|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Grzegorz Hajdarowicz sprzedaje "Przekrój", Knap rezygnuje
Fundacja “Przekrój”, która miała przejąć wydawanie „Przekroju” nie powstanie, a tworzący ją Jarosław Knap odchodzi z Gremi Media. Grzegorz Hajdarowicz znalazł bowiem wydawnictwo, które jest zainteresowane odkupieniem tytułu.
więcej
|
|
"Newsweek" śladem "Polityki" podnosi cenę do 5,90 zł
Tygodnik “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) - od najnowszego wydania - kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Miesiąc wcześniej - tak samo - cenę podniosła “Polityka”.
więcej
|
|
Maciej Kurzajewski dostał zgodę TVP na reklamę PKO BP. ,,Jest dziennikarzem sportowym, a nie informacyjnym"
Dziennikarz TVP Sport Maciej Kurzajewski bierze udział w nowej kampanii reklamowej PKO BP za zgodą swoich przełożonych. - Naszym zdaniem nie narusza to jego obiektywizmu i rzetelności dziennikarskiej wymaganej przy wykonywaniu zawodu dziennikarza sportowego - informuje TVP.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Blondynka" liderem rynku, ale TVP1 ma mniej widzów
Druga edycja serialu “Blondynka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi 3,4 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania serialu jest liderem rynku, ale ma mniejszą widownię niż rok temu w tym paśmie.
więcej
|
|
"MasterChef" ma 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP1
Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji programu “MasterChef” oglądało średnio 2,61 mln widzów. Format gromadzi mniej widzów niż rok temu, a TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Doda zarzuca Szulim szydzenie z jej choroby w TVN. Namawia do wysyłania skarg
Wokalistka Dorota “Doda” Rabczewska poczuła się urażona tym, jak żartowano z jej wypadku w prowadzonym przez Agnieszkę Szulim programie ”Na językach”. Artystka zachęca do wysyłania skarg do TVN i KRRiT. Stacja na razie sprawy nie komentuje.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" straciła widzów, ale pozostaje liderem
„Tylko muzyka 6” w porównaniu do nadawanej rok temu czwartej edycji straciła 520 tys. widzów. Polsat - w paśmie emisji show - zachowuje pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
,,Czas honoru" stracił 300 tys. widzów, TVP2 wygrywa tylko z TVP1
„Czas honoru 6” ogląda o 300 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu piątą odsłoną historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku, wygrywając tylko z TVP1.
więcej
|
|
TVN umacnia się na pozycji lidera - w górę Polsat News i TVP Info. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Tele 5 stawia na seriale i na program satyryczny (wideo)
W jesiennej ramówce Tele 5 znalazły się polskie serial “Wiedźmin” i “Janosik” oraz zagraniczne produkcje “Cobra - oddział specjalny” i “JAG”. Stacja pokaże też pilot programu satyrycznego.
więcej
|
|
"Wataha" drugim polskim serialem HBO. Emisja w 2014 roku
HBO Polska zaczyna zdjęcia do drugiego polskiego serialu w historii stacji. Będzie to obyczajowo-sensacyjna “Wataha”. W obsadzie znajdą się: Leszek Lichota, Bartłomiej Topa i Magdalena Popławska, a serial wyprodukuje ATM Grupa.
więcej
|
|
UPC wprowadza pakiet VOD Filmklub. 30 filmów za 14,90 zł
Sieć UPC Polska wprowadziła do oferty pierwszy pakiet wideo na żądanie pod nazwą Filmklub. Będzie on pozwalać na oglądanie 30 filmów w miesiącu. Jego cena promocyjna to 14,90 zł.
więcej
|
|
Pięć nowych kanałów w ofercie nc+
TVP Regionalna i Puls 2 oraz odświeżone wersje kanałów Discovery World, AXN Sci-fi i AXN Crime to najważniejsze nowości w jesiennej ofercie platformy nc+.
więcej
|
|
Grupa TVN wyemitowała obligacje za 430 mln euro
TVN Finance Corporation III AB, spółka należąca do Grupy TVN wyemitowała dziś obligacje Senior Notes o wartości 430 mln euro z terminem zapadalności w 2020 roku.
