|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 22 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
1,6 mln widzów ogląda serial ,,2XL". Polsat przegrywa z TVN
Nowy serial obyczajowy Polsatu „2XL” ogląda średnio 1,55 mln osób, czyli o 900 tys. widzów mniej niż nadawane rok temu w tym samym paśmie „Przyjaciółki”. Produkcja daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Vectra poszerza zasięg VoD - w październiku usługa w Warszawie
Sieć kablowa Vectra stopniowo poszerza zasięg usługi wideo na żądanie. Jest ona już dostępna w pięciu miastach, a jeszcze w tym roku pojawi się kilkunastu kolejnych - m.in. w Warszawie.
więcej
|
|
"Kuchenne rewolucje" straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze odcinki ósmej edycji „Kuchennych rewolucji” miały 2,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu serii. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem całego rynku i liderem w grupie 16-49.
więcej
|
|
Amerykański hit "Biblia" jesienią w Polsacie
Telewizja Polsat w połowie października br. rozpocznie emisję amerykańskiego miniserialu “Biblia”. Wyprodukowana przez kanał History produkcja okazała się tegorocznym hitem w USA.
więcej
|
|
TVN szuka uczestników do "Project Runway"
TVN poszukuje uczestników do polskiej edycji reality-show “Project Runway”, który wiosną 2014 roku trafi na antenę stacji. W programie osoby projektujące modę będą mogły wygrać co najmniej 100 tys. zł.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 600 tys. widzów, ale wygrywa z konkurencją
Kolejny sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,52 mln osób, czyli o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Mimo spadku oglądalności TVP1 w czasie emisji produkcji pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Anna Matusiak poprowadzi "Na tapecie" w Superstacji
Od poniedziałku 23 września br. na antenę Superstacji trafi nowy program informacyjno-rozrywkowy “Na tapecie”. Poprowadzi go znana z TVP Anna Matusiak.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa ,,Tylko muzyka"
W październikowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Top Chef”, serialu „Pierwsza miłość” i filmowym cyklu „Mega Hit”.
więcej
|
|
AXN promuje nowy serial i rebranding (wideo)
Sony Pictures Television Networks, nadawca stacji AXN, rozpoczął jesienną kampanię promocyjną, która promuje nowe seriale z oferty AXN oraz uruchomienie kanałów AXN Black i AXN White. Działania prowadzone są pod hasłem “Nowe oblicza akcji”.
więcej
|
|
"Bankomat" TV Puls promowany w prasie i internecie
Telewizja Puls wesprze kampanią reklamową wprowadzenie do ramówki nowego reality-show “Bankomat”. Akcja obejmie prasę, internet i bankomaty.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Made in Poland" w kampanii polskiej gospodarki za granicą
Ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca zagranicznych inwestorów do współpracy z polskimi firmami. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy What, Arena Media i Headlines Porter Novelli.
więcej
|
|
IKEA reklamuje meble do rodzinnej sypialni (wideo)
W nowym spocie reklamowym IKEA prezentuje meble, dzięki którym można pomysłowo zaaranżować rodzinną sypialnię. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy JWT Warszawa, OTO, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa ,,Tylko muzyka"
W październikowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Top Chef”, serialu „Pierwsza miłość” i filmowym cyklu „Mega Hit”.
więcej
|
|
Sphinx znów reklamuje loterię ,,Sezon na Sphinxa" (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej loterię „Sezon na Sphinxa” promującą restauracje Sphinx (należące do Sfinks Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Simple Frame, Practum Consulting i Starcom.
więcej
|
|
Hołowczyc i Żebrowski znów reklamują taryfy biznesowe Play (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa oferty “Nowe Formuły Unlimited dla Firm” w sieci komórkowej Play. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2, Film IT, Orka, Plej i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Wybrano najlepszych dyrektorów kreatywnych na świecie
Podczas odbywającego się w Pradze międzynarodowego festiwalu reklamowego (PIAF) opublikowano ranking najlepszych na świecie dyrektorów kreatywnych.
więcej
|
|
KFC reklamuje kanapki B.O.S.S. (wideo)
W menu restauracji KFC pojawiły się dwie nowe kanapki: B.O.S.S. i Junior B.O.S.S. Wspiera to kampania reklamowa, którą wspólnie z działem marketingu KFC przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
,,Najlepsze od Sony. Dla Ciebie"- Adam Małysz w kampanii Sony Xperia Z1 (wideo)
Rusza globalna kampania reklamowa smartfona Sony Xperia Z1. W Polsce za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Najlepsze od Sony. Dla Ciebie”, odpowiadają firmy DDB, TAG, Greenmark i Kod ID.
więcej
|
|
Ewelina Nowak, Dominika Andruszkiewicz i Tymoteusz Raffinetti w agencji Next
Pracę w agencji interaktywnej Next (należącej do grupy Starcom MediaVest) rozpoczęli Ewelina Nowak, Dominika Andruszkiewicz i Tymoteusz Raffinetti. Nowak pracowała poprzednio w agencji HyperCrew, Andruszkiewicz - w Styl.fm, a Raffinetti w pkt.pl.
więcej
|
|
,,Niekontrolowane oczy" reklamują ,,Wielkie odliczanie" w Saturnie (wideo)
Nowe reklamy sklepów Saturn - wspierające promocję „Wielkie odliczanie” - pokazują „niekontrolowane ruchy gałek ocznych”. Kampanię Media Saturn Holding Polska przygotował wspólnie z firmami Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i GoldenSubmarine.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jacek Karnowski: media lewicowe manipulują i atakują Kościół, bo dziennikarze i celebryci chcą być kapłanami
- Media są coraz bardziej zideologizowane. Ataki na Kościół wynikają m.in. z tego, że część dziennikarzy i celebrytów medialnych jest zazdrosna o pozycję kapłana - stwierdził Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”.
więcej
|
|
"Gramy!" - nowy dwumiesięcznik dla graczy
Na rynku ukazał się nowy dwumiesięcznik poświęcony grom komputerowym i na konsole pod tytułem “Gramy!” (Rafgraf). - Chcemy być opiniotwórczym magazynem o grach - zapowiada Rafał Dziduch, redaktor naczelny “Gramy!”.
więcej
|
|
"Auto Świat" z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców
Tygodnik motoryzacyjny “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) rusza z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców. Będą one działać pod marką „Akademia Auto Świat”.
więcej
|
|
,,Focus Historia" liderem w I półroczu br., ,,Uważam Rze Historia" o 62 proc. w dół
W I półroczu 2013 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 62 proc., zanotował magazyn „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
New York Times Co. przywraca dywidendy dla akcjonariuszy
Wydawca dziennika „New York Times” 24 października wypłaci akcjonariuszom dywidendy w wysokości 4 centów za każdą akcję.
więcej
|
|
,,Fakt" przeprasza Majdana za teksty o pobiciu przez niego dziennikarza tej gazety
Wydawca i redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Spriger Polska) przepraszają Radosława Majdana za artykuły z kwietnia 2007 roku informujące, że sportowiec pobił Mariusza Kuczewskiego, reportera tego dziennika.
więcej
|
|
"Auto Motor i Sport" z plebiscytem "Best Cars 2014"
W piątek 20 września br. w sprzedaży pojawiło się październikowe wydanie miesięcznika „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska). Ruszyła w nim 20. edycja dorocznego plebiscytu czytelniczego „Best Cars”, w którym wygrać można samochód Alfa Giulietta.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|