|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 24 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Mam talent!" nadal na topie. TVN o milion widzów wyprzedza TVP1
Szóstą edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 3,25 mln widzów. To mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji talent-show jest liderem rynku. Zajmująca drugie miejsce TVP1 gromadzi o ponad milion widzów mniej.
więcej |
|
Program ,,Fat Killers" nie jest hitem. Polsat przegrywa z konkurencją
Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” zgromadziły 814 tys. osób. Polsat w czasie emisji reality-show przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej |
|
,,Obserwuj znamiona" - dziennikarze i eksperci w kampanii ,,Mam haka na raka" (wideo)
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii „Mam haka na raka” organizowanej przez Polskiej Unii Onkologii. Akcja przebiega pod hasłem „Obserwuj znamiona”, a spot na jej potrzeby przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP ma już tylko 82 tys. zł zysku brutto
Po ośmiu miesiącach 2013 roku zysk brutto Telewizji Polskiej wyniósł 82 tys. zł. To zdecydowanie mniej niż w okresie od stycznia do lipca br., gdy TVP miała 16,4 mln zł zysku brutto.
więcej
|
|
,,Mam talent!" nadal na topie. TVN o milion widzów wyprzedza TVP1
Szóstą edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 3,25 mln widzów. To mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji talent-show jest liderem rynku. Zajmująca drugie miejsce TVP1 gromadzi o ponad milion widzów mniej.
więcej
|
|
Program ,,Fat Killers" nie jest hitem. Polsat przegrywa z konkurencją
Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” zgromadziły 814 tys. osób. Polsat w czasie emisji reality-show przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN
Po trzech tygodniach emisji „The Voice of Poland 3” ogląda średnio 1,84 mln osób. Program daje TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszy się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”.
więcej
|
|
"To nie koniec świata" Polsatu wygrywa z konkurencją
Nowy serial obyczajowy Polsatu “To nie koniec świata” po trzech odcinkach gromadzi 1,8 mln widzów. To więcej niż ogląda w tym czasie konkurencyjne stacje.
więcej
|
|
Tomasz Pietraszak, Marek Mikos i Jacek Szarek dyrektorami w TVP
Tomasz Pietraszak, Marzena Mikos i Jacek Szarek, dotąd p.o. szefowie trzech oddziałów terenowych TVP, zostali powołani na stanowiska dyrektor-redaktor naczelny. Ich nominacje zatwierdziła wczoraj rada nadzorcza Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski o przejściu do TV Puls: Multipleks daje większy zasięg
Wojciech Cejrowski na Facebooku poinformował, dlaczego zdecydował na przeniesienie emisji autorskiego cyklu “Boso” z TVN Style do TV Puls. Swoją decyzję tłumaczy tym, że TV Puls ma większy zasięg, bo nadaje na multipleksie naziemnym.
więcej
|
|
Polsat wyprzedził TVP1, tracą TVP Info i TVP Regionalna
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVP dementuje. "Świat się kręci" nie znika z anteny
Telewizja Polska zdementowała podane przez tygodnik “Twoje Imperium” informacje, że magazyn “Świat się kręci” w połowie listopada br. spadnie z anteny Jedynki. - To nieprawda - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
"Dobre klimaty" Tomasza Zubilewicza znów w TVN Meteo
Na antenę kanału TVN Meteo powrócił program Tomasza Zubilewicza „Dobre Klimaty”. W nowej odsłonie magazyn porusza głównie tematy dotyczące technologii energooszczędnych w budownictwie.
więcej
|
|
Korekta ramówki TVP Info
Kanał TVP Info wprowadził korektę do swojej ramówki. Miejscami zamieniły się programy Włodzimierza Szaranowicza “W przerwie” i Barbary Włodarczyk “Sąsiedzi”.
więcej
|
|
Agata Papis brand managerem MiniMini+ i teleTOON+
Agata Papis od października br. zostanie nowym brand managerem stacji MiniMini+ i teleTOON+/Hyper+. Zastąpi na tym stanowisku Urszulę Marzec, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
TV Trwam coraz bardziej informacyjna (wideo)
Telewizja Trwam, która wiosną 2014 roku, pojawi się w naziemnej telewizji cyfrowej, już teraz wprowadza zmiany w ramówce. Na antenie zadebiutowały właśnie poranne wydania serwisów informacyjnych.
więcej
|
|
"Breaking Bad" i "Współczesna rodzina" triumfują na Emmy 2013
Po raz 65. rozdano w Los Angeles nagrody Emmy, nazywane "telewizyjnymi Oscarami". Serial "Współczesna rodzina" po raz czwarty triumfował - cykl także i w tym roku uznano za najlepszy serial komediowy.
więcej
|
|
Polsat pokaże trzeci sezon serialu ,,Breaking Bad"
30 września 2013 roku Telewizja Polsat będzie rozpocznie emisję trzeciej serii hitowego serialu „Breaking Bad”.