więcej
|
|
Cennik reklamowy TVP: licytacja meczów piłkarzy, ,,M jak miłość" za 99 tys. zł
W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski - nominalnie kosztują 113 tys. zł. Maksymalnie 99,1 tys. zł trzeba natomiast wydać na reklamę przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
Ben Affleck odpowiada za serial kryminalny "The Middle Man"
Laureat dwóch Oscarów, Ben Affleck, stanie za kamerą nowego serialu kryminalnego "The Middle Man".
więcej
|
|
,,Firma na medal" w BBC Entertainment
16 października 2013 roku kanał BBC Entertainment rozpocznie emisję brytyjskiego programu „Firma na medal”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Maciej Kurzajewski dostał zgodę TVP na reklamę PKO BP. ,,Jest dziennikarzem sportowym, a nie informacyjnym"
Dziennikarz TVP Sport Maciej Kurzajewski bierze udział w nowej kampanii reklamowej PKO BP za zgodą swoich przełożonych. - Naszym zdaniem nie narusza to jego obiektywizmu i rzetelności dziennikarskiej wymaganej przy wykonywaniu zawodu dziennikarza sportowego - informuje TVP.
więcej
|
|
Grey New York otrzymało nagrodę Emmy za najlepszą reklamę 2013 roku (wideo)
Nowojorski oddział agencji Grey otrzymał tegoroczną nagrodę Emmy za spot reklamowy zrealizowany dla firmy Canon.
więcej
|
|
Szymon Majewski z Maciejem Kurzajewskim w greckiej kampanii IKO w PKO BP (wideo)
PKO BP zaczął kampanię reklamową płatności mobilnych IKO. Reklamy z udziałem Szymona Majewskiego z Macieja Kurzajewskiego rozgrywają się w scenerii antycznej Grecji. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Sklepy Netto reklamują się na 18. urodziny (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów osiedlowych Netto z okazji 18-lecia ich działania w Polsce. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy S4 i The Media Insight.
więcej
|
|
PZU z Kapitanem Nostresem reklamuje ,,likwidację szkód bez przeszkód" (wideo)
Ruszyła kampania PZU z udziałem Kapitana Nostresa reklamująca usługi z zakresu likwidacji szkód. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, K2 i Starlink.
więcej
|
|
,,Rachunki na minus, portfel na plus" reklamują Energię dla Firm
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek ofertę Energia dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Rachunki na minus, portfel na plus”, odpowiadają firmy San Markos i Sales and More.
więcej
|
|
Buty zamiast iPhone'a 5C w parodii reklamy (wideo)
Austriacka agencja PKP BBDO opublikowała krótki spot będący parodią reklamy nowego iPhone’a 5C. Smartfon został w nim zastąpiony przez buty.
więcej
|
|
Tradycyjna kampania reklamuje Musztardę Kielecką w nowych opakowaniach (wideo)
Rusza kampania reklamowa Musztardy Kieleckiej (produkowane przez WSP „Społem” Kielce) wspierająca wprowadzenie jej do sprzedaży w odświeżonych opakowaniach. Identyfikacja wizualna i reklamy podkreślają długą tradycję tej marki.
więcej
|
|
Cennik reklamowy TVP: licytacja meczów piłkarzy, ,,M jak miłość" za 99 tys. zł
W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski - nominalnie kosztują 113 tys. zł. Maksymalnie 99,1 tys. zł trzeba natomiast wydać na reklamę przy „M jak miłość”.
więcej
|
|
K2 Media wypromuje w internecie firmę Wittchen
K2 Media zdobyła nowego klienta, firmę Wittchen - producenta galanterii i odzieży skórzanej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Hajdarowicz sprzedaje "Przekrój", Knap rezygnuje
Fundacja “Przekrój”, która miała przejąć wydawanie „Przekroju” nie powstanie, a tworzący ją Jarosław Knap odchodzi z Gremi Media. Grzegorz Hajdarowicz znalazł bowiem wydawnictwo, które jest zainteresowane odkupieniem tytułu.
