|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 20 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Będzie strajk w TVP? Referendum przedłużone, w regionach wysoka frekwencja
Referendum strajkowe, które od ponad tygodnia trwa w Telewizji Polskiej, zostanie przedłużone, ale tylko w głównej siedzibie spółki w Warszawie. Frekwencja w kilku oddziałach terenowych TVP przekroczyła już 50 proc.
więcej
|
|
Wszystkie mecze Ekstraklasy tylko w najdroższym pakiecie nc+
Mecze piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, pokazywane latem w zdecydowanej większości na antenie stacji Canal+ Family, od połowy września br. oglądać można prawie wyłącznie w Canal+ Sport, dostępnym w najdroższym pakiecie nc+.
więcej
|
|
"Bitwa o dom" TVN przegrywa z konkurencją. Program śledzi 1,26 mln widzów
Druga edycja “Bitwy o dom”, emitowana w środowe wieczory, po trzech odcinkach castingowych gromadzi średnio 1,26 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
5,1 mln widzów ogląda ,,Na dobre i na złe". TVP2 liderem rynku
W nowym sezonie serial „Na dobre i na złe” ogląda średnio 5,11 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 340 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił 200 tys. widzów
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 2 mln widzów, czyli o 200 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Maciej Cieślak szefem TVN Player
Maciej Cieślak, dotąd kierownik produktu TVN Player w dziale TVN Online, awansował na stanowisko szefa tego projektu.
więcej
|
|
Eurosport dzięki Discovery pojawi się w USA
Należący do Discovery Communcations amerykański kanał dla mężczyzn Velocity wprowadzi na antenę blok z programami od Eurosportu. To jeden z pierwszych efektów nabycia przez Discovery udziałów w Grupie Eurosport.
więcej
|
|
Nickelodeon z nową oprawą, piosenką i kampanią (wideo)
Dziecięca stacja Nickelodeon od poniedziałku 23 września br. wprowadzi na antenę nową oprawę graficzną, a także zacznie emitować specjalnie przygotowany utwór muzyczny.
więcej
|
|
National Geographic promuje "Pułapki umysłu" (wideo)
Kanał National Geographic Channel kampanią reklamową wspiera premierę serii dokumentalnej “Pułapki umysłu”. Działania obejmują telewizję, prasę i internet.
więcej
|
|
Wydłużony finał "Breaking Bad"
Dwa ostatnie odcinki serialu "Breaking Bad" zostaną wydłużone.
więcej
|
|
,,Jesteś Bogiem" i ,,Atlas Chmur" w październiku na antenie Canal+
W październiku 2013 roku Canal+ premierowo pokaże zarówno polskie jak i zagraniczne filmy. Zobaczymy również drugi sezon serialu „Gigolas”, dokumenty oraz wybrane mecze „Ligi Mistrzów”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Janusz Weiss debiutuje w radiowej Jedynce
Znamy szczegóły dwóch nowych audycji Janusza Weissa, które w następnym tygodniu zagoszczą na antenie radiowej Jedynki. Chodzi o programy: „Wszystko co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać” oraz „Ene due like fake... o książkach naszego dzieciństwa”.
więcej
|
|
Agnieszka Chylińska z autorskim programem w RMF FM
Wokalistka Agnieszka Chylińska poprowadzi autorski program na antenie RMF FM. Audycja pod nazwą “Wszystkie numery Agnieszki Chylińskiej” emitowana będzie w niedziele.
więcej
|
|
Eska nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.
więcej
|
|
Radio Maryja: informacje o kradzieży to kolejna fala walki z nami
- Wydaje się, że jest to następna próba poderwania zaufania do Radia Maryja i jego założyciela O. Tadeusza Rydzyka. Zaistniałą sytuację uznajemy za kolejną falę walki z wolnymi, niezależnymi mediami i odbierania dobrego imienia ludziom Kościoła - tak Radio Maryja komentuje informacje o kradzieży pieniędzy z jego konta.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK
Nową twarzą reklamową BZ WBK został Kevin Spacey. To kolejny - po Chucku Norrisie, Antonio Banderasie, Gerardzie Depardieu i Dannym DeVito - hollywoodzki aktor promujący ten bank.
więcej
|
|
Debiutuje kolejna reklama iPhone'a 5C (wideo)
Apple intensywnie promuje swojego najnowszego smartfona iPhone 5C - właśnie opublikowana została jego kolejna reklama.
więcej
|
|
,,20 proc. trafia do Ciebie!" w promocji żelazek i odkurzaczy Bosch (wideo)
Pod hasłem „20 proc. trafia do Ciebie!” wystartowała promocja wybranych modeli żelazek i odkurzaczy marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Adwertajzing i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Naturalny sposób na orzeźwienie" reklamuje razowy kwas chlebowy Van Pur (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa razowego kwasu chlebowego marki Van Pur. Akcję - pod hasłem „Naturalny sposób na orzeźwienie - spróbuj!” - przygotowały firmy Brain i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Dariusz Palarczyk i Michał Sadowski w agencji Gong
Pracę w agencji Gong jako team kreatywny rozpoczęli art director Dariusz Palarczyk i copywriter Michał Sadowski. Palarczyk poprzednio pracował w OS3, a Sadowski w TBWA/Tequila.
