|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża: Jest miejsce na "Esquire", choć rynek jest ciężki
- Mimo trudnego rynku jest w Polsce miejsce na taki magazyn jak “Esquire”. Jego powodzenie zależeć będzie od tego jak przygotowany zostanie tytuł - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z branży prasowej.
więcej
|
|
Cezary Łazarewicz: Będą kolejne teksty o nieuczciwych działaniach PR-owców
- Szefowie MDI posługują się wobec mnie inwektywami, ale żadnemu z faktów przytoczonemu w artykułach nie są w stanie zaprzeczyć. Jak się nie ma wpływu na fakty, to się próbuje mieć wpływ na ich interpretacje - mówi nam Cezary Łazarewicz.
więcej
|
|
,,M jak miłość" nadal hitem TVP2. 7,3 mln widzów tysięcznego odcinka
„M jak miłość” w pierwszych tygodniach nowego sezonu oglądało średnio 6,66 mln osób, co dało TVP2 pozycję zdecydowanego lidera. Największą popularnością cieszył się tysięczny odcinek serialu, który oglądało aż 7,3 mln widzów.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,M jak miłość" nadal hitem TVP2. 7,3 mln widzów tysięcznego odcinka
„M jak miłość” w pierwszych tygodniach nowego sezonu oglądało średnio 6,66 mln osób, co dało TVP2 pozycję zdecydowanego lidera. Największą popularnością cieszył się tysięczny odcinek serialu, który oglądało aż 7,3 mln widzów.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" zyskał widzów i jest liderem
Nowy sezon programu „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,55 mln osób. W porównaniu z emitowaną rok wcześniej edycją talk-show zyskał 70 tys. widzów, a w czasie emisji formatu TVN jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
nc+ testowała pay-per-view z transmisjami z Canal+
W zeszły weekend platforma nc+ pozwoliła swoim abonentom wykupić czasowy dostęp do transmisji sportowych nadawanych na antenie Canal+ Family. Na razie jednak nie zdecydowała o wprowadzeniu takiej usługi na stałe.
więcej
|
|
Z nowego TVNPlayer.pl można korzystać tylko po zalogowaniu
Działający od dwóch lat serwis TVN Player wprowadził nowe funkcjonalności. Pojawiła się możliwość założenia własnego konta, rekomendacje, zmodyfikowano wyszukiwarkę, a serwis otrzymał nową szatę graficzną.
więcej
|
|
,,Prawo Agaty" straciło widzów. TVN przegrywa z TVP2
Pierwsze trzy odcinki „Prawa Agaty” oglądało 2,34 mln osób, mniej o 270 tys. niż rok wcześniej. Serial wygrywa walkę o widza z TVP1 i Polsatem, ale przegrywa z propozycjami TVP2.
więcej
|
|
,,Top Chef" z rozmachem, ale skład jury nie przebije Magdy Gessler (opinia)
- Show „Top Chef” to topowa forma telewizyjnej rozrywki, zrobiona z rozmachem, świetnie zrealizowana, właściwie bez słabych punktów - pisze o nowym formacie Polsatu Jarosław Burdek, dyrektor ds. programowych, zakupu licencji i marketingu w Polonia1 i Tele5.
więcej
|
|
Joanna Koroniewska poprowadzi ,,Pogotowie rachunkowe!" w TVP1
Joanna Koroniewska będzie gospodynią nowego programu “Pogotowie rachunkowe!”, który jesienią br. trafi na antenę Jedynki. Pomagać w nim będzie ludziom w zarządzaniu finansami.
więcej
|
|
Juror "Tańca z gwiazdami" i serial o dotacjach unijnych w TVR
Od października br. telewizja TVR wprowadza jesienną ramówkę. Znajdą się w niej m.in. “Taniec z garami” z udziałem Piotra Galińskiego, znanego z “Tańca z gwiazdami” oraz serial “Unia serc”.
więcej
|
|
Jagna Błażejewska nową twarzą 4fun.tv, Olek Sikora odszedł
Jagna Błażejewska została nową prezenterką 4fun.tv. Od minionego weekendu prowadzi w stacji program “Hot Weekend”. Jego poprzedni gospodarz Olek Sikora rozstał się z kanałem.
więcej
|
|
Universal Channel zmienia logo, oprawę i strategię promocyjną (wideo)
Kanał Universal Channel od 28 września br. zyska nowe logo i oprawę graficzną. Stacja zacznie się też promować hasłem “100 % Charakteru”, a w komunikacji stawiać będzie na postacie z nadawanych przez siebie produkcji.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn w kanałach Polsatu
Od piątku 20 września br. stacje Polsat Sport i Polsat Sport Extra będą transmitować mecze odbywających się w Polsce i w Danii mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn, w których zagrają Polacy.
więcej
|
|
Ostatni sezon serialu "Mad Men" został podzielony na dwie części
Siódmy, ostatni sezon przebojowego serialu "Mad Men" będzie wydłużony, ale i podzielony.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Vegeta z kampanią reklamową za 10 mln złotych
Firma Podravka, producent przypraw Vegeta, rusza z kampanią reklamową o wartości ponad 10 mln złotych. Pod hasłem „Z Vegetą smakuje lepiej - Wypróbuj nasze nowe smaki” ma ona wypromować nową linię produktową.
