|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Września 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Szkoła życia" ma 520 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy serial paradokumentalny TVP2 „Szkoła życia” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 524 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji przegrywa z konkurencją, ale ma lepsze wyniki niż rok wcześniej.
więcej |
|
Bożena Tyborowska odchodzi z biura reklamy Bauera
Bożena Tyborowska, dyrektor segmentu pism luksusowych w biurze reklamie Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Pisma komputerowe w sieci: liderem ,,Komputer Świat", w dół ,,PC Format" i ,,Chip"
Wśród serwisów internetowych pism komputerowych zdecydowanie najpopularniejsza jest witryna „Komputer Świata”. W ciągu roku spore spadki odwiedzalności zanotowały serwisy „PC Formatu” i „Chipa”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Sport będzie nadawać w HD od 2014 roku
Telewizja Polska planuje, że kanał TVP Sport rozpocznie nadawanie w jakości HD najprawdopodobniej w styczniu 2014 roku - informuje Wirtualnemedia.pl Włodzimierz Szaranowicz, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
|
,,Szkoła życia" ma 520 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy serial paradokumentalny TVP2 „Szkoła życia” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 524 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji przegrywa z konkurencją, ale ma lepsze wyniki niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Eska TV wieczorami postawi na seriale
Jesienią kanał muzyczny Eska TV wprowadzi do ramówki trzy amerykańskie seriale. - Uważamy, że w paśmie popołudniowo-wieczornym jest miejsce na coś więcej niż muzyka - mówi nam Maciej Domagała, dyrektor zarządzający Eska TV.
więcej
|
|
Deloitte przewiduje dalszą konsolidację na polskim rynku telekomunikacji i mediów
W ciągu najbliższych dziesięciu lat na polskim rynku usług telekomunikacyjnych i płatnej telewizji, wzorem innych krajów, pozostanie kilku największych graczy. By się rozwijać i sprostać rosnącej konkurencji międzysektorowej, firmy muszą podnosić poziom inwestycji i innowacji, ale obecny rynek TMT (telekomunikacja, media, technologia) jest zbyt rozdrobniony, a tym samym nieefektywny ekonomicznie - ocenia Deloitte.
więcej
|
|
TOP11 stacji lifestylowych: Polsat Play wyprzedził TVN Turbo, traci TLC
W sierpniu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostała telewizja TVN Style, a na drugie miejsce awansował Polsat Play. Największy wzrost odnotowało BBC Lifestyle.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński, Donald Tusk czy Janusz Palikot? Kto dostanie "Lustro Szkła kontaktowego"?
Nadawany w TVN24 program “Szkło kontaktowe” po raz 8. organizuje plebiscyt „Lustra Szkła kontaktowego”. Widzowie wybiorą w nim polityka, który - ich zdaniem - powinien nabrać nieco dystansu.
więcej
|
|
Właściciel TVN ujawnił warunki oferty obligacji
Polish Television Holding, posiadający 52,42 proc. akcji TVN, ujawnił szczegóły oferty obligacji Senior PIK Toggle Note o wartości 300 mln euro. Spółka podaje, że popyt na nie trzykrotnie przewyższył księgę popytu.
więcej
|
|
Juliusz Braun: opłata audiowizualna od licznika energii
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego już wkrótce ma rozpocząć prace nad projektem ustawy medialnej, zgodnie z którą opłata audiowizualna zastąpi abonament. Jak podkreśla prezes TVP Juliusz Braun, proponowana powszechna opłata audiowizualna będzie skuteczniejszym rozwiązaniem. – Wpływy są nieco wyższe, ale wciąż obracamy się w sferze stanów bardzo niskich – mówi szef Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
"Jesteśmy dla dzieci". Kolejna odsłona kampanii Fundacji Polsat (wideo)
Fundacja Polsat rozpoczęła 10. edycję kampanii pod hasłem “Fundacja Polsat - Jesteśmy dla dzieci”. Akcja ma na celu pokazać jak ważne dla podopiecznych organizacji są sms-y wysyłane przez ludzi.