więcej
|
|
,,Sezamowy zakątek" - nowe edukacyjne pasmo MiniMini+
21 października 2013 roku kanał MiniMini+ do swojej ramówki wprowadzi edukacyjne pasmo „Sezamowy zakątek”. Codziennie w tym czasie stacja pokazywać będzie animacje, których bohaterami są mieszkańcy Ulicy Sezamkowej.
więcej
|
|
TVN7 pokaże szósty sezon serialu ,,Dr House"
26 września 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję szóstej serii popularnego serialu „Dr House”.
więcej
|
|
Serial ,,666 Park Avenue" na antenie kanału 13 Ulica
25 września 2013 roku kanał 13 Ulica rozpocznie emisję serialu „666 Park Avenue”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Obserwuj znamiona" - dziennikarze i eksperci w kampanii ,,Mam haka na raka" (wideo)
Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii „Mam haka na raka” organizowanej przez Polskiej Unii Onkologii. Akcja przebiega pod hasłem „Obserwuj znamiona”, a spot na jej potrzeby przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Fortuna zastąpi Active Jet na koszulkach Legii Warszawa
Firma bukmacherska Fortuna od początku przyszłego roku będzie sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa, zastępując w tej roli Active Jet. Legia rozmawia też z firmami, które chcą być sponsorami tytularnymi jej stadionu, obecnie noszącego nazwę Pepsi Arena.
więcej
|
|
CUK Ubezpieczenia zachęca do porównywania cen OC i AC (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia. Akcję przygotowały agencja The New Black i dom mediowy Codemedia.
więcej
|
|
Spec Op Girl reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa preparatu Ibuprom Zatoki (USP Zdrowie), której bohaterką jest Spec Op Girl. Akcję przygotowały firmy Scholz and Friends Warszawa, Platige Image, Bomaye i Starcom.
więcej
|
|
Maciek Rock reklamuje ,,1000 darmowych SMS-ów do wszystkich sieci" w Plusie na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję Plusa na Kartę „1000 darmowych SMS-ów do wszystkich sieci”. Twarzą akcji jest Maciek Rock, a przygotowały ją firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Przemysław Pawlak i Stanisław Błędniak: z Lemon Sky do własnego studia Visual71
Przemysław Pawlak i Stanisław Błędniak, ostatnio pracujący w agencji Lemon Sky, założyli własne studio kreatywne Visual71 oferujące usługi z zakresu komunikacji wizualnej.
więcej
|
|
Andrzej Wyszomirski creative directorem w Plej
Andrzej Wyszomirski objął funkcję creative directora w agencji Plej. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Swiift, What, Work Room, Scholz&Freinds Warszawa i Euro RSCG 4D.
więcej
|
|
San Markos zareklamuje województwo lubelskie
Agencja San Markos wygrała otwarty przetarg na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej województwa lubelskiego. O zlecenie starało się 13 agencji.
więcej
|
|
"Tak, jak lubię" w kampanii parku handlowego Matarnia
Na początku października br. pod hasłem "Tak, jak lubię" rozpocznie się kampania reklamowa parku handlowego Matarnia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Rzeczpospolita": MDI nie miało wpływu na teksty w gazecie
Redakcja dziennika “Rzeczpospolita” (Gremi Media) wydała specjalne oświadczenie, w którym zapewnia, że agencja MDI Strategic Solutions nie miała wpływu na teksty publikowane na jej łamach.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" najchętniej kupowanym magazynem wnętrzarskim (raport za I półrocze br.)
W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „M jak Mieszkanie”.
więcej
|
|
MDI: ,,Wprost" oferował płatne teksty dziennikarskie. ,,Wprost": MDI generowała artykuły dla KGHM
Trwa wymiana oskarżeń między MDI i „Wprost”. Agencja zarzuca tygodnikowi, że chciał odstąpić od publikowania krytycznego artykułu o niej, jeśli firma wykupi płatne teksty dziennikarskie. „Wprost” zarzuca agencji szantażowanie jego wydawcy i nieetyczne działania dla KGHM.
więcej
|
|
Urodzinowy "Focus" z niższą ceną i kampanią
W poniedziałek 23 września br. do sprzedaży trafiło październikowe i zarazem urodzinowe wydanie miesięcznika “Focus” (G+J Polska). Numer ma zwiększoną objętość, cenę promocyjną i wspiera go kampania reklamowa.
więcej
|
|
Polscy i ukraińscy dziennikarze powołali do życia platformę ,,Wspólna Europa"
SDP oraz dwa ukraińskie stowarzyszenia dziennikarskie podpisały porozumienie powołujące do życia platformę „Wspólna Europa”, która ma umożliwić współpracę dziennikarzy z Polski i Ukrainy.
więcej
|
|
Urodzinowy numer "Show" z Małgorzatą Kożuchowską
W poniedziałek 23 września br. do sprzedaży trafiło urodzinowe wydanie dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer). Numer ukazał się w powiększonej objętości i jest wsparty kampanią reklamową.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|