mobile i Play
Fundusz Magna Polonia stara się uzyskać 618 mln zł odszkodowania od czterech największych polskich operatorów za zmowę antykonkurencyjną w kwestii współpracy z Info-TV-FM.
więcej
|
|
Więcej "Cartoonito" rano i wieczorem w stacji Boomerang
Kanał Boomerang wydłuża i zmienia godziny emisji kierowanego do przedszkolaków pasma “Cartoonito”. Premierowo oglądać będzie je można od godzin porannych do południa, a powtórka nadawana będzie wieczorem i w nocy.
więcej
|
|
Orange, SKOK i Sony Mobile sponsorami "Bankomatu" w TV Puls
Firmy Orange, SKOK oraz Sony Mobile zostały sponsorami reality-show “Bankomat. Wyścig z czasem”, który od środy 25 września br. nadawać będzie TV Puls.
więcej
|
|
,,Czarna lista" od października na antenie AXN
24 października 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję nowego serialu „Czarna lista”.
więcej
|
|
AXN pokaże drugi sezon serialu ,,Unforgettable: Zapisane w pamięci"
4 października 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję drugiej serii serialu „Unforgettable: Zapisane w pamięci”.
więcej
|
|
Boomerang pokaże nowe odcinki serialu ,,Przygody Animków"
14 października 2013 roku dziecięcy kanał Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków trzeciego sezonu animowanego serialu „Przygody Animków”.
więcej
|
|
AXN White pokaże serial ,,Wszystko dla pań"
1 października nowy kanał AXN White rozpocznie emisję serialu „Wszystko dla pań”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kreatywni chwalą wybór Kevina Spacey do reklam BZ WBK
Kevin Spacey w kampanii BZ WBK może okazać się strzałem w dziesiątkę - umacniając profesjonalny, nowoczesny wizerunek banku - oceniają stratedzy i dyrektorzy kreatywni z agencji reklamowych pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
NBP z nowym logo i identyfikacją za 300 tys. zł
Narodowy Bank Polski wprowadza swoją nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję INNO Projekt + NPD. Koszt rebrandingu wyniósł 300 tys. zł.
więcej
|
|
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół ,,Fakt", ,,Metro" i ,,Nasze Miasto" (Top 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 15,5 proc. niższe niż rok wcześniej. Większe spadki od tej średnie zanotowało aż osiem z dziesięciu czołowych tytułów, m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto”.
więcej
|
|
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope).
więcej
|
|
Legia Warszawa, Lech Poznań i Lechia Gdańsk na czele finansowym T-Mobile Ekstraklasy
Legia Warszawa, mistrz Polski z sezonu 2012/2013, został zwycięzcą rankingu finansowego opublikowanego w piątej edycji raportu "Ekstraklasa piłkarskiego biznesu", przygotowanego przez firmę doradczą EY i spółkę Ekstraklasa SA.
więcej
|
|
Poczta Polska wybiera Mindshare zamiast Codemedia
Mindshare Polska wygrał przetarg na obsługę mediową Poczty Polskiej. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
,,Pomagamy spłacać długi" - historie dłużników reklamują Grupę Kruk (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk przedstawiająca historie dłużników, którym pomogła ta firma. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Point4Art, studio Division i dom mediowy Media Group.
więcej
|
|
Codemedia z budżetem afiliacyjnym Polkomtela
Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na obsługę kampanii afiliacyjnych Polkomtela, operatora sieci Plus. Codemedia pracuje już dla operatora w zakresie kreacji takich reklam.
więcej
|
|
Orange, SKOK i Sony Mobile sponsorami "Bankomatu" w TV Puls
Firmy Orange, SKOK oraz Sony Mobile zostały sponsorami reality-show “Bankomat. Wyścig z czasem”, który od środy 25 września br. nadawać będzie TV Puls.
więcej
|
|
"Greetings" i "Greetings Too" - nowe reklamy iPhone'a 5C (wideo)
Firma Apple zaprezentowała dwie nowe reklamy telewizyjne promujące telefon iPhone 5C.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół ,,Fakt", ,,Metro" i ,,Nasze Miasto" (Top 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe dzienników były o 15,5 proc. niższe niż rok wcześniej. Większe spadki od tej średnie zanotowało aż osiem z dziesięciu czołowych tytułów, m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto”.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko ,,Gala"
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił „Show”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowy wydawca przywróci magazyn "Proseed"
Firma Beyond Investments Grzegorza Czapli nabyła od spółki Proseed prawa do wydawania miesięcznika “Proseed”, tygodnika “Smartbiznes” oraz portalu Proseed Online. Nowy wydawca planuje wznowienie działalności miesięcznika i serwisu internetowego.
więcej
|
|
,,Piękno & Pasje" konkurencją dla "Sielskiego Życia"
Polskie Wydawnictwo Rolnicze wprowadziło właśnie na rynek nowy dwumiesięcznik “Piękno & Pasje”, kierowany do osób zainteresowanych życiem poza miastem. Pismo konkurować będzie z wydawanym przez Burdę “Sielskim Życiem”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|