więcej
|
|
Polska Hokej Liga przez kolejne trzy lata na antenie TVP Sport
TVP Sport porozumiał się z Polskim Związkiem Hokeja na Lodzie i Polską Hokej Ligą w sprawie nabycia praw do meczów reprezentacji Polski, Polskiej Hokej Ligi i Pucharu Polski na kolejne trzy sezony - 2013/14, 2014/15 i 2015/16.
więcej
|
|
HBO pokażę galę rozdania nagród Emmy
W nocy z niedzieli na poniedziałek, 23 września 2013 roku o godz. 2.00 HBO pokaże na żywo 65. galę rozdania nagród Emmy. Skróconą relację z tego wydarzenia będzie można obejrzeć w sobotę, 28 września w HBO2.
więcej
|
|
Planete+ pokaże dokumenty prezentujące różne oblicza muzyki
13 września br. kanał Planete+ uruchomi nowe pasmo, w którym będzie można oglądać dokumenty prezentujące różne oblicza muzyki. Premierowe emisje odbywać się będą co dwa tygodnie w piątki.
więcej
|
|
,,Mad Men 4" od października na antenie Sundance Channel
17 października 2013 roku kanał Sundance Channel rozpocznie emisję czwartej serii amerykańskiego serialu „Mad Men”.
więcej
|
|
MTV Polska pokaże szóstą serię programu ,,Ekipa z Newcastle"
15 września 2013 roku młodzieżowy kanał MTV Polska rozpocznie emisję szóstej serii programu „Ekipa z Newcastle”. Tym razem imprezowe towarzystwo poleci do Australii.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Bożena Tyborowska odchodzi z biura reklamy Bauera
Bożena Tyborowska, dyrektor segmentu pism luksusowych w biurze reklamie Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
30 proc. więcej na reklamę radiową. RMF FM mocno w górę, w dół Eska (TOP 10)
W lipcu br. cennikowe wydatki reklamowe w radiu były o 30,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. RMF FM zarobiło z reklam aż dwa razy więcej niż przed rokiem, natomiast Eska Rock i Eska Wrocław po kilka-kilkanaście procent mniej.
więcej
|
|
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Maciej Ledzion, partner w agencji Endorfina Events.
więcej
|
|
SKOK Wołomin sponsorem Polonii Warszawa
SKOK Wołomin został oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Polonia Warszawa. Logo firmy znajdzie się m.in. na koszulkach zawodników Polonii.
więcej
|
|
Pracuj.pl w reklamach ,,gratuluje odważnym" (wideo)
Pod hasłem „Gratulujemy odważnym” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy K2 i Easy Media.
więcej
|
|
Goldbach Group będzie sprzedawać reklamy na ekranach Amscreen
Firma Goldbach Group będzie zajmować się sprzedażą reklam na ekranach Amscreen, pokazujących reklamy w systemie digital signage. Współpraca obejmuje m.in. Polskę.
więcej
|
|
Beata Bieniek i Piotr Luberadzki wicedyrektorami sprzedaży w Clear Channel Poland
Beata Bieniek i Piotr Luberadzki objęli funkcję wicedyrektorów sprzedaży w Clear Channel Poland. Poprzednio oboje byli w firmie sales managerami.
więcej
|
|
,,Zrób się na Francuzkę" w promocji Marionnaud
14 września w perfumeriach Marionnaud startuje promocja „Zrób się na Francuzkę”. Wspiera ją kampania reklamowa - obejmująca materiały BTL i internet - przygotowana przez agencję Draft FCB.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Infor tworzy wspólny newsroom. Paweł Nowacki przechodzi z Polskapresse
Infor Biznes łączy redakcję wydania papierowego “Dziennika Gazety Prawnej” z redakcjami portali internetowych spółki. Za dalszy rozwój serwisów odpowiadać ma Paweł Nowacki.
więcej
|
|
Bożena Tyborowska odchodzi z biura reklamy Bauera
Bożena Tyborowska, dyrektor segmentu pism luksusowych w biurze reklamie Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Kropka TV" bez zastępcy redaktora naczelnego
Katarzyna Dzik, zastępca redaktora naczelnego tygodnika “Kropka TV” (P&P), rozstała się z redakcją. Na razie nie zatrudniono nikogo na jej miejsce.