więcej
|
|
Podziękowania w realu i internecie wypromują Merci
Rusza kampania czekoladek Merci (produkowanych przez Storck), której pierwszym elementem jest event pod hasłem „Czy masz kogoś komu chcesz powiedzieć dziękuję?”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja K2 Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"W Sieci Historii" nie podda się audytowi ZKDP
Wydawca miesięcznika “W Sieci Historii” (Fratria) nie planuje zgłoszenia tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wcześniej podobną decyzję podjął wydawca konkurencyjnego pisma “Historia Do Rzeczy”.
więcej
|
|
"Viva! Exclusive" debiutuje z Kingą Rusin
We wtorek 24 września br. na rynku pojawi się pierwsze specjalne wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) pod tytułem “Viva! Exclusive”. Magazyn będzie miał charakter lifestylowy, a na jego okładce znajdzie się Kinga Rusin.
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, ,,Tele Tydzień" z 800 tys. sprzedanych egz.
W lipcu 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Wydawca "W Sieci" przejmuje "Gazetę Bankową"
Fratria, wydawca tygodnika “W Sieci” i serwisu wPolityce.pl, rozbudowuje swoją grupę medialną. Od października br. przejmie od swojego większościowego udziałowca - spółki Apella - wydawanie miesięcznika “Gazeta Bankowa”.
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" świętuje 90. urodziny
Z okazji jubileuszu 90-lecia istnienia na rynku pojawiło się powiększone o osiem stron wydanie tygodnika „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”).
więcej
|
|
Maja Stachowiak-Gałek brand managerem "Harper's Bazaar"
Maja Stachowiak-Gałek została nowym brand managerem miesięczników “Harper's Bazaar” i “Hot Moda”, wydawanych przez Marquard Media Polska.
więcej
|
|
Magazyn ,,Ale Historia Extra" o II Rzeczypospolitej
W piątek 20 września br. na rynku pojawi się kolejne wydanie kwartalnika “Ale Historia Extra” (Agora). Numer będzie nosić tytuł „Druga Rzeczpospolita, jakiej nie znacie”.
więcej
|
|
"Zwierciadło" z kalendarzykiem. Małgorzata Kożuchowska na okładce
Małgorzata Kożuchowska znajduje się na okładce październikowego numeru “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), które ukazuje się w piątek 20 września br. Do całego nakładu wydania dołączony jest kalendarzyk na 2014 rok.
więcej
|
|
Październikowy "Joy" z Katy Perry za 2,99 zł
W piątek 20 września br. na rynku pojawi się październikowy numer miesięcznika “Joy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się piosenkarka Katy Perry, a magazyn nadal będzie mieć cenę promocyjną.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Allegro wprowadza e-faktury
Od początku października Allegro.pl zacznie udostępniać użytkownikom mającym konta Firma faktury elektroniczne. Użytkownicy będą mogli zdecydować, czy chcą otrzymywać e-faktury, czy tak jak dotychczas papierowe faktury.
więcej
|
|
SEO ewoluuje - 12 kluczowych zmian, o których wszyscy powinni już dawno wiedzieć (infografika)
Dobrze wypozycjonowany serwis w wyszukiwarkach to często klucz do sukcesu. Wie to już większość specjalistów z branży interaktywnej oraz ich klienci. Niestety w równie dużym stopniu wiedza i sposoby, którymi takie działania są prowadzone, odbiegają od zachodnich standardów - pisze Jakub Meller z agencji SEO SEMTEC.
więcej
|
|
Maciej Cieślak szefem TVN Player
Maciej Cieślak, dotąd kierownik produktu TVN Player w dziale TVN Online, awansował na stanowisko szefa tego projektu.
więcej
|
|
Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo
Poczta Polska uruchamia usługę bezpłatnego, elektronicznego awizo, dzięki któremu informację o przesyłce do odebrania otrzymamy w formie e-maila lub SMS-a.
więcej
|
|
,,WP.pl na wszystko" w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Wirtualna Polska podkreśla, że jej treści można przeglądać zarówno z komputera, smartfona, tabletu, jak i Smart TV.
więcej
|
|
Przez pół roku Facebook stracił 11 mln użytkowników
Naukowcy Uniwersytetu Wiedeńskiego obliczyli, że w ciągu minionych 6 miesięcy z korzystania z Facebooka tylko w USA i Wielkiej Brytanii mogło zrezygnować łącznie 11 mln internautów.
więcej
|
|
Państwo coraz chętniej sięga do firm internetowych po dane o ich użytkownikach
Informacje o zapytaniach o dane użytkowników przez władze kilka tygodni temu przedstawił Facebook. Firma nie wyjaśniła jednak powodów rządowych pytań. Dlatego według Fundacji Panoptykon, największe działające w Polsce firmy internetowe – w tym Facebook – powinny stworzyć zbiorczy raport o zapytaniach władz na temat danych użytkowników. Miałyby się w nim znaleźć informacje, o co pytają władze, jakie organy wnioskują o udostępnienie danych i dlaczego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|