więcej
|
|
"Newsweek" śladem "Polityki" podnosi cenę do 5,90 zł
Tygodnik “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) - od najnowszego wydania - kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Miesiąc wcześniej - tak samo - cenę podniosła “Polityka”.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Top Gear" liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2013 roku
W I półroczu 2013 roku w rankingu sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Top Gear”.
więcej
|
|
Koniec magazynu "Proseed"
Spółka Proseed, wydawca miesięcznika “Proseed”, a także tygodnika “Smartbiznes” i portalu Proseed, zakończyła działalność wydawniczą. W związku z tym oba tytuły nie będą się już ukazywać, a serwis internetowy został zamknięty.
więcej
|
|
Latkowski odpowiada MDI: to oczywiste oszczerstwa, nie poddaję się szantażom
- Trzymam się zasady, że nie poddaję się szantażom. Poprosiłem prawników o podjęcie kroków prawnych wobec Macieja Gorzelińskiego i Rafała Kasprówa, którzy posłużyli się oczywistymi oszczerstwami wobec mnie - informuje Sylwester Latkowski w odpowiedzi na zarzuty szefów agencji MDI.
więcej
|
|
Justyna Pawlicka z "Top model" topless na okładce "CKM"
Na okładce październikowego wydania miesięcznika “CKM” (Marquard Media Polska), który trafił do sprzedaży 16 września, znalazła się Justyna Pawlicka, uczestniczka trzeciej edycji show “Top model”.
więcej
|
|
Machała: wycofałem wpis vlogowy o Latkowskim, bo zagroził mi procesem
Tomasz Machała, szef NaTemat.pl, wycofał tymczasowo ze swojego wideobloga Tom TV ostatni wpis poświęcony Sylwestrowi Latkowskiemu, redaktorowi naczelnemu „Wprost”. - Pan Latkowski zagroził mi pozwem za stwierdzenie, że został skazany na 4,5 roku więzienia - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Machała.
więcej
|
|
Publicysta ,,Krytyki Politycznej" pyta reklamodawcę ,,Do Rzeczy" o homofobię tygodnika
Tomasz Piątek, pisarz i publicysta „Krytyki Politycznej”, wysłał do Fundacji „Edukacja Bez Granic” maile, w których zarzucił jej, że wykupuje ogłoszenia w „Tygodniku Do Rzeczy”, gdzie publikowane są „teksty ocierające się o jawną homofobię”. - To plugawe piśmiennictwo, Piątek to mały donosiciel - komentuje Bronisław Wildstein.
więcej
|
|
Płyta "Twoje prawo jazdy" z "Gazetą Wyborczą"
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała płytę CD " Twoje Prawo jazdy”, którą będzie można kupić we wtorek, 17 września.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Megapanel z lipca: mocno w górę NK, Demotywatory i Facebook, tracą Chomikuj i Wikipedia
W lipcu br. NK.pl i Demotowatory.pl odwiedziło po ponad milion internautów więcej niż miesiąc wcześniej, a Facebooka - 528 tys. Spore spadki odwiedzalności zanotowały za to Chomikuj.pl, Wikipedia i część portali horyzontalnych.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne - kolejny rekord Wirtualnemedia.pl
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Netflix wybiera seriale na podstawie preferencji piratów
Oferujący usługi streamingu wideo serwis Netflix przyznał, że rozszerza swoją ofertę w oparciu o to, jak dużą popularnością cieszą się dane produkcje na pirackich serwisach internetowych.
więcej
|
|
Deezer w smart TV Philipsa i Panasonica
Philips i Panasonic dołączyli do grona producentów, których telewizory typu smart TV będą wyposażone w dedykowaną aplikację serwisu streamingowego Deezer.
więcej
|
|
GIODO zapowiada zmiany w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych
Zmiany w prawie o ochronie danych osobowych będą konieczne ze względu na rozporządzenie unijne ujednolicające zasady ochrony i zarządzania danymi osobowymi we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Ma ono powstać w przyszłym roku. Zdaniem Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jest to dokument potrzebny, bo obecnie kwestia ta jest regulowana indywidualnie przez każde z państw. Unijne przepisy będą wymagały dostosowania do nich polskiego prawa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|