więcej
|
|
,,Men's Health" najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., ,,Logo" z największym spadkiem
W I półroczu 2013 pozycję lidera wśród pism męskich zajął „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" traci czytelników, ,,Życie na Gorąco" zyskuje
„Tele Tydzień” pozostał liderem czytelnictwa tygodników w Polsce w okresie od lutego do lipca 2013 roku. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
,,Skarb Kibica" Ligi Mistrzów z ,,Przeglądem Sportowym"
W piątek 13 września br. do “Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) dołączony zostanie dodatek „Skarb Kibica - Liga Mistrzów - sezon 2013/14”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Piotr Ogiński: Blogerzy pokazali, że potrafią się jednoczyć w ciężkich chwilach
- Według mnie w internecie nie powinno być granic. Niech granicą będzie tylko nasza wyobraźnia - mówi nam Piotr Ogiński, którego konflikt z marką Sokołów odbił się w ostatnich dniach szerokim echem w mediach.
więcej
|
|
Pisma komputerowe w sieci: liderem ,,Komputer Świat", w dół ,,PC Format" i ,,Chip"
Wśród serwisów internetowych pism komputerowych zdecydowanie najpopularniejsza jest witryna „Komputer Świata”. W ciągu roku spore spadki odwiedzalności zanotowały serwisy „PC Formatu” i „Chipa”.
więcej
|
|
Jak zaprojektować dobrą aplikację mobilną
Szacuje się, że na rynku aplikacji mobilnych funkcjonuje ich ok. 1,2 mln. Niestety duża część z nich nigdy nie została pobrana przez użytkowników. Planując wdrożenie własnej aplikacji dobrze jest sprawdzić czym kierować się przy jej projektowaniu - pisze Małgorzata Bednarek z agencji Migomedia.
więcej
|
|
IEN Holding przejmuje Grupę o2. Wspólnie kupią Wirtualną Polskę?
Spółka IEN Holding złożyła do UOKiK-u wniosek o zgodę na przejęcie Grupy o2. Być może to przygotowanie do kupna Wirtualnej Polski i połączenia jej z o2.
więcej
|
|
Akcje Facebooka rekordowo drogie
Koniec środowej sesji na giełdzie przyniósł Facebookowi kolejny wzrost ceny akcji. Jest to jak dotąd najlepszy wynik od momentu debiutu na Wall Street.
więcej
|
|
Rusza Houzee.pl - wnętrzarski klub zakupowy od twórców Grupera
Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk, współzałożyciele i byli zarządzający serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, uruchomili Houzee.pl - klub zakupowy oferujący artykuły wyposażenia wnętrz.
więcej
|
|
W social media marki wybierają reklamy na Facebooku
Spośród czterech najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie najczęściej wybieranym przez marki do reklamowania swoich produktów i usług jest Facebook - wynika z badania Socialbakers.
więcej
|
|
Z kont klientów Inteligo omyłkowo zniknęły pieniądze
Po tym jak w weekend zmieniany był system informatyczny Inteligo, wskutek błędu niektórym użytkownikom zniknęła z kont część pieniędzy, mimo że nie wykonywali w ostatnich dniach żadnych transakcji.
więcej
|
|
Netvi.tv poszerza pakiet wideo Atmediów
Spółka Atmedia rozpoczęła sprzedaż reklam w aplikacji telewizyjnej Netvi.tv. Znalazła się ona w pakiecie @vod.
więcej
|
|
Jesteśmy lepiej chronieni niż Amerykanie przed zbieraniem danych na ich temat przez służby
Wątpliwości co do działań wywiadów krajów europejskich wobec własnych obywateli wywołało ujawnienie przez media istnienia amerykańskiego programu szpiegującego PRISM. Choć polskie służby mają znacznie mniejszą swobodę działania niż amerykańskie, to nikt nie ma kontroli nad nieoficjalną współpracą służb. Dlatego fundacja Panoptykon postuluje zmianę prawa tak, by służby były zobowiązane do składania okresowych sprawozdań z tego typu działań, a obywatele mieli możliwość dowiedzenia się o prowadzonych w ich sprawie czynnościach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|