|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 18 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Lekarze" z mniejszą widownią. TVN wiceliderem rynku
Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „Lekarzy” oglądało 2,51 mln osób, czyli o 500 tys. mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą serię produkcji. Serial zapewnił TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Wachowicz, producentka i gospodyni programów kulinarnych, jurorka show „Top Chef” Polsatu.
więcej
|
|
Tomasz Lis traci widzów, ale wygrywa z konkurencją
Program „Tomasz Lis na żywo” w obecnym sezonie ogląda 1,8 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. talk-show stracił 350 tys. widzów, ale TVP2 w czasie jego nadawania pozostaje liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Puls 2 wydłuża pasmo dla dzieci. Nowością "Kaczor Donald przedstawia" i filmy
Naziemny kanał Puls 2 od tego tygodnia wydłużył godziny nadawania pasma “Junior TV” z bajkami dla dzieci. Pojawiła się w nim seria „Kaczor Donald przedstawia” oraz filmy pełnometrażowe.
więcej
|
|
Vectra reklamuje ,,więcej sportu" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty sportowej w sieci kablowej Vectra. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz&Friends Warszawa, Easy Hell, BadiBadi, Lunapark i Starcom.
więcej
|
|
History wyda 3 mln zł na promocję "Wikingów"
A+E Networks, nadawca kanału History, przygotowuje kampanią promocyjną dla nowego serialu stacji “Wikingowie”. Jej budżet wyniesie 3 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Monika Perek communications managerem w Discovery, odchodzi Piotr Kabała
Monika Perek objęła stanowisko corporate communications managera na Europę Centralną w Discovery Networks CEEMEA. W firmie awansowała Corina Potarniche, a odchodzi z niej Piotr Kabała.
więcej
|
|
"The Leftovers" - postapokaliptyczny serial HBO
Nowa produkcja stacji HBO, "The Leftovers", będzie 10-odcinkowym serialem.
więcej
|
|
Tour de France w Eurosporcie do 2019 roku
Kanał Eurosport przedłużył prawa do pokazywania wyścigu kolarskiego Tour de France do 2019 roku. To efekt umowy podpisanej między organizatorem zawodów firmą Amaury Sport Organisation a Europejską Unią Nadawców.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Bałuk stawia na stadninę, hotel i rolnictwo
Tomasz Bałuk po odejściu z grupy Ogilvy & Mather skupi się na zarządzaniu kompleksem w Ciekocinku obejmującym m.in. stadninę koni i 5-gwiazdkowy hotel. - Reklamie poświęciłem 23 lata życia, teraz pora zająć się czymś innym - tłumaczy Bałuk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polacy nie chcą reklam outdoorowych na zabytkach. Najbardziej irytują siatki wielkoformatowe, najmniej reklamy na przystankach
82 proc. Polaków uważa, że w miejscach zabytkowych należałoby całkowicie zakazać umieszczania reklam. Z drugiej strony 77 proc. osób pozwoliłoby powiesić na swoim domu reklamę wody mineralnej - za równowartość ich miesięcznej pensji.
więcej
|
|
Grupa Starcom MediaVest tworzy funkcje multiscreen managerów i plannerów
W domach mediowych Starcom, MediaVest i Starlink wydzielone zostały stanowiska multiscreen managerów i multiscreen plannerów, zajmujących się zarządzaniem kampaniami wideo w różnych kanałach komunikacji.
więcej
|
|
Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należącego do Grupy Allegro). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MRM Worldwide, OTO film i Starcom.
więcej
|
|
Coca-Cola przedstawia swój hymn na mundial w Brazylii (wideo)
Zaprezentowany właśnie utwór muzyczny będzie wykorzystywany podczas kampanii marketingowych Coca-Coli prowadzonych w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii.
więcej
|
|
Vectra reklamuje ,,więcej sportu" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty sportowej w sieci kablowej Vectra. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz&Friends Warszawa, Easy Hell, BadiBadi, Lunapark i Starcom.