więcej
|
|
,,Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie" w kampanii Państwowej Inspekcji Pracy (wideo)
Państwowa Inspekcja Pracy zaczyna kampanię zwracającą uwagę pracowników przetwórstwa przemysłowego na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa pracy. Za kreację, strategię i realizację akcji odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
,,Take on me" A-ha w reklamie Volkswagena (wideo)
Volkswagen zaprezentował swój nowy spot reklamowy, którego głównym motywem jest teledysk zespołu A-ha do piosenki „Take on me”.
więcej
|
|
Publicis Poland i Digital Wonderland będą reklamować Michelin w 6 krajach
Agencje Publicis Poland i Digital Wonderland wygrały przetarg na obsługę reklamową marki Michelin na 6 rynkach (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia).
więcej
|
|
Jerzy Benedykt Kępiński w dziale kreacji w Lemon Sky
Do działu kreacji Lemon Sky dołącza Jerzy Benedykt Kępiński. Wcześniej pracował jako freelancer oraz m.in. w The Chimney Pot Warszawa, Young & Rubicam, Wunderman, Ogilvy Interactive, Grey Group i Scholz & Friends Warszawa.
więcej
|
|
,,The Future is Leaving" w jesiennej kampanii Levi's
Startuje globalna kampania reklamowa jesiennej kolekcji ubrań Levi’s. Jej hasło główne to „The Future is Leaving”, a bohaterami są mniej i bardziej znane osoby z różnych dziedzin.
więcej
|
|
Redmobile tworzy spółkę 1APP dla sektora finansowego
Agencja marketingu mobilnego Redmobile powołała firmę 1APP, która zajmuje się tworzeniem aplikacji i oprogramowania mobilnego dla podmiotów z sektora finansowego. Dyrektorem technologicznym nowej spółki został Paweł Skrzyński.
więcej
|
|
Urbańska, Mucha, Łuczyńska i Rup w Film Produkcji, odeszła Eliza Oczkowska
Pracę w domu produkcyjnym Film Produkcja zaczęły Monika Urbańska, Agnieszka Mucha, Anna Łuczyńska i Katarzyna Rup. Z firmy odeszła za to Eliza Oczkowska.
więcej
|
|
Agnieszka Pikuła group account directorem w Equinox Polska
Agnieszka Pikuła awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Equinox Polska.
więcej
|
|
Mariusz Kiepas dyrektorem marketingu wódek CEDC w Polsce
Mariusz Kiepas dołączył do zespołu firmy CEDC, gdzie zajął nowo utworzone stanowisko regionalnego dyrektora marketingu kategorii wódek.
więcej
|
|
Ewa Suchta dyrektorem marketingu i PR w Bisnode D&B Polska
Ewa Suchta została dyrektorem marketingu i public relations wywiadowni gospodarczej Bisnode D&B Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Czulec.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: Jest miejsce na "Esquire", choć rynek jest ciężki
- Mimo trudnego rynku jest w Polsce miejsce na taki magazyn jak “Esquire”. Jego powodzenie zależeć będzie od tego jak przygotowany zostanie tytuł - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z branży prasowej.
więcej
|
|
Cezary Łazarewicz: Będą kolejne teksty o nieuczciwych działaniach PR-owców
- Szefowie MDI posługują się wobec mnie inwektywami, ale żadnemu z faktów przytoczonemu w artykułach nie są w stanie zaprzeczyć. Jak się nie ma wpływu na fakty, to się próbuje mieć wpływ na ich interpretacje - mówi nam Cezary Łazarewicz.
więcej
|
|
Słaba sprzedaż tygodników lokalnych, liderem ,,Tygodnik Zamojski"
W lipcu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych umocnił się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Nowy Łowiczanin”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" wprowadza nowy cennik reklamowy
23 września br. spółka Gremi Media wprowadza nowy cennik reklamowy dla „Rzeczpospolitej”. Reklamy w głównym grzbiecie dziennika zdrożeją, z kolei na stronach redakcyjnych będzie obniżka cen.
więcej
|
|
,,Krytyka Polityczna" kończy współpracę z Tomaszem Piątkiem. ,,Uwierzyli Wildsteinowi"
Tomasz Piątek nie będzie już publikował felietonów w Dzienniku Opinii, serwisie internetowym „Krytyki Politycznej”. Powodem są maile, które wysłał do fundacji reklamującej się w „Tygodniku Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Nancy Gibbs pierwszą kobietą na czele ,,Time'a"
Nancy Gibbs została redaktor naczelną magazynu „Time”. Pierwszy raz w 90-letniej historii pisma stanowisko to obejmuje kobieta.
więcej
|
|
Cezary Gmyz pozywa blogera NaTemat.pl za autolustrację z UOP-u i ,,pijaństwo w Stodole"
Cezary Gmyz szykuje pozew przeciw Grzegorzowi Jakubowskiemu, który na swoim blogu w serwisie NaTemat.pl wytknął dziennikarzowi m.in. to, że nie zaprzeczył swojej współpracy z UOP-em. W poniedziałek do konfrontacji między Gmyzem i Jakubowskim doszło przy okazji spotkania w Klubie Ronina.
więcej
|
|
MDI pozywa Sylwestra Latkowskiego za ,,szantaż"
Szefowie agencji MDI poinformowali, że złożyli prywatny akt oskarżenia przeciw Sylwestrowi Latkowskiemu za to, że w opublikowanym w poniedziałek oświadczeniu napisał, iż szantażowali oni jego i wydawcę tygodnika „Wprost”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|