więcej
|
|
Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk reklamują wódkę Wyborowa
Ruszyła kampania reklamowa wódki Wyborowa (Pernod Ricard Polska) oparta na wizerunku trzech obcokrajowców. Akcję przygotowała agencja Lowe Warsaw.
więcej
|
|
Tukany i renifery reklamują Owoce Świata Tymbark (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji smakowej napoju Owoce Świata od Tymbarku (produkowanego przez Maspex Wadowice) - mango. Akcję przygotowały firmy Brainbox, Plankton i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Mediacap z 733 tys. zł dotacji na technologię B2B
Spółka Mediacap otrzymała 733 tys. zł dotacji na rozwój elektronicznego biznesu typu B2B w ramach programu POIG 8.2. To pierwsze dofinansowanie z Unii Europejskiej, które uzyskała firma.
więcej
|
|
,,52 powody..." w promocji telewizorów Samsung Smart TV (wideo)
Ruszyła promocja telewizorów Samsung z platformą Smart TV, w ramach której zyskuje się dostęp do 52 filmów z aplikacji Cineman VoD. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Samsung Electronics Polska wspólnie z firmami Cheil Germany, Starcom i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
,,Najtrudniejsze masz już za sobą" w kampanii Gothaer (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych oferowanych przez Gothaer. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Nairobia, Papaya Films i EasyMedia.
więcej
|
|
Samsung promuje pralki Eco Bubble (wideo)
Właśnie wystartowała kampania promocyjna pralek Samsung Eco Bubble, która potrwa do 14 października 2013 roku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Cheil, P&G i Starcom.
więcej
|
|
,,Chrup na zdrowie!" w kampanii Crispy Natural (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach wystartowała kampania reklamowa chipsów Crispy Natural. Akcję, pod hasłem „Chrup na zdrowie!”, przygotowały firmy Face to Face, MEC i Media Forum.
więcej
|
|
Tomasz Bałuk odchodzi z Ogilvy & Mather i branży reklamowej
Tomasz Bałuk zrezygnował z funkcji CEO grupy Ogilvy & Mather w Polsce. Jego obowiązki przejmuje Olga Sobieraj, poprzednio CEO i członek zarządu Ogilvy Group Polska.
więcej
|
|
Crispy Natural: Chrup na zdrowie (wideo)
Pod hasłem „Chrup na zdrowie” wystartowała kampania reklamowa przekąsek z warzyw i owoców - Crispy Natural. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Face to Face, MEC i Media Forum.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marquard szykuje polską edycję magazynu "Esquire"
Hearst-Marquard Publishing po tegorocznym debiucie “Harper's Bazaar” pracuje nad wprowadzeniem do Polski kolejnego luksusowego magazynu. To kierowany do mężczyzn “Esquire” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Wprost", "Gazeta Polska" i "Uważam Rze" ostro w dół
W lipcu największą sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii miały “Gość Niedzielny”, “Newsweek” i “Polityka”, które zanotowały wzrosty. Na przeciwnym biegunie "Wprost", “Uważam Rze” i “Gazeta Polska” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa Gremi wycenia "Przekrój" na 3,2 mln zł
Należąca do Grzegorza Hajdarowicza Grupa Gremi wycenia markę tygodnika “Przekrój” na 3,2 mln zł - wynika z informacji o transakcji, która ostatnio została dokonana w ramach holdingu.
więcej
|
|
Czytelnictwo gazet w regionach. ,,Fakt" lepszy od ,,Dziennika Polskiego"
W województwach lubelskim, łódzkim i małopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od lutego do lipca 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Katarzyna Szczekała w "Party", Anna Hernik we "Fleszu"
Katarzyna Szczekała od września br. została dziennikarką dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska), zaś Anna Hernik rozpoczęła współpracę z siostrzanym magazynem “Flesz” (ten sam wydawca).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|